jakou si má holka polozačátečník 168 cm vybrat motorku do 200 kg, aby na ní mohla jet celý den, naložit na ní bagáž, bude se snadno vést a nebolela jí chromá kolena? ŘP A (bez omezeni)
Díky všem a kolama dolů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Blbý je, že mám pocit, že prodavači v bazarech se na mě koukají jako na exota, když chci došlápnout na zem, chci nějakou okolo váhu, abych byla schopná manipulace a mám nějaký rozpočet. Doporučit mi nechtějí nic a řeknou mi, ať se podívám na internet co by se mi líbilo a pak se o tom budeme bavit. Tak se otočím a říkám, tohle by se mi líbilo a on mi na to řekne, že to je těžký a vysoký. No tak to je domluva jako s tatarem. Proto se ptám na doporučení, abych nemusela studovat všechny motorky světa jak jsou vysoký a kolik váží. Nicméně mi nakonec řekne, koukněte se na internet a pak se pobavíme :D
UFF je to náročný.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Máš na to celou zimu. Kouknul bych na tu výšku sedla a vyzkoušel prioritně tu. Pak druh a výkon moto. A nakonec ty prachy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Fakt je, že nemusejí řešit váhu a nohama dosáhnou vždy, ...
A takový mezistupeň ve výšce sedla jsou pak některé Moto Guzzi.
Zamysli se nad tím - s kým a kam hodláš jezdit.
pavelgl1 píše: Mám taky bolavé kolena, pouze kdyš s nima nehýbu, čili na motorce. Cesta po okreskách 250 km je něco kolem 4 h. Řešil sem to zastávkou po každé hodině jízdy. Pokud sem vynechal zastávku, kolena se začaly ozývat. Zastávka stačila 5 min, projít se okolo motorky a jede se dál. Teď to řeším stupačkama na padacím rámu. Během jízdy se dá stále měnit poloha nohou a tak je možná nepřetržitá jízda. Problém je změna posezu při natažení mohou, aby nezačaly bolet záda. Hlavně pozor na polohu noh na té prodloužené stupačce, noha nesmí být úpně rovná. Musela bys ju potom držet na té stupačce nártem nebo mět podpěru pod patou. Co se týká manipulace s motorkou, vše vyřeší padák.
Díky, to bych asi nemohla mít úplně rovně, ale stačilo by jinak ... Fajn
Padáky sice vyřeší, ale je to trošku ostudné, řekla bych :)
P_B píše: masetka> náročný to je. Ale to vyřešíš. Nenech se do něčeho vmanipulovat.
Máš na to celou zimu. Kouknul bych na tu výšku sedla a vyzkoušel prioritně tu. Pak druh a výkon moto. A nakonec ty prachy.
Oukej, děkuji
650ccm píše: masetka> Mne sice bolí záda v kříži, když jedu na něčem "čoproidním", ale jinak všichni v naší partě (včetně mojí manželky) cestují na něčem z kategorie chopper/cruiser. Sice to nechápu, ale oni si libují a vystrkují kopyta někam dopředu.
Fakt je, že nemusejí řešit váhu a nohama dosáhnou vždy, ...
A takový mezistupeň ve výšce sedla jsou pak některé Moto Guzzi.
Zamysli se nad tím - s kým a kam hodláš jezdit.
V tom mám celkem jasno s kým, kam a jak bych chtěla jezdit. Čopry mě neuchvátily. Hodim oko na Moto Guzzi.
masetka píše: Měla bych podotknout, že jezdím na Suzuki GS 500 a to je sice fajn stroj, ale ne na delší výlety. A pak mám Hondu CBF 600, to už je na výlety, ale tak 250 km za celý den, jinak nemůžu na kolena.
Představovala bych si něco na způsob BMW GS 850/800/650 ale i to je prý velký ...
Rozpočet jsem si myslela tak 150 tis.
Pockej CBF600 (idealne S s polokapotazi) mi prijde pomerne pohodlna a pohodova motorka. Vodi se to s tou zadni 160 kou jako kolo, vysoky to extra neni, a sedi se na tom pohodlne a uvolnene, a pokud si celodenni vylet neprestavujes spint po dalnici, tak ti nemuze nejak zasadne chybet ani vykon.
Co ti teda vadi na CBF600 ? z toho se pak da odpichnout co jineho doporucit. Ale Vylozene cestaky jsou vzdy tezsi nez rikas (FJR, PanE, atd), "radobydendura" nebo "cendura" nebo jak se tomu spravne rika vzdy vyssi


Bud bys musela byt zaklonena jako na nejakem cruiseru, a nohy pred sebe, nebo jako na supersportu predklonena, a nohy za sebe ... ale pod tebe se logicky natazene nevejdou, kdyz to uz jsou na zemi.
Takze ... mi z toho vychazi ... ze z nektereho z tech pozadavku budes muset slevit

Vaha motorky nemusi byt takovy problem, kdyz ji nemusis zvedat nebo tlacit do kopce. Kdyz se jede resp. kdyz je vzprimene, vaha jde dolu a udrzet se da jednim prstem, nemusi se tolik silou - jen opakuju co vsichni vime.
A pohodli - to jest velke plexi? Velky vykon? Pohodlne sedlo? Vzprimena pozice? Vyhrivani sedla? Strasne tezky poradit.
Zkusil bych nejrozsirenejsi "budgetove" cestaky: Yamaha Tracer 7, Suzuki Vstrom 650, Kawa Versys 650, Hondy s motorem 500. Vetsinou jsou to stroje nekolikate generace, vychytane se spolehlivymi motory vyrabenymi nejakou dobu a prizpusobene pro pohodlne cestovani. Navic servisy jsou vsude, coz je fajn treba i pro prednakupni kontrolu motorky z bazaru. Navic tyhle motorky maji motory, ktere jsou pouzite treba v trech typech motorky (Tracer 7, Tenere 700, MT 07 a R7) coz znamena, ze maji vsechny v nekterych ohledech podobnou stavbu a pokud je jedna moc vysoka (Tenere 700), ale jinak je vse dle pozadavku, je mozne, ze bude vyhovovat treba Tracer 7, protoze je to podobne telo, ale na trochu nizsich nohach (pneu).
masetka píše: mariano> Až se někde potkáme, poznáme se, oba se budeme krutit :)
Kluci, kamarádi mi všichni doporučují BMW GS (ať už jakoukoliv kubaturu), že se snadno snižuje, má nízko těžiště a celkově je takové ochotné ...
no, spíš je takové "nepřekvapivé"...



Za sebe můžu doporučit Triumph Tiger 800 XR, i když je trochu těžší. Moje XRX (2015) má pohotovostní hmotnost 216kg, ale těžiště je dost nízko, tak to ani není znát, jen při vytlačení z parkovacího místa a tak

Dál určitě Yamaha Tracer 700, ta už je lehčí a na první dojem mě přišla jako kolo.
No a Suzuki Vstrom 650, to je klasika. Seděl jsem jen na novějším XT a přišlo mě to taky takový lehký, a taky má nízký těžiště , ...
masetka píše: Měla bych podotknout, že jezdím na Suzuki GS 500 a to je sice fajn stroj, ale ne na delší výlety. A pak mám Hondu CBF 600, to už je na výlety, ale tak 250 km za celý den, jinak nemůžu na kolena.
Představovala bych si něco na způsob BMW GS 850/800/650 ale i to je prý velký ...
Rozpočet jsem si myslela tak 150 tis.
Co zkusit GS 650 Dakar nebo pkud vadí motorově tak hybrida GS 650 twin?Dakar teda nejni moc cestovní,ale holkám dle mého sluší.
Naposledy editováno 08.10.2022 13:53:09