Téma: BMW K1200GT - více problémů
9.9.2024 v 14:20
Ahoj, prosím, potřebuji poradit, než někde navštívím servis s diagnostikou na BMW. Nesetkal se s tímto někdo?
1) moto po úplném zahřátí (ve vedrech) začnou houpat otáčky na volnoběh cca 900-2000. Při vrknutí plynem jdou otáčky pomalu dolů, spíš na moment zůstávají viset. Při jízdě je to nepříjemné, když brzdím motorem z kopce má to snahu hodně ´´tlačit´´ moto, když vymáčknu spojku otáčky vystřelí otáčky o ještě cca 2tis. nahoru a pomalu padají. U studeného motoru to nedělá, až zhruba po 30min. jízdy, jako kdyby se ohřálo nějaké čidlo a začalo blbnout.
2) k tomu se přidala ikonka výstrahy na palubovce, žlutý trojúhelník - co to může znamenat? Spojitost s bodem 1 ?
3) k tomu ve stejný moment, po natankování plné nádrže, začal blbnout ukazatel dojezdu, postupně co vteřinu při jízdě klesalo číslo dojezdu (přesto že sem měl plnou nádrž) až do nuly a teď jsou tam 3 pomlčky a nic to neukazuje. Benzínu je tam tak 1/2 nádrže.
4) Neznáte někdo nějaký servis v okolí Lanškrouna (Ústí nad Orlicí) nebo dál?
Díky moc za každou radu.
1) moto po úplném zahřátí (ve vedrech) začnou houpat otáčky na volnoběh cca 900-2000. Při vrknutí plynem jdou otáčky pomalu dolů, spíš na moment zůstávají viset. Při jízdě je to nepříjemné, když brzdím motorem z kopce má to snahu hodně ´´tlačit´´ moto, když vymáčknu spojku otáčky vystřelí otáčky o ještě cca 2tis. nahoru a pomalu padají. U studeného motoru to nedělá, až zhruba po 30min. jízdy, jako kdyby se ohřálo nějaké čidlo a začalo blbnout.
2) k tomu se přidala ikonka výstrahy na palubovce, žlutý trojúhelník - co to může znamenat? Spojitost s bodem 1 ?
3) k tomu ve stejný moment, po natankování plné nádrže, začal blbnout ukazatel dojezdu, postupně co vteřinu při jízdě klesalo číslo dojezdu (přesto že sem měl plnou nádrž) až do nuly a teď jsou tam 3 pomlčky a nic to neukazuje. Benzínu je tam tak 1/2 nádrže.
4) Neznáte někdo nějaký servis v okolí Lanškrouna (Ústí nad Orlicí) nebo dál?
Díky moc za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - více problémů
Poradí ti rodák z Lanškrouna
Na tenhle konkrétní typ je specialista pan Vaško ze Zderazi.
Je to u Vysokého Mýta.
přikládám kontakt.
Moto Vaško 777 267 936
Měl jsem K1200S a on jediný vyřešil každý problém. Tak Čau.
Naposledy editováno 10.09.2024 10:21:10

Na tenhle konkrétní typ je specialista pan Vaško ze Zderazi.
Je to u Vysokého Mýta.
přikládám kontakt.
Moto Vaško 777 267 936
Měl jsem K1200S a on jediný vyřešil každý problém. Tak Čau.
Naposledy editováno 10.09.2024 10:21:10
Zkus se zeptat tady: https://www.baworak.cz/news.php
Eddie83 píše: Poradí ti rodák z Lanškrouna
Na tenhle konkrétní typ je specialista pan Vaško ze Zderazi.
Je to u Vysokého Mýta.
přikládám kontakt.
Moto Vaško 777 267 936
Měl jsem K1200S a on jediný vyřešil každý problém. Tak Čau.
Díky moc za radu, už jsi asi třetí člověk co mi to radí....zkusím ho

Vyřešeno - opraveno. Pomohl mi až autorizovaný servis BMW Cartec Olomouc.
Zde byl výborný a ochotný technik pan Marián Zubek.
Obě tyto závady jsou jim známé, kolísání volnoběhu - v roce 2018 vyšla nová aktualizace na software (palivovou mapu). Je to trochu divné, páč co dělali lidi (a servisy) s tímto problémem do té doby? Zatím to jede výborně, reakce na plyn je úplně jiná. Uvidíme jak to bude fungovat ve velkém vedru v létě (teď to nešlo nasimulovat venku je chladno). No a ten palivoměr, klasicky odešel ´´pásek´´ v nádrži, údajně bolest všech BMW do určitého roku, mají to i GS. Akorát se neví jak to vydrží dlouho, někomu jo a někomu to odejde třeba 2x za 10 000 km (...jsem slyšel)
Kdyby vás zajímala cena, přehrání softwaru (s dph) cca 1400Kč, snímač hladiny paliva (pásek) 5 042Kč, práce 2 516Kč....celkem za 9tis. Kč

Obě tyto závady jsou jim známé, kolísání volnoběhu - v roce 2018 vyšla nová aktualizace na software (palivovou mapu). Je to trochu divné, páč co dělali lidi (a servisy) s tímto problémem do té doby? Zatím to jede výborně, reakce na plyn je úplně jiná. Uvidíme jak to bude fungovat ve velkém vedru v létě (teď to nešlo nasimulovat venku je chladno). No a ten palivoměr, klasicky odešel ´´pásek´´ v nádrži, údajně bolest všech BMW do určitého roku, mají to i GS. Akorát se neví jak to vydrží dlouho, někomu jo a někomu to odejde třeba 2x za 10 000 km (...jsem slyšel)
Kdyby vás zajímala cena, přehrání softwaru (s dph) cca 1400Kč, snímač hladiny paliva (pásek) 5 042Kč, práce 2 516Kč....celkem za 9tis. Kč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdové destičky BMW K 1200 GT | nodra | 3 | 19.2.2024 v 17:00 nodra |
Baterie intact GEL BMW K 1200 GT | Lubát | 8 | 3.12.2023 v 08:53 Lubát |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Nastavení zadní centrální pružící j... BMW K 1200 GT | Rupin | 4 | 20.7.2023 v 10:19 Bandit-TR |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |