Téma: QJ Motor COV500X a SRT500CX
4.11.2025 v 06:45
Vypada to ze na EICMA 2025 ukazou nove dualsport modely COV500X a konkurence ke Kove 450 Rally to snad bude SRT500CX. Jaktoze QJMotor udelaji na prvni pohled lepsi model nez Suzuki DR4S?
https://global.qjmotor.com/car.html?id=359
Naposledy editováno 04.11.2025 06:47:00
https://global.qjmotor.com/car.html?id=359
Naposledy editováno 04.11.2025 06:47:00
2 reakcí na tento příspěvek QJ Motor COV500X a SRT500CX
Jaktoze QJMotor udelaji na prvni pohled lepsi model nez Suzuki DR4S?
To není tak těžké, když někdo udělá zbrusu novou motorku a né jen Euro "upgrade" 25 let staré. Ještě ale otázka co servisní intervaly a životnost.... Jestli to nebude něco podobného jako CRF450L....
Uvidíme jestli to bude ostré nebo tupé, nebo napůl.
Pedl píše: otázka co servisní intervaly a životnost.... Jestli to nebude něco podobného jako CRF450L....
Ono se časem proflákne jaký motor to vlastně okopčili. Dobrý počin vidím v tom že ignorovali omezení pro A2 a šli s váhou dolů při ponechání "plného" výkonu.
Tenhle krok by mohl Suzuki a KTM inspirovat k váhovému faceliftu DR-Z4S a 390 Enduro R. A možná rozhoupat Yamahu, Kawasaki a třeba i Triumph vykročit stejným směrem.
Edit:
Pro Suzuki, KTM není problém vzít podvozek RM-Z, EXC-F a vložit do něj tupý motor DR-Z4S, 390 Enduro. Přenastavit tlumiče, dát 10-12L nádrž, světla, LiFePo4 baterku. Otypovat pro jednoho stačí a tím i zároveň přichází možnost neinstalovat ABS(nevím jistě jestli to ještě platí).
Cena by byla samozřejmě vyšší, ale prodejnost by to podle mě i tak mělo.
Naposledy editováno 04.11.2025 09:36:11
2 reakcí na tento příspěvek QJ Motor COV500X a SRT500CX
CRF450L byl dobry napad, ale ne moc dobre zpracovany (moooc vysoka cena)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
| Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
|---|---|---|---|

