https://www.motorkar...vy-system-48427.html
Asistenty známe z aut, žejo.. Zapneš tempomat na dálnici, ono to i samo drží v pruhu, dáš levej a ono to předjede, samo brzdí, zastaví, rozjede se a vlastně to i samo kličkuje v pruzích ve městě mezi autama.. V nouzi to zastaví, samo to přidá před kopcem, ubere před zatáčkou, někerý poznaj cedule atd, atd.. Ale na mašině???
Já to znám leta, především z náklaďáků a ze skušeností napříč všema značkama v tom vidim vééélkej průser.. Hlavně teda ten brzdovej asistent.
První ročníky nám v zatáčkách zašlapávali brzdu, bez varování, kvůli lupení, stéblu trávy, značce.. Předjíždějící auto, typicky "na pražáka" ti taky vylilo kafe a protáhnout se mezírkou asi taky skončí zásahem. V autě to neřešíš ale na přechodu nebo na vodě tě to položí, myslim, že na sníh taky nemysleli, tam ti stačí že ti to kuckne Navíc nevíš co to udělá, může přibrzdit předkem, může víc zadkem, taky to může zrychlit když radar "ztratí kontakt" vepředu a pak hned fest brzda, to ti baťůžek hned vysvětlí A co to udělá ve skupině motorek, nebo když tě nějaká předjede, udělá myšku, když to zapneš omylem a nevíš o tom.. Taky to rádo šlapalo na brzdu při předjíždění, tzv. "když si ho nachystáš" a těsně před ním vybočíš, to bude supr
Já si o tom myslim svoje a není to nic dobrýho..
Ten radar tu na mašině asi eště nikdo nemá, to přide, ale jaký máte zkušenosti s dalšíma asistentama a co Vy na to, máme nějaký špeky? ABS na mašině sem nikdy neměl a určitě nejsem sám, možná ale budu, záleží co vyberu a takě zajimá na co dat bacha.. Nevim, například TC, chceš nadhodit předek, ono to hrábne, ubere a cvakneš ráfek nebo ABS a mokrý kostky atd...
Naposledy editováno 07.12.2022 09:51:57
2 reakcí na tento příspěvek Elektroničtí asistenti ACC, TC, ABS, UBS, EBA
Sory za OT ale muže za to Marťas
Kluci nestyďte se a hrňte sem nějaký zážitky s nedobržděním nebo tapomenutým antiwheelie
Jandax, to přesně myslim, akorát obráceně teda
Naposledy editováno 07.12.2022 21:03:26
Prouza88 píše: Marťas, techniku, než nás od tut vyhodí, vzal sis někdy další náklaďák a jel za jedním, dvěma takovejma vašejma dravcama? Za prvý ti praskne a za druhý ti z Říma do Berlína nadělim celej den, bo tam s takovou za dvě šichty nedojedeš. Tam a z5 a mám o fůru navic, tys ušetřil 2l/100km, já vydělal o 1000€ víc Krát 150aut, no to se vyplatí ten technik
Sory za OT ale muže za to Marťas
Jinak zpět k tématu. Musel sem se mrknout na tvůj věk a pokud ti je opravdu 34 tak čumim na tvé názory. Jak 70 letej co jezdil celej život na Čezetě a bude hodnotit různé systémy na moderních motorkách
Naposledy editováno 08.12.2022 14:43:01
Prouza88 píše: Marťas, techniku, než nás od tut vyhodí, vzal sis někdy další náklaďák a jel za jedním, dvěma takovejma vašejma dravcama? Za prvý ti praskne a za druhý ti z Říma do Berlína nadělim celej den, bo tam s takovou za dvě šichty nedojedeš. Tam a z5 a mám o fůru navic, tys ušetřil 2l/100km, já vydělal o 1000€ víc Krát 150aut, no to se vyplatí ten technik
Sory za OT ale muže za to Marťas
Kluci nestyďte se a hrňte sem nějaký zážitky s nedobržděním nebo tapomenutým antiwheelie
Jandax, to přesně myslim, akorát obráceně teda
12 let jsem dělal na importu jedné značky náklaďáků do republiky. reálný rozdíl denního kilometrového výkonu kamionu byl do 20 km/den mezi "jedu na omezovč co to dá" (alias 88) a "jedu ekonomicky s omezovačem na 85". rozdíl v naftě ca 2-3 lt/100.
když začínaly automatizované převodovky - ca 22 let zpátky - si jedna větší nejmenovaná českobudějovická firma vyzkoušela, že ca 10% řidičů jede na manuál levněji, ca 30% jede za stejně a ca 60% hůř. tak komplet naskákali do automatizovaných, páč v průměru ušetřili 2 lt