Téma: Pionýr se zapalováním ktm sx 50
28.11.2024 v 17:30
Zdravím, chtěl bych se zeptat co by bylo nutné upravit abych mohl dát do pionýra zapalování z ktm sx 50? Mám 2 zapalování z toho jedno nejde vůbec naladit a s druhým to nechce nastartovat na nakopávací páku je to 30w upravený pro 20w přehozením cívek.. Díky za odpověď Honza.
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr se zapalováním ktm sx 50
Zdar, nechci se dotknout tvých technických znalostí, ale když se takhle ptáš, tak nepotřebuješ nic. Bude stačit, když se pokusíš složit tak jak mají být ty dvě originál zapalování a necháš to tak. Lidi co se pouští do těchhle konverzí, o tom většinou už trochu něco ví. Takhle dosereš druhý zapalko, nevím jestli k tomu máš i tu KTM a dopadne to, že nepojede ani jedno. S trochou trpělivosti se dá naladit i to originál zapalko a dá ti to víc než tahle přestavba.
Zdar, co znamena zapalování po go? Proč to kdo dělal? Stáhni si schema zapojeni a zkontroluj jak to je udělaný a promer cívky. Pro máš 30w zapojený jako 20w? když to prohazuješ, máš i jiné rotory? 20w a 30 jsou jiný. Indučku mas jakou, 8 V?jinak musíš vymyslet uchycení rotoru do karteru pio a uchycení na hřídel kliky. tzn. vyrobit nějakej mezikus na to i na to a na to potřebuješ nástroje, min.soustruh kde si to uděláš nebo najít někoho, komu to namalujes a on bude mít čas se s tím jebat. A taky peníze, protože zadarmo to nebude. Proto mi z toho vychází jednodušší dát do kupy a seřídit ten originál. a vět mi jde to.
Sice souhlasím s rg250 ale kdo chce kam...
šupleru asi máš tak si můžeš udělat představu co je třeba.
Jinak to někdo zrovna nabízí na bazoši.
Při troše fantazie se to dá i naprasit na poničenej origo držák cívek jak demonstruje tento snímek (ovšem byla to čínská kopie a prý nefungovala optimálně).
Naposledy editováno 28.11.2024 21:18:49
šupleru asi máš tak si můžeš udělat představu co je třeba.
Jinak to někdo zrovna nabízí na bazoši.
Při troše fantazie se to dá i naprasit na poničenej origo držák cívek jak demonstruje tento snímek (ovšem byla to čínská kopie a prý nefungovala optimálně).
Naposledy editováno 28.11.2024 21:18:49
RG to už nakousl. To origo zapalování je hrozně jednoduchý a blbuvzdorný. Když má kvalitní kontakty a kvalitní kondík. Než potká blba kterej to rozesere protože hledá závadu tam kde neni.
Předělat zapalování z 30W na 20W není principielně tak jednoduchý.
A to že jedno z toho nestartuje může být jen prohozenýma vodičema (1 a 15) na indukční cívce.
Neboť dvě zapalování, dvě možnosti (poučky zapojení indukční cívky se na slovenský supersporty nevytahují)
Znám takový, co to KTM zapalko jezděj i na silnici. Navzdory absenci světel. Nechá se ledacos. Tydle rady lepší hledat na závodnim FB.
Předělat zapalování z 30W na 20W není principielně tak jednoduchý.
A to že jedno z toho nestartuje může být jen prohozenýma vodičema (1 a 15) na indukční cívce.
Neboť dvě zapalování, dvě možnosti (poučky zapojení indukční cívky se na slovenský supersporty nevytahují)
Znám takový, co to KTM zapalko jezděj i na silnici. Navzdory absenci světel. Nechá se ledacos. Tydle rady lepší hledat na závodnim FB.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |