paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW 1300 RT

BMW 1300 RT

26.4.2025 v 19:49 | Nahoru | #1
Tak v úterý od 17. hodin.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1300 RT

29.4.2025 v 21:32 | Nahoru | #2
Tak co, už jste to viděli? Já nevím co si o tom mám myslet, ta černá dlaždička místo světla nebo nad světlem mi tam nějak nepasuje a je to celé takové zvláštní, spíš mi to připomíná furt GS, to chce vidět naživo ale nějak mi to připadá takové neohrabané.

https://www.bmwmotorcycles.com/en/models/tour/r1300rt.html#/section-confidence-on-the-road

https://www.bmw-motorrad.cz/cs/models/tour/r1300rt/technicaldata.html#/section-vybava

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0449765EN/bmw-motorrad-presents-the-new-bmw-r-1300-rt

Naposledy editováno 29.04.2025 22:04:27

BMW 1300 RT

30.4.2025 v 00:26 | Nahoru | #3
R1200 RT "vzducháč" měl 259 kg, nové R1300 RT má 281 kg "ready to ride".

BMW 1300 RT

30.4.2025 v 07:14 | Nahoru | #4
Mě vychází suchá 262kg ... teď bych se měl ještě podívat, jestli 259 u 1200 byla suchá nebo mokrá, ale to už se mi nechce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1300 RT

30.4.2025 v 09:11 | Nahoru | #5
maco> Ahoj no ...vzhled těžko říct když přišlo nové GS , tak jsem nemohl přijít na chuť přednímu světlu , ale nakonec ta motorka v paketu Enduro a modré barvě je hezká . Nové GSA je hnusný jezdící kanystr od Wermachtu navíc ještě ty různý držáky na nádrži ... pardon madam , to je šílený A teď nové RT ... z mého pohledu. Dlaždička - radar asi jinam umístit nejde . Osobně se mi moc nelibí to veliké plexi . Je zvláštní . Ale myslím , že jde o zvyk . Hodil jsem ji do konfigurátoru . Modrá barva , všechny kufry a musím říct , že není až tak ošklivá. Bohužel cena lehce pod 800 Co se týče váhy oproti starším modelům , nebudu to hledat . Svezl jsem se kdysi na RT vzducháči , potom koupil RT LC , najel na něm za 5 let 105tis. km . Ty dvě motorky nelze vůbec srovnávat. LC bylo několik světelných let před vzducháčem . Něco jako jezdit s Pragou V3S a potom přestoupit na moderní náklaďák . Beze srandy . Stejný rozdíl asi bude teď mezi původním 1200LC a 1300 . Jsem si jist . 1250 jsem neměl tu čest . U té moji jsem ocenil totální spolehlivost. Jediná závada byl alternátor cca na 90.000 jinak fakt nic. Jen to chtělo pravidelný servis . Co se mi na mašině líbilo ... počasí nepočasí , skočil jsi na ni a jel kamkoliv . Obratná , když se naučíš pár "policejních" manévrů tak i ve městě jako se skůtrem . Co mě sralo , tak díky Teleleveru žádná odezva od předního kola. Jako všechny ty bezpohlavní GS a GSA . Zkrátka to jelo , ale nějakéj tun faktor nula . Vy vysokých otáčkách projev motoru jako Trabant . Děs . A co se tyče pohodlí , tak na skutečného cesťáka nic moc . 1600 nebo Goldwing určitě pohodlnější , ale už jsou to fakt velký parníky . Odezvu od předního kola údajně ted na novém GS výrazně vylepšili , tak si myslím , že to bude stejné i na 1300 RT . Zvuk motoru asi zůstane příjemný kolem 4500 ot/min . Po RT jsem koupil S 1000 XR . Dal jsem na ni za 4 roky 40tis. km . Motorka neuvěřitelná raketa . Fakt bomba. Krom šílenců na kelímkách si všechny namažeš na chleba . Nakonec šla do světa , přijít o papíry na ni je otázka chvilky a ještě mě sral řetěz Sem se rozepsal . Tak k novému RT . Není tak ošklivý , chce to asi vidět naživo a svézt se . Určitě vylepšili odezvu od předního kola. Největší výhoda bude ovladatelnost ( proč ji asi mají policajti ) , spolehlivost a nenáročná údržba. Samozřejmě se najdou rejpalové , že BMW závady kecy prdy Ale moje zkušenost s BMW je jiná . Určitě se na nové RT půjdu podívat a svézt se . Tak dobře vyber a kolama dolů

Naposledy editováno 30.04.2025 09:17:31

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1300 RT

30.4.2025 v 12:03 | Nahoru | #6
Zklamání. Sehnat 1250RT, nebo úplně změnit kategorii, uvidím. Z konfigurátoru na mě vypadla taková částka, že bych . Jo a ten překlad do ČJ v konfigurátoru, to je masakr, nechápu, že si to české zastoupení BMW nedokáže ohlídat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1300 RT

30.4.2025 v 12:35 | Nahoru | #7
FatBoy105th.> nejlepší bude nové R 1300 RS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1300 RT

1.5.2025 v 08:19 | Nahoru | #8
OndraCB> JJ ... je to taky cesta , radši koupit zánovní 1250 RT . To je ještě pěkná motorka . U 1300 vidím jako jeden z nedostatků , že není stavitelné plexii . Dost jsem toho najezdil ve Španělsku a když couráš přes město , ve vedru , tak sklopení předního štítku hodně pomůže . U nové 1300 si můžeš objednat sice nižší štítek , ale ten ti bude při dálničních přesunech víš k čemu. A ty nastavitelné boční panely na 1300 v nízkých rychlostech stejně nebudou fungovat .

Naposledy editováno 01.05.2025 08:25:53

(reakce na) BMW 1300 RT

1.5.2025 v 08:24 | Nahoru | #9
MMARTINK> Nové RS se jim vzhledově povedlo , ale už to fakt není pravý cesťák . Poměrně sportovní posez a delší rozvor . Mašina se bude hůř pokládat do vraceček a manévrovatelnost ve městech bude horší . Zkoušel jsem ji a pro tyhle dvě věci jsem ji nevzal . Ale každý sme jiný , stářím a povahou

Naposledy editováno 01.05.2025 08:30:26

(reakce na) BMW 1300 RT

2.5.2025 v 13:30 | Nahoru | #10
FatBoy105th.>
já myslím, že přední plexi snad nastavitelné je, na jednom videu je vidět na řídítku na levé straně kolébkový ovladač s šipkou nahoruu a dolů, nebo že by to byl posuv těch počních panelů? El. posuv plexi je pro RT v standartem od R11RT, velmi užitečná a praktická věc. Dost si nedovedu představit, že zákazník odchovaný řadou modelů RT si přijde pro novou RT aby mu prodejce sdělil, že štítek má napevno...
Design asi chce vidět naživo, je zřejmá unifikace celé řady R1300 v takovém lego panelovém stylu a tím určitě snaha o mladší jezdce, aby se jim nestalo to co u HD. Pro starší kteří jezdí celý život na RT minulých generací to bude výzva
Mě se nelíbí to přední plexi, vypadá jako by to bylo dopasované z jiné motorky, pak ten obrovský podsedlový plast. S těma kuframa se to ještě ztratí ale bez kufrů to bude vypadat jako Honda ST1300 bez kufrů. Nechápu příplatek za možnost rozšíření kufrů - u RT !!!!!

Naposledy editováno 02.05.2025 16:21:42

(reakce na) BMW 1300 RT

2.5.2025 v 18:33 | Nahoru | #11
FatBoy105th.> Souhlasím téměř ve všem, jen u RT LC se mi zdá ochrana proti nepřízni počasí trochu lepší než u K1600, motor nesrovnávám, to ani nejde.

BMW 1300 RT

18.5.2025 v 14:14 | Nahoru | #12
Ahoj, první RT 1300 budou k vidění už příští měsíc u dealerů v ČR, tak uvidíme, ale jako majitel R 1250 RT jsem si myslel, že na 1300 RT určitě kašlu, ale včera jsem se projel na BMW R 1300 GS s tou novou robotizovanou převodovkou a byl jsem nadšený, motor je super, převodovka v M režimu kdy řadíš bez spojky (protože spojka není) je opravdu super a rychle bych si na to zvyknul.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kardany LC [1, 2] BMW R 1250 GS , BMW R 1250 RT, BMW R 1250 R, BMW R 1... selkie 59 26.4.2025 v 19:36 docent
Cinkaní při rozjezdu BMW R 1250 RT Michal444 3 10.7.2024 v 10:33 honzacadek
bmw motorrad service inclusive zkuš... BMW R 1250 RT JaryOne 1 26.4.2023 v 16:37 osiris
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... Rudolf 5 17.3.2023 v 17:59 Rudolf
R 1250 GS problémy s prevodovkou BMW R 1250 GS , BMW R 1250 RT, BMW R 1250 GS Adventure TonySK 2 29.1.2023 v 17:24 FatBoy105th.


TOPlist