bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lehké expediční enduro
Na čem by se asi tak dalo jet cestou a necestou do dalekých krajů a nebyl to parník, který se vyproš´tuje traktorem.
Antitéma jednoho Zdendy, ze kterého to sem nakopíruju, než to ten blbeček smaže.
Předchozí
1 2 3
Následující

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:15 | Nahoru | #1

yeuop píše: https://www.advride...-ktm-go-east.239330/

.

Naposledy editováno 29.10.2022 16:17:19

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:16 | Nahoru | #2

Pedl píše: Tupé enduro s takovou hmotností a dostatečným výkonem ani neznám.
Tady je zajímavá anketa: https://www.motorkari.cz/tema/?t=128146
Jinak jsem četl, že někdo jel dost velkou výpravu na EXC 450 a v podstatě jen furt měnil olej (ale hádám že si předtím udělal GO).



Naposledy editováno 29.10.2022 16:37:54

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:17 | Nahoru | #3

jaro27 píše:

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:18 | Nahoru | #4

Pedl píše: CRF450L interval 1000km, a v tom prvním videu říkají u 500 EXC-F interval 15hrs (ukazují 1000km)
BTW ta CRF váží asi stejně jako staré dobré XR400 a to má normální intervaly

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:18 | Nahoru | #5

vilemx píše: ZdendaZB> Tak si něco postav, ne? V době globalizace to bude všechno stejně na jedno brdo - rám kvůli papírům z civilní, motor s managementem kvůli intervalům také z civilní, ale podvozek z ostré.
U Hondy šlo kdysi dělat kouzla s jednobuchy XR, XL, NX, stejně tak s dvouvály TA, XRV. Fůra věci záměnných



Naposledy editováno 29.10.2022 16:37:45

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:19 | Nahoru | #6
[quote=puffybodie]Tohle by te mohlo zajimat ohledne EXC. Typek na tom dal pri tvem zpusobu cestovani 44tkm aniz by musel sahat na motor. Delal jen 2x ventily a samozrejme olej (tech cca co 3tkm by slo). Tuším, že podobné by to mohl byt i s tim SWM. Na oboje se navíc daji sehnat Rally kity, větší nádrže a prostě věci co yo více přiblíží cestaku (něco z toho má popsáno i na kanále)

Naposledy editováno 29.10.2022 16:37:38

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:19 | Nahoru | #7

yeuop píše: Menit olej po 1000km? To jako ze někdy bych vyjel ráno s čerstvým olejem a odpoledne uz bych ho musel měnit?

A jinak k tématu - taková motorka proste neexistuje a hotovo.
Me se kdysi hodne líbila XT 660 Tenere - ale ta byla zbytečně vysoka. Tehdy uz jsem jezdil na XT600 a tam me srala reletivne malá nádrž.
Potom jsem dlouhé roky hledal něco ideálního a pokaždé to byl nějaký kompromis mezi výkonem, vahou, nádrží, spotřebou, spolehlivosti atd.
Ja sam bohuzel jezdim straszne moc po dalnicich, także jednovalec uz jsem nechtěl a spise jsem potřeboval trosku větší motorku s velkou nádrží atd.
Ted jezdim na okufrovane Africe a je to pro me pro cestování po asfaltu ideal.
Sam ale někdy přemýšlím o tom, ze bych se rad vrátil na něco s menším objemem, aby to melo menší váhu a aby si to člověk vice uzil na špatných cestách.
Jenomze nez tam clovek dojede, tak se bude trápit tisice km po dalnicich na nejakem malem jednovalci.....

A to všechno rikam jako někdo, kdo na 40ti konovem XTcku najel 174 tis. km a většinou jsem jezdil 80-90km/h. Stačilo to? Stačilo.

Když se na to všechno zpětné dívám po 20ti letech ježdění na motorkách, tak bych ted určitě výkon vyměnil na spolehlivost a jednoduchost konstrukce.
Na XT600 jsem mel stesti, ze me cestou do dalekých zemi žádné vážnější poruchy nepotkaly. Na Africe během 70 tisíc km mi jenom jednou odešla pojistka, jinak nic.
Jasne, me se taky libi 1290 adventure, ale nikdy si ji nekoupim.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:37:32

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:19 | Nahoru | #8

RomanHA píše: Hledas neco, co (uz) neexistuje. Mozna Fantic XEF 450 Rally , ale netusim, jaky to ma servisni interval. A taky hadam, ze pul mice za to nebudes chtit dat. No a kdyz se Ti to nekde tramtarii vysere, bude sranda resit ND.

Holt budes muset v nejakych parametrech slevit. Ja tteba hledal neco mezi adv a dualsportem, kolem 30-35kw, servisnim intervalem minimalne 5t Km a vahou do cca 150 Kg. V podstate mi to vychazelo na DRZ400, jenze ta uz se do EU nedovazi. Tak jsem si vybral vydechlou kozu, nacpal do ni dalsich 30t Kc, krome toho vykonu na dalnici (kde ale nejezdim) jsem spokojenej.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:37:24

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:20 | Nahoru | #9

lukas.s píše: Na ADVRider vím minimálně o dvou lidech, který provozujou EXC 500 ve tvým režimu (cesta kolem světa s minimem asfaltu).

Vzhledem k tomu, že mě s touhle radou stejně pošleš do prdele, jako vždycky všechny, ti tady už nechám jen odkazy a kdyžtak si počti.

https://rtwpaul.com/ktm-500-exc-build/
https://www.advpulse...ld-on-a-ktm-500-exc/



Naposledy editováno 29.10.2022 16:37:14

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:22 | Nahoru | #10

Brůča. píše: Kdysi jsem za velice hezké peníze koupil čínský stroj Asiawing 450. Hobloval jsem to v terénu i na asfaltu a za stejné peníze po cca šesti letech poslal dál. A po mých zkušenostech, až se někde objeví za slušnou cenu, klidně si jej pořídím znovu.
Stroj, který bych přirovnal k dualsportu. Měl jsem před tím Yamahu a ta byla samozřejmě v terénu podstatně lepší.........ale byl to opravdu jen terénní stroj.
Asiawing je v podstatě Honda CRF 450X z roku někde okolo 2005. Oddělené olejové náplně motor a převodovka by na tvé použití mohly být výhodou. Bohužel jen pětikvalt, ale zase s možností levného tunění - nádrže Acerbis, podvozek CRF, spojka Rekluse a pod. Myslím si, že po vyztužení - třeba podsedlovky z důvodu nesení batožiny, budeš stejně atakovat cca 150kg.
Oproti Yamaze to byl stroj s více "položenou" přední vidlí, což sice bylo trochu horší při pomalé jízdě, ale slušně směrově stabilní při vyšších rychlostech.
Dnes stroj se vstřikováním a s možností starter i nakopávačka - a takových už moc není.

To co hledáš neexistuje. Buď levnou "mrdku" a po dvou letech zahodit jako vylítanou a amortizovanou, nebo zaplatit i několikanásobně více za stroj, který si necháš třeba deset let.

A třeba já s vybavením hravě atakuji cca 150kg..........takže + stroj 150kg máme 300kg. Když vezmu stroj + 200kg, je to 350kg...........lehčím strojem ušetřím 14,3%. Třeba u mě by podstatnější úspora bylo přestat žrát - před třiceti lety jsem měl 80kg a dnes o cca 30kg více. A to by bylo v celku o 8,6% méně a nemusel bych utrácet - naopak bych mohl šetřit



Naposledy editováno 29.10.2022 16:36:57

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:24 | Nahoru | #11

Ozzy_ píše: Hele tři stránky od včera si jdu teprve přečíst, ale pokud je požadavek lehký enduro, a napřed jet 1-5 tisíc od baráku, a pak "krosit", tak to má jediný řešení. Lehký enduro s pořádným drapákem, a TAM ho dovézt v dodávce - na vozíku.

Dělám to s okruhovkou zrovna tak, a je to jedině rozumné. Jasně, můžu nechat na supersportu světla, a dát tam gumy co víc vydržej a míň lepěj, a jsou street legal, a pak se svézt na okruhu, a zase ject třeba z Itálie 1000 km domu ale, stejně jako u tebe a lehkého endura je to blbost.

Takže buď se smíříš s tím, že máš gumy co zvládnou silnici i lehkej terén a rozumně i přesuny, a dtto bajk kterej je do těžkýho terénu prostě moc těžkej, a nebo tam dojedeš dodávkou, a vytáhneš lehonký endurko připravený do terénu.

Všechno jiný je kompromis kompromisu a ten stojí zaprd ....



Naposledy editováno 29.10.2022 16:36:50

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:25 | Nahoru | #12

vojtechposmourny píše: Nečetl jsem to tu úplně celé, ale tys propásnul CCM GP450. Jednovál 450 od BMW, 20l nádrž, 260 zdvihy, cca 125 kilo suchá...

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:25 | Nahoru | #13

Brůča. píše: vojtechposmourny> Zrovna tento stroj bych moc nedoporučoval. Jen vyměnit řetězové kolečko je práce na půl dne a když chytneš pod řetěz klacek, většinou to řetěz nerozdýchá. To se zrovna na enduru moc nepovedlo. A spojka rovnou na klice.........sice menší síly, ale o to větší otáčky - párkrát jí lízneš a stojíš.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:36:42

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:25 | Nahoru | #14

JohnnyS08 píše: CCM použilo motor z BMW G450X, což je taková overengineered zhovadilost, jejímž vznikem BMW ukázalo, jak moc rozumí teréním motorkám :)
Je tam pár konstrukčních perel, jedna z nich je spojka umístěná přímo na klikovej hřídeli.
Jo, a ta klikovka, ta se tomu točí obráceně (proti směru otáčení kol), což drtivou většinu uživatelů v jistý situaci překvapí / nasere - ale co jsem slyšel o tvým jízdním stylu, tak ty to řešit nemusíš...



Naposledy editováno 29.10.2022 16:36:36

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:26 | Nahoru | #15

Brůča. píše: No je to takové celé jiné. Klika se točí obráceně, spojka není na převodovce, ale rovnou na klice a středem ozubeného řetězového kolečka vede čep kyvné vidlice. Koukni na motor BMW G450X........myslím, že to pro BMW vyráběl Loncin a CCM snížili výkon a používali o trochu déle, než BMW.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:36:22

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:26 | Nahoru | #16

JohnnyS08 píše: Jednak na klice ta spojka přenáší menší točivej moment, než na vstupní hřídeli převodovky (primární převod je dopomala).
Druhak, hmotnost spojky částečně supluje setrváky na klice, který tak můžou bejt o něco menší/lehčí.

Proč se to točí navopak - teoreticky by motorka měla bejt líp ovladatelná díky nižším gyroskopickejm momentům, v praxi asi spíš chtěli, aby se klienti zrakvili na skocích a po rehabilitaci si koupili boxera nebo tak něco...



Naposledy editováno 29.10.2022 16:36:15

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:27 | Nahoru | #17

Brůča. píše: Ono se to ještě dělalo jako Husa 449, když byla pod BMW.
Ano, na skocích to po zaklapnutí šlo brutálně na čumák, ale šlo si na to zvyknout. Horší byla geometrie posedu - dole to mělo hrozně široko od sebe stupačky, nahoře to bylo hubené a měl si nohy tak nějak divně do X a blbě se držela v kolenou.
No nic - toto je špatná cesta - zapomeň.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:36:07

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:27 | Nahoru | #18
Husu 449 má Krokoš a je z toho aktuálně docela někde ....
https://www.motorkar...p;pgr=2#goto10479874
.

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:27 | Nahoru | #19

krokoš píše: Čau vospolok. Kľuka mi už konečne prišla z Austrálie použitá , teda polovička kľuky z čapom z austrálie a druhá polovička je moja pôvodná. Stálo ma to 4 mesiace čakania a stálo to 600 €.Prípravok na rozobratie-stiahnutie kolieska náhonu čerpadla 40 €, origo 200 €. Bez toho to nerozoberieš. Tá sviňa pri skoku , keď som ubral tak sa vedela zakuckať ( toto som riešil s Areitem blbé odvetrávanie motoru , salo to olej do sania) a šiel som na hubu-na čumák, nohy ako debil do X, tá spojka trčí na teej kľuke hoooodne do boku a vadí pri ovládaní brzdy. Huska má znížený výkon , menší difuzor a max otáčky sú omedzovačom seknuté na 7000 ot/min. Výkon to má 30 kW, na enduro stačí, spodok celkom fajn. Čo som ale čítal tá spojka je nahovno niekde v Albánii, lebo pri malom opotrebení sa musí meniť prítlačný tanier , ten sa dá objednať ale niekde v riti kde jazdí ZdendaZB je to na hovno. Čítal som nejaký cestopis kde to majiteľ ( mal to BMW X 450 ) preklial. Kvôli tej spojke. Ja už čakám na piest, poskladať a namontovať do rámu. Ináč ten čap kývačky je bežne na krosoch a endurách skrz motor. U tej husky + BMW + CCM je os kývačky súhlasná s osou vývodového kolieska. Ale pozor páni, myslená os . Kývačku držia dva čapy pravý a ľavý, kývačka je preto širšia a ešte je zvonku rám preto nohy do X. Ten vynález, že reťaz je stále rovnako napnutý je teoreticky pekný je aj fajn keď je sucho, ale beda prebeda keď to vezmeš do blata. Koniec a smrť reťaze a reťazovej sady. Reťaz sa zablatí a 5 mm vôľa reťaz podľa manuálu nestačí reťaz sa blatom napne tak, že praská . Ja jazdím s vôľou asi 15 mm. Zas trpí lízatko. Vôľa je preto malá lebo reťaz sa peroavním nenapína, napnutie reťaze je rovnaké v celom zdvihu kývačky. keby nebolo toho blata tak fajn, ale to blato to mení. Eštee to má fajn, že si to samo pridáva a pri výjazdoch to nezdochne ono si tá potvora trošilinku pridá a ide to stále. Zabrraňuje to zastavniu motoru v stúpaní, podobne ako kultivátor, alebo kosačka. Ešte má tá spojka nevýhodu, že na ňu sa nedá kúpiť Rekluse. Huska má ovládanie spojky hydraulické BMW na lanko.

Niekto tu písal o Aprílii RXV 450 , to je nebezpečné, lebo na nich praskali valce, a ešte k tomu je to dvojvalec dva karbeci , všetko kupuješ dva krát, ale krásna motorka, keby som nekúpil tú husku tak idem po tú Apríliu. Lenže, lenže ja si to môžem dovoliť, lebo enduro používam ako druhú motku na blbnutie. Na jazdenie mám ešte cestnú . No aj tak som od júla (VI mesiac) v depresii. Posledné noci sa mi už sníva ako jazdím na endure, už mi z toho prepína.

A k téme, podľa mojej mienky ZdendaZB vymýšľa pixloviny, má to najlepšie čo mohol vymyslieť, má to aj vymakané a žene nech kúpi tú KTM 500 , sú tu aj články a cestopisy čo na tom jazdili po svete.

PS: ešte som zabudol, serú sa na tom rotory altíku. Debil tam navrhol skrutky M6 čo držia voľnobežku o rotor a nedal to zalepiť Loctitom. Po čase sa tie skrutky povolia a ...rozjebú všetko a si pekne v riti. Ja som svoje polepil, mne zas prdla kľuka, pre zmenu.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:35:54

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:27 | Nahoru | #20

vilemx píše: Furt moc nechápu, co a jakým stylem tedy jezdíte. Pokud na kochačku (protože 60 ve stupačkách je fujky), tak proč velké zdvihy - tím jak sedlo, tak hlavně bagáž zbytečně vysoko. Proč konstrukce sedla alá rovná úzká lavice, když asi těžko potřebujete v zatáčkách sednout na nádrž a předkopnout nohu?

Změřil jsem, kam zasahuje kolo při max. zdvihu a podle toho jsem snížil celou zadní část (světlo, blatník, podběh a hlavně nosič, který jsem i natočil víc do vodorovna). Tím jsem dostal kufr o dost níž, což je výrazně znát.

Tipuji, že máte zbytečně vysoké motorky. Proto, i když jsou lehké, stále nejste spokojeni.

Jak jsem psal o malém Dominu a ty jsi na to reagoval negativní zkušenosti s 650, tak ty motorky jsou úplně jiné. 250 je zmenšená nejen objemem, ale i koly (19 a 16”), výškou i délkou. Modelář by napsal 1 : 1,25. Díky tomu, ze to je rozměrově prcek, a navíc jediná těžká část je motor posazený dole, tak je to prostě lehké kolo, které se ovládá snadněji, než o dvacet kilo lehčí, ale vysoký motokros.

Nebyla by tohle cesta? Snížit zdvih a také podsedlák?



Naposledy editováno 29.10.2022 16:35:45

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:28 | Nahoru | #21

Šógun_ píše: Po dlouhém řešení problému jak cestovat na terénní motorce jsem dospěl k tomu, že abych si terén opravdu užil, řešením je pro mě dodávka jako základna a AJP PR7. Jinak to bude vždycky kompromis jak píše Ozzy. Podle mě lepší motorku než máš na tohle neseženeš (poměr cena/výkon).



Naposledy editováno 29.10.2022 16:35:35

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:29 | Nahoru | #22

Šógun_ píše: Hoši, když chcete EXC 500, tak si ji kupte, co řešíte. Dostali jste odkaz na forum kde se to řeší. Umíte číst? Předpokládám že ano. Proč by Vám měl někdo dělat výcuc? Obzvláště po tom, jak se chováte jinde...
A pokud umíte googlit, tak není nic lehčího než to dát do vyhledávače.
A abych nebyl zlý, tohle je nejucelenejsi stránka o přestavbě a cestování na EXC 500 o které vím. Sám jsem z ní vycházel

rtwpaul.com/ktm-500-exc-build/



Naposledy editováno 29.10.2022 16:35:26

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:31 | Nahoru | #23
[quote=assassin]V parametru výkon/hmotnost v tehle kategorii nic lepšího nez 701 neni, takze těžko hledat alternativu. Z určitého úhlu pohledu by ta exc500/fe501 mohla neco zlepšit, ale i dost zhoršit…[/quot

Naposledy editováno 29.10.2022 16:35:17

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:31 | Nahoru | #24
Řešení je třístovka ve dvoutaktu! Aby zůstala spotřeba v přijatelných mezích 4 litry na hodinu, musí to být rakouská stříkačka. Husqvarna TE300i. V návodu píšou kraviny, jako každých 80 hodin měnit píst i s ojnicí. Není ale problém 300 hodin na pístu a 500 - 1000 hodin životnost kliky.

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:31 | Nahoru | #25

jaro27 píše: Daj nejaký ekvivalent tých 4 litrov na hodinu. Je to hodina po asfalte pri povedzme 100km rýchlosti, alebo hodina ostrého endura, alebo hodina kochačkového endura.
Lebo mimo asfalt ja bezne za hodinu prejdem 20-40 km a takýmto tempom sa viem dostať na spotrebu 4 litre/100km

Mal som 250ccm 2T, karbec, 2008 a spotreba bola vlastne 2x toľko, čo mám teraz na 690 (pri obdobnom štýle jazdy). A asfalt bolo čisté utrpenie.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:35:06

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:32 | Nahoru | #26

Brůča. píše: Kdysi jsme jezdili asi týden v horách tři stroje. 250 čtyřtakt, 450 čtyřtakt a 300 ve dvoutaktu. A všichni jsme na celodenní výlet vozili v PET lahvích na zádech benzín.......a majitel 300 si vezl ještě 5l kanystr. A celou tu zásobu jsme postupně do toho dvoutaktu vylili
Když jsme jeli "kochačku" a takovou turistiku, tak dvoutaktu se to moc nelíbilo - byl podchlazen a dával to najevo "ucukaným" chováním. Když jsme se dostali na cestu, kterou už jsme znali - tak jsme trochu "topili" a dvoutakt byla největší pila. Jelo to jako hovado.............přesto majitel po návratu prodal a pořídil 250 ve čtyřtaktu. Spotřebu dvoutaktu jsme počítali na litry/hodinu. Nevím jak dnešní stříkačky - byl to samozřejmě starší stroj a karburace.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:34:58

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:32 | Nahoru | #27

Brůča. píše: Kdysi jsme jezdili asi týden v horách tři stroje. 250 čtyřtakt, 450 čtyřtakt a 300 ve dvoutaktu. A všichni jsme na celodenní výlet vozili v PET lahvích na zádech benzín.......a majitel 300 si vezl ještě 5l kanystr. A celou tu zásobu jsme postupně do toho dvoutaktu vylili
Když jsme jeli "kochačku" a takovou turistiku, tak dvoutaktu se to moc nelíbilo - byl podchlazen a dával to najevo "ucukaným" chováním. Když jsme se dostali na cestu, kterou už jsme znali - tak jsme trochu "topili" a dvoutakt byla největší pila. Jelo to jako hovado.............přesto majitel po návratu prodal a pořídil 250 ve čtyřtaktu. Spotřebu dvoutaktu jsme počítali na litry/hodinu. Nevím jak dnešní stříkačky - byl to samozřejmě starší stroj a karburace.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:34:52

1 reakcí na tento příspěvek Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:32 | Nahoru | #28

KubaLC8 píše: Já hlasuju za nejmenší zlo EXC 500

Technická:
Teoreticky, v případě té 500EXC když bude využívaná turisticky (s nějakým upraveným převodem na zohlednění dálnic) a nebude se jí pořád stát na krku, tak snad interval 1000km na olej by se mohl prodloužit.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:34:44

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:33 | Nahoru | #29

Wenca24 píše: KubaLC8> Možná by i stálo za to, naroubovat tam nějakej olejovej chladič, aby se zvýšilo množství olejové náplně...to asi taky pomůže, když se bude překračovat interval.
Vím, že mi teď zdenda napíše, že jsem kokot, že o to bude muset vozit sebou víc oleje, ale píšu to spíš proto, že tohle téma může být užitečné i pro někoho jiného, kdo hledá podobně orientovaný stroj...



Naposledy editováno 29.10.2022 16:34:33

Lehké expediční enduro

29.10.2022 v 16:33 | Nahoru | #30

jaro27 píše: Wenca24> exc 500 má 1,5 lit oleja a 690 1,7. A intervaly sú totálne odlišné.

Mám "podozrenie", že je to kvôli tomu, že piest v 690 je, povedzme, inej konštrukcie a lepšie tesní. A tak sa u 690 dostáva do oleja menej benzínu ako pri exc500. Takže by to nebolo o tom, že ten olej má skrátený interval kvôli záťaži, ale kvôli tomu, že u 690 je menej znehodnocovaný benzínom.

Podobne to bolo u Dustera s 1,2 motorom. Servisné intervaly boli skrátené, lebo sa benzín dostával do oleja.

Ak jazdím rovnako civilne so 690 a s exc500, tak jazdím vlastne na rovnakom výkone.Olej je namáhaný "rovnako".
Myslím si, že je to o tom znehodnocovaní oleja benzínom. Ale teoretizujem, enduráci a servisáci by k tomu asi vedeli povedať viac.



Naposledy editováno 29.10.2022 16:34:24
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Obrábění titanu Husqvarna FE 501 ktm525smerák 26 19.4.2024 v 07:17 dewwil
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06


TOPlist