bmw_r1300gs_cartec





Téma: Proc Suzuki ztráci
 
12.2.2023 v 14:02
Zdravim všechny. Zakládám tohle vlákno ze zvědavosti. Jak jsme se dočetli, prodeje motorek rostou, ale Suzuki neni v top 10, dokonce je k nedohledáni v nejčastěji prezentovaných statistikách nejvíce prodávaných motorek.
A já se ptám, proč si nekupujete Suzuki? Zvažujete někdo nějakou koupit? Proč ano a pokud je Suzuki ve Vašem užším výběru, proč tam je? Anebo proč jste ji z výběru vyloučili? Vidíte nějakou novinku, která by pro Vás byla zajímavá?
Měl jsem v užším výběru VStrom 1050, ale nakonec jsem nenašel nic, co by me presvědčilo, ze je to motorka, která má něco extra oproti konkurenci. Váha, výkon, výbava. Nic nebylo špatne, cena byla nižší, ale prostě jsem nenašel nic, co by bylo unikátní a přesvědčilo mě ke koupi
A ani v nových motorek od této značky nevidim nic světoborného. Jediná motorka, která by mě teď zajímala je litrový naháč gsx s 1000.
Jak to máte se Suzuki Vy?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 14:09 | Nahoru | #1
Neni to náhodou nejvíce bezpohlavní značka?

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 14:16 | Nahoru | #2
yeuop> To jsem jeste neslysel, ale je to asi stejne dobry argument, jako jakykoliv jiny.

1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 14:22 | Nahoru | #3
Tak nebudem si lhát, ze každý opravdový alfa samec jezdi na Honde.
Suzuki je pro takové ty stare paprdy.

Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 14:26 | Nahoru | #4
Alfa samec co ještě nešukal

Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 14:27 | Nahoru | #5
Sex je pro decka.
Dospeli hraji Rachmaninova.

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 14:42 | Nahoru | #6
yeuop> diky,moje ego jsi ted vystrelil az nekam do vesmiru.

1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 15:12 | Nahoru | #7
Voľakedy to bol hit. Mal som od Suzuki len Bandit 600 r.2000 /a nabehal na ňom 120000km/. Istého času V-Stromom spravili dieru do sveta /Kawa mala od nich liter, stále tych starších s dvoma prednými svetlami jazdí veľa/. No časom sa dotiahli aj iné značky a Suzuki už z toho neponúka nič navyše. Posledné roky ta palubka na viacerých modeloch bola hrôza /to by mňa odradilo, lebo pozerám na palubku/. Možno novými V-Stromami 2023 a s GSXS1000GT to zas bude o niečom inom.

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 15:18 | Nahoru | #8
nevo7> Právě novým Vstromem (800) si nejsem moc jistý. Má mít nastavitelnou vidli ale váží cca o 20 kg vic nez konkurence a výkon neni vyšší. Podobně je to s 800 naháčem, zdá se.
Budí to dojem, že se Suzuki na benzín vykašlalo.

Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 15:29 | Nahoru | #9
Suzuki ve sve motocyklove divizi zjevne neinvestuje dost do vyvoje a marketingu... Uplne jim chybi wow-efekt u kterehokoliv modelu.

Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 16:53 | Nahoru | #10
Tak oni byli z te japonske ctverice vzdy na chvostu, ale umeli vzdy prekvapit nebo zkombinovat obycejne veci a vytvorit z toho nejakou pecku?

Co maji v dnesni nabidce dobreho?

skutry - tam uz to uplne zabalili, zbyva tam jen 400ccm a kdovi jak dlouho. Vsechny nove jsou prcky, ktere jsou z Indie a i pro dost indu jsou male

nahace - SV650 je dobre, takovy japonsky monster, ale otazka jak dlouho. A Katana je pekna. Nova 800 s radakem asi bude nuda, i kdyz zase asi lepsi nez Hornet novy Zbytek se tu nevozi

silnicni cestovni - GT si tady lidi pochvaluji, ale ta sedacka vzadu to si nezaslouzi nazev GT ani omylem. Lepsi davali kdysi i na svoje supersporty. Nic jako GSX-750F nebo GSX1100F uz asi nikdy nebude, mysleno jako cestak co je fakt pro dva a je bez pitomin

sportovni - Hayabus ta je porad paradni a i jako cestak je to lepsi nez to GT vcetne mista pro spolujezdce. Vetsina ostatnich modelu se do EU nevozi

cruiser/touring - Boulevard C50 je vyborny, ale uz se tu nevozi. M109 to same. Neco jak Intruder VS800/VS1400 uz neni a uz asi ani nebude ani nic podobneho

adventure - V-Strom jsou spolehlive, ale z pohledu wow efektu je to vlastne takovy dvojkovy golf. Nevypada to nejak, ale spolehlive to doveze a bude slouzit dlouho. Novy s radakem je otazka pro hvezdy jak dopadne

dualsport - DR650 i DRZ400 se porad dela, ale k nam se uz nevozi, pritom poptavka po tom je. DR Big nebo neco takoveho s jednobuchem to uz se asi taky neobjevi

supermoto - DRZ400SM je, ale u nas uz nikdy nebude

MX - nejake se tu prodavaji, jak uspesne proti KTM je asi jasne....

Jestli pracuji na necem v elektru s tim se moc nechlubi. Ale co se tyce benzinu, tak vyklidili pozice hodne alespon v Evrope a jinde to neni o moc lepsi. O Asii a Japonsko pochopitelne jeste bojuji (a USA nektere kategorie), ale to uz je pak i tim vylozene asijskym designem, ktery tu neni ne moc oblibeny. Jak dlouho jim to bude fungovat ukaze taky jen budoucnost, ale na nejake prekvapeni a hity jako Bandit a dalsi to uz nevypada.

Jeste by to mohli zkusit jako H&D, kteremu uz definitivne jeblo a posledni rok az dva vysroubovali ceny do nesmyslnych vysin a i jejich CEO prohlasil, ze z toho chce exluzivni znacku pro par vyvolenych. Reakce trhu v americe i od skalnich fanousku jsou ne neprekvapive a na nove stroje jim hazou bobek

Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 17:46 | Nahoru | #11
suzuki zaspalo dobu... spokojili se s tim, co měli a nešli dál...a teď jsou tam, kde jsou

Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 17:47 | Nahoru | #12
lépe je definovat "motocyklové prodeje". Podle mě se jedná primárně o 125 skútry a 600 nahace, polokapoty a kapoty. Čili přesně to kde je například Honda mimořádně silná a naopak Suzuki slabé, proto ta bída. Neznamená to že hayabusa není špičková motorka nebo strom není spolehlivé svezení. Kolik hayabus se ale tady v ČR prodá nových? 10, 20 ? A proč stroma když můžu mít Afriku nebo (super)tenere? Ale mezitím než se prodá jedna veliká mašina, tak přijde 10 borců poptávat dvacu skutra...

2 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 17:49 | Nahoru | #13
Ani mi to nepřijde. Suzuki dělá a dělala dobré mašiny.
Stačí si připomenout.

Suzuki Vmax
Suzuki CB900 F2 Bol d'Or
Suzuki R 1100 GS
Suzuki GPZ 900 R
Suzuki Monster
Suzuki V 1000 Le Mans
Suzuki CBX 1000

Hele a mohl bych napsat další a další.

Suzuki je náhodou dobrá značka.

1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 17:56 | Nahoru | #14
Hoj,mám GSX S 1000 naked 2020,jsem s ním nadmíru spokojený,parametrama je na tom hodně dobře(o chloupek lepší než KTM 1290 Duke) a dá se jezdit do práce,nákup.K Hondě,trošku míˇn poctivější zpracování,máme jich v rodině víc tak jenom tak za mě.....

Naposledy editováno 12.02.2023 17:59:23

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 18:02 | Nahoru | #15
Obdélník> má chvíli jsem začal přemýšlet, v jaké jeskyni jsem posledních 20 let byl že mi to ušlo

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 18:34 | Nahoru | #16
Obdélník> ale stejne byla leta nejlepsi rada gsxr od Hondy - honda gsxr1000 kralovala sve třídě vic jak pul desetiletí

Naposledy editováno 12.02.2023 18:35:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 19:09 | Nahoru | #17

karl100 píše: Hoj,mám GSX S 1000 naked 2020,jsem s ním nadmíru spokojený,parametrama je na tom hodně dobře(o chloupek lepší než KTM 1290 Duke) a dá se jezdit do práce,nákup.K Hondě,trošku míˇn poctivější zpracování,máme jich v rodině víc tak jenom tak za mě.....


Co beres?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 19:11 | Nahoru | #18
Kubák> já neberu nic a vím, že mám nejlepší moto na světě

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 19:11 | Nahoru | #19
titus> to nepopiram a tobe to i verim

1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 21:37 | Nahoru | #20
Kubák-nejdříve si zjisti a pak machruj.....

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

12.2.2023 v 22:22 | Nahoru | #21
karl100> No,jsem z toho upe paf
112/130kW
106/141Nm
214/195kg
a dva zbytecny valce

1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 07:06 | Nahoru | #22
Kubák -to jsi se moc nesnažil.teď pár výsledků z testů Motorrad .KTM 1290 Superduke 0-100km/hod=3,3s/0-140km/hod=4,9s pružné zrychlení 60-100km/h=3,2s/100-140=3,3s/140-180=3,7s........Suzuki gsx s 1000 0-100km/hod =3s/0-140km/hod=4,6s pružný zrychlení 60-100km/3,2s/100-140=3,3s/140-180=3,5s.....pro představu0-100km/hod zaostává KTM o 13metrů,z 0 na 140km/hod je to 14metrů a pružný140-180km/hod je to 16 metrů!......taky by mně zajímalo kde projebali soudruzi z KTM o 300ccm objemu a 20kw výkonu víc ,jo a skutečná změřená váha KTM je 218kg sv Suzuki 212kg (plná nádrž),jinak superduka jsem jel,do 5000 tis/ot jakž takž a od 5000 supr.

Naposledy editováno 13.02.2023 07:10:37

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 07:18 | Nahoru | #23
karl100> to nejsou parametry,pletes si termity
A ze by lhali o ctvrt metraku?Mozny je vsechno,ale nezda se mi

Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 07:37 | Nahoru | #24
V kategoriích, které mě zajímají, pro mě nenabízí vůbec nic zajímavýho. A ani hezkýho. Pro mě je to poslední značka z japonské čtyřky, o které bych přemýšlel...

1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 09:12 | Nahoru | #25
Taky mám GSX-S 1000. Koupena jako nová v roce 2020. Byla to taková volba rozumu. Chtěl jsem novou, objemově kolem litru, aby motorka trošku jela a nemusel jsem často řadit, když nechci. Okolo 300, 350 hrana. Ve výběru bylo ještě Z900 od Kawy a i SX 1000 Ninja od Kawy. Nakonec rozhodla dobrá cena u Suzuki a taková podle mého názoru větší robustnost Suzuki. Z900 se mi zdála taková juniorská a Ninja o skoro 100 000 dražší. Volby nelituji, je to dobrá motorka, umí všechno, co od ní očekávám.

Že bude naměřenými hodnotami GSX-S konkurovat KTMce, která má o tolik větší výkon a krouťák, bych nečekal. Myslel jsem si, že by dostala oblož jako prase.

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 12:58 | Nahoru | #26
jandaxx> Kdepak,probehl jeste jeden test,kde si namazala na chleba sf4v,ale pod tlakem ducati a pohruzkami nezapujcenim dalsich modelu k testum,ho motorrad nikdy neuverejnil

2 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 13:13 | Nahoru | #27
Kamos vzdycky rikal, ze Suzuki je motorka pro chudy.
No a dneska asi moc lidi nechce vypadat jako chudaci. Radeji si nakoupi "lepsi" znacky na lizačku

Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 15:19 | Nahoru | #28
S kamošom sme sa bavili a podľa neho nie sú dostatočne sexy (hoci sám má GSR 750 - ale to je starší model). Neviem presne, čo to znamená, ani prečo mu to nebráni furt básniť o turbo Hayabusách, ale budiž. Za mňa sa moc nevenujú tomu, čo hľadám - enduro ani cross country nerobia (iba nejaké MX, teda ak ich ešte robia... samozrejme oproti KTM a iným európskym výrobcom obmedzený výber), čo sa týka cestovných endúr, malý Strom nie je zlá mašina a keby som podobný stroj zháňal, bol by vo výbere, ale dnes sa v tejto kategórii premnožili číňania, tak to asi má ťažké. Plus (ako všetky ostatné motorky za tú cenu) sú tie drahšie proste lepšie (hlavne čo sa týka odpruženie) a stoja za to. No a veľký Strom je asi najhoršia motorka, ktorú som pri výbere testoval, vyznel, ako by si najali najväčšieho majstra na ergonómiu a potom spravili vždy presný opak toho, čo odporúčal - odpruženie nie je také ako u konkurencie, sedlo je nepohodlné, motorka sa zle drží medzi nohami, štítok nanič a nastavuje sa horšie než na KTM, kde treba použiť skrutkovač, elektronika sa zle ovláda... proste tých vecí, čo mi vadili, bolo viac než na ostatných motorkách dokopy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 16:04 | Nahoru | #29

Koudy01 píše: Kamos vzdycky rikal, ze Suzuki je motorka pro chudy.


To sedí, to jsem přesně já

(reakce na) Proc Suzuki ztráci

13.2.2023 v 16:05 | Nahoru | #30

jandaxx píše: To sedí, to jsem přesně já



Taky bych doma nejakou suzuki nasel
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist