jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
FiZzeR píše:
Bubro, už dlouho mi vrtá hlavou, jestli máš plechovku (jednu si pamatuju, ale to hádám že nebude daily )
potrpim si aby to nebyla konfekce, takze Mustang 99 (ten neni daily, ale da se) a Magnum 06, a zena Streetka 04 (predtim Ka 97, to bylo naprosto hodobozovy)
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: skoro by se chtelo rict ze se omlouvam MCH, ale kdovi co tam provadeli a vymenovali, pac na karburator taky sahali (snazili se opravit sytic), a nechce se mi verit, ze by si nevsimli polorozpadly hadice (coz musela byt, kdyz to zdechlo po par desitkach km), jedine ze ji tam sami dali...
Nebo byla zteřelá a jak na ni šáhli, tak se začla rozpadat... Zvenku to nepoznáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Nebo byla zteřelá a jak na ni šáhli, tak se začla rozpadat... Zvenku to nepoznáš
to je blbost, me nepresvedcis, ja uz sem zaujatej ty ses s nima nak pribuznej???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Říká se tomu objektivita I mistr tesař se někdy utne
vsak ja se objektivitou nezastitoval, naopak. a myslim ze je to pochopitelny, kdyz stravim pulku dne neustalym se vracenim zpatky a cekanim az opravi neco co podelali kratce predtim.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
nicmene do toho servisu se mi proste uz nechce a nemuzu s jistotou rict, co tam jeste vsechno podelali, zejo, co se projevi casem.
na webu maj napsany, ze si se vsim poradej, ze sou mistri sveta, a behem myho pobytu v servisu mi servisak porad rika at to hodim ze skaly a ze tam nejdou seridit ventily a janevim co.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
No... co na to říct. Máš přijet rovnou a né až poté co to necháš rozmrdat cizího, já bych ti to zkurvil s láskou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Jo tak, to jsem asi nečetl nebo zapomněl.
No... co na to říct. Máš přijet rovnou a né až poté co to necháš rozmrdat cizího, já bych ti to zkurvil s láskou
to je ferova nabidka tak az me zklame David, tak to hodim se zklamat k tobe dneska mi David odepsal na muj dotaz jestli by se nemely udelat ventily "Ahoj jasne ventily udelam" , to je proste uplne jinej pristup
jinak gratulace k vyroci 60000 tvych prispevku
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Čau ,prosím o radu,Zx 10 r 2012 zlobí mě napínák rozvodového.retizku ,je asi vadný ,už jsem to řešil ptz to dělá hroznej bordel a nebyl jsem sám ,objednán nový originál výsledek je stejný👿 ,napínák je na 5 zubu když ho vyndám manuálně o zub povystrčim a vrátím zpět moto běží krásné tiše.Takze napíná nedostatečně ,pruzinka jak v novém tak starém napínáku totožná 53mm takže není ani ta původní vymačkaná.Myslite ,že uspěji s reklamaci 3 tis vyhozeny?Ale o to ani nejde spíš by mě zajímálo řešení? Manuální napínák?Diky
Hlavne vymen i retizek.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Prostě máš někde něco špatně a když to nebyl napinak tak tam máš ještě řetěz a lišty....
Fugo píše: Co chceš slyšet? Že máš nárok na reklamaci napinaku?
Prostě máš někde něco špatně a když to nebyl napinak tak tam máš ještě řetěz a lišty....
Píše že samotnej napínák vyjede zhruba do půlky. To asi neni uplně ok, ne?
Je to běžný, v kawasaki prostě neuměj vyrobit pružinku, 99% napínáků chcípne na pružinku. Pokud to podchytíš včas a nestihne se vymačkat ta západka, stačí sehnat vhodnou pružinku - nemá to tlačit nějakou mega silou, spíš aby to vlastní silou tak akorát vyjelo na poslední zoubek.
Manuální dopínání o zub není úplně rozumný, nevíš co se v tom motoru děje, a jestli "už je čas" že by to zdravá pružinka popotlačila o zoubek nebo ještě ne.
Ještě tam můžeš dát manuální napínák, ale ten je potřeba správně nastavit a průběžně kontrolovat, jinak tě to může stát motor.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 08.03.2018 10:19:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 49 | Dnes v 17:44 PetrL3 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |