Téma: ktm brno
20.4.2023 v 23:00
1 reakcí na tento příspěvek ktm brno
A co je na tom špatně??
1 reakcí na tento příspěvek ktm brno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm brno
dakarista> tak jako zákazník bych byl rad kdyby se práci věnovali lidé, kteří ji rozumí... nemyslíte??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm brno
Koudy01> a co je to jiného, než servisní technik ? stenografka ? ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm brno
ktmbarber> Jestli tě pobuřuje, že člověk, který přijme tvoji motorku k servisu, pak ti zavolá, že je hotovo a vystaví fakturu, případně prodá i nějaký doplněk, není vyučenej servisákem motorek, tak se raději asi neptej na vzdělaní těchto lidí ani v jiných dealerstvích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm brno
Koudy01> tak technik urcite není jen od toho aby volal ze je hotovo, na to jsou spis informace. Naopak v tomto oboru je v servisech spoustu kvalitních a zkušených techniku .. kteří rozumí technice a řeší co a jak opravit. Proto bych toto jako zákazník očekával. Nedávám moto na opravu do, třeba prodejny zeleniny ...
dělám pro dealera auto , dlouho , vedoucí servisu .
šikovní lidi prostě nejsou. Na inzerátu KTM kolegů z oboru z Brna nevisím nic špatného a velmi dobře je chápu.
Pokud někdo chce, aby se mu věnoval člověk , nazvěme jej servisní poradce, tak už minimálně posledních deset let právě ze zemí tyto produkty vyrábějící není požadavkem aby servisní poradce technice rozuměl, ale hlavně aby byl dobrý obchodník.
Na instalatéra se čeká měsíc, autoklempíř skoro neexistuje.
Stres na pozici servisního poradce , který je mezi dvěma mlýnskými koly dealera, který čeká i měsíce na náhradní díl , nebo neumí najít složitou el. závadu, kterou mu nepomůže najít a nezná jí ani výrobce a čeká se na opravu a na druhé straně mnohdy právem netrpělivý zákazník je velmi náročná a ne každý mladý člověk v dnešním moderním pohodlným světě o takovou pozici stojí.
Takže není z čeho vybírat , nevidím tedy žádnou chybu na straně dealera, vidím jasný zoufalý signál dnešní doby, najít zkrátka alespoň někoho.
šikovní lidi prostě nejsou. Na inzerátu KTM kolegů z oboru z Brna nevisím nic špatného a velmi dobře je chápu.
Pokud někdo chce, aby se mu věnoval člověk , nazvěme jej servisní poradce, tak už minimálně posledních deset let právě ze zemí tyto produkty vyrábějící není požadavkem aby servisní poradce technice rozuměl, ale hlavně aby byl dobrý obchodník.
Na instalatéra se čeká měsíc, autoklempíř skoro neexistuje.
Stres na pozici servisního poradce , který je mezi dvěma mlýnskými koly dealera, který čeká i měsíce na náhradní díl , nebo neumí najít složitou el. závadu, kterou mu nepomůže najít a nezná jí ani výrobce a čeká se na opravu a na druhé straně mnohdy právem netrpělivý zákazník je velmi náročná a ne každý mladý člověk v dnešním moderním pohodlným světě o takovou pozici stojí.
Takže není z čeho vybírat , nevidím tedy žádnou chybu na straně dealera, vidím jasný zoufalý signál dnešní doby, najít zkrátka alespoň někoho.
1 reakcí na tento příspěvek ktm brno
To je predajca, ako píšu ostatní. Od technika by som očakával, že sa v motorkách vyzná (aj keď sa musí nejak naučiť, ak by sa zaúčal pod dozorom skúseného, tak nevidím vážny problém), ale od predajcu si aj tak radiť nenecháš, lebo Ti maximálne poradí, že si miesto Duka máš kúpiť Super Duka a pod.
1 reakcí na tento příspěvek ktm brno
Ve skodovce uplne normalni, sedi 3 lidi, predas klicky, reknes problem, vypises papir, po oprave borec zavola, precte napsany od servisaka, odjizdis. Nevidim problem, vůbec v nicem.
bohužel ,dne to tak je. k nám jezdí na servis bobků a v podstatě to těm klukům musí člověk ukázat...nehledě na to že dělají věci úplně nelogické.ptijrly na servis olejů.bobik stal pro poruchu na hydropojezdu. oleje stejně vyměnily ačkoliv věděly že bobek jede k nim do firmy a bude rozborka převodovky. hlavně že se to dá fakturovat..
1 reakcí na tento příspěvek ktm brno
Já bych to nedělal ani za prase. Mám fobii z kund, které tam jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek ktm brno
1) Nejsou lidi, kteri by vubec byli ochotni makat a motorky nejsou v tomto zadnou vyjimkou
2) Je to tak u vsech znacek
3) Ve znackovych dealerstvich se stejne zadne opravy nedelaji (cest vyjimkam), ale jen se vymenuji dily podle predpisu vyrobce nez to pojede nebo reknou zakaznikovy at si to da jinam
4) V USA treba H&D uz razi postup, ze se prijimaji na opravy maximalne 10 let stare stroje, protoze na to jsou technici skoleni. Ostatni smolik a musis do nejake garaze stejne
5) Kdyz ti z fabriky lezou sr...y , tak sebedokonalejsi mechanik v dealerstvi uz to nezachrani
2) Je to tak u vsech znacek
3) Ve znackovych dealerstvich se stejne zadne opravy nedelaji (cest vyjimkam), ale jen se vymenuji dily podle predpisu vyrobce nez to pojede nebo reknou zakaznikovy at si to da jinam
4) V USA treba H&D uz razi postup, ze se prijimaji na opravy maximalne 10 let stare stroje, protoze na to jsou technici skoleni. Ostatni smolik a musis do nejake garaze stejne
5) Kdyz ti z fabriky lezou sr...y , tak sebedokonalejsi mechanik v dealerstvi uz to nezachrani
1 reakcí na tento příspěvek ktm brno
Zakladatele tématu bych nechtěl potkat, to musí být ukrutný přeborník a
Že má vůbec tu drzost toto téma vyvolat a hanit tu někoho firemní postupy.... Lidem už fakt šíbe...
Nebo - se tam hlásil na tento post, kde zjistili, že je to totální , což se ho dotklo a teď plive kolem sebe
Naposledy editováno 21.04.2023 13:31:58
Že má vůbec tu drzost toto téma vyvolat a hanit tu někoho firemní postupy.... Lidem už fakt šíbe...
Nebo - se tam hlásil na tento post, kde zjistili, že je to totální , což se ho dotklo a teď plive kolem sebe
Naposledy editováno 21.04.2023 13:31:58
2 reakcí na tento příspěvek ktm brno
Dnes je štěstí, že vůbec najdeš někoho, kdo chce makat. Z celého ročníku automobilní školy vyleze jeden člověk, kterej je k tomu, aby něco dělal (slova učitelů za posledních min 10 let). 3 roky jsme hledali mechanika, prošlo asi 10 lidí. Většinou přišli do práce, druhej den se omluvili, pátej den nepřišli. Upřímně, češi už makat nechtějí, každej výlupek by chtěl sedět u počítače, nezašpinit si ruce a brát 50k čistýho měsíčně s tím, že si pude zakouřit každých 10 minut.
Takže když se ti potom rozčilujou lidi na fórech, co že si to dovoluješ najmout za lidi, jaktože nenajímáš specialisty, vysokoškoláky, čechy, mladý perspektivní, starý zkušený atd. je ti to úplně jedno, protože první věc co potřebuješ jako podnikatel, je mít někoho, kdo vůbec práci udělá, aby ty lidi na fórech vůbec mohli krafat.
S KTM Autonova nemám nic společnýho, nejsem ani ze stejnýho kraje, ale úplně chápu jejich požadavky, naše by byly +- stejný.
Takže když se ti potom rozčilujou lidi na fórech, co že si to dovoluješ najmout za lidi, jaktože nenajímáš specialisty, vysokoškoláky, čechy, mladý perspektivní, starý zkušený atd. je ti to úplně jedno, protože první věc co potřebuješ jako podnikatel, je mít někoho, kdo vůbec práci udělá, aby ty lidi na fórech vůbec mohli krafat.
S KTM Autonova nemám nic společnýho, nejsem ani ze stejnýho kraje, ale úplně chápu jejich požadavky, naše by byly +- stejný.
puffybodie> souhlas, jen bod 3 bych rozebral a přihřál polívčičku .
a rozdělil jej na opravy a hledání závad.
Oprava ano, hodně výměny, převodovka ( Škoda ) rozebereš opravíš , jiná značka nerozebereš a neopravíš i když by to šlo , ale výrobce si to nepřeje.
Záruční opravy , kapitola sama za sebe, dneska dost přísný a inkviziční předpisy co smíš a nesmíš , postupy jsou jasně dané.
Neudělěj to tak , nezdokumentuj, neprokaž čas v kterým si to dělal a garanční audit ti načítá mastnou pokutu vyjádřenou koefecientem chybovosti kterým vynásobí cenu ND kterou si od něj za vztažně období nakoupil .
Hledání závad - asi nejvíc trápí jakékoliv aut. servisy, protože z podstaty držení záruky je provádět musí a logicky z toho vyplývá, že aut. servis má vyšší podíl hledání závad ve svém denním koláči skladby práce než garáž a že o nových aut, kde ti ani výrobce někdy neumí poradit co máš opravit s tím strávíš mnoho času a u novinka auta si kolikrát projdeš trnitou cestou několika měsíců než víš o co jde a než výrobce po půl roce přijde s řešením , když ty už jej víš.
Někdy není el. schema splitů ve svazku, nepotřebuješ osciloskop když ti nikdo neposkytne vzorovou křivku, nebo celeé el. schema ještě ani neexistuje.
A proč to píšu ? Samozřejmě se jednodušeji nadává na aut. servis , který má jiný podíl skladby práce než garáž, která více řeší servisní prohlídky, běžnou údržbu a mechaničinu jako třeba oprava motorů.A chápu to , chápu ty klienty co tak dopadnou , že se zrovna jejich auto stává tím prvním problémem.
Můj kamarád má taky neautorizák a když mu vyprávím mé story tak říká : vytáhl bych je před servis, ať už ke mně nejezdí.
Naposledy editováno 21.04.2023 15:53:25
a rozdělil jej na opravy a hledání závad.
Oprava ano, hodně výměny, převodovka ( Škoda ) rozebereš opravíš , jiná značka nerozebereš a neopravíš i když by to šlo , ale výrobce si to nepřeje.
Záruční opravy , kapitola sama za sebe, dneska dost přísný a inkviziční předpisy co smíš a nesmíš , postupy jsou jasně dané.
Neudělěj to tak , nezdokumentuj, neprokaž čas v kterým si to dělal a garanční audit ti načítá mastnou pokutu vyjádřenou koefecientem chybovosti kterým vynásobí cenu ND kterou si od něj za vztažně období nakoupil .
Hledání závad - asi nejvíc trápí jakékoliv aut. servisy, protože z podstaty držení záruky je provádět musí a logicky z toho vyplývá, že aut. servis má vyšší podíl hledání závad ve svém denním koláči skladby práce než garáž a že o nových aut, kde ti ani výrobce někdy neumí poradit co máš opravit s tím strávíš mnoho času a u novinka auta si kolikrát projdeš trnitou cestou několika měsíců než víš o co jde a než výrobce po půl roce přijde s řešením , když ty už jej víš.
Někdy není el. schema splitů ve svazku, nepotřebuješ osciloskop když ti nikdo neposkytne vzorovou křivku, nebo celeé el. schema ještě ani neexistuje.
A proč to píšu ? Samozřejmě se jednodušeji nadává na aut. servis , který má jiný podíl skladby práce než garáž, která více řeší servisní prohlídky, běžnou údržbu a mechaničinu jako třeba oprava motorů.A chápu to , chápu ty klienty co tak dopadnou , že se zrovna jejich auto stává tím prvním problémem.
Můj kamarád má taky neautorizák a když mu vyprávím mé story tak říká : vytáhl bych je před servis, ať už ke mně nejezdí.
Naposledy editováno 21.04.2023 15:53:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm brno
ktmbarber píše: dakarista> tak jako zákazník bych byl rad kdyby se práci věnovali lidé, kteří ji rozumí... nemyslíte??
A vždyť ten inzerát nerozporuje to co chceš. Nikde nepíšou, že tam není nikdo odborný. A hlavně, máš lidi co ví co dělají a proto je normální jim přidat dalšího mladého, který se chce učit... někde se ty mladý lidi to naučit musí...
Takže mu tvůj hejt přijde stupidní. Tě nevzali, tak špiníš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm brno
ktmbarber> To je běžná praxe, že na podobnou pozici berou každého, kdo o to projeví zájem. Co bys čekal u práce, která je placená stejně jako za kasou v Kauflandu.
Prasoper> pane prase, nevím kde jsme se poznali ze o me tvrdíte tyto věci. Ja osobne (zjevne narozdil od vás, klasickeho odborníka na všechno za klavesnici) .... travim polovinu života v servisních službách motorek ;P
Naposledy editováno 22.04.2023 09:56:56
Naposledy editováno 22.04.2023 09:56:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm brno
dakarista> nic nehejtuji prece, jen jsem upozornil na odbornost techniku. Co vám na tom tak vadi? Chtěl byste aby vám na Dakaru řídil opravu motorky třeba pekař?
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
alarm metasytem def-com3 KTM 1290 Super Adventure | Noggin | 9 | 23.2.2024 v 20:03 runis |
KTM 1290 SuperAdventure S - nefungu... KTM 1290 Super Adventure | Babettastián | 18 | 11.11.2023 v 12:41 Koudy01 |
padací rámy KTM 1290 Super Adventure | HOLIŠ. | 8 | 2.8.2023 v 22:24 MartasUS |
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | Destroyer | 1 | 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík |