Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
Brůča. píše: Ivos> to je stejně u sery. , tak je pak jedno jestli kouká na RT a nebo GS.........prostě výlet do Domažlic


A stejně pak koupí tu 11tku GSo

Eddie83 píše: Projeď se s RT a na FJR a budeš mít jasno.
Nic proti FJR, ale jako Daily motorka to RT vychází lépe............bez chladící kapaliny a všech problémů s tím spojených, olej do motoru klidně automobilový - bez specifikace Jaso, takže levnější, a ve stejné cenové relaci asi nesežene šestistupňovou převodovku.
Nevím jestli na ježdění do práce potřebuji motor z supersportu nebo elektronický nastavitelný podvozek. Spíše bych sháněl sluhu co bude věrně sloužit a pokud po mně nebude nic chtít bude to úplně Ideál.
Najdi s cenovkou cca 70 000 srovnatelnou s BMW - takže téměř v plné výbavě - a s nájezdem 50 000km.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
Brůča. píše: Ivos> Kdybych nepotřeboval něco, co odveze dva vepřé i terénem, tak bych boxera rozhodně nechtěl. Furt to poslouchám a furt mi to připadá že to je rozbité........když jedu sám Tak už jsem si nějak zvykl, ale bába furt kvoká, že se to třese..............a když musí v těžkém terénu ještě slézt a jít pěšky, kvoká jako kdyby snesla vejce........rozmazlená z čtyřválce.
Tak tohle neznám - neznáme

A terén vůbec

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
Dancer píše: Brůča.> Čekal bych, že "bába" bude za vibrace vděčná...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
Gahan37 píše: Co jsem koukal tak v NDR jsou RT od 1500euro…ale nájezd 200t…další jsou kolem 70t cena, pokud si pro to člověk dojede se da koupit kus co má těch 50-60t najeto. Pokud tacho a Němec nelže:)
A k tomu ještě dopravu, servis a dovozovou STK

Naposledy editováno 29.01.2025 20:37:36
Dancer píše: Brůča.> Čekal bych, že "bába" bude za vibrace vděčná...
To bych uvítal i já, takhle se občas musím vybičovat i k výkonu a k předstírání. V našem věku musí být vděčná i za polibek. Nevím jestli je to nějaká anomálie, ale bába dost času na motorce prospí. A na gsu vesnice jsou dva kvalty dolů, za vesnicí zase dva nahoru.........a jí to zřejmě budí. Když jedeme s čtyřválcem, tak se řadí minimálně........tam za barákem seknu šestku a vyřadím až v cíli.
Překvapivě moc nespala když jsme jeli sever - po Skandinávii, ale jak je teplo, tak usíná hned.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
sery. píše: A k tomu ještě dopravu, servis a dovozovou STK
Přesně




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
sery. píše: A k tomu ještě dopravu, servis a dovozovou STK
Tak to beru jako samozřejmost připočítat náklady k nákupní ceně
E: Ja jsem zažil při nákupu svých moto pouze jednoho prodejce, který po zjištění závady řekl přijeďte s tím a vyměnil vadný díl. Jinak co tak mám nakoukáno, když někdo ze známých přiveze “ nové “ moto po “kompletní výměně kapalin ” tak na to nikdo ani nesahl. Nejlepší jsou po takové výměně origo italsky oil filtry a instalace zaplaceného Gipro ( čínský ukazatel alá (Soukup Jičíněves) před lety…..nebo super nová zadní pneu (slick) alá warmup Liberec. Servis ventilu v autorizaku Hondy kdy by mechanik dle vypsaných hodin musel makat obouručně ani nemluvím

Ale znám pár mechaniků co ten servis opravdu před prodejem udělají.
E: jasny, že když prodávám motorky, má to přidanou hodnotu , že se o to musím postarat, dovoz , čas strávený hledáním dobrých kusů atd. Nic proti, když chci koupím u obchodníka, když si něco najdu sám , dovezu si to. Obě varianty jsou v pořádku
Naposledy editováno 29.01.2025 22:32:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
Ivos píše: Přesně A v případě nějakého problému, zajedu s čaganem do Domažlic
S čakanem

Gahan37 píše: Tak to beru jako samozřejmost připočítat náklady k nákupní ceně
E: Ja jsem zažil při nákupu svých moto pouze jednoho prodejce, který po zjištění závady řekl přijeďte s tím a vyměnil vadný díl. Jinak co tak mám nakoukáno, když někdo ze známých přiveze “ nové “ moto po “kompletní výměně kapalin ” tak na to nikdo ani nesahl. Nejlepší jsou po takové výměně origo italsky oil filtry a instalace zaplaceného Gipro ( čínský ukazatel alá (Soukup Jičíněves) před lety…..nebo super nová zadní pneu (slick) alá warmup Liberec. Servis ventilu v autorizaku Hondy kdy by mechanik dle vypsaných hodin musel makat obouručně ani nemluvím
Ale znám pár mechaniků co ten servis opravdu před prodejem udělají.
E: jasny, že když prodávám motorky, má to přidanou hodnotu , že se o to musím postarat, dovoz , čas strávený hledáním dobrých kusů atd. Nic proti, když chci koupím u obchodníka, když si něco najdu sám , dovezu si to. Obě varianty jsou v pořádku
Vždy udělám výměny kapalin a olejů plus další co je potřeba, synchro atd. Je to dobré i pro mne, vím že to ode mne odchází OK.
Mám klid, že když na to bude dotyčný kašlat, tak to alespoň něco vydrží.

Naposledy editováno 29.01.2025 22:40:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
sery. píše: S čakanem
Tak aj s tym



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
Ivos píše: Tak aj s tym
Ale musíš to s ním natrénovat, my jsme tady zkušený jelikož jej používáme už dlouho


2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovní
olej ,filtry brzdovka případně chladící kapalina, destičky možná kotouče,pneu řetězovka a to se nesmí podělat nic dalšího + odpis ceny moto,+ náklady na oblečení bude to chtít při ježdění od jara do podzimu něco na chladnější počasí + na léto.
A ještě při tomhle nájezdu docela velký riziko že mě někdo sejme nebo to vyválím.
Tak mě vychází jednodušší si sehnat práci bez nebo s minimálním dojížděním o náklady na dojíždění nižší vejplatu a vyjde to nastejno.
Brůča. píše: Gahan37> Souhlasím. Já bych nové BMW nechtěl ani kdybych mi ho dávali zadarmo. Tady se ale naštěstí bavíme o stroji který je z doby kdy se ještě vyrábělo trošku kvalitně. Snad jediný nejdražší kus je modul ABS s elektrickým posilovačem - na svém gsu jsem ho již vyoperoval a protože to byla volitelná výbava tak jsem ho i vymazal z technického průkazu a další specialita bmw jsou ložiska na kyvku..............to jsou snad jediné věci které musíš koupit v originále. Já jsem se k BMW projezdil - jezdím vždy ve dvou a vždy plně okufrován a u jediného BMW není rozdíl mezi prázdnou a plnou motorkou tak markantní. Mně prostě užitečné zatížení motorek okolo 160 kg přijde málo.
Doba kdy BMW patřila mezi spolehlivé motorky už je pryč, z nových motorek bych volil jednoznačně Hondu. Jsem technik a mám srovnání jak se vyrábělo před rokem 2000 a po něm - téměř ve všech sférách. A raději kvalitní mechanickou věc, než plastovou hračku plnou elektroniky. V podstatě se dá říct že bych asi ani novou motorku nechtěl. Na milost bych vzal pouze elektriku - to ale pochopí jenom ten kdo se na něčem podobném svezl...... to je zase trochu jiný vesmír.
Vytesat do kamena pre buduce generacie !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
kratkej01 píše: Tak jsem jen ze zajímavosti spočítal náklady na benzín při 160 km za den měsíc při spotřebě 4L, 5l ,6L ceně 35 Kč a 40 Kč za litr, není to zrovna málo když připočtu další náklady
olej ,filtry brzdovka případně chladící kapalina, destičky možná kotouče,pneu řetězovka a to se nesmí podělat nic dalšího + odpis ceny moto,+ náklady na oblečení bude to chtít při ježdění od jara do podzimu něco na chladnější počasí + na léto.
A ještě při tomhle nájezdu docela velký riziko že mě někdo sejme nebo to vyválím.
Tak mě vychází jednodušší si sehnat práci bez nebo s minimálním dojížděním o náklady na dojíždění nižší vejplatu a vyjde to nastejno.
Osobně si myslím, že jezdit na motorce do práce vyjde zhruba stejně jako jezdit autem. Jediná úspora je úspora času. Když mu motorka uspoří hodinu denně, při dnešních cenách hodinové zúčtovací sazby cirka pětistovku, tak je to za měsíc 10 000Kč. Tak když bude v práci každý den o hodinu déle, doma to nepoznají a bude jezdit zadarmo, respektive za ty peníze co za hodinu vydělal.
nebo může jezdit autem, jezdit domů každý den o hodinu později - respektive stejně jako kdyby jezdil na motorce, a těch 10 000 každý měsíc vrazit do auta. Všechno to jenom úhel pohledu a kupecké počty - nehledejme v tom žádnou raketovou vědu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
Ekonomika je jedno, auto je o tom že jsi chráněnej plechama.
Čím větší nájezd tím větší pravděpodobnost nějaké kolize a v autě větší pravděpodobnost přežití.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní
kratkej01 píše: Brůča.>
Ekonomika je jedno, auto je o tom že jsi chráněnej plechama.
Čím větší nájezd tím větší pravděpodobnost nějaké kolize a v autě větší pravděpodobnost přežití.
..............to jako motorkář snad ani nemůžeš myslet vážně...........nechoď pěšky, nejezdí na kole, nejezdí na lyžích, co koupání v rybníce?........já bych měl strach se i ráno probudit. Ale jestli máš motorku, prodej do Němčiček by tvojí paranoiu vyřešil.
Smiř se s tím, že na silnici jsi jednou nohou v kriminále a tou druhou ve špitále..............a to v tom lepším případě.
Ale nikomu to necpu, je to je můj pohled, proto mám momentálně SH300 na jízdu do práce, na nákupy a sem tam malej vejlet a Tenere 700 pro zábavu.
Čau, Tom