1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení moto z Německa
Naposledy editováno 08.01.2025 09:30:26
3 reakcí na tento příspěvek Přihlášení moto z Německa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení moto z Německa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení moto z Německa
assassin píše: mprofa> takhke starych vrazd se to netyka
No jo, ale má najeto jen 45 tisíc km.
U nás je motorek jak sraček a netuším, co by mě donutilo tahat takovou vránu z Germánie.
(nakonec jsem na tu "nemeckou" motorku prehazel dily ze svoji, vysledek je to aktualni v profilu)
Naposledy editováno 08.01.2025 20:53:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení moto z Německa
TomasNBK píše: Můžeš si motorku přihlásit klidně po roce Teoreticky ti stačí jenom velký TP, malý TP + odhlášení z DE registru a kupní smlouva. Podle toho o jaký jde stroj ti může ulehčit život ještě COC list (potvrzení z dekry není nezbytně nutné, pokud si STK dokáže teoreticky chybějící údaje dohledat sama)
Odhlaseni v Nemecku uz davno nepotrebujes. Muzes to koupit na nemeckych znackach a tady to prehlasit rovnou z nich na cesky. Kupni smlouva nebyla treba nikdy (netvrdim, ze ji dementni urednici obcas nechteji).1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení moto z Německa
S tou smlouvou máš asi pravdu...nicméně jednou jsem úřednici předkládat "musel".
Btw posledně jsem koupil moto od člověka co ani nebyl majitel (původní už prděl do hlíny). Jenom mi vrazil techničáky, já jemu eura a hotovo. Smlouvu s jeho jménem jsem si doslova vykručel (prý prodává za pozůstalé)...a tady přihlášeno bez keců. Bejt to teoreticky čórka, tak to tady nikdo neřeší....
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení moto z Německa
Když tu motorku budeš kupovat doporučuji takovou, která bude mít v dokladech a na výrobním štítku ES schválení. K takové byl výrobcem vydán i COC list a ten požaduj od prodávajícího. nevím o je na tom pravdy ale v Německu prý duplikát COC listu ( pokud byl ztracen) vydají bez poplatku. V každém případě, bez tohoto dokladu bych motorku nekupoval.
Naposledy editováno 12.01.2025 14:13:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení moto z Německa
MMARTINK píše: Můžeš to přihlásit i po letech, pokud se mezitím nezmění legislativa...ta se v čr měnila před rokem a půl, zpřísnění podmínek vztahuje jen na auta ze států mimo EU a limit je Euro 3. Motorky s ES homologaci nebo českým typovým schválením se přihlašují, staré japonské mrdky bez globálky se nejdříve schvalují. Tobě chybí v německém TP minimálně zatížení náprav a spotřeba možná i emisní norma protože německé úřady to z neznámých důvodu nevyplnili. Chybějící údaje si koupíš u výrobce nebo u Dekry. STK nemá právo vymyslet si údaje a ty je musíš doložit podle českého zákona jsou povinné. Bez toho nelze registrovat protože český systém RSV bez těchto údajů neumožní uložit záznam.
Když tu motorku budeš kupovat doporučuji takovou, která bude mít v dokladech a na výrobním štítku ES schválení. K takové byl výrobcem vydán i COC list a ten požaduj od prodávajícího. nevím o je na tom pravdy ale v Německu prý duplikát COC listu ( pokud byl ztracen) vydají bez poplatku. V každém případě, bez tohoto dokladu bych motorku nekupoval.
Z mojí zkušenosti, COC list jsem dostal většinou u motorek od 2005 a výše. U starších se mi to ještě nepovedlo a to jsem jich přivezl dost .Duplikát COC listu může vydat jen výrobce a ten to zadarmo určitě neudělá, pokud vůbec,. E homologace na štítku ca od roku 2000. Štítek s emisní normou u starších někdy bývá nalepen zvlášť. Zatížení na nápravu má v návodu např BMW. Japonci spíše ne. Ideální je když má moto v čr ZTP. Z fotky techničáku to zjistí každá STK. Staré motorky do 1990 to z 90% nemají.
Naposledy editováno 12.01.2025 21:30:54