globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hydrovak na vodu na benzín
 
12.10.2022 v 07:35
Vím že jsou vaky na benzín, třeba pouštní liška, jenže ta má tak blbě řešený hrdlo, že bordel padá mezi vak a obal a pak se to může prodřít. Samotnej vak bez obalu na 3-4l jsem nikde neobjevil a objednávat něco z aliexpresu je v týhle kategorii velký riziko.
Tak mě napadlo použít třeba tohle:
https://8a.cz/hydrov...vEAQYASABEgJy0_D_BwE
Používám je na vodu (3l), mám na to látkový obaly na předku motorky a mohl bych to tam rovnou šoupnout benzín místo vody v případě potřeby. A vaky na vodu srolovat a někam píchnout. Můžu tam sice šoupnout petku, ale ta má jen 2l a to je málo.

Taky mám dvě petky po 2l na zadku motorky na pití, případně benzín, naproti vejfuku, ale kvůli rozložení váhy to budu asi rušit. Nechám si jen jednu na pití a asi ji přesunu jinam, protože vzadu je pořád špinavá a zabahněná.

Všichni mluví o vybuchování petlahví s benzínem, ale nikomu se to nestalo a nikdo nikoho nezná, komu se to stalo. Takže to neřeším a petky používám, ale ty vaky by byly mnohem lepší.


Naposledy editováno 12.10.2022 07:38:30

1 reakcí na tento příspěvek Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 07:01 | Nahoru | #31
Ono moc moznosti, nez to rozumne rozmistit po moto, neni. Hlavne aby se naraz neprelevala vaha na jednu / druhou stranu.

(reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 07:37 | Nahoru | #32
RomanHA> Zaujímavé video. Každopádne 201 kg s plne naloženou motorkou vrátane 30 lit benzínu a 10 lit vody je dobrá hodnota. Niektoré super motorky majú toľko kilogramov ešte len na montážnej linke a to ešte nie sú úplne skompletizované.

(reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 07:52 | Nahoru | #33

vilemx píše: ... ale mít na motorce porůznu upevněných 15 litrů /10 kg kapaliny v měkkých vacích či flaškách...”



Plná PET alebo plný vak sa bude správať ako pevná hmota. Ak sa pevne prichytí, tak sa to hýbe zarovno s motorkou. Horšie bude, ak je PET vo vaku a ten je len zavesený a PET sa v tom môže hýbať.

Na Bazu Iljiča je to 160 km a nie sú tam veľké prevýšenia. A ak sa tam už rozmáha turizmus, tak aj "cesta" tam asi nebude tankodróm. V závislosti od podmienok motorka môže zožrať 6-8 litrov, Čo je takmer jeden vak.
Následne nás čaká asi 120km, ale už asi ťažkej trate. Na 120+120 km by mi mala stačiť nádrž, ale jak budú podmienky fakt ťažké, tak treba mať rezervu. A navyše na návrat z Bazy iljiča je treba ďalších 6-8 litrov.

Takže to vychádza na nejakých 560 km, kde aj 30 litrov asi bude na hrane.

Ja mám v hlavnej nádrži 12 lit, takže potrebujem ešte 10+10 (vychádza mi, že ideálne) vo vakoch.

(reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 07:56 | Nahoru | #34

vilemx píše: T... na 10 dní blbnout do pouště. ... jako stan, postačil jen kus igelitu. .



Čo balíš na 10 dní do púšte?
(nemienim ti dávať rady čo si nevzal, zaujíma ma, čo si vzal)

Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 08:49 | Nahoru | #35
A před nějakým seriózním brodem se stejně musí krámy z motorky shodit dolů, takže na ní nevadí ani vaky. Jen aby nebyla gruntovka na basu nějak moc rozmoklá protože potom by to byl tanec.

Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 09:44 | Nahoru | #36
Moc to řešíš. S těma petkama ti dám radu. Mám takoví zvyk prázdné petky sešlapávat a srolovat když je vyhazuju bo třídím Když si dám do batohu nebo do motorky petku s vodou a upíjím tak jí vždy zmáčknu až je voda u hrdla a zašroubuju. Tím se ta petka jakoby tvaruje a zmenšuje a dá se třeba i ohnout. V tvém případě jak si psal, že co pak s prázdnýma petkama, které se můžou hodit později je jednoduše sešlapej a zašroubuj. Docílíš toho, že zmenšíš jejich objem a nacpeš to různě po motorce. Pak do nich jen foukneš a jsou z nich zase petky na benzín. Jen chce asi vychytat kterou petku. My doma třeba chlastáme Magnesii a ty petky jsou dost tvrdý, ale zase by mohli být pevný. Jiné vody jsou dost tenké, ale zase aby se to nějak neprodřelo. Chce to zkoušet. Já mám ADV s 24l nádrží a pak 1 gal rotopax na vrchu pravého kufru na který pak i přidělávám další věci takže nepřekáží, ale po většinou je ten rotopax stejně prázdný, ale nepřekáží jak sem psal. Mám ten držák na tvrdo přidělaný k víku kufru tak ho musím vozit chtě nechtě.







Naposledy editováno 19.10.2022 09:47:14

1 reakcí na tento příspěvek Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 10:42 | Nahoru | #37
Jo, treba mäkký plast PETky. Ja to s vodou robím rovnako, ale len v prípade, že PETku už nechcem používať. Stalo sa mi už totižto, že sa ten plast prelomil a voda začala vytekať. Stena plastu sa pri prehnutí určite oslabí.
A predstava, že prídem na benzínku a začnem vyberať vodu vo vhodných PET, aby som tú vodu zas ihneď vylial...
Vak je ľahký je skladný. Síce drahý, ale mala by to byť väčšia istota. Občas do PET natankujem, ale to je fakt len ako rezerva, nie 20 litrov.

(reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 11:19 | Nahoru | #38
jaro27> asi to bude petka od petky. Jak sem psal. Chce to zkoušet. Každá firma má ty petky skoro jiné. Některé se jeví i dost pružně. Mám i ten MSR vak tuším, že 5 litrů (teď nevím, je v garáži) a ten by na benzín byl taky dost slušný.

Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 12:15 | Nahoru | #39
Já osobně jak jsem psal, petky jenom na přejezd, ale ne mimo silnici (dobrý cesty) kde se všechno šíleným způsobem klepe a drnčí. No a zkoušení různých petek někde v terénu je kravina že jo to je nereálné. Vezmeš petku kterou máš nebo někde vidíš.

A spolehlivost vaku, na to bych se taky moc nespoléhal teď můj super pupr izraelský vlak vojenský se rozlepil ve švu po 14 dnech používání. Pak jsem ho pájkou přes alobal sice spravil ale jak se na tohle můžeš spolehnout. Takže určitě ne jeden velký vak protože ten když ne tak přijdeš o všechen benzín asi v čudu.

Když povezu co mám to je těch 23l plus čtyři pet lahve Po dvou litrech a jedna z nich křupe ne tak se zase až tak moc neděje. To samé menší vaky.

Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 16:18 | Nahoru | #40
A nešel by vak svařit u hydroizolatérů na míru...

1 reakcí na tento příspěvek Hydrovak na vodu na benzín

19.10.2022 v 22:16 | Nahoru | #41
A máte vlastně na to vaše cestování vhodné motorky, když musíte řešit, jak na dvě motorky dostat přes třicet litrů benálu navíc? Pokud byste jeli na NC-čku nebo nějaké stopětadváce nebo čtvrtlitru, tak se spotřebou kolem 3 litrů na sto ujedete nesmysl. Ale to ne, voni musí mít hento sedmikilo s dvojnásobnou spotřebou, pane vachmajstr, aby byli světoví

Dost jsem toho najezdil na malém 250 Dominátoru, co bral právě ty tři litry, vážil sakum prdum 130 kg a na vytočenou jedničku jel jen svižným krokem. Jako jet s tím po dálnici do Fara by asi nebyl dobrý nápad, ale z Prahy do Blavy jsem s tím po dálnici dojel a potom dál na Balkán už pokrařoval po okreskách (tehdy tam stejně ještě dálnice nebyly)...

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 07:49 | Nahoru | #42
HQ701 pohotovostní hmotnost 156kg 55kW x NX250 pohotovostní hmotnost 133kg 20kW ..... hmotnost rozdíl 22kg spotřeba rozdíl 1,5lt/100km.

CRF300 pohotovostní hmotnost 145kg 20kW, podvozek o ničem - po všech stránkách nesmysl ve srovnání se 701 kou. Pouze dvě vyjímky, kdy to má opodstatnění: krátký nohy, nedostatek financí. Neznám nikoho, kdo měl dostatek financí a měl správnou vejšku, aby si vybral crf300 oproti 690.

AJP PR7 nespolehlivej krám. Neřešíme.

SWM 650, Himalajan apod.- to už nejsou motorky do terénu, jsou to silniční stroje

Někdo si kupuje motorku kvůli spotřebě a protože chce fakt hodně ušetřit, stačí mů výkon fechtla. 90km/h je jeho cestovní rychlost a že ty motorky nemají fungující podvozky mu vůbec nevadí. Pak jsme přišli na špatné místo.

Naposledy editováno 20.10.2022 07:59:29

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 07:54 | Nahoru | #43
Každopádně nx250 v terénu bude brát určitě 3 litry, tomu věří všechny děti na střední škole, když jim paní učitelka vypráví pohádku o perníkové chaloupce. Jako bych to neznal, všichni jezdí s 690 a 701 za 4 litry v terénu, hlavně v terénu, 140 po dálnici a motor vydrží 100 tisíc bez generálkování. Vozí na svoje expedice 15 kilo komplet vybavení i s dílama a nářadí a k jídlu jim stačí kousek salámu a pár tatranek na 14 dní. Stan je nesmysl, stačí alumatka a spacák letní ultralajt, přestože v noci padají teploty k nule a do hotelu nikdy nejdou. Vaří si v hliníkovým kotlíku všechno od čaje ž po guláš na otevřeným ohni. Hlavně v horách, v tundře a poušti, kde se válí paliva plno všude kolem.

Já táhnu 30 kilo, žere mi to v terénu 6-8, vezu 3 kila jídla a jsem rád, že vůbec projedu.

No a vidláci, co jeli djatlova tak pro srovnání djebel 250, 650, 701, dr400. Spotřeba u všech hodně podobná cca 32 litrů na 560 km, jen díky tomu, že půlka cesty je po asfaltu. U jednoho stroje přes 40 litrů, ale to bylo díky tomu, že mu v náklonech trochu přetejkal karburátor, už nevím proč, ale něco tam bylo a nešlo to po cestě opravit.

Takže bych si nedělal se zázaračným NX250 iluze, protože ta spotřeba bude odpovídat zatížení a vydechlej motor se bude celkem honit, aby to dával.Takže bude žrát hodně podobně. Ono naloženej nx250 140 kilama dostane taky pěknej záhul.

Naposledy editováno 20.10.2022 08:00:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 07:56 | Nahoru | #44
vilemx> Hele, viléme iksy, na cestovanie vhodné motorky nemáme a to nám bolo jasné už keď sme tie motorky kupovali. Ale keďže naším cieľom nie je cesta, ale krosenie v cieli, tak výber bol obmedzený. A tak potrebujeme na naše dve motorky vziať dokopy 40 litrov benzínu.

jo, ak by sme jeli na NC, to by bolo super. Dojeli by sme k poslednej benzínke na asfalte, za benzínkou rozložili stany, spravili pár superdrsných fotiek a mohli to otočiť domov. To by bolo teda superdrsná advent čurácka superexpedycyja.

Všetci sa zhodneme na tom, že dva a pol decový dominátor je najlepšia motorka na svete. Dokonca tam, kde chceme ísť, Zdenda už bol a práve na takomto dominátorovi. Žiaľ, táto motorka sa už nedá kúpiť nová - a my chceme novú motorku, páč to má nové gumy, netreba hneď meniť olej a tak podobne.
Výrobca síce vo vývoji za tie desaťročia pokročil a ponúka na predaj obdobnú motorku. A za tie spomínané desaťročia aj má čo ponúknuť naviac. Asi 25 kg.

Potom sú tu ešte rôzne klony dominátora a tie sú vo vývoji o hodne ďalej. Ponúkajú dokonca asi liter objemu naviac a raz takú hmotnosť. Proste vývoj nezastavíš.
Dokonca jeden výrobca svoj stroj zdokonalil tak, že pri výmene kolies nepotrebuješ centrálny stojan. Proste motorku otočíš kolesami hore a tá tam stojí jak priklincovaná.

Žiaľ, obaja sa bojíme toho litrového objemu naviac. Síce jazdec je chránený kopou elektroniky, ale čo ak zlyhá jedno malé čidlo? A ak zlyhá jedno veľké čidlo?

Takže viac ako do objemu 700 sme sa neodvážili. Je to síce taká chudobná motorka, dokonca vývojom zaostalá, lebo váži len niečo málo viac ako starý dominátor, ale na viac proste nemáme. A tak musíme benzín vláčiť v taškách.

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 08:11 | Nahoru | #45
A víte proč už nejezdím na dominátorovi ? Pekelný vibrace traktorovýho motoru do řidítek, po 500km za den po ruský trase kompletně vyřízenej, normální a reálná cestovní rychlost 90-95, při 100 už to začalo bejt fakt nepohodlný. Bavíme se o rychlosti dle gps. né tachometrový. Přehřívání motoru v terénu, bez ventilátoru se pořádně nedalo jezdit. Ale jinak jsem byl spokojenej, motorka fakt jednoduchá, nebál jsem se, že to zákeřně zdechne a nebudu vědět co s tím.

Nesrovnávejte s albanistánem, kam jedete jeden a půl dne po dálnici a pak už jen relaxujete. Když jedete někam dál, tak těch 700 musíte dát každej den po dobu jednoho tejdne a to se únava začíná sčítat. Nebo tam pojedete 14 dní po asfaltu a to už je fakt nudný a únavný, cesta přestává bejt cílem.

Ale to bylo před 20 lety, kdy to byl výběhovej model a končila výroba. Takže všechno vychytaný a japonská kvalita, né ty dnešní šlendrijány kde šetří úplně na všem. Viz nová afrika, tenere apod. Dřív všechno bytelný, masivní, sice vážil 180 kilo a měl jen 45 koní, ale ta kvalita prostě byla.

Jo a na ural jsem jel tejden. Dneska tam jsem za 5 dní a zdaleka né tak unavenej.

Naposledy editováno 20.10.2022 08:13:44

(reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 08:21 | Nahoru | #46
jaro27 a ZdendaZB>

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 08:24 | Nahoru | #47
No a k benzínu, evidentně se tady bavíme každej o něčem jiným. Ono v africe jsou malý vzdálenosti mezi pumpama, až na čestný vyjímky, ale tam běžnej expedičník raději ani nejede. I Pamír je ve finále v pohodě, benzín je taky všude. Jenže sever je trochu něčem jiným, ale vzhledem k tomu, že tam skoro nikdo nebyl, tak lidi nechápou. Nebavím se o trase Moskva-Vladivostok nebo Bajkal-Magadan, to jsou obyčejný silnice a s benzínem není problém. Bohatě stačí silniční gumy a velká cestovní motorka, když to nejede naprostej amatér co neumí jezdit. Zato pro amatéra s kuframa se z toho stává učiněná expedice za hranice učebnice a pak může pořádat drsný cestovatelský konference a promítání fakt drsnýho offroudu. Jestli se mu tam něco nevysype a nevrací se domů letadlem, nebo vlakemm protože opravovat takovej stroj je téměř nereálný

Vilém zná poušťní silnice jak svý boty a tak ví, že se tam dá jezdit jen na lehkou s velkou a těžkou motorkou. A dvě petky na vodu bohatě stačí

Naposledy editováno 20.10.2022 08:31:29

1 reakcí na tento příspěvek Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 08:31 | Nahoru | #48
Jenže my amatéři to prostě tak jednoduše nedáváme. Vezeme kopec zbytečnejch krůmů, nesmyslnej benzín, nedej bože i jídlo a volba našich strojů byl jeden velkej omyl, ale už to napravujeme.

Mě připravují v pozdzemní továrně dora Mega Giga BMW GS edice Adolf Hitler a Jaro si včera u novýho dýlera, bývalý plukovník SS ukrajinské armády, objednal specielně upravený Penta Norden 1500, 300 koní, dvoulitr čtyřválec, 260 kilo bez paliva, nádrž 60 litrů, zdvihy 400mm a světlá vejška 350. Bude se to jmenovat Chlouba tisícileté říše. Spotřeba 2lt na 100km v nejtěžším terénu.

Takže mám naprodej dva stroje. HQ701 enduro, najeto 3500km, jezdil s tím důchodce jen za pěknýho počasí z vesnice do města pro rohlíky. Cena 250 tisíc kč a KTM690 na silničních gumách najeto 7250km, ještě v záruce 265 tisíc kč. Při rychlém odběru sleva 10 tisíc kč. Platba v hotovosti bez papíru.

Naposledy editováno 20.10.2022 08:34:12

(reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 08:39 | Nahoru | #49
ZdendaZB> Máš pravdu, opravdu se tady bavíme každý o něčem jiném. Tedy já se rozhodně fakt jen bavím

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 08:48 | Nahoru | #50
hele, Zdendo, a čo keby sme si výfuky dali trocha dole, tak aby sa nad výfuk zmestili aspoň 2 PET s benzínom? Hm?
Alebo ešte nižšie a vošli by sa tam aj tri petky s benzínom.

A ku kolenu by sme mohli dať benzín v tesko taške. A bude to.

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 08:49 | Nahoru | #51
Počkej až dorazí nový stroje, to teprve budou videa. To už nebudeme skákat jen stometrový lavice a brodit metrový brody plný bahna. Vod touratechu jsem si objednal, samozřejmě i s montáží teleskopickej šnorchl, metrovej výsuv, takže budu moct brodit až do 1,9 metru hlubiny. Akorát samozřejmě ve stupačkách, abych měl hlavu nad vodou a neutopil se, neumím plavat.
A pak mám taky vobjednanou vod čurčbirč techu ztrojenou zadní pružinu, skákací. Takže nějaký popadaný stromy do metrovýho průměru opět žádnej problém. Asi vyložím video, kde to Jaro názorně předvádí jak se skáče přes brod.

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 09:13 | Nahoru | #52
Vaše teorie o nutnosti kvalitních podvozků, celé ohrady koní a vaření hotovek v kotlíku nabourává třeba fakt, že čmoudi jezdí na Sahaře mezi oázami do práce normálně na mopedech :) Hezky v civilu, bez zásob, navigací, satelitních telefonů a hlavně bez stresu. Prostě to je pro ně jen taková zkratka přes les, aby ta dunová pole nemuseli objíždět po pistách.

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 09:48 | Nahoru | #53
Co jsem tak vypozoroval ZdenduZB tak si jen chce vše jistit i když to je jistý. Určitě má dva stejné šroubováky kdyby se náhodou jeden zlomil nebo ztratil. Na dojetí 100km potřebuje raději 10l benzínu kdyby náhodou byla objížďka. Jídla a pití vozí na 14 dní i když jede na víkend. Atd atd ... že jo? myšleno v dobrém

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 10:03 | Nahoru | #54
Místní vidle nepotřebujou legendu afriku, protože jsou v africe, tak jim stačí fechtly s litrovou nádrží. To je snad jasný ne.

No a bez toho jedinýho a pravýho podvozku Bílá Síla, můj Vůdče, bych se nevydal ani k rybníku na ryby.
Co kdybych potřeboval přeskočit závoru, nebo přejet nějakýho vypasenýho myslifce ? Ve stopadesáti trefím jelena a nemusel bych to na normálním podvozku ustát.

A šroubovák nevozím, protože ho stejně neumím použít. Takže už v tom máme jasno.

Naposledy editováno 20.10.2022 10:04:52

1 reakcí na tento příspěvek Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 10:06 | Nahoru | #55
Jen škoda, že místní znalci a expedičníci opět neporadili nic pořádnýho k tématu, kromě dvou petek a 250 mililitrovýho fechtla... Je vidět, že páni znalci mají ruskej sever fakt v malíčku, jak tam jezdí vopřez rok, spí pod širákem v tajze, loví si medvědy na klobásky a pijou prasečí mléko místo čaje, protože na ten je potřeba vozit kotlík a ten je moc těžkej a nikam se nevejde.

Však vás pánove přejde humor, až Putin osvobodí evropu a pošle vás na zimní dovolenou na východ sbírat zlato a dyjamanty.

Vím vo čem mluvím, páč jsem byl v zajetí Kolymy celej měsíc a musel tam těžce dřít a ještě za to platit zbytkem svejch peněz, abych vůbec přežil. A to byl konec léta, v noci mrzlo, všude kolem medvědi a rosomáci a navíc pršelo a dopoledne byla mlha. 3x Fuj !

Naposledy editováno 20.10.2022 10:29:22

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 10:35 | Nahoru | #56
Hele, ja som šiel minule do obchodu a nemal som ani chrániče, ani vodu do zásoby, ani ekstra benzín ani navigáciu a len tak v civilu. A partia čehúnov na motorkách, no nabalení jak keby sa sťahovali aj s celými domami. Bandasky na benzín, navigácie, chrániče, náhradné pneumatiky a stres taký, bo jeden sa postavil do zlého pruhu... Mne by stačil len moped a čehúni na motorkách za pol mega.

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 10:42 | Nahoru | #57
ZdendaZB> Nevím jak tvoje motorka, ta má v rámci prevence “co kdyby” určitě strany tři, ale moje má jen strany dvě. Nosiče s popruhy mám tedy na celkem 4 lahve. Takže když vezmu tvrdé dvoulitrovky od Coca Coly, co se prodávají v třetích zemích, a ne ty tenké určené pro dekadentní Západ, hned mám 8 litrů tekutiny k dobru v docela pevných, ale kdekoliv vyměnitelných obalech. A když se zadaří ulovit obchodníka, co prodává 2,5 l flašky, tak dokonce 10 litrů Jo a za maskou mám ještě zastrčenou (a gumičkou zajištěnou) malou půllitrovku k okamžitému použití. Jezdím totiž tak rychle, že furt čekám na ostatní - takže nemusím chlemtat vodu za jízdy z camelbagu, který (jako socka a looser) vůbec nemám

Naposledy editováno 20.10.2022 10:43:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 10:50 | Nahoru | #58

ZdendaZB píše: Jen škoda, že místní znalci a expedičníci opět neporadili nic pořádnýho k tématu, kromě dvou petek a 250 mililitrovýho fechtla...

Lidi zde vyplácali prakticky všechny možnosti, ale tobě nevoní ani jedna. Za mne asi nejlepší ty MSR vaky. 2x 5 lirů nebo klidně 3x5 a frčíš. Benzínu pokokot. Co pořád řešíš?

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 10:55 | Nahoru | #59

Hydrovak na vodu na benzín

20.10.2022 v 11:04 | Nahoru | #60
Tak teda pánové, nechci se zase chvástat, jako vždy,...

Ale jít do obchodu bez chráničů, bez náhradního benzínu a bez navigace, je krajně nezodpovědné, pán Jaro. Co kdyby to na Vás opět přišlo a chtěl jste to tam podpálit jako v Makedonistánu ?

Vilém. Tak jestli v efrice mají tvrdé dvoulitrovky od kokakoly, tak u sovětů je mají měkkým praskající a navíc jsou drahý. Putin to má spočítaný a dokonce i pytlíky v supermarketech jsou z tak tenkýho mikroténu, že jsou na hranici použitelnosti a docela se trhají. Naše jsou oproti tomu superpevný a tlustý.

A za masku nemůžu nic zastrčit, protože masku nemám. Maska bez tuarége je jako motorka bez kol a motorka bez buzna štítku je jako kolo bez ložisek, takže vlastně ani nemůžu vyjet z garáže, protože bych daleko nedojel.

A pro kamel bag na vodu na zádech, to je tak super módní, že to nemít, tak na motorku ani nasednout nemůžeš. To jsi fakt lůzr největšího kalybru a navíc ani nemáš ten pravej mx look. Takže se už s tebou dál bavit nebudu.

Naposledy editováno 20.10.2022 11:06:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist