bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuning Jikovu babetta
14.10.2022 v 16:43
Ahoj. Mám babettu 207 s novějším typem karburátoru (z 210) a napadlo mě ho trošku potunit provrtáním části předního difuzoru (zelená). Vím že ta díra v červeném kruhu je vzdušník, ale nevím co je ta díra pod difuzorem (modrá). Jedná se o přepad z plovákovky, ne? když tenhle tuning jde udělat u fechtla (mam to) a funguje to, tak by to šlo i tady ne? Kecy s DellOrtem si strčte někam Díky

Naposledy editováno 14.10.2022 16:43:55

2 reakcí na tento příspěvek Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 18:47 | Nahoru | #1
zdar, jen se zeptám, jak se pozitivně projevuje fechtl po tom tvym tuningu? troufam si rict, ze ač jsem amatér tak toho vim o motorech dost ,jsou tady daleko větší odborníci, kteri k tomu řeknou daleko vic než já , ale asi by mě nenapadlo vzit vrtačku a hurá s ní na karburátor.ale jak píšeš, kecy si nechám, tak s chutí do toho

(reakce na) Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 18:54 | Nahoru | #2
rg250> to víš... Výrobce byl debil co tomu vůbec nerozuměl... Tak musí nastoupit TUNNING..

1 reakcí na tento příspěvek Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 21:31 | Nahoru | #3
Chlapec má dle profilu 14,což by odpovídalo tomu dotazu...Na druhou stranu, mám v práci kolegu kterému je 55 a ten bere vrták na výfuky
Milý autore tohoto vlákna. Zkus brát v úvahu, že při návrhu motoru a jeho plnění palivem se postupuje komplexně. Takže žádný koně po převrtání nepřiklusají. K čemupak je dobré převrtání přední části difuzoru před šoupátkem, když zbytek bude mít stejný průměr? A opravdu ne, nejedná se o přepad z plovákovky. Jako správný úpravce bys mohl mít alespoň nastudovanou funkci a stavbu karburátoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 21:31 | Nahoru | #4
rg250> pohral jsem si s velikosti vzdusniku pro hlavni a volnobeznou trysku, potom s cestou co spojuje trysku a plovakovku, rozšířil jsem pilníkem difuzor a nakonec strhnul tu hranu co je u odkapu (původní schod jsem vybrousil aby tam bylo tak 0.5mm) a motor má lepší průběh a točí podle sluchu trošku víc, a na výkonu taky "přidal"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 21:36 | Nahoru | #5
Anti> no, co to tedy je? Vím že to nepřidá, ale chtěl bych to zkusit. Neměl jsem na mysli že vezmu vrtačku a prostě tam doslova udělám díru jak do prdele, ale že bych tl rozšířil třeba o 0.5-1mm a udělal z toho kuželovitej tvar. A nepovažuju se za "správného úpravce", teprv začínám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 22:05 | Nahoru | #6
Barkpipik> zdar, tak jsem rád i za tebe, že to podle sluchu točí víc, tím to musi být poznat i na výkonu. já bych teda karburátor tunil výměnou trysek, otevřením sání, pohrál si s hladinou paliva, jehlou, vyleštil a přebrousil kanály apod., nebo bych na to koupil celej karbec jinej, a upravil kolínko, návodů co tam dát je na netu mraky, ale tvůj stroj, tvoje cesta. a hlavně bych si nastudoval, jak celý karburátor funguje, protože je to komplikované zařízení, které za chodu motoru využívá postupně různé své části, tak aby motor fungoval plynule v celém spektru otáček a zatížení. to že ti to jede po pilníkové a vrtací anabázi je spíš zázrak než cílená činnost.bez urážky.taky jsem začínal ve 13 s fichtlama a tyhle snahy uz mám taky za sebou.

(reakce na) Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 22:11 | Nahoru | #7
rg250> leštění je přežitek. Jinak souhlasím.

1 reakcí na tento příspěvek Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 22:30 | Nahoru | #8
Babetta ma uplne jiny problemy, neh karburator. Kdyz udelas motor a plneni, zjistíš, ze si skoncil u zapalovani. Pak udelas zapalovani a zas nemas prevody. Ja si to uvedomil vcas a skoncil jsem u toho zapalovani ?
60 km/h po rovine s o 1 zub rychlejším prevodem. Pak umrela na zapalko.

(reakce na) Tuning Jikovu babetta

14.10.2022 v 23:09 | Nahoru | #9
rg250> dík, no s hladinou jsem měl problém s tou jsem si vyhrál, jinak trysky zůstaly původní a žádnej problém není že by se dusil nebo to mělo chudou směs, jo a z filtrboxu jsem oddělal to horní víčko. A kolínko jsem musel upravit kvůli karbecu tak jsem ho lehce vyleštil (kdyby bylo moc, tak je pravděpodobnost že se směs blbě promíchá a nebo że se budou tvořit "kapky") přecejen je to hrubý odlitek. úpravu jsem našel na jawa-50.cz . Sice je to zbroušený pilníkem, ale vypadá to hezky a ne jak některý válce který někdo tunil kamarád takhle jeden koupil, divím se že mu to vůbec nastartovalo XD viz foto jeho válce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Jikovu babetta

15.10.2022 v 06:48 | Nahoru | #10

Barkpipik píše: Anti> no, co to tedy je?...


https://www.vut.cz/w...e.php?file_id=149379
Obrázek pod kapitolou 3.3.1. Doporučuji přečíst celé. Takto se to dělá...

Tuning Jikovu babetta

15.10.2022 v 08:47 | Nahoru | #11
Je pravda, že i z bagety se dá výkon dostat. Kolega se tím dost zabývá. Otackama se to blíží motorové pile, ale v max je nekde kolem 100. Životnost minimální.. A není moc lidí, co má odvahu jet na ni tak rychle.. Ne brzdí a vlní se to jako had.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Jikovu babetta

15.10.2022 v 14:05 | Nahoru | #12
Anti> Dovolím si citovat z té bakalářské práce na téma "co na babetě pokazit, aby to jelo ještě hůř"

Při pohledu na výkonovou charakteristiku upraveného motoru (Obrázek 19.) lze konstatovat, že provedená úprava měla negativní vliv na maximální výkon motoru. Důvodem bylo použití nevhodného karburátoru, jelikož jeho nastavení neumožňovalo motoru dosáhnutí předpokládaných otáček maximálního výkonu n=8000min-1, se kterými bylo počítáno při návrhu rezonančního výfuku, a směs byla příliš bohatá a motor při měření výkonu vynechával. Z důvodu nedostatku času a nedostupnosti vhodného karburátoru není možné na základě prvního měření zhodnotit přínos provedených úprav. Dalším krokem bude použití menšího karburátoru o průměru difuzoru 17mm a jeho seřízení, aby složení směsi odpovídalo požadavkům motoru.

(reakce na) Tuning Jikovu babetta

15.10.2022 v 18:54 | Nahoru | #13
Ariete> Já to četl, i grafy jsem viděl. Jen to potvrzuje co už jsem napsal. Že smysl to má při komplexní úpravě. Za předpokladu že se nestane taková bota jako v tomto případě....

Tuning Jikovu babetta

15.10.2022 v 19:54 | Nahoru | #14
Někdo musel přijít na to, že vyfukováním cigaretového kouře do umyvadla zlato nevznikne.

(reakce na) Tuning Jikovu babetta

16.10.2022 v 21:19 | Nahoru | #15
mi_psi> jj, nejlepší je rovnou koupit motor minarelli am6,ktomu ne i mrtě tuningových dílů atd...

Tuning Jikovu babetta

20.11.2022 v 22:47 | Nahoru | #16
Tak, motor má o hoodně lepší vršek. Úprava se povedla, takže úspěch ale musím poladit aby jela ve spodku.. koleno říznuté až moc..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros
Babetta vynechava, už nevím co s tím Babetta 210 Martinkun 6 12.4.2024 v 09:09 JAVR
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 10 12.4.2024 v 08:02 ramlik


TOPlist