globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.


Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:11


(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 10:07 | Nahoru | #181
ZdendaZB> Ja na ktm nedam dopustit… jen se proste musi pouzivat na to na co je konstruovana… s kroskou jezdit tisice kilometru po dalnici proste moc chytry neni…

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 10:43 | Nahoru | #182
Tady se už nic vymyslet nedá - všechny možnosti byly řečeny už na začátku, rozhonout se musíš sám
jen může přibývat historek co se kde rozbilo -jsou to jen stroje takže se pokazí může pokazit každá
stejně tak dává smysl mít něco co je rozšířené - jsou s tím zkušneosti, jsou díly, je známo co se sere

bud lehkou/ostrou a upravit
získáš nízkou hmotnost, super podvozek, slušný výkon
zaplatíš za to tím, že není moc vhodná na dlouhé přesuny po silnici, náročnějším servisem/kratším intervalem

nebo platforma 690/701
získáš výkonný motor, snese delší cesty, má slušný podovozek a v dané kategorii rozumnou hmotnost
zaplatíš za to tím, že je oproti ostré horší v terénu - těžší, horší podvozek

jiné varianty jsou z pohledu terénu a cestování ještě horší a nemá smyls z nich vybírat, nic jiného tímto směrem vyrobeno/upraveno k dispozici není

rally motorky - cenově výrazně výš, náročnější servis, terénní zaměření spíš na pisty/šotoliny a rychlopu jízdu než na trialové pasáže, méně dílů/horší dostupnost u starších modelů
starší jednobuchy - slabší výkon, horší podvozek, hmotnost stejná a větší než 690/701
menší jednobuchy - nižší hmotnost, ale nižsí výkon (crf300,DRZ400)
dvouválce - o co lepší na silnici o to horší v terénu, výrazně větší hmotnost

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 12:41 | Nahoru | #183
a co třeba SWM RS 500 R, na asfaltu to asi nebude zadna lahoda s dilama taky asi bida ale pisou hmotnost celkem mala
servisní interval na olej je 2000 km jestli jsem to našel správně


Naposledy editováno 25.10.2022 12:47:28

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 13:33 | Nahoru | #184
Je zaujímavé ako niektorí ľudia nedokážu pochopiť jednoduchú rovnicu, kde jazdec ide niekde v zahraničí mimo civilizáciu sám na 220 kg motorke s 20 kg bagážou a v prudkom výjazde o obtiažnosti enduro sa zastaví (dôvod nech je akýkoľvek - neschopnosť jazdca môže byť aj ten hlavný dôvod, ale to na veci nemení že stojí).

No, a keď sa toto stane, tak si to chlapci s 200-250 kg motorkami užite. A kľudne majte na tých motorkách vesmírne technológie, tip-top podvozok a 100kW výkonu.
Jak sa moderne hovorí: endžoj

Detto zapadnutie v bahne.
Ja som takto z bahna na Ukrajine hodinu vyťahoval svoju Tenere a to dreveným brvnom. Kamarátovi pri zdvíhaní Tenere v blate ruplo koleno, tak doskackal 3km do dediny, aby ho 4-kolka prišla vytiahnuť. Ďalší pod teneré ležal pol hodiny kým motorku z neho prišiel zdvihnúť jeho otec.
To sú len príklady príbehov s ťažkými motorkami mimo asfalt a všetky sa udiali dokonca bez bagáže a "doma". A všetci traja spomínaní prešli na ľahké endurá.

Serie niekoho, že si niekto zháňa ľahkú motorku?
Ak áno, tak si len potrebuje dokázať, že reklamné videá ukazujú realitu.
takže ešte raz: endžoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 14:30 | Nahoru | #185
ZdendaZB> Hele, ty teoretiku, furt riešiš hmotnosť a vôbec ťa nezaujíma že 950 má skvelý podvozok a všetci si ho chvália. Dokonca má lepší podvozok ako novšie mašiny od toho istého výrobcu. A ty furt len že hmotnosť.
A inak, tá 950 žerie pri normálnej prevádzke 8 litrov.
A kamarátka mi pred rokmi písala, že konečne sa jej priateľ zbavil 950, kúpil Tenere (660) a prestal tak ustavične riešiť nejaké opravy.

A ty furt len hmotnosť.
wole

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 14:37 | Nahoru | #186
A zase a zase a zase se tady vynoří nějaká vyoraná myš, tentokrát v podobě medweda a začne cpát tu nejvhodnější motorku na off roud cestování, tentokrát tady máme 950 adventčůrera , před tím to byla tenere 700, ještě tady chybí Vosák se svojí nejlepší terénní motorkou a to je GS1250, nebo kolik to vlastně má objem. Pak tihle odborníci začnou plantat o gramech a připadají si děsně chytří a namakaní.

A EXC500 ještě jednou zopakujeme pro medweda, protože asi neumí číst, nebo nechápe, nebo vobojí a to nejspíš. Interval oleje vychází na silnici maximálně 1000km, prodloužením se riskuje nadměrný opotřebení motoru a nějaká havárka. EXC má oproti 690 velmi krátký intervaly pro generálkování motoru, podsedlovka, která bez pořádnýho vyztužení nevydrží. Pak tam je ještě

Ale jak to vypadá, medwed určitě natočí na svým exc ročne 10 tisíc po silnici tak ví o co jde. No a kdyby to náhodou nevěděl, tak jsou na internetu reklamní stránky borců, co mění olej ve 2 tisících a lítají 110 po dálnicích a skáčou s naloženou motorkou po skalách, samozřejmě že to všechno dá a pořád při tom váží 115 kilo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 14:41 | Nahoru | #187

jaro27 píše: puffybodie> Super, že si to vedel, tak prečo si tú informáciu tu nedal? Lebo teraz dodatočne už je na nič. A nie každý musí dobre porozumieť, čo tam kecajú v cudzom jazyku. Text sa dá preložiť, ale hovorené slovo...

Vo videu, čo som videl / dával ja som zachytil informáciu o 1000 míľach. Bolo to na konci videa. Ak niečo spomínal aj na začiatku, tak som mu neporozumel.
Na inom videu od iného jazdca je informácia o 1200-1600 km. Čo je vlastne rovnaké ako u Paula.
Riemann (Motonomad) tuším menil olej po 2000km (ak si dobre spomínam, je to pre mňa asi 2 roky stará informácia)

Za ostaté dve týždne nemám čas na štúdium stránok a ešte asi dva týždne to tak potrvá.
Ak zdroje poznáte a aj ich obsah a nechcete tu tie informácie dať, tak načo tu prispievate. Až budem mať čas tak si zdroje dohľadám a preštudujem aj sám.



Ja tady tu informaci dal hned v prvim prispevku. Az za nim nasledovalo video kde i v komentarich rtwpaul poskytoval dalsi detaily. Kdyz se na neco zeptam, tak je pak nutne si precist i odpovedi a z nich si vybrat co je treba. Ne je uplne preskakovat. Tady co jsem psal ja hned na prvni strance:

Tohle by te mohlo zajimat ohledne EXC. Typek na tom dal pri tvem zpusobu cestovani 44tkm aniz by musel sahat na motor. Delal jen 2x ventily a samozrejme olej (tech cca co 3tkm by slo). Tuším, že podobné by to mohl byt i s tim SWM. Na oboje se navíc daji sehnat Rally kity, větší nádrže a prostě věci co yo více přiblíží cestaku (něco z toho má popsáno i na kanále)

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 14:41 | Nahoru | #188
No a prodloužit si jen tak mýrnix týrnyx interval výměny oleje protože oprotože protože, tak to může napsat jen vopravdovej mechanik, co tomu rozumí. A to náš medwed, velkej cestovatel po offroudu po celým světě je, jinak by to přece netvrdil. Však není papoušek, ale drsnej medwed ! Woe !

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 14:44 | Nahoru | #189
ten paul, kterej je placenej za reklamu ktm, určitě mění olej po 3 tisících, má sériovku a najel 44tkm a dělal jen 2x ventily. Vozí na tom 35 kilo navíc a ani jedinej problém neměl. Tak, tak, tomu věříme a ještě tu o perníkové chaloupce a můžeme jít spát milé děti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:09 | Nahoru | #190
MedWed> Ty se v té kuchyni musíš hooodně nudit, že jsi tady rozpoutal flame kvůli takové pí.ovině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:10 | Nahoru | #191
puffybodie> vo videu čo si dal som nezachytil informáciu o výmene oleja a ani o ventiloch. Ale moja angličtina je problematická hlavne u angličanov a austrálčanov a niektorých američanov a asi vúbec. Takže to bude tým, že im poriadne nerozumiem a to info tam bude. Tak sorry. (sory viem po anglicky skvele).

"samozrejme olej (tech cca co 3tkm by slo)."
údaj beriem ako názor človeka, ktorý si myslí, že by to tak mohlo byť.
Aj ja som si to myslel, že 3t by mohlo byť OK.

Dnes so Zdendom máme informácie už iné. Sú to tie základné informácie, ktoré sme zháňali na začiatku na základe ktorých by sme sa rozhodli, či študovať zdroje ďalej alebo srať na to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:12 | Nahoru | #192
ZdendaZB>
Hele, teoretiku, tie fotky zo sólo prejazdu Ural - Archangeľsk z pred 20 rokov, čo si mi dnes posielal, to boli teoretické fotky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:15 | Nahoru | #193
MedWed>
Čo mi ale nedá spať je tá spotreba 950. Je úžasná. S takou spotrebou nie je treba riešiť benzín, lebo ho bude furt málo. Takže každé riešenie je zbytočné a tak je to vyriešené a stačí potom cestovať len teoreticky.

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:18 | Nahoru | #194
Hele tahat benzín na 580 kilometrů na tom čůrerovi, to by byl masakr. Ale medwed by si domluvil ve mwste určitě nějakej místní off, kterej by mu tam 100 litrů dovezl. To není žádnej problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:18 | Nahoru | #195

jaro27 píše: MedWed>
Čo mi ale nedá spať je tá spotreba 950. Je úžasná. S takou spotrebou nie je treba riešiť benzín, lebo ho bude furt málo. Takže každé riešenie je zbytočné a tak je to vyriešené a stačí potom cestovať len teoreticky.



Popravdě, já spotřebu nevim... co vyjížďka, to nádrž řekl bych...

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:20 | Nahoru | #196
Jak jsem psal 200 nebo 230, to je fuk, protože jsme přesáhli limitní hmotnost 130 kilo i s kravinama na stroji. Všechno směrem nahoru je špatně a to jsme řešili hned na začátku. To jsme rovnou mohli zůstat u jednoválce 690-701

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:24 | Nahoru | #197

MedWed píše: Copak Cobol? Neschopnost udržet myšlenku pokračuje?Jak bys teda nazval člověka, kterej místo toho, aby řekl, že neví váhu daný motorky, případně to nekomentoval, tak hledá v katalogu na motorkarich... a pro jistotu ještě jinou motorku, než o jaké je rec?



Ja som Cobol? Jeeeej.

hele, Vieš akú hodnotu má pre nás tip na 180 kg motorku a 200kg motorku a 250 kg motorku? Informačná hodnota je pre nás rovnaká. A pomenuj si ju ako chceš.

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:26 | Nahoru | #198
Přesně, to je jak kroska na cestování. Jestli váží 110 nebo 120 kilo a jestli má nádrž 7 nebo 10 je úplně fuk, protože to je schoná motorka a nehraje to tam velkou roli. Tak jako +- 20kilo u neschopný motorky, protože s ní stejně nikdo nepojede.

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:29 | Nahoru | #199
aby jsme si ujasnili co je vopravdu těžkej terén
a jak to po průjezdu voroštuje, až mi na zaádech vyskočila husí kůže z toho výkonu

https://www.youtube.com/shorts/eAXqs8xGgUs

Naposledy editováno 25.10.2022 15:30:23

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 15:33 | Nahoru | #200
další mega super těžký terény, hlavně jak 2 asistujou při průjezdu potokem a to vyklopení, kde to hošík ani sám nezvedne, asi nemá fyzičku, ale zato má ten pravej stroj
průjezd pískem, na lyžích a najedou stříhlý videa, tam se evidentně vyklopili, takhle jezdí relý motorky ?
zapadnutí v kaluži kam vůbec neměl jezdit
a cesta kostí, jak to honosně nazývají, nemá s cestou kostí nic společnýho, jedou po nový dálnici

Shodou náhod mám ty trasy projetý co jeli oni a dokonce na tom špatným silničním tigrovi s vysokým těžištěm, tak můžu kritizovat. A fakt to bylo stejný utrpení jako na těch oranžádách co jedou voni. Holt chybná volba motorek a z toho se musíme poučit.



Jaro po shlédnutí tohodle videa právě spálil svojí oranžádu a jde si kupovat 950ku !

Naposledy editováno 25.10.2022 15:40:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 16:01 | Nahoru | #201

MedWed píše: ... jojo, zbytečný... no jak říkáš...

... a znovu píšu, ten odkaz už tady máš



a zase je to tady, odkaz na někoho, kdo je sponzorovanej ktm to je super, takže nakonec zastáváš názor, že exc500 funguje bezproblémově a vydrží při intervalu oleje 3tkm super vážení, řiďte se medwedovým doporučením

všichni víme, že ktm jako bmw jsou prolhaní marketingoví mástři, stačí se podívat na čurče borče co točí za vide s motorkama, který na to nejsou absolutně stavěný a okolní neználci tomu ještě navíc věří, nebo spíš hlupáci

Naposledy editováno 25.10.2022 16:02:47

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 16:08 | Nahoru | #202
Tak jsem položil dotaz mezi majitelama exc, tak uvidíme co nám k tomu řeknou. Třeba má medwed pravdu a stačí měnit po 3 tisících a zkušení mechanici jen blbě kecají.

2 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 16:41 | Nahoru | #203
Mě ještě napadlo a myslím že tu nebylo řečeno. Honda Xr650r ta s vodním chlazením. Nevim jak je to s údržbou, nemá to asi startér a je stará. Ale asi bude splňovat požadavky na váhu a výkon.
Napsal jsem to tu jen pro úplnost a neunikla žádná moto

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 16:51 | Nahoru | #204
Fic6> Vždy keď som štartoval karburátorovú motorku som mal "obavu", či akurát teraz som ten sýtič použil vhodne alebo nie. Nebol to samozrejme žiaden obrovský problém, len chcem tým povedať, že to vstrekovanie je fakt luxus. A nemá problém ani s nadmorskými výškami a tak podobne.
Chcem tým len povedať, že je určitá miera "nových" technológií, ktoré sú podľa mňa vhodné - zas, pre mňa.

Akurát včera som pozeral, či nedokúpiť XR600. Len tak. Ak by prišiel koniec sveta. Ale potom ma napadlo, že ak bude koniec sveta, nebude ani benzín. A potom ma napadlo, že vlastne ani svet. Zostanem len ja a motorka a kadiaľ potom jazdiť?

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 20:26 | Nahoru | #205
Jaro27, čau, dík za pochvalu, ale s tým endurom TE 449 , ja som to nekritizoval, len som poukázal na skutočnosti, na ktoré som vás chcel upozorniť, problém s reťazou v blate, spojka , problém z ND, ten je najpálčivejší a bude ešte viac. Aby som vás zachránil pred nešťastím. Ja som rád , že ju mám a sa teším keď to bude pojazdné a konečne sa povozím . No, k veci. Pýtal si sa na halter a jazdu vo väčšej rýchlosti po asfalte. Dajú sa kúpiť závažia na špice. Ja som to riešil odliatím závažia, vyrobil som si ho sám. Žena mi pri výmene pneu odvážila na kuchynských digy váhach halter. Vážil 75 g. Vyrobil som si jadro-kópiu špicu aj s tou maticou zo sadry a pomocou plastelíny blalblabla som si to odlial , potom rozrezal na jednej strane odvážil a nasadil na špic oproti halteru. Koleso prevážiš, stačí staticky dáš osku do kolesa a medzi dve stoličky. rozdiel v jazde s vyváženým a nevyváženým kolesom je obrovský , hlavne pri rýchlostiach nad 100 km/hod. Keď som sa vracal s trate tak som to púšťal pri návrate aj nad 120 , nech si aj tá motorka užije, našťastie mi tá kľuka blokla v teréne, lebo by som tu už nevypisoval ftákoviny. Na vaše použitie halter musíš mať, lebo v teréne jazdíš s tlakom max 0,9 Atm , zabrzdíš a utrhneš ventil. Zadok netreba vyvažovať, ale môžeš, bude to len lepšie. Halter musíš mať vpredu aj vzadu. Teda kvôli tomu podhusteniu, ale to vám nemusím písať, viete to lepšie ako ja. Na štupľových gumách sa po ceste jazdiť dá, ale sa rýchlo opotrebujú a budú bezštupľové. Štupľové gumy do blata sú tvrdšie teda vydržia viac na sfalte ako tie určené na kamenistý terén. tie sú z mäkšieho materálu, aby sa nešmýkali po kameňoch. Ja používam vpredu C-19 a vzadu EF-07.

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 20:34 | Nahoru | #206
krokoš: ceníme si přízpěvků k tématu, přestože majiteli moc radosti do života nepřidaly. Taky považuju za správný a přínosný, psát sem a vykládat fotky vysypanýho stroje někde v tramtárii, nebo nějaký echtovní zapadnutí, který je ve většině případů zbytečný.

Nechť se adepti na podobný cestovní akce poučí z našich chyb a neopakují je a hlavně, ať si vyberou adekvátní stroje, odpovídající destinaci a nenecahjí se zblbnout chytrákama, jako my.

Asi se musím přiznat, že jsem o ccm taky vážně uvažoval, ale pak mě bohové dohodily 701 ku a byl klid.

Naposledy editováno 25.10.2022 20:37:01

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 20:38 | Nahoru | #207
EF07 považuješ za tvrdou gumu ? Já žil v domění, že je to měkká guma. Za tvrdší a výdržnější jsem považoval c02 a tracker. Právě ho nazouvám a víkend je ve znamení asfaltu písku a bláta, tak se ukáže.

Naposledy editováno 25.10.2022 20:39:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 21:34 | Nahoru | #208
ZdendaZB> no, o tých gumách , neviem to z vlastnej skúsenosti, len som to čítal. Pôvodne som myslel, že do blata sú mäkké gumy a na tvrdý terén tvrdé, ale ono je to opačne. Podľa mňa, to čo máš, myslím motorku, lepšie asi nezoženieš pre tvoje použitie. Máš to vyskúšané, poznáš to len to ešte to vylepšíš a hajde zas do nejakej tramtárie. A o tých gumách vieš viac ako ja aj zo svojich skúseností.

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 21:55 | Nahoru | #209
jaro27>
Ja by som doporucil pozriet si videa od Noraly "Itchyboots".... zacala s Royal Entfield, ma aj Honda CB500X a potom v juznej afrike vyskusala Honda CRF250 a teraz je na CRF 300 Rally... takze tato motorka by asi bola najlepsim riesenim...

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 22:14 | Nahoru | #210
Jenže ičí nemá moc síly, 690ku by nezvládla, a chce nízko sedadlo, proto jezdí crf. Ale pro Jara je to fakt fechtl. Jaro je celkem nabušenej z bojovejch sportů, občas někomu zlomí pár kostí v těle a každej druhej den je v posilce, takže nějaký kilo navíc mu nevadí a ještě je docela vysokej a má dlouhý nohy.
Jemu nedoporučujte nic, co nemá aspoň 50 koní a sedadlo niž než 90 cenťáků.

Jednou jsem ho chtěl hodit do křoví, protože mi odmítl umejt po ránu motorku a už víme jak to dopadlo. Ragby neragby, zametl se mnou jak s koštětem.

Naposledy editováno 25.10.2022 22:16:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 18 7.12.2022 v 16:55 lopata75

TOPlist