2 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7
1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7
Johny_Servis píše: na Japonce je vždycky času dost. Naopak taliana si má člověk užít dokud má elán, nepořídí si břicho a nestane se nejchytřejším na světě
Měl jsem přesně opačný postup, mám břicho jako trautnberk, elánu poslední zbytky a že jsem nejchytřejší, to ví každej přece

Ale Italka mě vyloženě baví a nelituju jedinyho metru, co jsem na ní zatim najel. Ale není to supersport, to je pravda.
Autorovi vlákna: víš co říká Kofola, žejo? Když jí miluješ, není co řešit ! jasná volba srdcem, jednoznačně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

Ještě se mi líbí CBR 650R. A třeba bude brzo dostupný nový Hornet, tak to by bylo spolehlivý stokoňový dvouvál.

mimochodem se svými 191 cm se na ní poskládám na pohodu, bohatej katalog "powerparts" se taky hodí na házení peněz do kanálu...:D
subjektivně se mi malá Aprilka nelíbí (když už, tak V4 je hezčí), což mimo jiné taky rozhodlo...na okruzích ala Brno to bude na celkem na prd, naopak na menších cajk, ale to ti musí být jasné a že by se případně neprodala nemám strach (však zrovna všechny modely kolem cp2 motoru se prodávají , jak housky na krámě...)...

Naposledy editováno 26.10.2022 08:53:51
PallkoXR píše: Ozzy_> áno R6 je skvelá voľba, ale….má ju každý Ja som rozhodnutý ísť svojou cestou.
Kdyz ti bude vyhovovat, jezdit na okruhu s dalsima 200 lidma ale pritom sam, bez jakyhokoli rozumnyho srovnani s kamaradama/znamejma/ostatnima, tvoje volba .... me osobne to prijde nesmyslny. Urcite jsou to motorky na kterych se da hezky svezt, ale pokud vim ze chci motorku na okruh, proc nemit takovou, ktera spada do nejake kategorie a muzu si "pozavodit se sobe rovnyma" ? I tristovka me stvala tim, ze tech potencialnich souperu bylo hrozne malo

Jak rikam, tvoje vec. Me to smysl nedava.
S novejma sestkama (pokud si to nenechas individualne dovezt) je to na koupi zly, ale starsich kousku je vic, a nebo existujou moznosti jak jit "svou cestou" ... treba koupit triumpha street tripple RS, a dat na to vlastovky a laminaty z Daytony, a mit supersporta na jakym ted jezi Hanes Sommer ve WSS. Sice je to imho podvod, s obsahem 765


Ty 100/76 konovy dvouvalce budou mozna hezky svezeni, ale pro okruhovy jezdeni to nema nic ... poradny podvozky, poradny brzdy ... proste udelat z toho "slabsiho supersporta" bude stat mozna vic, nez si rovnou koupit hotovyho. Neni to supersport, je to nahata motorka s turistickym podvozkem oblecena do hezkejch kapot.
Ale znova, jak chces, je to tvoje motorka a jezdeni ....
Naposledy editováno 26.10.2022 19:48:32
Jasně, máš pravdu ohledně třídy SSP 600.

Ale zakladatel tohoto vlákna řeší, jak to zde čtu jiné touhy, hlavně nee okruhové.

Kategorie SSP 300 je svojí koncepcí motocyklu od počátku vzniku k závodním účelům pro smích a v nynějším světovém šampionátu SSP 300, akorát svými nevhodnými technickými parametry je nebezpečnou zbraní, viz už několik úmrtí mladých kluků, kteří tuto techniku přivedli na samotnou hranu technické funkčnosti a možnosti ovládat motocykl.
Novodobé stroje RS660, R7 a možná i H750, tak ty se pomalu, ale jistě chystají vystřídat již zastaralé stroje na přírodních okruzích ve třídě SUPERTWIN.
Proto je nyní v inzercích tolik závodních twinů např. oblíbené SV650, nebo Er-650.
A všichni se začínají bláznit do RS660Factory, aby obměnili svůj závodní park a Aprilia bude do budoucna asi ta správná cesta, co se týče podvozku a motoru.
Ale u prvních modelů od Itala čekám trochu problémů s elektronikou, která bude určitě zlobit majitele strojů a Ti si s tím jen tak neporadí a fabrika bude muset poslat patřičně funkční software Update.
R7 bude zase a jen opět draze předělávaný motocykl k závodním účelům do zmíněné třídy twin a moc nepojede díky svým cestovním parametrům.
Ale bude zase spolehlivý díky JPN světa.
No a předělávat H750 na přírodu a dromy, tak to by bylo snad házení cestovních perel sviním..

Měj se okruhový mágu a třeba někdy někde se potkáme na dromu a dáme řeč

S pozdravem S
1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

PallkoXR píše: Prírodné okruhy v pláne niesu, a dôležité je, že jazdím amatérsky, naozaj pre radosť. Chcem ísť do väčšej, silnejšej motorky a mne to zmysel dáva. Tak má nenúťte ísť do niečoho do čoho zatiaľ nechcem Preto som dal výber, kde som reálne motorky už skúšal. U mňa zatiaľ vedie aprilia a asi do nej pôjdem.
Já řešil ER6 vs SV, při výběru twina, ve výsledku úpravy podvozku, brzd, nebo i blbé přepáčko udělaly více rozdílu, než výběr motorky. Já osobně jsem nakonec šel do šestky, ale hodně kamarádů si kvůli přírodě volilo jednu z nich a velká výhoda tam nebyla. Možná je ta špageta oproti Japoncům o kus dál, pokud se ti líbí, neřeš to. Okruh je stejně studna na peníze, maximálně to za rok prodáš a utopíš zlaťáky zase v něčem jiném

e: Ještě jsem se podíval na tabulkové výkony, R7 má jen 54kW, pro porovnání SVčka, MTčka a ER6 mají už 20let kolem 53kW a když jsi do toho nasypal kupu peněz, dostal jsi to na cca 100koní, což už na rovince bylo sakra znát. Podle tabulkových parametrů má ta RS 660 100 koní už v základu. Pokud to není spíše nějaké kreativní měření, tak je to z pohledu závoďáku vlastně obrovská úspora peněz

Naposledy editováno 30.10.2022 17:47:30
1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7
jak RS660 tak R7 jsem měl možnost asi hodinu projet na silnici, hned třeba za Panigale V2 a podle mě ani jedna nemá s okruhovkou nic společného. Tedy snad ta RS660 ještě méně než R7. Jasný, dělá se nějaká ta Trofeo verze, která je vychytaná, ale furt mi to přijde jako cpát velký peníze do špatnýho základu.
Jestli se chceš na okruhu odlišit ve SSP od R6, tak máš přece Triumphy, MV Agusty, nebo právě Panigale V2, když 'peniaze nehrajú roli' to jsou supersporty, se kterýma se da na okruhu jezdit a jsou na to stavěný.
Píšeš, že nechceš závodit, ale zplepšovat se. To jde většinou pod někoho vedením, kdo Ti ukáže stopu, rychlost v zatáčce atd. a tady je ideální když máš standardní bike, protože se to dá krásně porovnat, kde začit tahat, atd.
Jako SSP kategorie aktuálně (resp. posledních pár let) trochu skomírá, ale furt je tam dost živo a podle mě se zase vrátí v nějaké formě.
Jinak proti gustu..., když se Ti líbí Aprilka, tak z ní budeš mít radost a přeji mnoho rychlých km.
Ciao,
Elf
Naposledy editováno 03.11.2022 17:01:33
Elfmen píše: Zdravím,
jak RS660 tak R7 jsem měl možnost asi hodinu projet na silnici, hned třeba za Panigale V2 a podle mě ani jedna nemá s okruhovkou nic společného. Tedy snad ta RS660 ještě méně než R7. Jasný, dělá se nějaká ta Trofeo verze, která je vychytaná, ale furt mi to přijde jako cpát velký peníze do špatnýho základu.
Jestli se chceš na okruhu odlišit ve SSP od R6, tak máš přece Triumphy, MV Agusty, nebo právě Panigale V2, když 'peniaze nehrajú roli' to jsou supersporty, se kterýma se da na okruhu jezdit a jsou na to stavěný.
Píšeš, že nechceš závodit, ale zplepšovat se. To jde většinou pod někoho vedením, kdo Ti ukáže stopu, rychlost v zatáčce atd. a tady je ideální když máš standardní bike, protože se to dá krásně porovnat, kde začit tahat, atd.
Jako SSP kategorie aktuálně (resp. posledních pár let) trochu skomírá, ale furt je tam dost živo a podle mě se zase vrátí v nějaké formě.
Jinak proti gustu..., když se Ti líbí Aprilka, tak z ní budeš mít radost a přeji mnoho rychlých km.
Ciao,
Elf
... děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal ...

