bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumiče
13.3.2023 v 18:30
Dobry večer, potřeboval bych se ujistit. Nechal jsem si udělat přední tlumiče na KTM SX 125 2019. Když jsem je ale přivezl domu, zkusil jsem je stlačit ještě mimi motorku. Vzduchový je dost tvrdý a olejový zase celkem měkký. Neměly by být oba stejně tvrdé, aby se ,,nekřížily''? Asi se ptám na blbost, když to takhle seřídili na 80kg, ale radši si nechám poradit, než poté litovat. Díky.

Naposledy editováno 13.03.2023 18:33:20

1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče

14.3.2023 v 11:04 | Nahoru | #1
No....ono to tak jednoznačné úplně není, navíc když se to překládá....navíc servisní manuál nejde stáhnout, pouze koupit na CD
Tuším že jde o to :
L se fouká, tlak vzduchu nahrazuje tvrdost pružiny
P - má nahoře klikání REB (odskok), dole klikání COM (pro stlačení)

Princypielně je to starý systém ,těch vzduchových systému je víc (foukaní obou vidlí , při nižším tlaku se sníží pracovní výška tlumiče ..atd...), ale naladit to tak aby to chodilo tak trochu jak má...je už trochu oříšek....navíc pokud to někdo naladí v tomto případě podle manuálu, nedá se natom jet!
Spousta lidí se bojí do toho jakkoli zasahovat.....dají to odborníkovy, který to nakonec stejně naladí podle manuálu "na střed" a jsou tam kde jsou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče

14.3.2023 v 11:10 | Nahoru | #2

sirr píše: No....ono to tak jednoznačné úplně není, navíc když se to překládá....navíc servisní manuál nejde stáhnout, pouze koupit na CD
Tuším že jde o to :
L se fouká, tlak vzduchu nahrazuje tvrdost pružiny
P - má nahoře klikání REB (odskok), dole klikání COM (pro stlačení)

Princypielně je to starý systém ,těch vzduchových systému je víc (foukaní obou vidlí , při nižším tlaku se sníží pracovní výška tlumiče ..atd...), ale naladit to tak aby to chodilo tak trochu jak má...je už trochu oříšek....navíc pokud to někdo naladí v tomto případě podle manuálu, nedá se natom jet!
Spousta lidí se bojí do toho jakkoli zasahovat.....dají to odborníkovy, který to nakonec stejně naladí podle manuálu "na střed" a jsou tam kde jsou....



Jen technická: máš to obráceně! Správně: Pr. nahoře-COMprese a dole-REB .... a jinak, u této vidlice, má daleko větší vliv, než u jiných vidlic, množství oleje v nohách, v kombinaci s tlakem vzduchu v komoře a s pravidelným odvzdušňováním vidlice...

Naposledy editováno 14.03.2023 11:15:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX ferdoo 5 12.3.2024 v 22:47 ja1
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX Djandn 27 21.2.2024 v 13:35 Djandn
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX Djandn 2 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX Djandn 3 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein


TOPlist