Téma: Vyhřívané gripy
21.1.2023 v 20:04
Ahoj,
prosím, nemáte někdo zkušenosti s výměnou gripů za vyhřívané? V Suzuki mi po telefonu řekli 10k+práce. To nedává smysl.
Značka a model gripů a zda nebyla nějaká záludnost u elektronického plynu.
Díky moc.
prosím, nemáte někdo zkušenosti s výměnou gripů za vyhřívané? V Suzuki mi po telefonu řekli 10k+práce. To nedává smysl.
Značka a model gripů a zda nebyla nějaká záludnost u elektronického plynu.
Díky moc.
2 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané gripy
Vždyť máš verzi GT. To nemá vyhřívané hefty v základu ? Svět se v p*del obrací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané gripy
Eddie83> tvl.,jsem si neuvedomil co je to zac? Masina nova,za 300 a resi gripy za 10 origo.
Nebo tyhle
https://www.abmoto.c...vane-gripy-rukojeti/
https://www.abmoto.c...vane-gripy-rukojeti/
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané gripy
V tomto případě bych šel cestou originálu. Potom se ti to bude i lépe prodávat, atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané gripy
kalous72> Kdyby je bylo možné objednat z továrny, byly by tam originál. Nešly.
Respektuji, že pro někoho 12-15k nejsou peníze. Pro mě jsou, i když si mohu dovolit mít více motorek, jsou to peníze nad kterými přemýšlím.
Sry, ale neoriginální od kvalitní značky stojí 2,5k,10k+ znamená 4x vyšší cenu, ten násobek neospravedlňuje ani to, že to jsou "originály". Stále jako ty neoriginály je to jen pryž, pár odporových členů a potenciometr nebo elektronický regulátor napětí, nic složitého a už vůbec ne drahého.
+ všechny věci si dělám na motorce sám. od HW po SW, baví mě to. na GSX mám už mj. předělané "drobnosti" jako přeprogramovanou elektroniku na výkonové mapy ve spojení s omezovači, aby mi vyhovovali na můj styl jízdy. nebo dodělané (elektrické) polohování štítu, tovární funguje výborně, ale i tak jsem dával větší a štvalo mě, že by měl být na pevno, bohužel v originálu to tak je. (někdy sem dám postup, z čeho a jak jsem to dělal, kdyby si to někdo chtěl udělat také, vyžaduje to sice vybavenou dílnu, ale myslím, že i tak by to někdo mohl ocenit). Raději dám ty peníze do dalšího vylepšení a několik úprav bych ještě chtěl udělat.
Ptal jsem se tu na zkušenosti, protože na GSX jsem ještě nesehnal dílenskou a nerad dělám věci pokus-omyl, + utahovací momenty atd. Třeba na CBF 1000FA mám plnou firemní, mám na ni najeto 87tis a veškerý servis vlastníma rukama.
Tož tak, na okraj.
Respektuji, že pro někoho 12-15k nejsou peníze. Pro mě jsou, i když si mohu dovolit mít více motorek, jsou to peníze nad kterými přemýšlím.
Sry, ale neoriginální od kvalitní značky stojí 2,5k,10k+ znamená 4x vyšší cenu, ten násobek neospravedlňuje ani to, že to jsou "originály". Stále jako ty neoriginály je to jen pryž, pár odporových členů a potenciometr nebo elektronický regulátor napětí, nic složitého a už vůbec ne drahého.
+ všechny věci si dělám na motorce sám. od HW po SW, baví mě to. na GSX mám už mj. předělané "drobnosti" jako přeprogramovanou elektroniku na výkonové mapy ve spojení s omezovači, aby mi vyhovovali na můj styl jízdy. nebo dodělané (elektrické) polohování štítu, tovární funguje výborně, ale i tak jsem dával větší a štvalo mě, že by měl být na pevno, bohužel v originálu to tak je. (někdy sem dám postup, z čeho a jak jsem to dělal, kdyby si to někdo chtěl udělat také, vyžaduje to sice vybavenou dílnu, ale myslím, že i tak by to někdo mohl ocenit). Raději dám ty peníze do dalšího vylepšení a několik úprav bych ještě chtěl udělat.
Ptal jsem se tu na zkušenosti, protože na GSX jsem ještě nesehnal dílenskou a nerad dělám věci pokus-omyl, + utahovací momenty atd. Třeba na CBF 1000FA mám plnou firemní, mám na ni najeto 87tis a veškerý servis vlastníma rukama.
Tož tak, na okraj.
U elektronického plynu by nemala byť aká záludnosť. Ja mám Tecnoglobe Gold (to isté ako Koso Apollo) na 790 Adv a fungujú dobre. Pozor na to, že vpravo je len rukoväť bez trubky plynu, takže tú musíš nejak "vyslobodiť". Na KTM tam bola rukoväť nalepená, takže som ju musel doslova vyrezať a ohladiť.
Mimochodom aj Tecno/Koso aj Oxfordy môžeš pripojiť na stále napätie (čo sa nevypína s kľúčom), pretože pri poklese napätia sa vypnú automaticky, ale ja som to radšej dal na kľúč.
Naposledy editováno 07.03.2023 10:15:43
Mimochodom aj Tecno/Koso aj Oxfordy môžeš pripojiť na stále napätie (čo sa nevypína s kľúčom), pretože pri poklese napätia sa vypnú automaticky, ale ja som to radšej dal na kľúč.
Naposledy editováno 07.03.2023 10:15:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Navigace Suzuki GSX-S1000GT | chillavert | 3 | 16.8.2022 v 19:55 Lokomaster |