globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusove nebo bezdusove
26.12.2022 v 22:02
Planuji koupi dalsi (nove ) motorky. Mel jsem vcelku jasno jakou, ale ted me trochu zamotala hlavu nova Honda Transalp (a ta neni bezdusova).

Je me jasne ze nazory jsou ruzne, ale snazim se presvedcit sam sebe co vybrat.

Zadny velky teren nejezdim a neplanuju jezdit.

Jde me jen o to, ze opravit defekt bezdusovky me trva tak 15 minut, coz se neda rict o pneu s dusi :(.
Tak nejak se hrozim toho, ze v tu nejneprihodnejsi chvili a v tom nejblbejsim pocasi se budu hrabat v demontazi kola, sundavani plaste, lepeni a zpetne montaze.

PS. nechci tady rozebirat JAKOU MOTORKU, jen vyhody - nevyhody TL & TT

1 reakcí na tento příspěvek Dusove nebo bezdusove

1.1.2023 v 22:23 | Nahoru | #1
Pro mě je teda lepší kolo s duší. Jednou defekt zadní E-07 - dojel jsem na prázdné cca 15 km - pouze pár menších trhlinek kolem figur dezénu a po výměně duše (byla trochu zežvékaná a s utrženým ventilem) fungovala dál. Pak E-09, opět zadní. I když jsem měl s sebou spray do bezdušové, který jsem plánoval do té duše po defektu fouknout, tak se mě nechtělo a ve dvou jsem dojel cca 60 km na prázdným kole. Duše samozřejmě na výhoz, pneu měla už zevnitř někde trhlinky i v boku a vzhledem ke zbytku dezénu sotva 2 mm, tak taky letěla do recyklace.... Nouzově bych na delší cestě se zánovní pneu aplikoval spray a pak jenom vyměnil duši, je to lepší (levnější), než vyhazovat zaprasenou TL pneu od pěny a dávat novou gumu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusove nebo bezdusove

4.1.2023 v 11:42 | Nahoru | #2

HAPO píše: Pro mě je teda lepší kolo s duší. Jednou defekt zadní E-07 - dojel jsem na prázdné cca 15 km - pouze pár menších trhlinek kolem figur dezénu a po výměně duše (byla trochu zežvékaná a s utrženým ventilem) fungovala dál. Pak E-09, opět zadní. I když jsem měl s sebou spray do bezdušové, který jsem plánoval do té duše po defektu fouknout, tak se mě nechtělo a ve dvou jsem dojel cca 60 km na prázdným kole. Duše samozřejmě na výhoz, pneu měla už zevnitř někde trhlinky i v boku a vzhledem ke zbytku dezénu sotva 2 mm, tak taky letěla do recyklace.... Nouzově bych na delší cestě se zánovní pneu aplikoval spray a pak jenom vyměnil duši, je to lepší (levnější), než vyhazovat zaprasenou TL pneu od pěny a dávat novou gumu....


Tak tohle je dobrý žblept....
Představ si, že lidi jezdí i dál než jen 60 km od baráku, kolik by těch duší museli táhnout, když by se po každém defektu měli na prázdném kole plazit do servisu a tím úplně zničit duši, dojebat bočnice a co až se utrhnou patky úplně a ráfek se bude v plášti protáčet? A už úplně nechápu, proč po použití spreje vyhazovat bezdušovou gumu?

Naposledy editováno 04.01.2023 11:43:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 22 15.9.2023 v 10:36 jameseric
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist