jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/324110-zx-10r-ninja.html
FiZzeR píše: Bubráku čum vole Kdybys chtěl upgradovat na stejnou
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/324110-zx-10r-ninja.html
to je dechberouci
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubráku čum vole Kdybys chtěl upgradovat na stejnou
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/324110-zx-10r-ninja.html
do toho bych šel, to bude stoupat na ceně... předvýrobní kus z roku 2001 ještě o objemu 900, to je slušnej unikát
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
tady je muj stav v 52tis
http://bubrak.musich.../pictures/zx10_dead/
na ty jedny fotce je videt i ten rozklepanej ventil
Naposledy editováno 22.01.2017 21:44:42
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo píše: Tak nová vačka s hrníčky už je na místě, teď jen ventilový vůle a poskládám to, hrníčky bych řekl, že byli krapet horší než na Bubrakovejch fotkách, rozklepanej dřík bych podle fotky teda nepoznal... Každopádně vnitřek mojeho motoru je čistej hliníkovej, nemám tam ty úsady co Bubrák...
ty usady sou zajimavy no ze je tam nemas, tezko rict cim to, ale olej tehda nevzala ani mililitr na vymenu.
kolik a kde stala ta vacka s hrnicky? jinak na 80-90tis to neni tak fatalni zavada, zvlast kdyz to jezdilo jako vitr porad
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Tohle se prvně stalo někde kolem 40tis km, buď při výměně oleje nebo výměně statoru když mě poprvé shořel, to už si nepamatuju, každopádně to nějakou dobu po výměně statoru běželo se svítící kontrolkou než jsem si toho všimnul protože jsem měřil altík... kdyby to nemazalo tak už by to bylo KO dole na klice... od tý doby najeto ca 40-50tis km s tím, že když měním olej tak prostě zastartuju s povoleným filtrem (je to jednodušší než vyndavat čidlo), utáhnu a pak už bez problému. Filtr před montáží zalévám a nechám nasáknout filtrační papír. Pro zajímavost až to seskládám (čekám na podložky) tak změřím tlaky oleje ale myslím, že kdyby byl problém s tlakem tak už je to ve šrotu. Proto jsem to nikdy neřešil - ten tlak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 49 | Dnes v 17:44 PetrL3 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |