Téma: Zvláštní výkon
Zdravím, na skútr se mi chová velmi zvláštně, než se zahřeje jede v pohodě po zahřátí nechce vůbec ject a strašně pomalu se rozjíždí a nechce přesáhnout 6000 otáček po chvíli se najednou otáčky zvednou, začne být v pohodě a jakmile zase zpomalím a chci zrychlit už se opakuje ten stejný problém. Začala to dělat po ulití, když jsem nevypl benzín. Nevěděl by někdo co se tomu událo?

2 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon

26.8.2024 v 22:04 | Nahoru | #1
Vysoka hladina v plovakove komoře, začal bych výměnou ventilu nad plovakem a nastavení hladiny

(reakce na) Zvláštní výkon

26.8.2024 v 22:19 | Nahoru | #2
ja1> děkuji

(reakce na) Zvláštní výkon

28.8.2024 v 17:11 | Nahoru | #3
ja1> nakonec to bylo benzínem na 95tku se to dusí a na 100vku to jede bez problému, asi jsou dnes holt benzíny jiné kvality než před pár lety ?

1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon

29.8.2024 v 08:32 | Nahoru | #4
Moje divoká teorie - 100 je méně náchylná na samozápaly, takže buď máš moc "teplou" hodnotu svíčky nebo hodně chudou směs. Na fichtlu to poznám tak, že když vypnu zapalování, tak to jede dál. :)

Naposledy editováno 29.08.2024 08:33:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

29.8.2024 v 11:29 | Nahoru | #5
Bugs> to jsem si taky myslel, tak mi to nedalo spát a ještě jsem koupil 95tku od orlenu a ta je také v pořádku, proto říkám že ta kvalita benzínu je prostě v prdeli (je to efecta 95)

Naposledy editováno 29.08.2024 11:31:35

1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon

3.9.2024 v 07:10 | Nahoru | #6
Otázkou taky může být to, že máš těžké válečky nebo moc jeté válečky s ploškami a je tam prostě příliš těžký převod, pokud se to nezastaví. Zkontroluj s originálem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

5.9.2024 v 14:16 | Nahoru | #7
Holi128> možná si jen někde náhodou natankoval sračku, nebo se něco utrhlo v nádrži a přicpalo to... později se uvolnilo

(reakce na) Zvláštní výkon

6.9.2024 v 06:39 | Nahoru | #8
JardaZ.> válečky jsou ještě originál, ale tady jde o to že na sto oktan to valí v klidu a 95tku to prostě nejede

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

6.9.2024 v 06:42 | Nahoru | #9
t_freedom> kdyby to bylo pricpane tak to pri vetsi rychlosti najednou nevypali, ale moje teorie je že biolíh obsažen v 95tce (v některých benzínech už je ho dokonce 15%) má větší teplotu zápalu a při vyšší rychlosti se prostě lépe vznítí, možná to zní jak totální kokotina, ale jinou možnost nevidím

(reakce na) Zvláštní výkon

6.9.2024 v 07:08 | Nahoru | #10
Holi128> 15% lihu je v e85 ktera se u nas skoro nikde neprodava … jezdi na to par nestastniku co tim chtej usetrit a lidi s upravenyma autama, jde z toho dostat vetsi vykon…

(reakce na) Zvláštní výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2024 v 09:44 | Nahoru | #11

Holi128 píše: t_freedom> kdyby to bylo pricpane tak to pri vetsi rychlosti najednou nevypali, ale moje teorie je že biolíh obsažen v 95tce (v některých benzínech už je ho dokonce 15%) má větší teplotu zápalu a při vyšší rychlosti se prostě lépe vznítí, možná to zní jak totální kokotina, ale jinou možnost nevidím



Vzdyt sis odpovedel sam. Kdyz jsi natankoval 95 z Orlenu (nejspis lepsi pumpy s vetsi vytoci), tak to jelo OK i na tu 95. Takze jsi proste jen v tom prvnim pripade natankoval spatny benzin - nejspis v nem byla voda, nebo jiny bordel). Ja uz na neznackovy, maly a vesnicky pumpy jezdim jen v pripade, ze mi fakt dochazi benzin a nedojel bych jinam. Neni treba vymyslet divoke teorie o teplote horeni.

1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon

8.9.2024 v 12:08 | Nahoru | #12
I skútrů dělají problémy umírající sytice

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

8.9.2024 v 12:10 | Nahoru | #13
MMARTINK> přečti si nejdříve diskuzi čím to bylo a sytič mám elektronický

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

9.9.2024 v 06:37 | Nahoru | #14

Holi128 píše: MMARTINK> přečti si nejdříve diskuzi čím to bylo a sytič mám elektronický



Tobě koukám někdy docela trvá docvaknutí psaného textu...

Tak si to ještě s tím sytičem přečti znovu...třeba 2x

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

9.9.2024 v 06:40 | Nahoru | #15
t_freedom> větu " I skútrů dělají problém umírající sytiče " nechápu celkově, asi bych tam dal jiné písmenko místo I jinak to absolutně nedává smysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

9.9.2024 v 11:27 | Nahoru | #16
Holi128> no tak automatickej sytič, když začne blbnout...tak to asi je docela problém...

1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2024 v 11:51 | Nahoru | #17
u skútrů je sytič (obvykle) založenej na použití topnýho tělíska. Je vložený nad jehlu, která zavírá sytící okruh. Za studena je jehla otevřená a jakmile zapneš zapalování, jde to topnýho těliska proud, to se ohřeje a zvětší objem, tím zatlačí na jehlu a ta postupně uzavře sytící okruh.

No a ty topný tělíska jsou to, co časem může zdechnout. Potom je sytič pořád otevřenej úplně, nebo částečně a motor jede s hodně obohacenou směsí, má problémy s vytáčením atd.

Platí pro karburátorový modely, nevím, jestli CPI GTR nemá už vstřikování.

Edit: dá se koupit opravná sada obsahující jen ty topný elementy, nebo i set na předělání elektricky ovládanýho sytiče na manuál

Naposledy editováno 09.09.2024 11:53:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon

9.9.2024 v 12:46 | Nahoru | #18
t_freedom> bylo to benzínem, kdyby to byl sytič tak by se to chovalo jinak proto jsem zmínil, aby jsi si přečetl diskuzi

(reakce na) Zvláštní výkon

9.9.2024 v 15:46 | Nahoru | #19
Holi128> problémy bývají právě s elektronickým sytičem ale protože tvrdíš že sytičem to nebylo, vypustím podrobnější popis problému a jeho řešení

Naposledy editováno 09.09.2024 15:50:06

(reakce na) Zvláštní výkon

9.9.2024 v 15:52 | Nahoru | #20
callowsick> zde to funguje jako normální sytič který člověk přehazuje ručně, akorát je to zde udělané že za studena když se sepne klíček se sytič místo ručně sepne elektronicky

(reakce na) Zvláštní výkon

10.9.2024 v 11:03 | Nahoru | #21

Holi128 píše: t_freedom> bylo to benzínem, kdyby to byl sytič tak by se to chovalo jinak proto jsem zmínil, aby jsi si přečetl diskuzi



a myslíš že jsem jí nečetl ? Twl, v podstatě na začátku dost vágní popis, nevíš co tomu je ...lidi ti tu házej možný rady dle příznaků a ty vlastně vždy víš co to není, najednou si "chytrej " ... sis asi nevšiml že to co teď tvrdíš jsem tí psal asi před 5 příspěvkama

Naposledy editováno 10.09.2024 11:03:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržená osa polořemenice na skútru CPI GTR Holi128 5 31.8.2024 v 10:31 kuzmič
Benzín s olejem do oilmasteru [1, 2] CPI GTR Holi128 33 12.8.2024 v 16:47 Maxipes_Fík


TOPlist