paolo_novy Přidat reklamu

Téma: chudobna zmes
4.9.2024 v 18:44
zdravim
uz asi mesiac si lamem hlavu s mojou ktm
je to ktm sxf 250 2008
problem je ze stale je chudobna zmes a stalebstriela do vyfuku po pusteni plynu pri nizzsich otackach a sem tam to streli aj vo vyssich
uz som skusal asi vsetko a stale nic nepomohlo
karburator 2x na ultrazvuku prefuknuty asi 100x
skusal som aj dat vacsie trysky nic tomu nepomohlo
supatko sa zatvara pekne
sytic funguje
na teplom starte menena aj gumicka na piestiku
menena priruba medzi karburatorom a hlavou
srob zmesy ma najvyssie otacky az pri vysrubovani o 4 otacky co je dost vela a vtedy jedine drzia otacky na volnobehu
ked je srob zmesy zasrobovany na 1,5 otacky tak motorku dusi a ked zdvyhnem aj volnobeh tak otacky kolisu
a pri prudkom pridani plynu motorku na sekundu zadusi a potom vystrelia otacky ale inak motorka ma pekne vykon
ventily maju volu sacie 0,15 a vyfukove 0,20
sviecka je biela a po okrajoch cierna
vzduchovy filter je v poriadku cisty a naolejovany
neviem si snou uz rady a bol by som velmi rad ak by sa niekto nasiel kto by mi pomohol stymto problemom
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek chudobna zmes

4.9.2024 v 18:52 | Nahoru | #1
Lidi si myslí, že ultrazvuk je všemocný. Ne, není. Daleko mocnější je měděný drát.

(reakce na) chudobna zmes

4.9.2024 v 20:46 | Nahoru | #2
Kohlstein> ďakujem, v poslednom čase sa mi zdalo že to tvrdím sám... ultrazvuk dá veľa, ale nie je vsemocný.

chudobna zmes

4.9.2024 v 21:56 | Nahoru | #3
A nastavil si hladinu, kdyz si ten karburator mel 2x venku ?

1 reakcí na tento příspěvek chudobna zmes

4.9.2024 v 22:08 | Nahoru | #4
hladinu som skusal aj nizku aj vyssiu a nic sa nezmenilo
teraz som rozobral karburator komplet do poslednej srubky a trysky a skusam ho precistit z medenym drotikom vsetko vystriekam z cisticom a nakoniec vyfukam
a zdalo sa mi ze jak je tryska od sania tak som ju vybral skusil do kanalika fuknut a islo tahsie a ked som ho presiel z drotikom a skusil tak islo lahsie do nho fuknut no neviem mozno sa mi to len zdalo ale keby ten kanalik bol pripchaty tak je moznost ze slabo tlakovalo do plavakovej komory? a tym padom menej benzinu šlo do motora

1 reakcí na tento příspěvek chudobna zmes

4.9.2024 v 22:19 | Nahoru | #5

este jedna vec vlozil som tu fotku a tam je taka mala tryska na ktorej je mala dierka s ktorou sa da otacat a neviem ci by mala byt otocena smerom k saniu alebo ku motoru

a zatial dakujem vam ze ste si nasli cas

Naposledy editováno 04.09.2024 22:21:59

(reakce na) chudobna zmes

4.9.2024 v 22:25 | Nahoru | #6
dzakes> co to je "skusal aj nizku aj vyssiu a nic", tak snad v manualu je predepsanej zpusob jak ma ten plovak zavrit, pripadne vyska hladiny od nejakeho bodu. To se obykle udava v milimetrech, takze zkousel jsme vyssi a nizsi tomu opravdu nerozumim. Ale jak tak na to koukam to bude asi tvuj problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 06:21 | Nahoru | #7
dzakes> pre mňa je zaujímavé že sa s tým dá otáčať. Je to obohatenie zmesi pri pridaní, malo by to byť otočené otvorom k motoru, keď naplníš plavákovú komoru, mimo motorky a potočíš šnekom na plyn, malo by odtiaľ streknúť benzín.
ešte skontroluj v tých dierach v smere od filtra sú také malé trysky - vzdušníky, tie občas tiež upchá pretekajúci benzín z plávajúcej komory.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 13:57 | Nahoru | #8
Destroyer> to me chces jako rict ze ten karbec ma akceleracni pumpicku ? Ja ho tedy nikdy nevidel, ale dost bych se divil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 14:34 | Nahoru | #9

gugo píše: Destroyer> to me chces jako rict ze ten karbec ma akceleracni pumpicku ? Ja ho tedy nikdy nevidel, ale dost bych se divil.



Jistě že má, na té foto výš, je vidět i ta mosazná "tryska" té akceleračky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 15:49 | Nahoru | #10
PETARDAK> si ani nepamatuju, jestli jsem to nekdy v poslednich 20 letech na motorce videl. Spis ne.

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 16:27 | Nahoru | #11
gugo> Tak mají to všechny MX a ostré endura, z dob, před nástupem vstřikování...

chudobna zmes

5.9.2024 v 17:26 | Nahoru | #12
ano je tam akceleracna pumpa
no takze precistil som komplet vsetko drotikom a prefukol som ho aj tie vzdusniky som precistil vsetko je ciste a po nastartovani stale striela do vyfuku po ubrati plynu skusim sa prejst na nej ze ako sa bude spravat a dam vediet ze co jak
potom pozrem aj farbu sviecky

Naposledy editováno 05.09.2024 17:27:03

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 19:20 | Nahoru | #13
gugo> akceleračnú pumpu má kopa iných karburátorov okrem iného aj na kadejakých starých japoncoch ako DR350 prípadne nájdeš aj na cestných ako Kawasaki W650

3 reakcí na tento příspěvek chudobna zmes

5.9.2024 v 19:55 | Nahoru | #14
no takze bol som sa prejst a nejak sol dosteloval ten volnobeh a stale to striela z vyfuku ale o trosku menej a sviecka stale je biela
trysky srob zmesy a hladina plavakovej komory je podla manualu uz ma nic nenapada co by to mohlo robit

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 20:12 | Nahoru | #15
dzakes> už ma len napadá či ti to nesaje niekde falošný vzduch, prasklina na prírube alebo čo. ešte ako je na tom ihla? skúšal si ju dať vyššie??

Naposledy editováno 05.09.2024 20:12:51

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 20:14 | Nahoru | #16
dzakes> ako reaguje na zmesovú skrutku? počuješ zmenu v chodbe motora??

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 20:19 | Nahoru | #17
dzakes> ako ide palivo z nádrže??? ak dobre tak daj dole plavákovú komoru či nemáš sitko zanesené... tesnenie na zmesovej skrutky je dobré? dobre založené?>>najprv stránka, potom podložka a nakoniec gumička?

chudobna zmes

5.9.2024 v 20:26 | Nahoru | #18
hladina podľa manuálu znamená že si ju meral hadičkou? alebo si len nastavoval výšku plaváka? pretože keď sú horšie ihly tak treba použiť meranie hadičkou... viac ma nenapadá, leda že by to bol karboš z inej mašiny

1 reakcí na tento příspěvek chudobna zmes

5.9.2024 v 20:34 | Nahoru | #19
priruba nova
ihla na 4 zareze presne v strede
a srob zmesy ked vytocim na cca 3-4 otacky tak vtedy sa dvihnu otacky
sitko nieje zanesene pekne doteka benzin

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 20:47 | Nahoru | #20
dzakes> zmes sa nastavuje tak že optimálna poloha zmesovej skrutky je "presná" medzipoloha medzi "kape od chudobnej" a "začnú klesať na bohatej". keď skontroluješ gumičku a zloženie zmesovej, daj ihlu vyššie o zárez. Môže to byť tým že máš vyklepané šupátko a veľký obtok, preto sa karburátory nastavujú, továrne nastavenie je len základ, musíš ho nastaviť pre tvoju motorku, ako je zodratá, v akej nadmorskej výške žiješ a pod.

chudobna zmes

5.9.2024 v 20:57 | Nahoru | #21
Co třeba obráceně poskládané šoupátko?

1 reakcí na tento příspěvek chudobna zmes

5.9.2024 v 21:35 | Nahoru | #22
supatko ma asi volu 1-max ani ne 2mm
a na skrutke bohatosti by mali byt dve gumicky jedna tam ani neni a druhu po nasrubovani mi vytiahne az po konec skutky
inak motorka menej strielala pri vytoceni od dorazu 1otacku

chudobna zmes

5.9.2024 v 21:47 | Nahoru | #23
a toto obratene supatko
neznam co tam hutorel po anglicky ale ta je to dobre poskladane neni naspak

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 21:49 | Nahoru | #24
dzakes> tie gumičky na skrutke bohatosti budú kameň úrazu. Tie treba riešiť ako prvé, bez toho ten karboš nenastavíš nikdy dobre.

chudobna zmes

5.9.2024 v 21:50 | Nahoru | #25
a zda sa mi ze ta presna poloha bola cca na 3,5 otacky lebo ked som viac vytocil tak zdochla a ked som pridaval tak klesal volnobeh

1 reakcí na tento příspěvek chudobna zmes

5.9.2024 v 21:54 | Nahoru | #26

na fotke je pol gumicky ta polka vypadla po vysrobovani
a ta cela gumicka na pravo po zasrobovani sa stale vysuva z drazky

chudobna zmes

5.9.2024 v 22:03 | Nahoru | #27
Okrouzek se vetsinou trhne kdyz je vytahanej a cumi ven nebo kdyz je tam nasucho.

chudobna zmes

5.9.2024 v 22:15 | Nahoru | #28
a ta gumicka ma byt pred zavitom a pod pruzinkou a ta pruzinka by roztrhala aj novu gumicku to neni blbost?
naco tam vlastne je? ked zanou je zavit a este jedna gumicka

(reakce na) chudobna zmes

5.9.2024 v 22:21 | Nahoru | #29
dzakes> Na obrázcích aftermarket šroubů je krásně vidět ta halířová součástka, která brání o-kroužek před pružinou.

chudobna zmes

5.9.2024 v 23:07 | Nahoru | #30
okey skusim zajtra pohladat taku podlozku a gumicku a skusim to ci to pojde
dakujem vsetkym za pomoc
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416
Výměna ojnice na ktm sxf 250 2010 KTM 250 SX-F velký_hovno 1 6.6.2023 v 18:46 krokoš
nejde do otáček KTM 250 SX-F ThSwen 6 17.5.2023 v 18:33 ThSwen
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist