paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: trajekt tour 2023
9.3.2023 v 13:57
Nejhezčí pohled na svět je z ,, koňa ,, , ale až po pohledu ze sedla motorky anebo opřený o motorku na trajektu od někam do někam jinam....
A v termínu sobota 6.5. 2023 do neděle 14.5. 2023 je 9 dní a z toho jen 4 dny dovolené.
Proto budu vyhlížet počasí a asi vypadnu směr Chorvatsko - ostrov Krk ( Valbiska) , trajektem na Lopar ( RAB ),
moto na Trogir, Čiovo, ze Splitu trajektem na Brač a do Drveniku, pak loďmo Pelješac a Korčula Vela Luka.
Otočka 856st a tradááá domů někudy Mostar, Sarajevo a kolmo dom.
trasa pružná a termín dle počasí rovněž. Nejede někdo taky tím směrem ?

9.3.2023 v 16:12 | Nahoru | #1
Ostrov Krk mám projetý křížem krážem asi 7x a jestli můžu doporučit, tak až na jihu město Baška. Hodně štěstí

3 reakcí na tento příspěvek trajekt tour 2023

13.3.2023 v 13:51 | Nahoru | #2
čaoo a diks. Tady nejde o projetí Krku a jeho krásy ( to mám za sebou ) , ale jen se tam nalodit a vylodit jinde.
Už jsi byl s moto na trajektu ? pro mne zase osvobozující chvíle být s moto ale nesedět na ni a kochat se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) trajekt tour 2023

13.3.2023 v 18:34 | Nahoru | #3
cmelda222> tiež sa v lete idem trochu potrajektiť, prvýkrát v živote. Trošku južnejšie, na Korfu.
Trochu som už o tom guglil, zatiaľ mi vyšlo, že cena trajektu z Igoumentsy vychádza nejakých 44 € spiatočná s cenou pre jedného pasažiera a moto . A vraj to v lete ide každé dve hodky.

Našiel som takúto stránku , poprosím niekoho scestovaného o radu, stačí ked si to sem naklikám večer pred plavbou a všetko OK ? Nocovať chcem už niekde blízko mora do 100 km od prístavu. Alebo sa trajekty riešia nejako inak ?

14.3.2023 v 10:26 | Nahoru | #4
cmelda222> Ano byl. Na ostrov Kres. Korsika. Lipari - Sicílie. Capri. Pak nějaký Řecko ostrovy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) trajekt tour 2023

14.3.2023 v 21:45 | Nahoru | #5
valsidalxam> Občas trajekt využíváme při přesouvání s bábou na výletech. Je lepší předem zabookovat a i zaplatit. Stačí potom jen v přístavu vyzvednout palubní lístek v kanclu dané společnosti........jeden ty a druhý motorka. Zkontrolovat čas, kdy máš být připraven - někdy to bylo až hodinu a půl před vyplutím. Plavba lze přestát i bez kajuty - je to levnější. Stejně budeš mít místo ve společenské místnosti.............občas bývají očíslována sedadla, ale nebývá to pravidlem a můžeš si vybrat.
Motorky najíždějí většinou první a cpou se ke krajům. Někde vážou "Filipínci", někde to nechají vázat tebe. Kurtny jsou většinou jejich a mají i klíny před kolo motorky.
Když nemáš dopředu zabookováno, nemusí tě na trajekt vzít. Domlouvá se to potom mezi kontrolou na příjezdu v marině a kapitánem lodi. Jednou nás odmítli s tím, že jsou plní. Jednou nás nalodili i bez zarezervování, ale čekali jsme až na poslední motorku v lodi a vyjádření kapitána.
Samozřejmě plavby mezistátní............trajekty mezi ostrovy v Chorvatsku, nebo přes fjordy v Norsku jsou jako když čekáš na tramvaj. Přijede, nastoupíš a jedeš. Když je plná, počkáš na další. Vnitrostátní plavbu ani není nutno blokovat dopředu.

Ta informace o zabookování spíše platí pro plavby, kde jsme na lodi strávili i několik dní. Do Švédska, Řecka, Španělska, Maroka a pod. Trasu na kterou se ptáš bych asi ani neřešil. Přijedeš, postavíš se do fronty a potom už jen čekáš na pokyn od posádky k nalodění.

14.3.2023 v 23:48 | Nahoru | #6
Brůča.> Zdar. Tak ani to jsem nikdy nepotřeboval a nic nikde nevyzvedával. Měl jsem v telefonu vždy už QR kód a jel jsem přímo rovnou na loď. Ani motor jsem nevypnul. Jen si maník při nájezdu oskenoval kód z telefonu. Což zabralo asi 5 vteřin.

15.3.2023 v 07:30 | Nahoru | #7
Časy se mění Jsem jen popisoval moje zkušenosti. Cca sedm let staré z cesty do Maroka z Itálie, až po loňskou ze Švédska do Polska. Jsem taková stará konzerva, tak mě už otravuje s sebou vozit chytrý tel. a vše si rezervovat předem...........nějak se mě vytrácí ta svoboda pohybu. Chtěli jsme normálně přijet do přístavu a koupit si palubenky ze Švédska do Německa - problém - nemáte zarezervováno a ani tam nebyl žádný terminál, kde by se dala jízdenka pořídit.......nakonec nás převezli Poláci. Nám to bylo jedno kam se přeplavíme, jeli jsme už domů z Norska, ale kdybychom trvali na Německu, tak bychom museli provést rezervaci a pluli bychom až o den později..........takhle jsme se mohli alespoň chvíli cachtat v polském Baltu
Takže to, co popisuješ je už ta doba, která mě nevyhovuje........ale když jsem jezdil dálky, měl jsem to samé, na co dnes držkuji a v podstatě ještě složitější Vytištěný papír, který jsem měnil za lístek a ten ukazoval při nájezdu na loď. Stejně nás "vše přes chytrý telefon" dostihne. Bohužel i to šmírování - kam, kde, za kolik, s kým

Je to ale pohled starce, který občas vyrazil na cesty jen tak, že pojedu tímto směrem a odbočovat tam, kde to bude hezké..........a jediná moderní věc byla tištěná mapa, abych po pár dnech věděl, kde jsem a mohl to otočit směrem k domovu

15.3.2023 v 13:53 | Nahoru | #8
Brůča.> diki. Ja si to predstavujem tak, že by som večer pred plavbou bukol prvú rannú plavbu, kde bude pre mňa volné miesto. Takže nocovať (druhú noc ) chcem tak blízko prístavu, aby som vedel, že tam dôjdem na čas, ktorý bude potrebný. Ale najskôr budem po troch rokoch bez mora už taký nadržaný ho vidieť (aj ked sa už asi okúpem ráno v Solune ), že snád budem nocovať priamo v prístave na lavičke (alebo už na Korfu pod olivovníkom, ked nič na jednu noc nezoženiem .)

Prvú noc mi vychádza niekde v Srbsku, tak uvidím ako bude s ubytkom.

A domov už je to lážo plážo , bez plašenia cez Albansko

15.3.2023 v 19:45 | Nahoru | #9
Se spaním nadivoko není téměř nikde problém. Přespáváme takto s bábou dost často. Pouze jednou, a to zrovna v Řecku, jsme byli kontrolováni policií..........jenže jsme díky dešti včas nenašli vhodné místo, tak jsme spali u nějakého pomníku v parku na návsi nějaké vesničky........no a místní nás nechali prověřit. Policie ale když viděla pouze rozložený spacák na lavičce a pytlík s odpadky, tak se omlouvali a nechali nás normálně dospat. Já tvrdím, že jsem utahaný a bába motorku řídit neumí
Tak ať vyjde výlet. Sice jsem zrovna připlouval z Benátek do Igoumenitsi, ale už si ani nevybavuji, jak to v přístavu vypadalo. Tak ti ani neporadím, kde se zašít na přespání.

25.4.2023 v 21:07 | Nahoru | #10
cmelda222> PM
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
zkušenost s nákupem Yamaha XVS 1300A Midnight Star KlasikHT 6 24.3.2024 v 20:59 KlasikHT
Nabíjení-udržování (2baterie na 1na... Yamaha XVS 1300A Midnight Star riderr3 23 20.3.2024 v 16:17 assassin
Yamaha xvs 1300 Midnight star Yamaha XVS 1300A Midnight Star Josef1967 4 27.1.2024 v 12:49 zedge