Mám dotaz, nedávno jsem vyndaval karburator na čistění, nicméně jsem potom vrátil a motorka běžela v pořádku. Druhý den se motorka nějak posrala a nechtěla držet otáčky, tak jsem chtěl nastavit šroubkem volnoběh a ten jsem musel skoro utáhnout aby motorka vůbec držela volnoběh. Přes sytič motorka nechtěla chytnout a když jsem ho vypnul tak motorka najednou šla nastartovat, pak jsem s ní zkusil jet a motorka se nechovala jak by měla. A zvukově je slyšet že se motorka jakokdyby dusí. Už mě moc nenapadá co by s tím mohlo být měl by někdo nějaké rady prosím ?
PS: Trysky jsem profoukával a nic se nezměnilo
Naposledy editováno 10.05.2023 07:49:58
vzdušník - podle teploty a kde jezdíš ,.,.pak to muže byt cokoliv ať už přivěra nebo gufero nebo výfuk
určitě jen nezvedej šoupě pokud to nejde

,.když není manual
procircuit jetting - je tam i OEM 18-26C a 0-300m.n.m
https://www.procircuit.com/jetting-specs.htm
ale KTM má dost manualů

Naposledy editováno 25.06.2023 08:40:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě 125 2t za rozumné peníze KTM 125 SX | Perkz | 15 | 29.3.2023 v 20:02 Perkz |
Tlumiče KTM 125 SX | Hekryd | 11 | 26.3.2023 v 09:48 kakasek |
KTM tlumiče WP KTM 125 SX | martin9926 | 6 | 31.12.2022 v 17:40 Valve |
KTM 125 SX Spotřeba KTM 125 SX | martin9926 | 3 | 6.12.2022 v 00:23 JARDA-001 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |