Téma: Honda st1300 kúpa moto
4.11.2025 v 10:53
Zdravim všetkych, mám možnosť kúpiť tento krížnik, je zachovalý a má cez 180 000 km. Viete poradiť na čo pri tomto modeli dat obzvlášť pozor? Bežný servis nie je problém si spraviť, ale rozvody, kardan bez skúseností. Ďakujem.
1 reakcí na tento příspěvek Honda st1300 kúpa moto
daj si stranku do prekladaca a citaj : 11 znamych problemov
Ve 180T km to musí znít, vypadat a jet jako nová motorka. Mám 170T, vím o čem mluvím. Oveř si kilometry. Pokud je to dovoz bude to složitější. Ptej se majitelé, jak se staral, nech si ukázat záznamy o běžném servisu, chtěj faktury od spotřebního materiálu, který koupil. ST je sice postavená jako nesmrtelná, ale pokud se k ní někdo choval jako debil a vyjel ji do smrti, všechno se dá zničit.
Naposledy editováno 05.11.2025 05:53:28
Naposledy editováno 05.11.2025 05:53:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda st1300 kúpa moto
Strider> Jako bych četl všeobecný popis jakékoliv motorky.
Popisované problémy má vlastně každá motorka když se něco pokazí.
Popisované problémy má vlastně každá motorka když se něco pokazí.
Jak píše dettektorr. Nikdo ti nezaručí, že bude bez chyby. Ale jsou to držáky, pokud se o moto alespoň trochu slušně staráš. Nedávno jsem v německé inzerci viděl Pana na prodej s 650 tkm.
Když si přečteš popisy moto tady na Mcz, tak si uděláš představu.
Jediné co mohu říci, nepodceňuj servis přední vidlice.
Já řešil problém s kostrou při asi 100tkm.
http://www.motorkari.cz/tema/?t=235819
Ale jak říkám, není to nic co nenajdeš na jiných motkách.
Naposledy editováno 04.11.2025 20:11:56
Když si přečteš popisy moto tady na Mcz, tak si uděláš představu.
Jediné co mohu říci, nepodceňuj servis přední vidlice.
Já řešil problém s kostrou při asi 100tkm.
http://www.motorkari.cz/tema/?t=235819
Ale jak říkám, není to nic co nenajdeš na jiných motkách.
Naposledy editováno 04.11.2025 20:11:56
1 reakcí na tento příspěvek Honda st1300 kúpa moto
Člověče zlatá. Nic proti ST, ale při 180k nevím jestli jsi si z nás nechceš vystřelit.. Vždyť existuje mnoho jiných vtipů k pobavení.
Eddie83> jenže ta motoka bude za "odvoz", nevadí že je to těžká kráva a má to jen pětku, na zahraničních honda forech jí všichni mění za výrazně lehčí stroje, na kterých pak jezdí na dovču ,současně píší že nikdy nepůjde z domu...zřejmě to bude podobný klenot
Naposledy editováno 05.11.2025 07:52:43
Naposledy editováno 05.11.2025 07:52:43
Najel jsem na dvou ST 1300 něco kolem 10 tis. km. Po celou dobu byl jen na jedné z nich problém se stabilitou v přímém směru ve vyšších rychlostech. Nad 140-150 km/h začala plavat a nad 170 km/h byla dálnice malá. S tou druhou se dalo v pohodě stabilně fičet 210km/h. (potom trošku plavala taky). Ale ten velký problém měla jen ta první.
V Hondě si s tím nevěděli rady. Vyměněny pneu, udělány vidle, zkontrolován zadní centrál, znova převáženy kola na vyvažovačce a proběhla i kontrola rámu. Měla najeto kolem 140 tis. km. Nakonec to vzdali v Hondě i já a šla pryč.
Takže za mně při koupi ji protáhni po dálnici vyšší rychlostí. Tenhle parník musí být do 200 km/h absolutně komfortní, bezpečný s velkou stabilitou. Ať se s toho neposereš, jako já.
V Hondě si s tím nevěděli rady. Vyměněny pneu, udělány vidle, zkontrolován zadní centrál, znova převáženy kola na vyvažovačce a proběhla i kontrola rámu. Měla najeto kolem 140 tis. km. Nakonec to vzdali v Hondě i já a šla pryč.
Takže za mně při koupi ji protáhni po dálnici vyšší rychlostí. Tenhle parník musí být do 200 km/h absolutně komfortní, bezpečný s velkou stabilitou. Ať se s toho neposereš, jako já.
1 reakcí na tento příspěvek Honda st1300 kúpa moto
Pravda pravdoucí. Toto byla konstrukční bolest ST1300 a právě díky tomu odešla jako model do věčných lovišť. Jde zejmena o sólo jízdu s nasazeným topcasem, který, narozdíl od bočních, není uložen plavně ale napevno. V kombinaci sólo jezdec, topcase, podvozek nastaven na standart a ne do tvrda a od 170 je na malér zaděláno. 1. věc je mít v top stavu zadní tlumič a při jízdě sólo s topcasem ho mít utažen na tvrdší charakteristiku. Já nechal zadní tlumič dělat a je to sakra moc znát. Dnes, pokud tlumič utahnu tak neexistuje žádné vlnění. Ale jezdím rád na komfort, takže s topcasem a sólo je pro mě bezpečný strop 170 kmh. Ve dvou přes 200 no problém.
Naposledy editováno 05.11.2025 18:09:53
Naposledy editováno 05.11.2025 18:09:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda st1300 kúpa moto
pepe100 píše: Strider> Jako bych četl všeobecný popis jakékoliv motorky.
Popisované problémy má vlastně každá motorka když se něco pokazí.
Áno, si tu najmudrejsi...
Strider> jako popisovat, že motorka špatně startuje když má špatnou baterku..nebo že někomu cuká apod.
Nemyslím že ten soupis má relevantní podklady.
Je motorka jako každá jiná, je to stroj a semtam se pokazí. A nedá se to nazývat jako neduhy tohoto modelu.
A když si přečteš témata na tomto fóru, tak je plné víceméně stejných problémů. Všech značek a modelů.
Kolika lidem moto nestartuje...dost často jen protože - baterka.
Kolika lidem motor cuká, chcípá, nejde do otáček...
Kolik lidí má problémy s elektrikou, spínačky, palubovky...
Kolika lidem někde prosakuje olej, kapaliny...
Jediný opravdový neduh je zmíněná nestabilita při sólo jízdě s top case.
A dá se tomu snadno předejít, když vyplníš spolujezdcovo místo. Buď spolujezdcem, jak bylo zmíněno, nebo tam dáš bágl. Tím se odstraní nežádoucí turbolence.
Nemyslím že ten soupis má relevantní podklady.
Je motorka jako každá jiná, je to stroj a semtam se pokazí. A nedá se to nazývat jako neduhy tohoto modelu.
A když si přečteš témata na tomto fóru, tak je plné víceméně stejných problémů. Všech značek a modelů.
Kolika lidem moto nestartuje...dost často jen protože - baterka.
Kolika lidem motor cuká, chcípá, nejde do otáček...
Kolik lidí má problémy s elektrikou, spínačky, palubovky...
Kolika lidem někde prosakuje olej, kapaliny...
Jediný opravdový neduh je zmíněná nestabilita při sólo jízdě s top case.
A dá se tomu snadno předejít, když vyplníš spolujezdcovo místo. Buď spolujezdcem, jak bylo zmíněno, nebo tam dáš bágl. Tím se odstraní nežádoucí turbolence.
Dík za odpovede, rýchlosť a s tým spojené sponzorstvo má už prestalo baviť, preto ide xx-ka do preč, a chcem niečo kludnejsie a komfortnejšie. A st-čka mi príde ako vhodná voľba, aj vzhľadom k mojim rozmerom. Len nemam žiadny prehľad o tomto type pohonu, a moc tu toho nieje. Ešte raz ďakujem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
| Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
|---|---|---|---|
| Honda ST 1300 uprava sedla pro vyss... Honda ST 1300 Pan European | dettektorr | 11 | 9.10.2025 v 17:31 hlinik11 |
| Řazení Honda ST 1300 Pan European, Honda ST 1100 Pan European | Vitecnik1 | 1 | 29.10.2024 v 19:09 pepe100 |
| Honda ST1300 Pan European Honda ST 1300 Pan European | dumas74 | 14 | 20.4.2024 v 16:08 Fueltank |
| Zvýšeni řiditek Honda ST 1300 Pan European | Tonikc | 10 | 25.2.2024 v 09:22 Fous1 |
| Opotřebení zadní pneumatiky [1, 2] Honda ST 1300 Pan European | karel95 | 40 | 15.11.2023 v 20:36 pepe100 |

