Po natankování u samoosblužného stánku na Beznině ve Velkých Přílepech u Prahy mi přestala motorka jet nad více jak 50% výkonu zejména při otáčkách v rozsahu 5000-7000. Projevuje se to tak, že se začne dusit, výkon klesne a lehce se "klepe". Když dokážu "v klidu" přejít tyhle otáčky, tak to pak jelo. Stejně tak v nízkých to jelo OK.
Nejdříve jsem si myslel, že jsem natankoval nějaký špinavý benzín a mám malý přísun benzínu do karburátorů, protože jsem si přiucpal nějakou palivovou cestu. Jenže o den později jsem si všiml, že pod motorkou je malá louže benzínu. Benzín vykapal z hadičky od airboxu (na obrázku je pojmenovaná "Air cleaner drain hose"). Taková ta hadička, co končí někde u brzdičky zadní brzdy a má gumovou koncovku přetaženou přes sebe.
Trochu jsem hledal po internetu a ostatním se tohle dělo, když se zasekl plovák karburátoru. Máte s tím nějaké zkušenosti, co by to tak mohlo být? Zároveň jak moc závažné by to mohlo být (jestli dojede po vlastních do servisu).
Ještě na závěr se hodí říct, že to je přiškrcená verze na 25kW. S tím taky souvisí to, že mám možnost si za pár tisíc koupit karburátor z 35kW (chtěl jsem odškrtit, ale nemohl jsem nikde koupit šoupě), tak kdyby bylo jasné, že to je problém karburátoru, tak bych to rovnou mohl vyměnit za ten "silnější", u kterého prý motorka běžela dobře.
Moc Vám děkuji za vaše postřehy a nápady!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 19 | Dnes v 08:23 emánek27 |
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 21 | Včera v 23:36 chesterfield |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |