chtěl bych se doptat na jeden detail u laděných výfuků Leo Vince SBK EVO viz foto. Koncovky jsem nasadil na FZ6 S2 Fazer (2009), každopádně jak zde už bylo řešeno v pár historických vláknech, na původní mezikus s katalyzátorem nepasovaly z toho důvodu, že trubka od koncovek má o dost větší průměr oproti trubce s katalyzátorem. Abych to tedy spasoval, vyhodil jsem katalyzátor ven a dal místo něj mezikus od LeoVince, každopádně nejspíš bych tam katalyzátor chtěl dát zase nazpět, z důvodu udržení si homologace v zahraničí (tak je to psáno na ofiko stránkách LV).
Můj dotaz je tedy: Neřešil někdo jaký dát mezikus mezi kat a trubku od koncovek? Případně neřešil někdo podobný problém a neporadil? Díky moc předem.

3 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
A pokud v Rakousku narazis na mobilni mereni hluku, tak je taky jedno, jestli tam kat mas nebo ne. Neprojde to s nim ani bez nej.
Bud ses posera a jezdis s origo a nebo posera nejses a jezdis s nejakym rizikem toho, ze te vyhmatnou.
Ja kolikrat projel Alpy s ladakama bez katu. A zatim to vzdycky vyslo - nemuzou chytit vsechny

Spis jak to jede bez katu? Nestrili to moc?
Naposledy editováno 16.04.2025 06:45:22
(reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
budisak3 píše: RTSbike> Zajímavý poznatek. Každopádně znám spoustu lidí, co s homologovanými laďáky a vložkami běžně jezdí za hranice a není žádný problém.
Přesně tak

Viz můj Zard a zrovna to Rakousko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
Kohlstein píše: To je ještě hnusnějí, než z výroby.
Hnusnější jsi v trenclách



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
kalous72 píše: RTSbike> Nemusis mit ani ladaky,vzdyt minuly rok tu nekdo psal,ze mu tam odstavili fungl novou Kawu na originalech.
To je jiná.
Může být.To jsou ty nové úseky s povoleným maximálním decibelem.
To nesplňuje ani nová MTS

Koudy01 píše: Katalyzator neres. Dulezitej je DB killer. Strkaji do vyfuku tycky. Kdyz projde, je to spatne a pokuta.
A pokud v Rakousku narazis na mobilni mereni hluku, tak je taky jedno, jestli tam kat mas nebo ne. Neprojde to s nim ani bez nej.
Bud ses posera a jezdis s origo a nebo posera nejses a jezdis s nejakym rizikem toho, ze te vyhmatnou.
Ja kolikrat projel Alpy s ladakama bez katu. A zatim to vzdycky vyslo - nemuzou chytit vsechny
Spis jak to jede bez katu? Nestrili to moc?



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
Ivos píše: To je jiná.
Může být.To jsou ty nové úseky s povoleným maximálním decibelem.
To nesplňuje ani nová MTS např.
Ne-e, tohle bylo u Kalte Kuchl. Neco jako benzinka na Dube nebo Tramp v Buchlakach. Tam zadnej limit neni. Dojela dodavka a merili motorky a porovnavali to s tim, co bylo napsany na stitku te motorky. Kawe (tusim Z900 nebo Z800) s origo vyfukem namerili o neco vic. Typkovi zabavaili papiry, motorku odstavili nekam do lesa a jel domu jako spolujezdec pro dodavku a zpet pro motorku. Na tom odstavnym parkovisti v lese bylo vyskladanych uz spoustu motorek. A pak tri mesice cekal, az mu rakusaci vrati papiry - sezona v riti. Takhle si to pamatuju. Mozna bych to i nekde tady nasel.
e: Uz to mam. Prispevek 15, 17 a 22. Na stitku 92db, namereno 96 db.
Naposledy editováno 16.04.2025 07:06:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
Ivos píše: Hnusnější jsi v trenclách
taky se mi to nelibi. ani nevidim duvod proc by mel fazer delat kraval jak zavodak, kdyz to zavodak neni... neco jako dat urvanej vyfuk na cestovni motorku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
TL ma kolem 180kg s plnou nadrzi, vyfuky s tlumitkama jsou tak jen kvuli tomu abych teto hmotnosti dosahl...
me ve dvaceti nikdo nerekl, ze ostatni ten kraval jen obtezuje a nikomu to nepripada "cool" tak se to snazim napravit u teto generace.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Leo Vince SBK EVO
Koudy01 píše: Mne to cool pripada, kdyz to je akoratni kraval a posune to jizdu na Fazeru pocitove uplne jinam, kdyz clovek nejede na vysavaci. A urcite tim nejaky kg taky shodil. Navic docela vysoko (az z podsedacky). Za me dobry. Spatny pokud jezdi bez DB killeru. To uz pak je fakt kraval jen na vysirani.
Jezdím zásadně s DB, problematika co řeším je přechodka z LV na origo mezikus s katem. Dělá se tady z toho zbytečná kovbojka.

Napr. TADY
Pohledej, jestli to neni i k tvoji sestave.
Naposledy editováno 16.04.2025 09:33:04
assassin píše: taky se mi to nelibi. ani nevidim duvod proc by mel fazer delat kraval jak zavodak, kdyz to zavodak neni... neco jako dat urvanej vyfuk na cestovni motorku
Důvod je prostý.Pro jiné,jsou pěkné koncovky hezčí

Já to mám třeba stále rád

Jen dneska už to chci mít tišší.
Koudy01 píše: Mne to cool pripada, kdyz to je akoratni kraval a posune to jizdu na Fazeru pocitove uplne jinam, kdyz clovek nejede na vysavaci. A urcite tim nejaky kg taky shodil. Navic docela vysoko (az z podsedacky). Za me dobry. Spatny pokud jezdi bez DB killeru. To uz pak je fakt kraval jen na vysirani.
Souhlasím

Měl jsem to na Milušce.
Zlepšené starty!!!
Přestalo to zdechat při dojíždění do křižovatky - zastavení.
A s jinou mapou to byla jiná motorka

Jediný Papiosma se svezl a velice mě potěšil, když přijel a sundal helmu

Na Milošovi NEJDE jezdit bez tlumivek!!!To je pak takové ,,upištěné" , bolí hlava a je to kurňa otravné

Jiná mapa k tomu Zardu je samozřejmostí


Raději budu ,,hrozit holí " na mlaďocha s výfukem

Ale taky jsem názoru, že na místech kde někteří jezdí celý den tam a zpět moto GP.........tak tam to je na piču

Koudy01 píše: Katalyzator neres. Dulezitej je DB killer. Strkaji do vyfuku tycky. Kdyz projde, je to spatne a pokuta.
A pokud v Rakousku narazis na mobilni mereni hluku, tak je taky jedno, jestli tam kat mas nebo ne. Neprojde to s nim ani bez nej.
Bud ses posera a jezdis s origo a nebo posera nejses a jezdis s nejakym rizikem toho, ze te vyhmatnou.
Ja kolikrat projel Alpy s ladakama bez katu. A zatim to vzdycky vyslo - nemuzou chytit vsechny
Spis jak to jede bez katu? Nestrili to moc?
Mam tam dane DB a prijde mi, ze to jede o neco lepe. Nestřílí to vubec.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nefunkční směrové blinkry Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ6 S2 | tpokorny | 12 | 14.4.2025 v 22:49 Slávek-TDM |
chtěl bych radu Yamaha FZ6 Fazer S2 | AdamSima | 5 | 26.3.2025 v 20:26 petr.machy |
Yamaha Fz6 N S2 Yamaha FZ6 Fazer S2 | Liba-Z-Libave | 8 | 30.7.2024 v 08:26 jandaxx |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 13 | 26.7.2024 v 14:19 combust |
Problém s ABS Yamaha fz6 s2 Yamaha FZ6 Fazer S2 | DEDO1 | 11 | 3.7.2024 v 10:40 DEDO1 |