Děkuji
Rebecca
Pokud není problém v senzoru, např. konektor nebo kablíky tak jezdi s olejem nad horní rysku a hlavně to kontroluj.
fazko
1 reakcí na tento příspěvek Červená kontrolka mazání
U mého kusu to konkrétně znamená to, že:
1) olej v okénku v horní třetině - nic nesvítí
2) kolem půlky - čas od času začne svítit, po snížení otáček, popřípadě po chcípnutí a znovu nastartování zhasne.
3) výrazně pod půlkou - to nedělám, ta souvisle rudě žhnoucí kontrolka mě totiž poněkud znervózňuje
Provozuju ten motor takhle už 12 let, zatím jezdí, takže asi ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
Na to mířila včera moje #1 otázka. Je to jak píše dva_hrnce nebo Krovak.
Naposledy editováno 26.03.2023 10:07:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
Fueltank píše: (...) Ale jako ženská bych se na dolívání vysral a zajel bych jim to do toho servisu omlátit o hlavu... (...)
Tým nedosiahne vôbec nič, akurát jej niečo z pomsty vyvedú keď bude potrebovať riešiť čosi závážnejšie.
Servisom už absolútne nedôverujem keď ide o výmenu oleja. Národným folklórom sa stalo že nechajú cca 1/3 pôvodného, vyjazdeného oleja. To už je vrchol debility keď sa na zákazníkovi takto obohatia o neviem 8 euro, a zanedbávajú tým motor o hodnote asi 200násobnej.
Všimnite si ako sa vám sfarbuje po 500-1000-1500 km olejová náplň vymenená v servise a vymenená doma vlastnými silami.
Okrem toho viem o zadretom motore v aute a aute na odpis do šrotu týždeň po odbornej výmene oleja v servise

Čo si človek nespraví sám doma to nemá. Preventívne študujem vybratie apendixu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
marna píše: Tým nedosiahne vôbec nič, akurát jej niečo z pomsty vyvedú keď bude potrebovať riešiť čosi závážnejšie.
Servisom už absolútne nedôverujem keď ide o výmenu oleja. Národným folklórom sa stalo že nechajú cca 1/3 pôvodného, vyjazdeného oleja. To už je vrchol debility keď sa na zákazníkovi takto obohatia o neviem 8 euro, a zanedbávajú tým motor o hodnote asi 200násobnej.
Všimnite si ako sa vám sfarbuje po 500-1000-1500 km olejová náplň vymenená v servise a vymenená doma vlastnými silami.
Okrem toho viem o zadretom motore v aute a aute na odpis do šrotu týždeň po odbornej výmene oleja v servise
Čo si človek nespraví sám doma to nemá. Preventívne študujem vybratie apendixu
tak pro cobola je normalni, ze ma touhu kazdeho ojebat, bezne v cobolstanu i pri vymene oleje chcijou do motoru, videl jsem to na vlastni oci.
a kdyz si dovolis neco reklamovat, tak ti priste nasypou pisek primo do valce. bezne praktiky z vychodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání

Psala autorizovaný servis, né nějaká šopa v horní dolní.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání

Auto je príbuzného a ako nepojazdného sa ho musel zbaviť, motor zadretý ekonomicky oprava nedávala zmysel.
husq703 si úbožiak, btw myslíš že v čurdistane to máte nejaké významne iné? aj táto téma je dôkazom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
ViktorST píše: husq703> Jako sorry ale s tím olejem je to tak asi bohužel na více místech kdy se mění ze 4l jen 3l a filtr to ještě snese.
adresy, jmena, data, dukazy, bez toho to jsou jen cobolsky kecy.
jedna pani povidala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
Kubák píše: husq703> v Cechach s tim vyjebavame jeste vic Prvni garancka u auta,vypustili starej a novej tam nenalili vubec,takze mala domu jako blazen
Zakaznik taky lumen,v klidu odjel a s reklamaci se vratil na odtahovce
no a jako pomstu mu pak udelali co? nachcali do kufru? vypustili kola?
marna jasne pise ze po reklamaci nasleduje pomsta, proto se nereklamuje
ps, ty jses ten zakaznik? nebo ten servisak? ja bych si ty figurky dal spravne na sachovnici :)
To auto asi musela být pěkná šunka, když už se nevyplatila ani výměna motoru za funkční např. z vrakoviště. Jen jestli to nebyla výměna stylem-zajedu do servisu, dovezu si svůj olej z Lidlu a filtr Starline a ještě chci razítko do servisky. Pokud jezdil do servisu pravidelně a lil olej dle specifikace, tak jdou náklady snad na servis né?
BTW zadřený motor nemusí mít vůbec nic společného s výměnou oleje (např. selhávající olejová čerpadla 2.0 TDI z prvních ročníků).
Pokud zajede do servisu, vyleze mechanik, doleje 3 deci oleje, kontrolka zhasne a za 5 minut odjezd - nechápu co by jí jako měli s motorkou provést??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
a to poznáš na měrce ??



Jen by mě zajímalo, co ho sem přivedlo, jestli slyšel hlasy, že je tady skupina lidí, kterou může svou nekonečnou moudrostí pozvednout...
husq703 píše: no a jako pomstu mu pak udelali co? nachcali do kufru? vypustili kola?
marna jasne pise ze po reklamaci nasleduje pomsta, proto se nereklamuje
ps, ty jses ten zakaznik? nebo ten servisak? ja bych si ty figurky dal spravne na sachovnici :)
Cece,to nevim,o pomste jsem se nedoslech,..

Jsem figurka mezi,znam vedouciho servisu i majitele auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
Pet1970 píše: marna> píše Všimnite si ako sa vám sfarbuje po 500-1000-1500 km olejová náplň vymenená v servise a vymenená doma vlastnými silami.
a to poznáš na měrce ??
nie, mám olejoznak a tam je odtieň oleja vidno
Fueltank píše: tak například Yamaha (i R1) nebo Kawasaki má v manuálu výměnu filtru každou druhou výměnu oleje, takže servis vlastně neudělal nic špatně
Omyl, daný servis sa hrdil tým, že mení filter pri každej výmene oleja hoci servisný plán pre daný stroj to nepredpisoval.
K pomste zákazníkom / hosťom ktorí si dovolia niečo reklamovať: ak máte známeho čo robí kuchára alebo niekde v kuchyni v reštaurácii, a poznáte sa fakt dobre, spýtajte sa ho čo robia bežne hosťom, ktorí sa sťažujú na servírované jedlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červená kontrolka mazání
1 reakcí na tento příspěvek Červená kontrolka mazání

Krovak píše: Nebudu řešit, jestli fake, nebo ne, každopádně už tu bylo párkrát pravdivě řečeno, že tyhle motory mají hladinová čidla.
U mého kusu to konkrétně znamená to, že:
1) olej v okénku v horní třetině - nic nesvítí
2) kolem půlky - čas od času začne svítit, po snížení otáček, popřípadě po chcípnutí a znovu nastartování zhasne.
3) výrazně pod půlkou - to nedělám, ta souvisle rudě žhnoucí kontrolka mě totiž poněkud znervózňuje
Provozuju ten motor takhle už 12 let, zatím jezdí, takže asi ok.
v tý žumpě tady zapadaj dobrý poznatky... to jen aby se Rebecca79 něčeho dopátrala
jen doplním, že základ je kontrolovat stav oleje vizuálně pokud možno vždy před vyjetím. Určitě není záruka, že máš dost oleje, když byla motorka v servisu před sezónou... (třeba v červenci)
Naposledy editováno 27.03.2023 12:46:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 1049, 1050] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 31481 | Dnes v 22:21 Veverčák |
Přerušovač blinkrů Yamaha YZF-R1 | ronron | 0 | 6.6.2023 v 10:00 ronron |
Sháním nosník řadící páčky na Yamah... Yamaha YZF-R1 | Rebecca79 | 10 | 30.5.2023 v 18:07 ja1 |
Yamaha r1 elektronika Yamaha YZF-R1 | JohnyYZF | 2 | 27.5.2023 v 09:29 JohnyYZF |
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, B... [1 ... 8, 9] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 242 | 18.4.2023 v 07:34 Ozzy_ |