jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.







edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!!







Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

lidi mi psali ze si mysleli ze sem todle byl ja, ale nebyl samo

https://www.idnes.cz..._liberec-zpravy_jape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Tak já už mám na 2015 5500km a taky to zhodnotím ..... zx10r 2004 je nejlepší bajk na světě
a ta nová po úpravách mi dělá taky radost....... posez prostě top, spodek vlažnej jako vždycky u kawy, vršek je fakt brutální a nad 10 000ot. to je jakoby do vás ještě zezadu někdo narazil.... a čím víc se tahá a letí, tím víc funguje.
joooo a po dlouhý době jsem potkal Miloska.m, tak to mi taky udělalo radost když člověk potká starý pardály co zná a co furt maj stejný postižení
mějte se rádi, množte se (ne mezi sebou) a ať vám to jezdí
a ty bubraku koukej jezdit páč všichni čekáme na 200 000km.


2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

Nějaké univerzální doporučení teď na podzim? Slyšel jsem 2 - 2.2 / 2.5, někdo dává i míň..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: Lama dotaz: na kolik teď na podzim foukáte? Já měl na K6 předpisových 2.5 / 2.9 bar, a posledně mi lehce ustřelilo přední kolo a mírně jsem se připosral tady se teď solidně ochladilo, tak uvažuju ubrat tlak. Jezdím teda hlavně zatáčky, mám tady za rohem takový červenohorský sedlo na steroidech.. Gumy mám docela lepivý Michelin, typ teď z hlavy nevím.
Nějaké univerzální doporučení teď na podzim? Slyšel jsem 2 - 2.2 / 2.5, někdo dává i míň..
Hele nevim, ale moderni i okruhovy gumy se foukaj cca 2.4 predek za tepla (pirelli/metzeler). Nekdy davam klidne i 2.5. Pokud jsou 2.2 a min, tak motorka nezataci, a je jak "gumova". Takze si nedokazu predstavut s tim jezdit.
A kdyz neco montuju na okruhovce kterou mam na slicku, a chci to studeny jen projet ze vsechno funguje, tak musim prifouknout z tech studenejch cca 2.1 na 2.4/5 za studena, aby to fungovalo normalne a dalo se na tom ject. Jinak je to jak "na zvejkacce".
Takze ufukovat to na 2 atmosfery bych rozhodne nedoporucil. A ze bys to ve studenym pocasi na silnici nejak zasadne "zahral" aby ti stoupnul tlak o vic nez 1 desetinu si nedokazu moc predstavit. Ale treba valis jako na MANu, a pokud prijedes s gumou co ma 80°C, tak fajn, tam se z 2.2 dostanes na tech cca 2.4 mozna 2.5.
Edit: PS: zrovna ted v patek sem v sosnovy klukovi dofukoval hypermotarda, mel tam nejaky rosso II tusim ? a mel v predku 2.1, dofoukli jsme na 2.5 a rikal ze je motorka "nebe a dudhy", jak kdyz mu ji nekdo vymeni. Ze to konecne funguje a zataci.
Naposledy editováno 19.09.2022 17:05:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Nerad bych zjistil, že jsem měl třeba ubrat na tlaku v gumě po tom, co s tím někde švihnu, no :)
A spis foukam jeste min, kdyz je pres 30st. Podle me se vic zahreje a je pak vetsi tlak... Ale jsem mrdal, takue hovno poznam....

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!


rikam si ze spis vyrobce pneu vi pri jakym tlaku fungujou, jeste kdyz motorka je 14 let stara a vyrobena s jinejma pneu, takze si rikam ze ty udaje od vyrobce motorky uz nejsou asi uplne top

tim spis kdyz tam treba nazuju neco vic lepidlo... to dneska v tabulkach pak je psano treba 2.1 predek a kolikrat pod 2 zadek...
ale ja budu mit radsi lehci mekci a gumovou motorku nez si pak nekde ustlat, i kdyz ten predek davam kolem tech 2.2-2.3 studenej bezne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

dark-demon píše: Ozzy_> zadek foukas kolik? cumim ze supercorsy i metzelery jdou studeny na 1.8
Za tepla 1.7, coz studeny vychazi tak 1.4. Zase, mam na to takovej "koeficient tepla". kdyz je hodne studena draha, treba pod 15 stupnu, tak davam o desetinu vic, prze tech 80 co maj z nahrejvaku spis neudrzim. Kdyz je draha hodne horka, treba 40+, tak davam spis o desetinu min, protoze prijedu s gumou co ma 100°C. Kdyz vsechno funguje, tak to dal neresim, a kdyz mam pocit ze to klouze i kdyz by nemelo, coz se na zadku snadno pozna i resi, tak to hned po dojezdu premerim, a pripadne upravim aby tech 1.7 tam bylo po dojezdu, a ne z nahrejvaku.
Predek drzim v rozmezi 2.4~2.5 za tepla. Obe smesi.
Jak mam 2.3, uz citim ze to moc nezataci, 2.2 nebo 2.1 je tragedie, pod 2 neovladatelny. Kdyz sem byl naposledy v endurancu na draze na slicku a zacalo prset, a ja tam krouzil jeste za SC 5 kol, a gumy se prudce ochladili, tak uz sem pak nevedel jestli klouzu na vode, nebo to jen nechce zatocit jak je predek mekkej, silena jizda ...


Naposledy editováno 19.09.2022 20:47:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: ja teda foukam vzdycky podle toho co tam obuju sem lama a nepamtuju si to, takze si vzdycky najdu tabulku danyho vyrobce pneu, a podle toho si to fouknu
rikam si ze spis vyrobce pneu vi pri jakym tlaku fungujou, jeste kdyz motorka je 14 let stara a vyrobena s jinejma pneu, takze si rikam ze ty udaje od vyrobce motorky uz nejsou asi uplne top
tim spis kdyz tam treba nazuju neco vic lepidlo... to dneska v tabulkach pak je psano treba 2.1 predek a kolikrat pod 2 zadek...
ale ja budu mit radsi lehci mekci a gumovou motorku nez si pak nekde ustlat, i kdyz ten predek davam kolem tech 2.2-2.3 studenej bezne
To asi jezdit jde, "ovladatelnost" se mi lame u 2.1/2.0 do nepouzitelna.
Ale na odkaz vyrobce kterej predepisuje predek 2.1 si teda pockam

Naposledy editováno 19.09.2022 20:53:45
Ozzy_ píše: To asi jezdit jde, "ovladatelnost" se mi lame u 2.1/2.0 do nepouzitelna.
Ale na odkaz vyrobce kterej predepisuje predek 2.1 si teda pockam
www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/catalogue/product/diablo-supercorsa-v3-sc-new
www.motorsport-dietrich.de/media/pdf/0d/0e/23/2019_07_23_metzeler_luftdruck_flyer.pdf


Jak rikam, pokud tam das 2.1/2.2 a dokazes to alespon o desetinu ohrat, tak dejme tomu. Jestli za jizdy jedes tlak 2.1, a zda se ti vsechno v pohode, tak uz k tomu nic dal nemam ....
Edit: Hezky katalog pirelli zavodnich gum 2021/22. Muze se nekomu hodit.
Naposledy editováno 21.09.2022 11:19:24
dewwil píše: Ten den jsem s nima byl taky, ale ukončil jsem to na Žďákovským mostě, bo oni jedou hodinku, pak o tom v tom vedru kecaj 2 hodiny u žvance v hospodě a to mě nebaví, 3 hodiny v piči a z toho hodinu jezdíš. A ty hlody poslouchat fakt od některých lidí 2 hodiny nechceš, ještě 15 min. je poslouchat jak jsou nejlepší na světě s kontrolou trakce , Antiwheelie, GyroABS, to nedáš, jsem myslel, že půjdu skočit bungee bez gumy... Jsem se posbíral a jel do piči Škoda, s vámi bych pokecal rád
Jooo uplne presne vim o cem mluvis, taky tvuj bracha byl jedinej kteryho jsme videli radi, ty ostatni megarychly ultrastrelci v cele s Jirackem co si lecej mindrak na obycejnych klukach co se jedou svezt a ohrozujou je a rikaj tomu hrdinsky "loveni koristi" o tech nemluvim...... Nicmene ono je to hned potom preslo hele, chteli to ukazat i nam coz bylo fakt vtipny a byly z toho nejaky sklesly


Skoda ze si nejel, to by ses pobavil.... Pak bylo jeste zavrseni rozcilenyho fizzera co mu sla para i s prdele jak na Jiracka rval a ten ujel ze musi domu

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

Zero SR/S
+ odpich z nuly
- dojezd
- cekani na nabiti
- nizka hlucnost, takze horor projizdet kolonou
- nejde zavrkat plynem
- nejde na zadni (ac kroutak snad 190 Nm)
- nema charakter, teda mozna ma, ale vyrazne jinej a vyrazne mensi
takze ne e e e e

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 100 | 6.12.2022 v 20:44 MartasUS |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |
EWC 2022 - 24h Le Mans, Spa [1 ... 6, 7] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Ariete | 194 | 26.9.2022 v 19:49 Ariete |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Kawasaki ZX10R 2008 cinkání Kawasaki ZX-10R Ninja | Kubik19 | 3 | 21.6.2022 v 07:27 puffybodie |