Ale k věci. Na 1500 rpm volnoběhu není nic tak špatného, dokonce se s tím někde jezdí líp, než když je 1200 rpm.
Se starty pomůžou dobré svíčky. Zimní startovači a nevyjížděči je nemusí mít úplně dobré.
Po zimní přestávce nemusí být 100% průchozí volnoběžné okruhy karburátorů, synchronizace je pak nic moc. Karburátory potřebují trochu rozjezdit. V samotném návodu se píše 10 minut stop-and-go, než se přistoupí na nějaké seřizování volnoběhu, předpokládám proto, aby podtlak v sání při brždění motorem udělal v karbecech trochu průvan a rozhýbaly se šoupátka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |