globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.12.2016 v 22:47 | Nahoru | #5611
to uz zni lip ale chapu ze si narval prachy navic a ses asi rozmrzelej, ale sam u me vidis, ze to je schopny najezdit mraky km a to ji davam za usi (zada, zima, okruh, nalozena, sprinty), a taky sem mel vetsi vydaje kolem 52tis (pres 30tis za komplet rozvody a vymenu hlavy motoru), ale ted toho nelituju a je to nejlepsi motka co znam. a jestli ti sedla "uplne uzasne" tak by to byla velka chyba. ja kdysi dal taky inzerat, asi za 85tis a mela najeto kolem 80tis a rek sem si, ze je to vysoka cena, ale kdyz nekdo da ty prachy tak ji dam, ale ted vim, ze by to byla chyba i za ty prachy

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

26.12.2016 v 00:09 | Nahoru | #5612
Koukám , ze zx10 trpí na napinaky rozvodaku asi celkem bežně.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

26.12.2016 v 10:50 | Nahoru | #5613

andrewsb píše: Koukám , ze zx10 trpí na napinaky rozvodaku asi celkem bežně.



covece ja nemel zadnej problem, v 52 sem menil rozvody a ted mam 107 a v poho. ale asi to bude castejsi problem v prumeru.

ZX10R je masakr nejvetsi!

26.12.2016 v 11:56 | Nahoru | #5614
No já jo a u ty od 2011 je to celkem běžný ze se zasekavaji,měla najeto fakt 5 tis dostalo se mi to do ruky a asi po2 tis to začlo dělat bordel jako kráva, cumel sem po fórech ,začal sem to řešit a prý slabé pružiny v napinaku ,nebo se setkají,tak sem ho vyndal a vrátil zpět a zatím OK.

ZX10R je masakr nejvetsi!

26.12.2016 v 12:01 | Nahoru | #5615

Presne tak ti znelo dost podobne.

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.1.2017 v 11:33 | Nahoru | #5616
Bubráku čum vole Kdybys chtěl upgradovat na stejnou
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/324110-zx-10r-ninja.html

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.1.2017 v 11:58 | Nahoru | #5617

FiZzeR píše: Bubráku čum vole Kdybys chtěl upgradovat na stejnou
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/324110-zx-10r-ninja.html



to je dechberouci

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.1.2017 v 20:55 | Nahoru | #5618
a kdybych chtel zmenu, tak je to jasna volba ted zatim neni asi duvod uplne a ani penize nazbyt, ale casem bych necim takovym nepohrdnul.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.1.2017 v 21:06 | Nahoru | #5619
Bubrak-ZX10R> To už bude nejzachovalejší ta moje Za poslední tři roky jsem najel nevim, čtyři tisíce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

8.1.2017 v 10:01 | Nahoru | #5620
DKamil> taak a tady je vysledek









bloky v piči bo někdo neví že tam jsou aretační kolíky a svařovat ovládání spojky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.1.2017 v 13:55 | Nahoru | #5621
ivosmoto> no ty voe, jak vidím někde červenej silikon tak dávám ruce od motorky pryč, už to je vizitka mechanika....

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.1.2017 v 12:34 | Nahoru | #5622

FiZzeR píše: Bubráku čum vole Kdybys chtěl upgradovat na stejnou
www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/324110-zx-10r-ninja.html



do toho bych šel, to bude stoupat na ceně... předvýrobní kus z roku 2001 ještě o objemu 900, to je slušnej unikát

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.1.2017 v 11:43 | Nahoru | #5623
dewwil> moje řeč-taky to nesnaším jak někdo narve všude silikon a ještě k tomu ten červeny.tady byl ten tmel uplně všude a to v dostatečném množství-taky pod hlavou a mezi bloky u klik.hřidele potom se divime jake vznikají o určitych modelech motorek bludy a vymysly jak nejsou špatne že?








(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.1.2017 v 15:19 | Nahoru | #5624
ivosmoto> je teda fakt,že mě to napadne pokaždý,když ty těsnění platím,ale totok

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.1.2017 v 08:53 | Nahoru | #5625
ivosmoto> nene

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.1.2017 v 18:10 | Nahoru | #5626
ivosmoto> ty voe, zřejmě slušný oddíl

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.1.2017 v 13:28 | Nahoru | #5627
Tak nechtěl jsem psát než budu mít v ruce náhradní díl. Bubrák už ví, začal jsem dělat servis, chtěl jsem zkontrolovat vůle ventilů a po sundání ventildeklu jsem se nestačil divit na sací vačce bylo 7 vaček sjetých a 1 jedna byla Ok, výfukové byly všechny v pořádku po sundání vačky jsem ještě zjistil piting na hrníčkách pod sjetýma vačkama... Musím říct, ze stroj má najeto 80-90tis a na výkonu či chodu motoru jsem to nepocítil. Pokud někoho napadá proč se to stalo napište, ventilové vůle byli OK, i před sundáním ty sjetý vačky...



1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.1.2017 v 13:30 | Nahoru | #5628
Další


















(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.1.2017 v 06:51 | Nahoru | #5629
Fugo> tipuji nekvalitní povrchova úprava sací vačky...

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.1.2017 v 07:47 | Nahoru | #5630
Jak vypadají hrníčky?

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.1.2017 v 08:05 | Nahoru | #5631
Jak jsem psal pitting, takový vyzobany. Mám samozřejmě připravený jiný.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

22.1.2017 v 08:14 | Nahoru | #5632
Aha, by mě zajímalo co mělo pitting jako první, ale to už nezjistíme, každopádně ty vačky jsou hustý...

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.1.2017 v 08:17 | Nahoru | #5633
Váčky jsou jen sjety, bez pittingu jen prostě chybí vrchol ale je to hladoucky jak dětská prdylka...

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.1.2017 v 21:43 | Nahoru | #5634
tam mas asi nejakou 'eco' vacku

tady je muj stav v 52tis

http://bubrak.musich.../pictures/zx10_dead/

na ty jedny fotce je videt i ten rozklepanej ventil

Naposledy editováno 22.01.2017 21:44:42

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

23.1.2017 v 12:48 | Nahoru | #5635
Tak nová vačka s hrníčky už je na místě, teď jen ventilový vůle a poskládám to, hrníčky bych řekl, že byli krapet horší než na Bubrakovejch fotkách, rozklepanej dřík bych podle fotky teda nepoznal... Každopádně vnitřek mojeho motoru je čistej hliníkovej, nemám tam ty úsady co Bubrák...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.1.2017 v 01:05 | Nahoru | #5636

Fugo píše: Tak nová vačka s hrníčky už je na místě, teď jen ventilový vůle a poskládám to, hrníčky bych řekl, že byli krapet horší než na Bubrakovejch fotkách, rozklepanej dřík bych podle fotky teda nepoznal... Každopádně vnitřek mojeho motoru je čistej hliníkovej, nemám tam ty úsady co Bubrák...



ty usady sou zajimavy no ze je tam nemas, tezko rict cim to, ale olej tehda nevzala ani mililitr na vymenu.

kolik a kde stala ta vacka s hrnicky? jinak na 80-90tis to neni tak fatalni zavada, zvlast kdyz to jezdilo jako vitr porad

ZX10R je masakr nejvetsi!

24.1.2017 v 07:40 | Nahoru | #5637
Někde v ústí za váčku jsem nabídl 3tis a za hrnicky s podlozkama litr, takže vlastně za hubičku, pravda z ebay by se dali vačky od ca 3500kc obě ale zas bych je neviděl. Bylo to prý z 06, ale to není podstatný, sací vačka je od 04 do 07 shodná.

ZX10R je masakr nejvetsi!

24.1.2017 v 21:59 | Nahoru | #5638
Fugo: to je supr za ty prachy

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

26.1.2017 v 14:01 | Nahoru | #5639
ještě jsem si vzpomněl na jednu věc, při výměně oleje se stává, že svítí mazání, stačí povolit filtr, jen zastartovat a jak vyteče trošku oleje zpod filtru tak ho utáhnout a už kontrolka normálně zhasíná... dočtěte do konce než budete psát..

Tohle se prvně stalo někde kolem 40tis km, buď při výměně oleje nebo výměně statoru když mě poprvé shořel, to už si nepamatuju, každopádně to nějakou dobu po výměně statoru běželo se svítící kontrolkou než jsem si toho všimnul protože jsem měřil altík... kdyby to nemazalo tak už by to bylo KO dole na klice... od tý doby najeto ca 40-50tis km s tím, že když měním olej tak prostě zastartuju s povoleným filtrem (je to jednodušší než vyndavat čidlo), utáhnu a pak už bez problému. Filtr před montáží zalévám a nechám nasáknout filtrační papír. Pro zajímavost až to seskládám (čekám na podložky) tak změřím tlaky oleje ale myslím, že kdyby byl problém s tlakem tak už je to ve šrotu. Proto jsem to nikdy neřešil - ten tlak.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

26.1.2017 v 14:16 | Nahoru | #5640
Fugo> Na olejový čerpadlo jsi nekoukal?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 49 Dnes v 17:44 PetrL3
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist