1 reakcí na tento příspěvek Upgrade brzdových třmenů
PS: ten pertinax, no , ako som to čítal čo písal destroyer tak to asi boli tie fenolytické. Čítal som to až pri písaní príspevku.
1 reakcí na tento příspěvek Upgrade brzdových třmenů
1 reakcí na tento příspěvek Upgrade brzdových třmenů
2 reakcí na tento příspěvek Upgrade brzdových třmenů
Jestli není lepší dát kvalitnější třmeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upgrade brzdových třmenů
jestli ovsem nekecam, me uz se to vsechno dost mota
Naposledy editováno 02.10.2024 12:33:34
dakarista píše: Ale za celou dobu jsi nenapsal do kterých třmenů to budeš dávat.
Jestli není lepší dát kvalitnější třmeny
podle fotek v profilu jezdi na okruhu a nerekl bych, ze jen tak neco meni z rozmaru ( sada na 2x 4pist je 10+ tis...) tipuju, ze vylepsuje nejakou M4,M50 apod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upgrade brzdových třmenů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upgrade brzdových třmenů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upgrade brzdových třmenů
dakarista píše: Ale za celou dobu jsi nenapsal do kterých třmenů to budeš dávat.
Jestli není lepší dát kvalitnější třmeny
Nevěděl jsem, že to musím napsat
Důvodů, proč se na to ptám je několik a toto je jeden z nich - zda nemá větší smysl uvažovat nad lepšími třmeny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upgrade brzdových třmenů
na díly koukni na Carpimoto.it super rychlá komunikace a posílají
popřípadě pokud budeš dávat Stylemy, nejlevněji se dají sehnat v KTM
dakarista píše: venakucera>
na díly koukni na Carpimoto.it super rychlá komunikace a posílají
popřípadě pokud budeš dávat Stylemy, nejlevněji se dají sehnat v KTM
Díky za tip
Co se brzd týče, tak sleduji Omniaracing.net . Myslím, že ty Stylemi vyjdou levněji tam. Šel bych už ale spíše do Hypure - jsou skoro za stejné peníze, jsou o generaci dál a pokud obrázek z prezentace nekecá, tak by pístky měly mít děrované (ale žádné jasné informace jsem o tom nenašel).
1 reakcí na tento příspěvek Upgrade brzdových třmenů
zde odkaz na video
Napred jsem ciste uvaril brzdovou kapalinu v horkym Brne, jeste kdyz byla v serii vcetne ABS. Moje chyba, byla tam origo brzdova kapalina, a presto ze jsem mel motorku prvni rok, byla 5 let stara (r.v.2017, kupovano 2021, stalo se 2022 po neznem zajeti na silnici).
Po vymene brzdovky, a natazeni primejch hadic super. Jezdil jsem s tim docela dlouho s relativne seriovejma deskama, a fungovalo to dobre. Prvni ostry kolo a sla packa kousek k riditku, pak to zustalo konstatni, a brzdilo to super.
Pak se mi rozpadla deska Brembo LA na prach, tzn pri zkoumani proc jsem pri zavode prestal poradne brzdit a odstoupil jsem zjistil, ze 3 desky jsou "jako nove" a ctvrta je "jen plech". To navic zkroutilo kotouce Brembo Oro, co jsem mel na rafku protoze byly nejlevnejsi. Abych se vyhnul dalsim problemum, koupil sem novy OEM kotouce.
A byl dalsi problem, ty OEMy byly krivy a zpusobily ze packa byla mekka jak bahno. Odhaleno, vymeneny kolo, ale mezi tim pri hledani problemu oservisovany pistky neorigo gumickama, tak rychle jsem origo nedokazal koupit.
A pak nasledne se mi neustale zavzdusnovala pumpa. Tak jsem objednal krom novych gumicek (origo) i titanovy pistky od JP brakes. Nemuzu jeste udelat objektivni porovnani, protoze jsem na tom najel jen jeden den v Moste, a pak pul dne v Brne, a rozbil si hubu z jineho duvodu, z cehoz se doted lecim ale pozorovani:
-------------------------------------------------
Sralo me jak to zere desky (nikdy sem nenajel na desky vic jak 1000 okruhovych km, vetsinou spis kolem 500) coz je hrozny, mam najeto 10kkm okruhovejch -> 16 nebo kolik dvojsad desek To jsou sileny cisla.
1/ Packa nezmekne skoro vubec. Zjevne to, ze jde min tepla z desek do brzdicku/kapaliny zpusobi daleko stabilnejsi packu. Ale uprimne tohle me moc netrapilo, protoze to proste v prvnim (treba zahrejvacim) kole zmekno o kousek, a pak to bylo stabilni klidne 20 kol (endurance zavody).
2/ Naproti tomu se mi zda, ze desky misto aby to zralo min, tak to zere jeste vic. Posledni desky tam bylo jen 400 kilaku, a vyndal jsem je "viditelne rozmazly". Obavam se, ze tady je chyba, ze tam mam v tehle konstalaci "prakticky seriove" desky, ktere proste nejsou delane na tak vysoke teploty, takze je normalne "tavim". Logicky, cim min tepla pustim do brzdicu, tim vic ho zustava v sestave kotouc/deska. Takze dalsi testovani udelam s vyznamne zavodnejsima destickama, Na sestce jsem je nikdy nepotreboval, ale holt 200 konovej litr kde jsou brzdy intenzivnejsi, a z vetsich rychlosti proste holt uz nema dostatecnou rezervu.
Vsechno co jsem napsal se tyka jezdeni na okruhu, rekneme ve stavu malicko rychlejsi amater. Nedokazu si predstavit, ze bych cokoli z toho potreboval nebo mel jakejkoli problem pri jezdeni po silnici, kde clovek "obcas pribrzdi", To je proste uplne radove jina zatez na brzdy. A jakekoli "racing" brzdy a "racing" desky mi na silnici nedavaji vubec zadny smysl.
jeste pro ujasneni pojmu, na R6ce jezdim seriovy trmeny a pistky, seriovou pumpu, primy hadice, a desky stridam obycejny silnicni brembo SA a brembo SC. NIKDY za 13 let jezdeni po orkuzich (best Brno/Most 2:16/1:45) jsem nemel na R6ce s brzdama problem. SC lip brzdej, ale SA vic vydrzej, a okruhuvy jezdeni je drahy i tak.
Na litru jsem rychlejsi jen o kousicek (2:12/1:43) a s brzdama jak je videt resim neco furt
Naposledy editováno 05.10.2024 20:08:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upgrade brzdových třmenů
venakucera píše: Právě na mě na FB vyskočilo video od Yamaha týmu WSBK, kde kluk čistí třmeny a je vidět, že pístky jsou "normální".
zde odkaz na video
Obhlizel jsem na WSBK v Moste celkem dost techniku. Mimo jine i tovarni triumphy Vostatka a Tom Both-Amose. Jeden chlazeny pistky mel, druhej ne.
Naposledy editováno 05.10.2024 20:03:58
1 reakcí na tento příspěvek Upgrade brzdových třmenů
ALE!! woe 2:12 vs. 1:43 prej malej rozdíl! řečičky vypíčenců litrovejch... (ber to s humorom samozrejme, ja som tvoj fanda)