Má to sytič jako karbec a je to vstřikování nebo jak to vlastně funguje?
1 reakcí na tento příspěvek Co je FI
Ma to tak spousta motorek z devadesatek ktere maji prvni generace elektronickeho vstrikovani…
Naposledy editováno 21.01.2023 13:14:08
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
assassin píše: Prvni systemy vstrikovani mely packu sytice - neni to ve skutecnosti sytic, ale rucni plyn. Dokud je motor studenej ridici jednotka dava vic paliva je potreba malicko pridat plyn aby nespadly otacky. Jelikoz je tam vse mechanicke a neni tam zadne servo co by dokazalo pootevrit klapku nebo dokonce volnobezny ventil co by otevrel bypass tak se musi packou posunout doraz klapky mechanicky.
Ma to tak spousta motorek z devadesatek ktere maji prvni generace elektronickeho vstrikovani…
Máš na motorke aj nejaký iný plyn než ručný?

FI=Fool Institution

Keď som niečo robil so vzduchovým filtrom na aute, tak som si všimol, že tiahlo sýtiča otvára prídavnú vzduchovú klapku. Nepúšťa teda "sýtiš" viac vzduchu do zmesi, ktorá je účinkom toho chudobnejšia a horí vyššou teplotou? To by skôr dávalo logiku IMHO.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
Pres techniku jsi tu prej machr ty, nejspis sytic u aut ochuzuje smes… kdyz to rikas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
PS: Máš štěstí, že mě kdysi donutili psát všemi deseti, a tak jsem ti neobětoval tolik času, co by mě sralo
marna píše: Máš na motorke aj nejaký iný plyn než ručný?
FI=Fool Institution
Keď som niečo robil so vzduchovým filtrom na aute, tak som si všimol, že tiahlo sýtiča otvára prídavnú vzduchovú klapku. Nepúšťa teda "sýtiš" viac vzduchu do zmesi, ktorá je účinkom toho chudobnejšia a horí vyššou teplotou? To by skôr dávalo logiku IMHO.
Fool Institution - to k tobě sedí ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
crestik píše: marna> bože ty jsi fakt debil. Když už tady taháš přívěru vzduchu někdy z dob krále klacka, tak se příště aspoň podívej, jestli to při "aktivovaném sytiči" přístup vzduchu otevře, nebo zavře. Pak se zamysli (haha), jestli při zavřených přívodech bude směs chudá, nebo bohatá.
PS: Máš štěstí, že mě kdysi donutili psát všemi deseti, a tak jsem ti neobětoval tolik času, co by mě sralo
Otvorí.
assassin píše: marna> Jo, je to termin spise z traktoru a pracovnich stroju…
Pres techniku jsi tu prej machr ty, nejspis sytic u aut ochuzuje smes… kdyz to rikas nejspis proto se to i jmenuje "sytic"
Existuje kopa príkladov terminológie, kde logika nesedí resp. sú tam nejaké posuny. Pedál / rukoväť voláme plyn, nevieme si to inak predstaviť, teoreticky by to malo byť asi pedál "benzínu" alebo "zmesi"... na LPG/CNG aute by to teda mohol byť aj plyn.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
marna píše: Otvorí.
... a když se něco otvorí vůči konstatnímu průměru trysky, tak je to asi co.....ty debile?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
Rucni plyn je u vstrikovani v ‘mezinarodni" terminologii "fast idle" ale ceskej preklad asi uplne neni…
Ale to už jsme hodně mimo téma "co znamená FI".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
Medzitým som si pojem sýtič ozrejmil inde, to čo som videl (prídavná klapka, ktorú sýtič otvára) bol len začiatok samostatného okruhu určeného pre štart. Preto sa studený motor štartoval so zavretým sýtičom. Či v ňom bolo nastavenie zmesi chudobnejšie alebo bohatšie mi ale zdroj nezodpovedal

Tuto na kolegu som bol zvedavý ako myslel svoj príspevok, lebo to s čím začal mierne popiera moje poznatky o teórii o prúdenia, aspoň sa mi zdalo

crestik píše: ... a když se něco otvorí vůči konstatnímu průměru trysky, tak je to asi co.....ty debile?
marna píše:
Keď som niečo robil so vzduchovým filtrom na aute, tak som si všimol, že tiahlo sýtiča otvára prídavnú vzduchovú klapku. Nepúšťa teda "sýtiš" viac vzduchu do zmesi, ktorá je účinkom toho chudobnejšia a horí vyššou teplotou? To by skôr dávalo logiku IMHO.
Jo, píšeš to dobře

Je vůbec něco, co nevíš?
4 reakcí na tento příspěvek Co je FI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI

PepaSahib píše: Děkuji všem za snahu osvětlit systém "sytiče" u FI. Ale zatím jsem se nedozvěděl systém FI u daného stroje - zda je to vstřikování do karburátoru nebo přímé elektronické vstřikování!? Je to rok 2001.
Skoro zadna bezna motorka nema prime vstrikovani
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
Naposledy editováno 22.01.2023 13:09:29
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
dave-lister píše: PepaSahib> Co přesně myslíš tím vstřikováním do karburátoru? Buď máš vstřikování, nebo karburátor.
Mám takovej dojem, že pod pojmem "vstřikování do karburátoru" se skrývaj jednoduchý ranný systémy vstřikování, jako byl třeba mono-jetronic.
Ty pracujou s kontinuální dodávkou paliva, který je pod nízkým tlakem rozprašováno do proudu vzduchu před škrtící klapku - vstřikovač je osazen do tělesa obsahujícího i škrticí klapku, který tvarově trochu připomíná karburátor, odtud jméno.
Pokud vím, tak u motocyklů se tenhle systém nikdy nepoužíval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je FI
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 325 | Včera v 08:51 PetrXX |
Po zařazení nejede [1, 2, 3] Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 82 | 19.2.2023 v 19:43 Maxipes_Fík |
Výměna spojky Kawasaki VN 1500, Kawasaki Z 550 | Trumen28 | 1 | 4.2.2023 v 07:46 wáca |
pneu na meanstreak VN1500 [1, 2] Kawasaki VN 1500 | Kerllon | 33 | 1.9.2022 v 19:05 DeaDDream |
VN 1500 Classic-Prosím o pomoc Kawasaki VN 1500 | Anti | 22 | 7.8.2022 v 07:10 Anti |