bmw_r1300gs_cartec

Téma: Polský TET 27-30 října
17.10.2022 v 12:14
zatím jedeme dva já a ktm790, pirelli mt21, polský tet, spaní a jídlo venku, bláta se nebojíme, písku se nebojíme, ale vzhledem k mastodontí hmotnosti 790 to bude jen takový lehký onroud

odjíždíme ve čtvrtek po poledni směr Jelení hora, návrat neděle večer, nebo ponděli dopoledne

Naposledy editováno 25.10.2022 16:33:29

Blokovaní uživatelé: MedWed, Capt.Orr

24.10.2022 v 11:34 | Nahoru | #1
takže odjezd je kolem 2 hodiny +-
kdyby se nešťastnou náhodou někdo rozhodl jet zakrosit do Pollandistánu

Naposledy editováno 24.10.2022 11:35:08

25.10.2022 v 16:35 | Nahoru | #2
Nová kola, nové gumy MT21 dokonce nasazené na dušových kolech. To je sen každého jezdce na 790-ce.

Trackery budu testovat na svým Mastodontovi 701, tak uvidíme kolik dají po asfaltu.

26.10.2022 v 14:38 | Nahoru | #3
Tak kolega nemůže, řeší závažné problémy. Já ale jedu, a jestli se chce někdo přidat, třeba i na větším stroj i, tak není problém, trasa se dá uzpůsobit. Jen to chce pneumatiku, s kterou se dá jezdit po polňačkách kde se vyskytuje bláto.

26.10.2022 v 17:58 | Nahoru | #4
Jen tak ze zvědavosti... kontrolují Poláci covid nebo vůbec cizince, Čechy?

26.10.2022 v 22:49 | Nahoru | #5
Mě tam nikdo nikdy nekontroloval, navíc sezóna kovidu snad už skončila, teď je v módě uká pokud vím.
I když byla sezóna vidu v plným proudu, a jeli jsme do polonin na kole tak nikdo nic neříkal a to nás 2x zastavili pohraničníci. Asi ze zvědavosti.
A jestli budou kontrolovat, o čemž silně pochybuju, tak pojedu lesem a tam nikdo nikdy nekontroluje

Naposledy editováno 26.10.2022 22:50:41

1.11.2022 v 15:09 | Nahoru | #6
Tak vážení polskej TET, vydržel jsem na něm půl hodiny a pak jsem to vzdal. Bylo to na mě příliš, asi je to projektovaný pro čopry a superbajky. Jsou to jen zkratky mezi vesnicema, polovina vede po asfaltu a když je nějakej zajímavej les, tak se mu ihned vyhýbají. Není co dodat.

Takže jsem si pojezdil trochu a v noci nad Wegliniecem.°

Podíval se k hraničnímu veletoku s Východní Germánií

navštívil památník u řeky, kde to sověti fašounům natřeli

nabral vodu v tůni sloužící jako požární nádrž

viděl několikrát obrovskýho jelena s megaparožím a večer si ugriloval klobásku se zeleninou a sýrem.

Po ránu

přes vojenský polygony Žagaň. Tam to bylo nejzajímavější plno písku, cesty jak v Severní Africe Samozřejmě jsem se musel zahrabat, ačkoliv to není tak jednoduché jak se zdá. Je potřeba pořádně zagazovat a hrabat a hrabat, přičemž motorka chce letět kupředu. Ale od toho máme přední brzdu.

a pak najel na veleslavný TET, ale jak jsem psal, psychycky jsem to nevydržel a sjel na jih do hor u Českých hranic.

Minibrod a takový lehce bahnitý a strmý výjezd s trochou napadaného kluzkého listí, spestřil soumrak, jenž pomalu padal na opuštěný les.

Tam se mi opět začalo líbit a k večeři byla uzená ryba se zelninou a rozpečenou bagetou s jakými si chutnými zrníčky.

a jak se setmělo, tak to nemělo chybu.
Zde evidentně pršelo, narozdíl od severně položených míst, kde jsem jezdil po píscích.

Za celou dobu jsem venku potkal asi tři lidi, jinak liduprázdno, naštěstí. Dodatečně jsem zjistil, že to je nějaký národní park, či cosi takového. Samořejmě jsem tam vůbec nejel

Kdesi hluboko v lesích jsem čirou náhodou narazil na prastarou pyramidu Aztéků, kde přinášeli krvavé oběti svým bohům.

Jak si tak brousím po lese sem a tam, přijel jsem k takovému, z mého pohledu a z pohledu naloženého cestovního stroje, prudkému klesáku. Naštěstí nebylo moc mokro, takže kola docela držela, ale po pár stech metrech začalo větvové peklo. Někdo tady pokácel pár stromů a větve naházel přímo na cestu. Samozřejmě, že se mi nechtělo v tom smrťáku otáčet a proto jsem vjel do větví. A to byla částečná chyba, protože se po pár metrech nedalo jet a ani se nedalo otočit. Tak šup z motorky a krok po kroku jít vedle motorky a doufat, že nespadnu. Tento superúsek trval několik set metrů, které jsem po 20 minutách zdolal. Trochu jsem se zapotil a před koncem jsem musel dokonce několik metrů odházet, protože tam vznikaly jakési schody, přes které se nedalo dostat.

Spotřeba po lese kolem 7 litrů, trochu jsem bloudil a zkoušel co snesou nový trackery. Vyzkoušel jsem singltrek, ale je to hrozně úzký a celkem o ničem. Bahna moc nebylo, seriózní brody tam vůbec nemají.

A co dodat na závěr, měl jsem menší žaludeční problém, protože jsem si dal k obědu asi půl kila zákusků se šlehačkou a zajedl to uzenou rybou.

Tak jsem dostal asi na hodinu hnačku, ale ta naštěstí rychle odešla. ( toto proběhlo někdy kolem druhé hodiny odpolední)

Plodný večer byl zakončen po dvouhodinovém hledání vhodného místa ke spaní vedle minipotůčku na nepoužívané cestě. Všude kolem, dělali probírku a proto nebyla o dřevo nouze.
Vše bylo sice mokré, ale za pomocí pár starých trouchnivých a také vyschlých klacků se podařilo zapálit velké syrové kusy.

Nešťastně zvolený, avšak velice chutný oběd jsem u ohně zajedl panini s minipárečkama a zeleninou, česnekovým sósem a rajčatovým dressingem. Pochoutka. Medvěd ani vlk tentokrát nepřišel.

Ranní vstávání v 11 hodin se trochu protáhlo, poněvadž jsem se odebral ke spánku až po druhé hodině noční po úspěšném ohňování a grilování.

Následovala snídaně nepříliš odlišná od půlnoční večeře a pak jsem pokračoval směrem na jih.

Takže se mi akce líbila a že to bude až tak zajímavý jsem vůbec nečekal. Navíc hromady spadaného listí, které zakrývalo vymletou cestu přinášelo veselé chvilky hlavně během výjezdů a sjezdů. Samozřejmě velmi pomalých a opatrných. Jak jinak

Naposledy editováno 01.11.2022 20:55:49

1.11.2022 v 21:57 | Nahoru | #7
Takový cestovatel a nechá se nachytat na profláknutou turisťárnu pro cendurový mainstream . Copak nevíš, že na trasy popsané v průvodcích se zásadně nevydáváme? A proč, Kefalín? Protože to je navoněná bída! A hlavně nuda pro nočního vlka

2.11.2022 v 07:42 | Nahoru | #8
V životě jsem na polským tetu nebyl, tak jsem to musel otestovat, navíc když všichni tvrdí jak je to obtížný a jak tam skáčou, padají a brodí. Jsou tam písečný duny a pisty jak na severu Afriky a zároveň všude tajga jak na severu. A fakt měli pravdu. A ta pyramida Aztéků byla asi nejlepší atrakcí, hned po památníků u potoka s Germánií.

No a taky jsem 3x spadl, 2x skočil, trochu a brodil celkem 8x. Ale jen mimo tet

Ohniště nehasím, v tom mokru nic nehoří. Byl jsem rád, že jsem našel místo, kde nebylo bahno pod listím.

Naposledy editováno 02.11.2022 07:50:43

(reakce na) Polský TET 27-30 října

2.11.2022 v 12:35 | Nahoru | #9

MedWed píše: Ok

Kdyby to listí bylo vyschlý (trochu tam navíc foukalo) a já tam zapálil voheň, tak než by se stihlo rozhořet dřevo, tak by listí bylo v jednom plameni. Měl bych co dělat, abych vůbec stihnul vodjet.

Naposledy editováno 02.11.2022 12:35:43

1 reakcí na tento příspěvek Polský TET 27-30 října

2.11.2022 v 22:05 | Nahoru | #10
Poláci se nezdají...

když jsem byl nakupovat, sleva pro kamarády z východní fronty 30 procent. Majitelé bmw sleva navíc 10% a kdo bude mít malého esesáčka na přístrojové desce dostane celých 50% z ceny dolů !

Ještě nějaký doplňující otázky k tématu vážení než odjedeme na další drsnou expedyci ?

Obrázek jsem samozřejmě zkopíroval někde z internetu a je to nechutný, vůbec netuším, kdo to ten chman je a nic takovýho bych si nedovolil vytvořit, sláva sovětům, osvoboditelům Polska !!!!

Naposledy editováno 06.11.2022 16:51:19

6.11.2022 v 16:38 | Nahoru | #11
tak tady máme na návštěvě jednoho chudáka za druhým, už je ani nestačíme mlet do psích konzerv
a těm, co jsou extra sprostí a drzí, ještě před tím trochu natrhneme skafandr a pocucháme ciferník

A nejlepší jsou rozbíječi úst a takoví ti svalnatí křiklouni od klávesnice co mají hroznou potřebu vyhrožovat. Když je pak vidíte naživo, ty chudáky, tak se musíte držet abyste se hned ze začátku nerozesmáli . Moderní hospodský tlučhubové, co už nemusí ani do hospody, aby se realizovali. Teď tady zrovna jeden byl, než dostal co proto a už je na cestě do konzervárny.

Naposledy editováno 06.11.2022 16:52:28
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB