bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
 
17.4.2008 v 10:11
Ahoj, mám dotaz, jaká je provozní teplota u týhle Suzuki. Běžně se při jízdě pohybuju kolem 100°C, a po městě to bez problému vyleze na 110°C což mi připadá hodně. Při kolika stupních má začít běžet ventilátor na chladiči? Mě se ani při těch 110 nezapl a dál už jsem to nechtěl zkoušet, protože bylo slyšet jak se tam ta kapalina vaří. Motorku mám asi tejden, tak zatim pořádně nevim co a jak, za každou radu budu vděčnej a omlouvám se za to, jestli už se to tu někdy řešilo, ale nic jsem nenašel, díky.
Předchozí
1 2
Následující

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 10:18 | Nahoru | #1
na 99 % ti odeslo tesneni pod hlavou. tzn : vymenit ovsem jestli neni kriva hlava nebo vyhřátá a nebo dokonce prasklá.
a to 1% si myslím ,malo chladici kapaliny, spatnej termostat, blbej kontakt na větráku. nad 90 stupnu se musis sepnout.

- nehazej flintu do žita nejses 1 ani poslední.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 10:21 | Nahoru | #2
ale houby tesneni, 110 jeste neni moc, znamymu vylezla teplota na VFR 800 na 128 st.C a pak zacala teprv blikat kontrolka, ze to ma vypnout

urcite by ti blikala kontrolka, ze to je moc, 110 moc neni, ale vetrak by mel spinat podle me uz kolem 105, ale mozna spina pozdeji, nevim to u tohodle modelu presne, snad se ti nekdo ozve, kazdopadne si z netu nekde stahni manual

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 10:33 | Nahoru | #3
Mně se sepne ventilátor na SRADovi 750 při 106, při 110 by měl už běžet...

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 10:36 | Nahoru | #4
Ono hodně lidí řikalo že tyhle SRADi pracujou při vysokých teplotách. Kontrolka mi zatim neblikala. Nevíte někdo, kde se dá na tohle stáhnout manuál? Jsem tu nováček, takže ještě nejsem tak sběhlej a na netu jsem toho moc nenašel.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 10:40 | Nahoru | #5
petr.machy: no tomu tesneni pod hlavou bych hned neveril... 90 je normalni provozni teplota... ve meste v zacpach to bezne leze nad 100 ... ale vetrak by mel spinat kolem 105C takze 110 uz je dost... prosel bych pojistky... vetrak je za hlavni pojistkou a ma jeste jednu primo pro vetrak... ta muze bejt vypalena...

ridici jednotka sradu hlasi kritickou uroven tusim pri 120ti.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 11:14 | Nahoru | #6
Nebo ukostření větráku.Jinak mě pobavil inzerát v Annonci:Prodám Suzuki GSX-R750 SVRAB!To byl překlep roku lol

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 11:17 | Nahoru | #7
SVRAB sem jeste neslysel ale SMRAD tomu rikam bezne:)

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 11:42 | Nahoru | #8
V manualu je tusim 106°C jako teplota spinani vetraku, me spina pri 105°C, ale vetrak tam nemam
Na okruhu se teplota pohybuje dlouhodobe kolem 100-110 a zadny problem spojeny s teplotou jsem nezaznamenal. Snese hodne
Jestli ti to pri 110 vari, nemas spatne vicko? Nebo si pletes zvuk varu s prepoustenim do expanzky.

Naposledy editováno 17.04.2008 11:42:42

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 11:52 | Nahoru | #9
Dawe02: Asi jsem teda použil špatný termín - vaří. Pára mi nikudy neutíká, ono to bude asi fakt jen to přepouštění. No každopádně projdu tu elktriku, protože ten větrák ani nehne i když je tam těch 110. Díky všem za rady.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.4.2008 v 12:09 | Nahoru | #10
Zkusil bych sepnout větrák na tvrdo jestli vůbec točí

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

29.7.2008 v 13:04 | Nahoru | #11
Jen tak pro zajímavost, i když je to dlouho tak tenhle problém byl způsobenej prasklým tepelným výměníkem voda/olej a zároveň mrazovkou v hlavě. Docházelo k tomu, že se mi do oleje ztrácela voda a chladič byl z půlky studenej a z půlky vařící a v oleji bílej šlem. Moto mi stála 9 tejdnů, než se na to dostali, teď už zase cajk.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

10.8.2009 v 10:50 | Nahoru | #12
Tak já mám taky problem s teplotou u srada 750 1999, vodni pumpa je v cajku, dal jsem novou kapalinu,termostat když doma vařim tak se otvírá ale když jedu je provozní teplota kolem 80° a to muže bejt třeba pařák,ale jak zastavim na semaforu nebo v koloně leti teplota rychle nahoru třeba na 120° a jak se rozjedu spadne hned na těch 80°.Teplota leze přes 100° i když popojiždim na jedničku nebo dvojku v koloně.Ale třeba když jedu z kopce se zavřenym plynem na dvojku a brzdim motorem tak teplota spadne i pod 80°. Větrák mi spíná na 103°.Nemáte někdo tip čim to muže být? Muže to dělat víčko chladiče nebo se ten termostat sekat nebo něco? Dík

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

10.8.2009 v 11:13 | Nahoru | #13
RadimGSXR: To je normalni. Tech 120 teda uz ne, ale jinak jo. Ja mam treba na dalnici kdyz je venku +15, tak kapalina ma 65st., vjedu do mesta a pri pomale jizde to preleze 100. Termostat se otvira u ZX10 v 58st.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

10.8.2009 v 11:23 | Nahoru | #14
Pánové to máte problém, za jízdy mi snad nikdy nešla provozní teplota přes 80stupnu (prumer cca 77), kdyz stojim a faaakt jako ze cely mesto pomaly kolony ve 30ti stupnovym horku, tak ukaze obcas i 100 stupnu, ale na vetrak mi snad SRAD ani nikdy nesel. Mozna fakt pri stani v kolone pul hodiny, ale to co vam to dela se rovna problemu...

(reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

10.8.2009 v 11:24 | Nahoru | #15

Bubrak ZX10R>RadimGSXR: To je normalni. Tech 120 teda uz ne, ale jinak jo. Ja mam treba na dalnici kdyz je venku +15, tak kapalina ma 65st., vjedu do mesta a pri pomale jizde to preleze 100. Termostat se otvira u ZX10 v 58st.


Srad obecně chladí o dost víc než moderní ninjy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

10.8.2009 v 11:24 | Nahoru | #16

Bludevil>Pánové to máte problém, za jízdy mi snad nikdy nešla provozní teplota přes 80stupnu (prumer cca 77), kdyz stojim a faaakt jako ze cely mesto pomaly kolony ve 30ti stupnovym horku, tak ukaze obcas i 100 stupnu, ale na vetrak mi snad SRAD ani nikdy nesel. Mozna fakt pri stani v kolone pul hodiny, ale



Esli ti neukazuje blbe teplota v tom pripadku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

10.8.2009 v 11:32 | Nahoru | #17

Bubrak ZX10R>Esli ti neukazuje blbe teplota v tom pripadku.


To naopak urco ne. Srad ukazuju teplotu na rozdil od ninj uz od 20 stupnu a kdyz je v garazi a zapnes klicek, tak ti palubka napise presne teplotu co je v mistnosti (ne, nemam senzor venkovni teploty ), coz je myslim dobrej ukazatel;)

(reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

11.8.2009 v 10:51 | Nahoru | #18
Srada mám 5.rok a tenhle problem mám až poslední rok jinak sice teplota vylela při staní i dřive na 109 třeba ale větrák to schladil na třeba 104 ale přes 110 mi to dřive nikdy nešlo.
Jinak mi bylo řečeno že srad právě běhá ve vysokých teplotách ale to co mi dělá ted je už moc.
Asi zkusim vyměnit to víčko na chladiči a termostat..chtěj az to 980 za termostat a 890 asi za víčko.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

11.8.2009 v 11:26 | Nahoru | #19
RadimGSXR: Tak vicko ti muze delat jen to, ze se ti nevraci voda z expanzky, prip. zustava v okruhu pretlak a to poznas na hladine v expanzce (kdyz je horko tak leze nahoru, kdyz to zchladne, tak klesne zpet - to je OK). Termostat zas poznas, ze je studenej chladic.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

2.1.2018 v 21:57 | Nahoru | #20
Co by bylo špatně v případě že se mi nemění hladina v expanzce u srada ale je to pořád stejné? Bylo by to tím víčkem na chladiči?

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

2.1.2018 v 22:34 | Nahoru | #21
Radim: to resis 9 let a stale bez vysledku?

(reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

3.1.2018 v 08:15 | Nahoru | #22
assassin> ano.. bohužel....ale poslední dobou jsem na něm moc nejezdil. Pořídil jsem zpět gsxr1100 ale rád bych dal srada dokupy.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

3.1.2018 v 09:25 | Nahoru | #23
Koukám, že téma po letech ožilo. Díval jsem se jinde, že si psal o problémech s regulátorem napětí. Já nevim, jak moc velkou to má souvislost, ale mě zase regulátor dával ve vysokých otáčkách míň než měl. V otáčkách, kdy došlo k poklesu napětí se mi skokově změnila teplota na displeji (ne o moc, ale třeba 3-5°C) a stejně tak se pohnul otáčkoměr (ručička poskočila). Po výměně regulátoru je to v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

3.1.2018 v 10:09 | Nahoru | #24
No něco se tam děje asi s elektrikou. Ale nevím zda je špatnej regulátor..stator nebo i čidlo teploty a nebo víčko na chladiči. Krom teploty mám.problem s praskáním pojistky a tím že studená moto chytne hned ale po ohřátí se to chová jak vymlacená baterka-taky další moje téma.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

3.1.2018 v 14:53 | Nahoru | #25
Já bych zkontroloval kabeláž. Mě praskala taky často pojistka, a jsem zjistil, že kabeláž se prošoupala o krk řízení.
Pak bych zkontroloval stav konektoru mezi regulátorem a altíkem. Když jsem to viděl u sebe, tak to bylo totálně zoxidovaný a skoro rozteklý.
Dál bych proměřil ten stator. Ze statoru do regulátoru vedou 3 vodiče a měřitelný odpor na koncích vodičů u konektoru je cca 1 Ohm. Pokud má vinutí nekonečný odpor, pak je jedna fáze přerušená. Pokud je tam zkrat, je nejspíš porušená mezizávitová izolace. Každý ze tří vodičů by také měl mít nekonečný odpor vůči kostře. A dále bys měl zkusit roztočit motor s rozpojeným konektorem od statoru a napětí na jednotlivých vodičích vůči sobě by mělo být cca 60 V střídavých.

Pokud je tohle všechno v pohodě, tak už zbývá jen regulátor napětí. Pokud je baterie tak nějak normáně nabitá, tak by to ve všech režimech otáček motoru mělo dávat na svorkách baterie tak nějak 13,5 až 13,9V stejnosměrných. Například mě to v otáčkách dávalo jen něco řes 12Voltů a to baterku nenabije jak má.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

3.1.2018 v 14:58 | Nahoru | #26
Dobijeni jde pomerne dobre promerit - je tu na to navodu spousta...
Cidlo jde podle servisniho manualu zmerit taky - da se do varici vody a zmeri se odpor...
Vicko kdyz se preventivne vymeni, tak se taky prd stane.

Naposledy editováno 03.01.2018 15:00:56

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

3.1.2018 v 16:00 | Nahoru | #27
Díky za návod pánové...v elektrice jsem teda amatér ale vrhnu se na to po tom vyčerpávajícím návodu. U regulátoru už konektor originál nemám. Už kdysi dávno měl úplně rozteklý konektor i kusy drátu a musel jsem to nahradit. Bohužel jsem to blbec nahradil všechno jednou barvou drátu a teď vím prd kam kterej vede. Ale motorka pak.jezdila nějaký rok v pohodě.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

4.1.2018 v 07:11 | Nahoru | #28
Tak jsem včera rozbalil z izolace elektriku a některé kabely mají prasklou bužírku na sobě. Nevím jestli opravu udělat tak že je stříhnu a znovu spojím a přetáhnu smršťovačkou nebo je jen omotat v místě poškození izolačkou.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

4.1.2018 v 08:16 | Nahoru | #29
No jestli máš čas a chuť, tak bych vyndal celej svazek kabelů ven z moto a jeden po druhým prošel. Já jsem měl přední svazek docela v čudu, tak jsem každej poškozenej vodič jsem ustříhl, a nahradil novým a zapájel (Někdo tu nedoporčoval pájené spoje na moto, ale když je to dobře spájené, tak mi to na autě i na moto vydrželo bez problému) jo a pak ještě přetáhnout tou bužírkou. Zadní svazek jsem sehnal z inzerce v pěkným stavu. A pak jsem si dal záležet abych to do motorky uložil podle manuálu, je to někde vzadu hezky znázorněný, jak přesně mají jednotlivé kabely i bovdeny přesně jít. Myslím si, že právě to uložení kabelů bylo prvotní příčinou poruchy.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

4.1.2018 v 08:36 | Nahoru | #30
Jj to udělám..přední už mám vyndanej a rozmotanej z izolace. Mám tu motorku od roku 2003 a ted jak jsem to rozmotal tak vidím že už se v tom někdo hrabal protože některý dráty byly jakoby odřený a omotaný izolačkou a pak byl celej svazek zamotanej. Mě na tý motorce blbne i čidlo neutrálu. Koupil jsem jiný ale chová se to stejně.
Jsem ty dráty akorát nechtěl měnit celý kvůli barevnosti že nevím zda se koupí stejný aby ty barvy byly zachovaný., Uvidím jak moc to bude poškozený.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist