globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MT 07 olej
zdarec, budu menit olej u mt 07, puvodni majitel jezdil na yamalube, co sem koukal na net tak nekdo pouziva motul 5100 10w 40, je v tom opravdu citelny rozdil nebo to pociti pouze moje penezenka? motul oproti yamalube vychazi na polovinu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 14:23 | Nahoru | #31

PETARDAK píše: Do DUCATI se vzducháčem a desmem, je ale předepsaný 15W50!!! Hlavně pro letní vedra, tam ta 10W40 není, zcela optimální



je to marný, marný, marný ... 10W40je totiž takovej "obecně" používanej olej...ten se hodí do všeho

Marna> člověče... v roce 97 udělali italové 750ku s 90HP a měli požadavek 10W40 (s podmínkou aditiv pro mokrou spojku) ... o několik let před tím udělali Japonci ZXRo 750 co mělo asi 110HP -...žádný dnešní oleje tehdy neexistovaly ...jakto že se to všechno nepozadíralo ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 14:26 | Nahoru | #32
t_freedom> prečítaj si predošlý príspevok, verím ti, ty na to prídeš

(reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 15:06 | Nahoru | #33

marna píše: t_freedom> prečítaj si predošlý príspevok, verím ti, ty na to prídeš

nepříjdu

hromada zcela nekonkrétních kydů typu " že určitý výrobca motora môže mať našpecifikovaný svoj olej z dôvodu použitia materiálov alebo technického riešenia "
stejně jako hrozně až démonicky znějící litorvý výkon " skoro 100HP/ litr " ...což měly motory běžně už 80tejch letech (sériovky)

Ty oba oleje o kterých to začínalo maj stejnou základní specifikaci ... nestane se leda hovno... ten motor není žádnej výkonej závoďák. Než se tu hlásit moudra vyčtený z časáků a na netu v touze působit moudře, je lepší doporučit výměny oleje o něco dřív než doporučuje výrobce....a každej udělá nejlíp.
A opět... nebavíme se tu o změně základní viskozity z 0W 30 na 10W40 ...ale jen o písmenkách norem.

Kupříkladu do svejch Dukáren leju olej se specifikací mokrý spojky a vůbec bych nemusel ... ale výrobce to předepsal... do 98' roku JEDINĚ Agip byl ten prémiový... a pak udělali smlouvu se Shellem a od tý doby jedině Shell ...

Ten motor v MT07 určitě nezkolabuje na tom a ani do budoucnosti se nezničí tím, že do něj naleje 5100 10W40...

Naposledy editováno 27.03.2023 15:39:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 15:08 | Nahoru | #34
marna> jen k tem BMW olejum, co pamatuju tak v lahvich BMW se za tu dobu co bawo mam vymenily asi tri vyrobci... nedavno castrol, ted treba shell...

ja jsem lil mobil1 racing jako vsichni v te dobe co jezdili rychleji...

(reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 15:48 | Nahoru | #35

marna píše: combust> K svojej časti medzičasom doplním čo som zistil k MA: olej MA-2 môže ísť do motora, ktorý má predpísané "MA". Naopak nie. Existuje MA, MA-1, MA-2 a MB. MA-1 a MA-2 sú podkategórie MA, a MA-2 je zvýšená schopnosť prenosu trenia pri mokrej spojke alebo niečo obdobné - pre info dohľadať cez google.
....


Trumbero, právě jsi zjistil, co většina lidí, které tady chceš poučovat, ví už docela dávno ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 16:01 | Nahoru | #36
assassin> výrobcov oleja globálne je na svete pár, asi tak 3-4. Čiže je jedno kto namiešal podľa špecifikácie BMW to čo v tej flaške je, ale rozhoduje že to je podľa tej špecifikácie ktorú nemáš ako analyzovať.
A celkovo rozdiel medzi tými lacnejšími akože cenovo výhodnými olejmi a tými "prémiovými" ja (a môžem sa mýliť ale toto právo si napriek tomu ponechám) vidím v tom, že olejové hospodárstvo zahŕňa recykláciu, a v tých "cenovo výhodných" produktoch tej recyklovanej bázy (rozumej oleja ktorý už v motoroch odslúžil desaťtisíce km a následne po vyfiltrovaní a regenerácii sa vrátil do výrobného procesu) bude viac než v tých prémiových
A vo tom to asi tak je.
Ak tu náhodou niekto čo s tým robí je tak sa možno vyjadrí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 16:47 | Nahoru | #37
marna> pokud tu je nekdo, kdo neco vi, nebude se s tebou vubec bavit…

Naposledy editováno 27.03.2023 16:48:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 16:48 | Nahoru | #38

marna píše: assassin> výrobcov oleja globálne je na svete pár, asi tak 3-4. Čiže je jedno kto namiešal podľa špecifikácie BMW to čo v tej flaške je, ale rozhoduje že to je podľa tej špecifikácie ktorú nemáš ako analyzovať.
A celkovo rozdiel medzi tými lacnejšími akože cenovo výhodnými olejmi a tými "prémiovými" ja (a môžem sa mýliť ale toto právo si napriek tomu ponechám) vidím v tom, že olejové hospodárstvo zahŕňa recykláciu, a v tých "cenovo výhodných" produktoch tej recyklovanej bázy (rozumej oleja ktorý už v motoroch odslúžil desaťtisíce km a následne po vyfiltrovaní a regenerácii sa vrátil do výrobného procesu) bude viac než v tých prémiových
A vo tom to asi tak je.
Ak tu náhodou niekto čo s tým robí je tak sa možno vyjadrí.


Zase jsi vedle, až to bučí ...
Výrobců olejů je hodně, výrobci uvedení na obalech totiž svoje oleje a lubrikanty míchají.
Rafinerií, které rafinují oleje z ropy, můžou být stovky, ale ne každá rafinerie musí dodávat koncovým zákazníkům, protože jsou to pouze základové oleje.
Chemiček, které syntetizují "oleje" například z metanu, už je míň, ale čtyři, to je hodně podhodnocené.

K té tvojí recyklaci jenom tolik, že u velkých strojů se nějaké filtrování provádí, ale pro oleje z aut a motorek vede recyklační cesta přes kotel a komín. Důvod je jednoduchý - nejsme v 80. letech, kdy se na benzínkách vysbíral 100% minerální vyjetý olej. Destilovat a rafinovat tu dnešní hypotetickou směs všeho možného sice technicky možné je, ale dát tomu jakýkoliv punc jakosti už ne, ne za rozumnou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 17:01 | Nahoru | #39

Krautkopf píše: Zase jsi vedle, až to bučí ...
Výrobců olejů je hodně, výrobci uvedení na obalech totiž svoje oleje a lubrikanty míchají.
Rafinerií, které rafinují oleje z ropy, můžou být stovky, ale ne každá rafinerie musí dodávat koncovým zákazníkům, protože jsou to pouze základové oleje.
Chemiček, které syntetizují "oleje" například z metanu, už je míň, ale čtyři, to je hodně podhodnocené.

K té tvojí recyklaci jenom tolik, že u velkých strojů se nějaké filtrování provádí, ale pro oleje z aut a motorek vede recyklační cesta přes kotel a komín. Důvod je jednoduchý - nejsme v 80. letech, kdy se na benzínkách vysbíral 100% minerální vyjetý olej. Destilovat a rafinovat tu dnešní hypotetickou směs všeho možného sice technicky možné je, ale dát tomu jakýkoliv punc jakosti už ne, ne za rozumnou cenu.



človeče ty máš dar byť mimo ale pôsobiť že to tak nie je a ešte aj prežiť deň bez sebapoškodenia

Trvalo mi 15 sekúnd googlenia a klik na 1. odkaz:
Recyklácia a opätovné použitie použitého motorového oleja je vhodnejšia ako likvidácia a môže poskytnúť obrovské výhody pre životné prostredie. Recyklovaný použitý motorový olej môže byť znovu rafinovaný na nový olej, spracovaný ako vykurovací olej a použitý ako surovina pre ropný priemysel.

https://www.rlabel.o...gi-geri-donusturmek/

Asi tak v druhom odkaze: Spoločnosť Castrol chápe dôležitosť starostlivosti o životné prostredie recykláciou použitého motorového oleja. Spoločnosti skupiny Castrol už v skutočnosti pracujú na spôsoboch zabezpečenia toho, aby každá kvapka použitého motorového oleja bola zrecyklovaná a znovu zrafinovaná.

kapusťák ty si ostuda národa aj motorkárov všeobecne

(reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 17:10 | Nahoru | #40
marna> Nejlíp uděláš, když si u nich dáš zrecyklovat ty sračky, které ti vyplňují mozkovnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

27.3.2023 v 17:26 | Nahoru | #41

assassin píše: marna> pokud tu je nekdo, kdo neco vi, nebude se s tebou vubec bavit…


Moje chyba, měl jsem tě poslechnout.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

28.3.2023 v 17:03 | Nahoru | #42

marna píše: combust> K svojej časti medzičasom doplním čo som zistil k MA: olej MA-2 môže ísť do motora, ktorý má predpísané "MA". Naopak nie. Existuje MA, MA-1, MA-2 a MB. MA-1 a MA-2 sú podkategórie MA, a MA-2 je zvýšená schopnosť prenosu trenia pri mokrej spojke alebo niečo obdobné - pre info dohľadať cez google.

Tvoje závery majú určité trhliny, napríklad v tom že určitý výrobca motora môže mať našpecifikovaný svoj olej z dôvodu použitia materiálov alebo technického riešenia a to pravdepodobne nevyhodnotíš na univerzálnom zariadení na testovanie oleja (problematika známa majiteľom áut BMW - sú servisáci ktorí prisahajú na firemné náplne). Ďalej oleje sa obvykle netestujú v motoroch ale v prípravkoch na to určených.

No a na zamyslenie je formulácia "tam lze nalít" Naliať tam môžeš aj fritol a dokonca to chvíľu aj bude fungovať, ale tu sa snáď bavíme čo je pre motor optimálne z hľadiska životnosti. S tým súvisí čo spomína Fešo, že 40T km do toho leje niečo. Pri 40T km ešte nemáš šancu rozpoznať dôsledky rozdielov medzi olejmi, lebo toľko to dá aj s tým najhorším čo dostaneš. Rozdiely uvidíš keď bude mať motorka 120T km a jedna bude prechádzať cez EK úplne v pohode (zatiaľ sa na moto nerobí ale to dlho nepotrvá) a druhá bude dymiť namodro, o výkone a spotrebe oleja nehovorím.

Na základe toho aké dlhé sú intervaly výmeny, objemom toho oleja 2,3l, koľko priemerne najazdíme za sezónu a aké sú rozdiely v cenách medzi olejmi je pre mňa jasne dané že motoru doprajem aspoň nadpriemerný olej ak už rovno nie ten yamalube. Rozdiel sú tak 4 večery v hospode rozložené na 2 sezony?

A hlavne, čo píšeš na konci že špecifikácia a výsledky testov nie sú dostupné: veď to je jasné - neviem to vyhodnotiť že stačí lacnejší tak musím kúpiť originál. Základné procesy rozhodovania v podmienkach čiastočnej informovanosti za dodržania podmienky opatrnosti.

Ale sme slobodní, kto chce šetriť na oleji nech tak robí



Ad specifikace JASO - jedná se o JASO T903. Je tam několik věcí a ne jen indexy tření který určují MB/MA/MA1/MA2. Předně je to chování na spojce sice důležitý ale z hlediska ochrany motoru a mazání asi nejmíň důležitý.
To co se totiž v rámci JASO T903 testuje je obsah sulfátovýho popelu, obsah fosforu, odparnost, pěnivost, zmiňovaný výkon na spojce (indexy tření - DFI,SFI,STI), střihová stabilita (shear stability) a HTHSV. S vyjímkou poslední zmíněné se to dělá dle japonských metodik takže i když jsou kriteria stejný jako třeba u API, výsledek testů se může lišit.
A teď proč
- s. popel vypovídá o množství aditiv ale taky způsobuje vznik úsad (JASO připouští 1,2% je přísnější než některý běžný normy který to neřešej nebo dokonce vyžadujou určitý minimální obsah).
- Celkový obsah fosforu - před zavedením API SJ mívaly motocyklový oleje klidně 1500ppm (podobně jako to bylo u "Heavy Duty" olejů kategorie CJ-4 apod.), žel bohu fosfor otravuje katalyzátory takže ho s API SJ nejdřív snížili na 1200 a s příchodem SN na 800ppm, JASO vyžaduje 800-1200ppm kvůli zaručení schopnosti mazat ozubená kola v převodovce (od uvedení tý normy se dohadujou jakým testem to nahradit aby se nemusel ten fosfor vyžadovat ale zatím se na tom neshodli). Že to snížení způsobilo mazivářům těžkou hlavu dokládá fakt že pro určitý oleje si vydyndali dočasnou vyjímku protože nebyli schopní splnit současně SN a dodržet výkonnost CJ-4 bez překročení toho limitu.
- Odparnost - čili ztráty odpařováním. Obecně se u motocyklových motorů počítá s vyšší teplotou oleje a zároveň s méně sofistikovaným emisním systémem takže pro dodržení emisí a úbytku oleje je JASO přísnější než starší API protože nezohledňuje viskozitu, některý API povoluje např. pro 10w-30 až 22%, JASO pro všechny 20%.
- Pěnivost - prakticky shodný s API Sx normami ale měřeno JIS metodikou (K 2518).
- Shear stability - zohledňuje to že je to společná náplň pro motor a převodovku. Ozubený kola převodovky, díky způsobu namáhání oleje, dokážou způsobit nevratný pokles viskozity. V rámci API se to dřív testovalo na CLR motoru (0,7l, jednoválec, 40 hodin, konstantní teplota oleje asi 123°C) a pro jednotlivý třídy se to pak nějak liší. To nebylo nic moc protože primárně se ta metoda používala pro zjišťování schopnosti oleje chránit kluzný ložiska (po cyklu se měřil úbytek). JASO to dělá pomocí dieselový vstřikovací trysky - po 30 testovacích cyklech nesmí viskozita poklesnout pod stanovenej limit podle viskozitní třídy. Proto třeba i ta ducna se suchou spojkou má v návodu tuhle specku.
- HTHS viskozita víceméně odpovídá std. metodice jako je u SAE J300 ale je stanovená jedna pro všechny třídy (připouští tak oleje vyšších viskozit co neodpovídají tím parametrem požadavku SAE J300 a naopak nižší třídy nemaj šanci pokud nemaj tenhle parametr na úrovni aspoň SAE 30).
- Test na spojku rozebírat nebudu je to tu na m.cz popsáno v článku asi před 10 lety.

No a k tomu je stanoveno že na to aby olej vyhovoval JASO T903 tak musí plnit buď API SG nebo vyšší, nebo ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5, C2, C3 nebo ILSAC GF-1, GF-2, GF-3. Tzn. že už musel projít nějakým testováním.
A to je zároveň k tomu "Ďalej oleje sa obvykle netestujú v motoroch ale v prípravkoch na to určených."
Všechny ty zmíněný normy jsou, krom různých testů složení a chemicko-fyzikálních vlastností, založeny na zkušebních cyklech provedených na různých motorech za specifických podmínek. Takže sice je pravda že jedná o "přípravek k tomu určený" ale v podstatě je to motor na stolici s brzdou.
Např. v rámci testování na API SJ se to děje dle ASTM D5533, ASTM D6984, ASTM D7320, ASTM D8111, ASTM D5302, ASTM D6891, ASTM D8256 + hromádka dalších. Co metodika to určitý testovací motor.
Např. ASTM D7320 je 3,5l GM V6 který pro daný test musí běžet po danou dobu (100 hodin pokud si to pamatuju správně) při 3000rpm při výkonu 126hp a potom se vyhodnotí olej, opotřebení vaček a úsady na pístech.
ASTM D6891 je zas 2,4l Nissan KA24E (použitý např v nissan 240 atd.) - cyklus IVA je 100x 1 hodina, 50 minut 800 rpm, 10min 1500rpm při teplotách chladící kapaliny 50 a 55°C. Po skončení se měří opotřebení vaček. API SJ nebo SL připouští opotřebení 120um, vyšší API SM jen 90um apod.
A podobný je to u ACEA. Tam je to většinou o motorech PSA nebo mercedes (mimochodem taky důvod proč se ty normy stávají zastaralými - dochází nový motory k testování - např. pro ACEA B3 se používal, mimo jiné, mercedesáckej OM602, jenže to se přestalo dělat před 20 lety a tak už to nejde otestovat pač nejsou). To je taky důvod proč ty testy vycházej na neuvěřitelný pálky. Takový základní otestování na ILSAC vycházelo před 10 lety na nějakejch 190t usd (rozsahem podobný co požadovali třeba pro GM dexos1 co se lil do opelů). Otestování oleje kterej plní cummins, catepillar+ ilsac a mil vyjde na mega (v usd).

E: květen 2023 - nová edice JASO T903 - vypustili z kvalitativních požadavků ostatní normy vyjma API takže teď jakmile je nějakej schválen jako JASO MA/MB tak musí plnit některou z API SJ -SP (s výjimkou RC olejů). Odparnost se zpřísnila na 15%, co se týče převodovky tak pořád nemaj žádnou metodiku a spoléhají na obsah fosforu, jen se zúžilo rozpětí takže teď je to 0,08-0,1%. Atest dle předchozí edice 2016 je možno používat do 2028.

Naposledy editováno 02.06.2023 12:51:18

(reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 10:20 | Nahoru | #43
combust> ...ježiš...tolik práce... a k ničemu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 10:53 | Nahoru | #44
no comment k 99%, zbytočné...

Ale k 1% si neodpustím lebo ilustruje tvoju schopnosť premýšľať:

combust píše: (...) jenže to se přestalo dělat před 20 lety a tak už to nejde otestovat pač nejsou (...)



Akože keď sa niečo prestalo vyrábať v r. 2003 tak už to neexistuje?

človeče zapíš si do denníčku že si sa zaradil k mentálnym velikánom svojej doby

(reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 11:13 | Nahoru | #45
marna> Stačí, když se budeš psát pouze zjednodušenou verzi svých mouder. Připomenu ti slova:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 11:23 | Nahoru | #46

Krautkopf píše: Moje chyba, měl jsem tě poslechnout.



V pohode, ja mam casto problem poslechnout sam sebe

(reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 12:20 | Nahoru | #47
assassin> ...tohle je dokonalej důkaz tvého předešlého " pokud tu je nekdo, kdo neco vi, nebude se s tebou vubec bavit… "

Combust se chudák snažil... takový práce... a blb si stejně jede svou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 12:21 | Nahoru | #48

marna píše: no comment k 99%, zbytočné...

Ale k 1% si neodpustím lebo ilustruje tvoju schopnosť premýšľať:

Akože keď sa niečo prestalo vyrábať v r. 2003 tak už to neexistuje?

človeče zapíš si do denníčku že si sa zaradil k mentálnym velikánom svojej doby



Vrelá vďaka za rukolapnú demonštráciu neschopnosti tvoriť relevantné závery ani sa priamej prítomnosti správnych inštrukcií.
Objasňuje mnohé ohľadom aktuálnej situácie nielen ohľadom motocyklizmu.
Konečne si prispel niečím cenným

(reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 13:06 | Nahoru | #49
t_freedom> Došel jsem k závěru, že tu máme co dělat s dubnickou betaverzí A.I.
Není tomu sice rozumět ani za mák, ale jistá schopnost tvořit relevantní text na základě instrukcí se tomu upřít nedá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 17:02 | Nahoru | #50

marna píše: no comment k 99%, zbytočné...

Ale k 1% si neodpustím lebo ilustruje tvoju schopnosť premýšľať:

Akože keď sa niečo prestalo vyrábať v r. 2003 tak už to neexistuje?

človeče zapíš si do denníčku že si sa zaradil k mentálnym velikánom svojej doby



Kolik myslíš že je možný udělat testů na jednom motoru ?
On je totiž taky nějakej požadavek na opakovatelnost (mimochodem důvod proč má JASO T903 pořád požadavek na ten fosfor, japonci odmítli standardizovat FZG test protože neměl konzistentní výsledky a opakovatelnost, to samý prohlásili o výsledcích testu na jehlovým ložisku co to měl nahradit takže jsem zvědavej co z toho vyleze, novou revizi JASO by měli vydat letos).
ACEA to s OM602 vzdala už v roce 2008 a od tý doby se přešlo na A3/B3-10 s náhradou za OM646.
Postupně se došlo na A3/B3-16 kde už namísto původních motorů - TU5JP-L4 (citroen saxo), TU3M (citroen AX, peugeot 106) , M111 (E a C mergl 1990-2003), DV4TD (Peugeot 1.4HDI), se pro jednotlivý zkoušky používají EP6CDT, M271, DV6C atd. Jen tak pro úplnost, dneska je aktuální ACEA A3/B4 a tam se to testuje na zmíněných z A3/B3-16 + je tam ještě 2,0 TDI EA288, 1,5 2NR-FE (např. toyota yaris), 1KD-FTV (toyota D4-D) a 2.0 Ecoboost od fordu.

To není jen o motorových olejích. Např. u převodových olejů normu GL-4 potkalo to samý. Základ testování tvořily tři testy na diferenciálech ale protože se už nedaj sehnat originály od původního výrobce tak ten test nejde provést (si matně vzpomínám že jeden diferák byl původem z nějakýho chrysleru a druhej snad dodge WC serie co pamatoval WWII).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

29.3.2023 v 22:45 | Nahoru | #51
combust> ...za výdrž...stejně je to marna....snaha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

30.3.2023 v 08:48 | Nahoru | #52
t_freedom> Je mi to jasný, už dlouho, ale jde i o zbytek populace co tu někdy zabrousí aby zavnímal co za těma písmenkama je.

(reakce na) MT 07 olej

30.3.2023 v 09:20 | Nahoru | #53
combust> já něco málo o testovacích cyklech vím ... ne konkrétně na oleje ... ale uděláš pár cyklů a motor, přípravek, díl se ošůchá...a výsledky jsou úplně mimo.
Ideální co test, to novej (standardně opracovanej přípravek) stejný vůle stejný tol.pole... vůbec metrologie v automotivu a zadání podmínek to je na desítky/stovky stran ... a to neřešíme letectví...

1 reakcí na tento příspěvek MT 07 olej

30.3.2023 v 09:24 | Nahoru | #54
Další závěr je, že Krugs má v pi.., aby napsal, že do toho nalil "ten Motul " a ne Marnalube Yamalube.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

30.3.2023 v 10:58 | Nahoru | #55
Krautkopf> dovolil sem si objenat motul jak rikas, tady se davno jakej olej nalit neresi :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

30.3.2023 v 14:11 | Nahoru | #56
Krugs> ...zítra to zadřeš!

1 reakcí na tento příspěvek MT 07 olej

30.3.2023 v 15:01 | Nahoru | #57
to je jedno, hlavne že ušetril 70 Kč a má na pívo

(reakce na) MT 07 olej

30.3.2023 v 15:40 | Nahoru | #58
marna> pridej k tomu nulu a mas to dobre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

30.3.2023 v 17:55 | Nahoru | #59
t_freedom> ty vole to bych nepral ani nejvetsimu nepritelovy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej

30.3.2023 v 20:04 | Nahoru | #60
Krugs> ...proboha, copak si nečetl co jsem psal... a nemáš smysl pro humor?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 michal629629 7 2.1.2024 v 19:28 nevo7
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... Inkvizition 40 20.11.2023 v 17:56 Ivos


TOPlist