Téma: kde splašit trysku
12.4.2023 v 09:20
Zdravim pánové,nedávno jsem se tady ptal na problém s karburátorem a na případné přetryskování z důvodů použití laděných výfuků..byly tu rady použít volnoběžné trysky 48.Kde by se daly splašit,prošmejdil jsem různé stránky s moto díly a kde nic tu nic..nejbližší pouze tryska 50.díky za info
Musíš napsat jaký je to závit.
http://www.scootersh...ext]=trysky+dellorto
Naposledy editováno 12.04.2023 10:00:22
http://www.scootersh...ext]=trysky+dellorto
Naposledy editováno 12.04.2023 10:00:22
1 reakcí na tento příspěvek kde splašit trysku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kde splašit trysku
Krautkopf> planovane doruceni 25 kvetna, co ti provedl? :) Brumla je dobrej kram a posilaj hned, ty si teda podporu zaslouzej.
Stev> Co by mně měl provést? Jenom si přidal k ceně každé trysky 1000 %. A navíc je to bez záruky, že daná tryska bude fungovat dle očekávání a že nebude potřeba jiná další. Prostě se mi způsob kšeftování s čínskýma tryskama v tomto státě ani trochu nezamlouvá.
1 reakcí na tento příspěvek kde splašit trysku
jenom doplnim ze trysky na obrazku nejdou pouzit, maj spatnou velikost. Jiny trysky nez 48 nejsou na vtr1000f potreba.
1 reakcí na tento příspěvek kde splašit trysku
Stev..jak si mi radil s tema tryskama..kdyz je teda zamenim,je potreba kalkulovat s tema jehlama jak jsi psal o tom podlozeni?ci dat na nejaky urcity zarez..ci uz pak do jehel nedupat..dik
ujec76> nejdriv zkus trysky na nastaveni 2+2.25, potom pripadne 2.25+2.5, a kdyz budes mit pocit ze to chces jeste vylepsit, podloz jehly podlozkama, treba predni 0.5 mm, zadni o 0.3-0.5mm vic. Zarezy na jehlach nejsou, jestli je tam mas tak mas dynojet jehly.
1 reakcí na tento příspěvek kde splašit trysku
Jiste mas pravdu,nicmene predpokladam ze lidi kterych se tady ptam tomu rozumi..zvlast kdyz tyto upravy sami provedli a vychazi tak z vlastnich zkusenosti..
Já mám dost negativní zkušenost s čínskýma hlavníma tryskama. Nefungují dobře a když jsem zjišťoval proč, naměřil jsem o dost jiný průtok než u originálů Keihin. A to i o 10%. Navíc to nebylo úměrné, aby šlo potřebnou čínskou velikost dopočítat, skutečné hodnoty se dost lišily i mezi 2 čínskýma tryskama se stejnou vyraženou velikostí.
Protože origo trysky Keihin jsem nikde nesehnal, dohledával jsem si potřebné velikosti v katalozích dílů Honda a Kawasaki, kteří jako jejich origo díly dodávají trysky origo Keihin. Raději zaplatím nesmysl za trysku přes Hondu, než se trápit se zmetkem za pár korun.
Protože origo trysky Keihin jsem nikde nesehnal, dohledával jsem si potřebné velikosti v katalozích dílů Honda a Kawasaki, kteří jako jejich origo díly dodávají trysky origo Keihin. Raději zaplatím nesmysl za trysku přes Hondu, než se trápit se zmetkem za pár korun.
1 reakcí na tento příspěvek kde splašit trysku
Steve..já jen ještě dotaz..ty jehly podložit jak,nějaké podložky již tam pod pružinami na membráně jsou..cca 0,5mm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kde splašit trysku
ujec76>
Z vlastní zkušenosti jsem v životě na litru při výměně výfuku za laďák nebo z5 nepřetryskovával karburátor.
Z vlastní zkušenosti jsem v životě na litru při výměně výfuku za laďák nebo z5 nepřetryskovával karburátor.
Fueltank> ja jsem na stevove VTR po upravach ala vyfuk meril smes sirokopasmovou lambda sondou a hezkych par hodin jsem na tom stravil ja pri opakovanem rozebirani a skladani karbecu a pak si to jeste doladoval stev sam... V2 jsou na tohle nejspis haklivejsi, nejvic jsem delal TL1000 a treba Yoshboye TLR s full akrapem, upravenym airboxem + filtrem bylo tak chude, ze vynechavalo a brutalne cukalo. Obohacoval jsem ho v celem spektru kolik dovoli origo korekce zapracovane do denso jednotky se kteryma hejbe yoshimura box....
ujec76> to je ok, mely by tam byt. Jehly podlozit tak ze na jehlu navliknes podlozku ona se tim zvedne. Zacal bych tema tryskama a nastavenim sroubku, mimochodem se pak 48 davaly i v serii. Dalsi krok si hrat s podlozkama, asi bych dal 0.5 predni (tedy nechat co tam je, jestli dobre chapu co pises) a 0.8-1mm zadni. Podlozky muzes i zbrousit na presnejsi rozmer, z vyroby jsou humpolacky. Dalsi pripadnej krok je pak hlavni tryska 180. Vic se k tomu napsat neda.
Trochu ladeni vtr rozumim, asi neznam nikoho kdo vi vic a mluvi cesky, pro poradek ... :)
Trochu ladeni vtr rozumim, asi neznam nikoho kdo vi vic a mluvi cesky, pro poradek ... :)
VTR karburace je prostě něšťastná, taky to byly nejvěší sériový karburátory co se vůbec vyráběly, naladit takový kotle asi není jen tak a assassin to co říká to jen podtrhuje První generace VTR na ní tolik netrpela, protože tehdy Honda vyřešila ladění tunou benzínu, druhá generace papká méně, ale nese sebou zase spoustu problémů kolem volnoběhu a přechodu z něj, kde je to prostě chudé. Takže jak tu zaznělo a já o tom psal vedle, trysky 48 určitě (právě že byly v prvních modelech VTR a pak se začaly dávat 45), jak psal Stev, piloty 2 a více na zadek o 1/4 více oproti předku. Mě to např. 2 a 2,25 nefunguje ještě dobře , mám určo víc a to už mám i ty jehly podložený. Dá se zpětně zkontrolovat podle barvy svíčky, ale až po delší jízdě, svíčky se musí očistit od zaprasení po nastartování se sytičem.
V origo nastavení s laďákama jsem je měl bílo - šedé , teď je mám tmavě hnědé. Bohatší směs je pořád menší zlo
E: a pokud můžu malý návod, jak zjisti +/- piloty na perfect tuning bez diag
Podle počasí musíš mít volnoběh co nejvíc stejný (otáčky).
Když jsem piloty moc bohatý, měl jsem ráno cestou do práce volnoběh vyšší a z práce kdy už není 12C, ale třeba 25C otáčky klesly , když to bylo chudší, tak naopak, když to trefíš dobře volnoběh je téměř stejný ikdyž je chladněji, nebo tepleji.Toď moje osobní vypozorování
Naposledy editováno 13.04.2023 13:16:09
V origo nastavení s laďákama jsem je měl bílo - šedé , teď je mám tmavě hnědé. Bohatší směs je pořád menší zlo
E: a pokud můžu malý návod, jak zjisti +/- piloty na perfect tuning bez diag
Podle počasí musíš mít volnoběh co nejvíc stejný (otáčky).
Když jsem piloty moc bohatý, měl jsem ráno cestou do práce volnoběh vyšší a z práce kdy už není 12C, ale třeba 25C otáčky klesly , když to bylo chudší, tak naopak, když to trefíš dobře volnoběh je téměř stejný ikdyž je chladněji, nebo tepleji.Toď moje osobní vypozorování
Naposledy editováno 13.04.2023 13:16:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 25 | Včera v 21:22 AlbiVTR |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |