bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)
7.12.2022 v 19:50
Ahojte
Precital a pozel som mnoho videi a clankov ohladne tychto prilieb a po teoretickej stranke mam o tom nastudovane skoro vsetko, ale potrebujem zistit realne a dlhodobe skusenosti.
Je tu niekto kto mal alebo ma s2 a c3(4) pro?
V com su zasadne ine pri beznom dlhodobom pouzivani?
Dakujem

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 7.12.2022 v 20:06 | Nahoru | #1
No ale srovnáváš integrálku s klapačkou, to je nebe a dudy. Já mám C3, ale nejsem střelec, ale cestovatel a jinou bych nechtěl. Tichá, pohodlná a nikdy jsem neřešil žádnou opravu atd.

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 7.12.2022 v 21:14 | Nahoru | #2
Já mám C4 pro a za ty prachy to nestojí, teda krom toho, že dělají velké velikosti.

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 07:20 | Nahoru | #3
Já měl C3 asi 7 let a teď mám C4pro a žádný převratný rozdíl jsem nezaznamenal krom barevných kombinací..

Naposledy editováno 08.12.2022 07:21:50

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 08:28 | Nahoru | #4
Tak já například po dlouholetém a spokojeném používání C3, jsem přešel na Neotec 2, ánšto trochu u C4 Pro změnili tvar interiéru a nesedla mi. C5 ještě nebyla, tak tu neznám. Aktuálně je na trhu C3 Pro, C5 a v akcích C4 Pro. Obyč C4 nebrat, tam byli konstrukční vady.

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 10:29 | Nahoru | #5
Mám C3 a myslím, že je to něco jako VW mezi auty. Neurazí ani nepřekvapí a prostě funguje. Naopak překvapí cenou, která je vyšší

Naposledy editováno 08.12.2022 10:29:37

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 14:09 | Nahoru | #6
Mám C3 Pro i s origo interkomem který se do toho dělal od Cardo, a funguje naprosto super.
Tichá, pohodlná, i s brýlemi se dá v pohodě nandat / sundat, pinlock funguje, mikrofon nepřekáží......
Oproti C4 Pro mi seděla o dost líp, 4 měla trochu jiný tvar a nebylo to ono.

Oproti C3 rozdíl v malých deflektorech nahoře na plexi (jen takové malé trojphelníkové výstupky ale dělají hodně), bradovém deflektoru a integrované anténě právě pro Cardo interkom v límci. Obyč C3 tohle nemá. Interkom sice funguje i bez připojené antény, ale má slabší signál a prostě občas vypadává zvuk. Spojení se nerozpadne ale není pak chvílemi rozumět.
Vlastní elektronika interkomu je v zadním límci který jen lehce vyměníš za ten původní, a připojíš anténu. Nikde nic nepřekáží, dobře se to ovládá i v rukavicích a baterka mi vydrží na dva celodenní výlety (při pauze / návštěvě nějaké zajímavosti interkom vypínám).

Co se týče hlučnosti, tak na naháči naprosto super, nejtišší helma co jsem zatím měl. Na kapotovaných moto je to kus od kusu, doporučuju vyzkoušet přímo za jízdy na tvé motorce, třeba u mojí R1100S mi všechny plexi dělají trochu turbulence a zatím jsem to nebyl schopný odstranit (deflektor jsem zatím ještě nezkoušel). Hluk teda sice vyšší ale pořád nebe a dudy oproti jiným.

Další věc co jsem zaznamenal oproti obyč helmám, že se vnitřní polstrování sice vymačká tak jak má "podle ksichtu" ale helma pořád, i po 4 letech, drží na hlavě jak má, nesklápí se dolů na nos a bradu. To mi dělaly všechny levné vyklápěčky, na naháči to šlo tak daleko že se mi jedna ve 140+ přimáčkla až na nos..... C3 Pro to nedělá.

Jinak i ve vyšších rychlostech (naháč Bandit 150+ BMW R1100S 180+) pořád hezky drží směr a nemá tendenci kroutit ti hlavou do stran nebo se na hlavě dokonce stáčet. Aerodynamika funguje fakt dobře. A i když hlavou trochu otočíš sám tak to není nijak hrozné.

Edit: ještě dodatek - zapomněl jsem, ale podle mě dost důležitá věc - oproti jiným helmám, a to i obyč C3 větrá Pro verze mnohem líp. Můžu posoudit, táta má právě jenom C3 a rozdíl je znát. V hicu sice budeš mít hlavou zpocenou tak jako tak ale ne tolik jako z jiných helem.
A dá se zase dost dobře uzavřít, když hledí zaklapneš úplně až na západku tak do ní nefoukne. V zimě paráda.
Jinak hledí se dá jezdit pootevřené na první zub a ani kolem stovky se nesklapne samo (na naháči už do ní ale dost fouká, nepříjemné na oči, na kapotě s plexi v pohodě).

Akorát bacha při čištění, přijde mi že hledí je dost náchylné na vlasové škrábance, obzvlášť z vnitřní strany - takže bacha, nějakým usmrkaným hadrem to přetáhnout během výletu není nejlepší nápad.....

Naposledy editováno 08.12.2022 14:19:18

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 15:30 | Nahoru | #7
Mám C5 a původně jsem tak drahou helmu nechtěl ani náhodou.
No a pak jsem si jí zkusil a seděla mi perfektně. Ostatní modely mi tak neseděly.
Tak jsem do toho vzal také originální handsfree.
Je to pohodlné, tiché a pěkně to větrá. Koupeno v prodejně Geneze v Modřanech, je tam velmi ochotná a příjemná dáma.

Měl jsem problém sehnat na sebe helmu, všechny co se různě prodávají mi byly malé.
Tohle jsou helmy jako hrom, nemám ani tu největší velikost, dělají ještě větší.
Do té doby jsem měl odklápěčku Premier, v tom je takovej rachot, že to je na špunty do uší.

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 15:42 | Nahoru | #8
Mám C3 pro a super, jak píšou kluci nade mnou, po pádu jsem chtěl pro jistotu koupit novou a to C4 pro, ta mi ale nesedla, tak jsou koupil zase C3 pro a letos jsem byl s kamarádem pro C5, ta je bomba a sedla mi, ale jemu ne, tak koupil také C3 a protože byla ve výprodeji za polovinu ceny, mnou kupované první, tak jsem si koupil do foroty ještě jednu C3...

takže asi tak

jo a intercom na tom mám interphone F5MC a sedne tam jak prdel na hrnec

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 18:11 | Nahoru | #9
Ahoj, mám po pádu už druhou C3 Pro a myslím si, že je to velmi dobrá cestovní přilba. Mají i výměnný program, kdy po nehodě můžeš poškozenou přilbu vrátit a novou koupit za třetinu ceny. Souhlasím s tím co bylo napsáno výše, větrá opravdu dobře, a to tak že občas propadne i malý hmyz ;) Při sportovní pozici na moto by mohl být lepší výhled nahoru, ale to je můj osobní názor. Jinak je fajn.

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 20:14 | Nahoru | #10
tak mám teď 3 sezony c3pro, předtím scorpion exo 3000, a za mě,co se komfortu týče, je scorpion lepší, no

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2022 v 21:48 | Nahoru | #11
Ahoj, rovněž jezdím s C3 PRO (CRF 1000 + XJR1300) a mohu potvrdit, že je to opravdu kvalitní helma. Akorát po loňské Albánii, kde jsme lítali v prachu se odřelo hledí zevnitř v místě kontaktu s Pinlockem - po jeho obvodu. Pod Pinlock se ale žádný bordel nedostal. Nijak to ale výhled neomezuje. A Pinlock brání pocení hledí dokonale. Kdybych potřeboval nový škopek, bez váhání beru tu samou. Tak zdar a dobře vyber

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

Skvělá odpověď, děkuji! 9.12.2022 v 11:10 | Nahoru | #12
Měl jsem C2, pak S2. Vcelku dobrá přilba, pohodlná, seděla perfektně, měkké polstrování, hůř se nasazovala na hlavu a neměla tendence při rychlejší jízdě na hlavě ujíždět. Dobra ovladatelnost sluneční clony ze spodu. Hlučnost byla větší jak u C2, ale ne významně. Jediné co mi u ní vadilo byla velikost. Byla moc dlouhá a byl problém ji dostat do kufru s druhou přilbou. Po třech letech jsem ji vyměnil za GT od shoei.

Naposledy editováno 09.12.2022 11:12:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

9.12.2022 v 11:19 | Nahoru | #13
Drak-09> To plexi je u C3 PRO celkem nekvalitní, Pinlock nedrží, plexi se rychle poškrábe. Já spotřebuju minimálně jeden kus plexi ročně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

9.12.2022 v 11:51 | Nahoru | #14

dave-lister píše: …Pinlock nedrží, plexi se rychle poškrábe...


Proč by dobře seřízený pinlock nedržel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

9.12.2022 v 14:05 | Nahoru | #15
OndraCB> Prostě nedrží, po čase se začne hýbat a pinlock poškrábe plexi. Mám C3 PRO od sezóny 2021 a už mám druhé plexi, druhý pinlock a nyní musím koupit opět nový. Ten silikon po obvodu ztvrdne a už nelepí. Přijde mi, že ty boční piny, nejsou seřizovatelný, pokud myslíš toto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

9.12.2022 v 16:14 | Nahoru | #16
dave-lister> boční piny jsou štelovatelný, je třeba sundat pinlock,podle potřeby pootočit pinem, je exentrický a znovu nasadit pinlock.po nasazení by měla být mezera mezi pinlockem a hledím velmi malá, aby právě docházelo k minimálnímu pohybu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

9.12.2022 v 19:22 | Nahoru | #17
emánek27> Je to možný, mě to vždycky montovali v prodejně. Až budu v garáži, podívám se na to.

(reakce na) Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

10.12.2022 v 00:08 | Nahoru | #18
dave-lister> mě to právě taky v louisovi v gratzu namontovali blbě,když jsem jel s otevřeným plexi,tak se mi pinlock úplně vytočil ven,v genezi ve zlíně mi poradili...a byli ochotní to nastavit...je to opruz,ale nakonec jsem to teda zvládl

Schuberth s2 sport vs c3 pro (c4 pro)

16.12.2022 v 20:27 | Nahoru | #19
Mam E1, coz je, pokud vim, C3 s ksiltem a nemam zadny problem. Vetra moc pekne, neni hlucna, netahne hlavu do strany, vnitrek se da vyprat, vsechny klapky, tlacitka, locky atd. cvakaji a drzi jak maji. Daji se sehnat i nahradni dily, pinlock, visory. Za me je vse bez problemu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist