1 reakcí na tento příspěvek Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

1 reakcí na tento příspěvek Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo
Destroyer píše: s LC prišla revolúcia v odstránení gyroskopického efektu a tak spravili re-work prevodovky, mokrá spojka, a spočítali momentu zotrvačnosti a vyšiel z toho kardáň na druhej strane
V podstatě ano (teda jestli se dá souhlasit s pojmem "revoluce" pro princip použitý K-ček od počátku a u hondy ještě o pár let dřív).
Nicméně tipuju že důvodem pro umístění výstupní hřídele na levo byl spíš větší prostor na levé straně motoru danej tím že levý válec je víc vpředu než pravý. Vychází pak celkově kompaktnější konstrukce. Taky je asi výsledný těžiště toho celku víc v centru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Daruji jeté pneu na GS LC BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1250 G... | Rudolf | 3 | 25.3.2023 v 14:52 Rudolf |
Wilbers wesa BMW R 1200 GS | Udic | 3 | 25.3.2023 v 11:27 FrancisR |
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | Rudolf | 5 | 17.3.2023 v 17:59 Rudolf |
Dovolena BMW R 1200 GS | Zzero | 0 | 12.3.2023 v 14:23 Zzero |
jaký používáte TOP CASE na 1250 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1250 G... | FM12 | 6 | 6.3.2023 v 18:53 ludmal |