Téma: Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Ahoj, dobrý den motorkáři,
jakou si má holka polozačátečník 168 cm vybrat motorku do 200 kg, aby na ní mohla jet celý den, naložit na ní bagáž, bude se snadno vést a nebolela jí chromá kolena? ŘP A (bez omezeni)
Díky všem a kolama dolů
jakou si má holka polozačátečník 168 cm vybrat motorku do 200 kg, aby na ní mohla jet celý den, naložit na ní bagáž, bude se snadno vést a nebolela jí chromá kolena? ŘP A (bez omezeni)
Díky všem a kolama dolů
2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Ahoj,vyber co tě nejvíc přitahuje...i na necestovní motorce se d? cestovat když ji miluješ.já mám stejnou výšku a bolavý kolena a na svoje SV 650 nedám dopustit
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Bohužel pohodlné motorky bývají vyšší i trochu těžší. Ale můžeš zkusit nějakou relativně pohodlnou silničku, něco jako CBF600S, nějaký kapotovaný 4 válec. Nízké dvouválce asi nejsou tak pohodlné.
5 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Měla bych podotknout, že jezdím na Suzuki GS 500 a to je sice fajn stroj, ale ne na delší výlety. A pak mám Hondu CBF 600, to už je na výlety, ale tak 250 km za celý den, jinak nemůžu na kolena.
Představovala bych si něco na způsob BMW GS 850/800/650 ale i to je prý velký ...
Rozpočet jsem si myslela tak 150 tis.
Představovala bych si něco na způsob BMW GS 850/800/650 ale i to je prý velký ...
Rozpočet jsem si myslela tak 150 tis.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
GS750..
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Versys 300, pokud nevadi nizsi vykon.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
GS 750 se asi nevejde do rozpočtu... Koukni na Triumph Tiger 800 XR (kola 19/17). Mám podobnou výšku jak ty a taky jsem podle toho vybíral. TT má sedlo v nižší poloze 81 cm. Hmotnost cca jak píšeš, 210 s plnou. Klidně napiš SZ, podělím se o zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Co takhle zkusit Hondu nc 700, nebo 750x? Měřím 160, mám ji kousek sníženou a vydlabané sedlo a teď jsme se vrátili z Albánie a dobrý. Je fakt, že s kolenama problémy nemám, ale posez je velice přirozený, nebolí mě vůbec záda, prostě paráda. Je to malé cenduro, váha kolem 220kg, asi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
masetka> Mám 170 cm a BMW F800GS na silnici v pohodě, v těžším terénu už trochu bojuju. Na cestování je ale super. Proto jsem ho taky vybrala. Abych mohla jet pohodlně třeba Balkán a spojit to i se šotolinou a lehčím terénem. Dají se na to hodit kufry, tašky a kolena rozhodně netrpí. Jinak na krátké i dlouhé trasy čisté po asfaltu mám BMW R1200R, ale to už má 235 kg.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Triumph Tiger 800xr dělají i v továrně snížené verzi přímo pro přítelkyně, které nechtějí jezdit jako batůžek, ale na své. Jen nevím jestli seženeš v této verzi bazarovou do 150 tis.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Ahoj, já tedy trochu tuším problém v těch kolenou... buď máš po operaci, nebo je máš dojebané od nějakého fajn sportu...
Potřebuješ po nějaké době změnu polohy nohou a to kolena - šlachy narovnat !
Pořiď si padací rám a na něj sklopné stupačky, jak mají na chopperech...Nejlépe vyrobit nějaké malinké pod půl boty, ale tak, aby bota na nich držela...
Když máš chabrus kolena, nevydrží dlouho v jedné poloze !!!
A lehká motorka, když ji naložíš je najednou těžká a naložíš ji většinou na zadek, tak se změní její chování hlavně v zatáčení a na stabilitě je to potom znát...
Potřebuješ po nějaké době změnu polohy nohou a to kolena - šlachy narovnat !
Pořiď si padací rám a na něj sklopné stupačky, jak mají na chopperech...Nejlépe vyrobit nějaké malinké pod půl boty, ale tak, aby bota na nich držela...
Když máš chabrus kolena, nevydrží dlouho v jedné poloze !!!
A lehká motorka, když ji naložíš je najednou těžká a naložíš ji většinou na zadek, tak se změní její chování hlavně v zatáčení a na stabilitě je to potom znát...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Za espresso přijedu a nechám tě svézt na své 800GS ADV ale bude na tebe asi vysoká Jinak pohodlnou motorku do 200kg nevim nevim. Pohodlnost motorky trochu tkví právě i v její váze a silnějším motoru. Cestovní endura jsou asi nejlepší na pohodlí cestování a na univerzálnosti, ale tam se asi, jak už sem psal, pod 200kg nevejdeš.
Naposledy editováno 20.09.2022 09:27:19
Naposledy editováno 20.09.2022 09:27:19
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
rozdělil bych to na dvě otázky...pohodlná motorka pro kolena a lehká/nízká cestovní motorka
také mám kolena/kyčle nic moc a na naháči jsem už (z prahy) v českých budějovicích nevěděl, jak se na motorce zkroutit (navíc mám ke 190 cm). řešením jsou motorky "motard s kapotou" nebo "cestovní enduro", kde se můžeš za jízdy postavit ve stupačkách. na delších trasách, třeba letos na jednom výletě 350 km od tankování do tankování bez zastávky, jedu přes 10% cesty ve stupačkách.
druhá otázka je hmotnost a výška...asi bych koukal po něčem "kola 17/17 nebo 19/17", co ti bude pohodlné na postavení...i kdyby to nemělo silný motor. třeba cb500x, f650gs nebo tak něco
také mám kolena/kyčle nic moc a na naháči jsem už (z prahy) v českých budějovicích nevěděl, jak se na motorce zkroutit (navíc mám ke 190 cm). řešením jsou motorky "motard s kapotou" nebo "cestovní enduro", kde se můžeš za jízdy postavit ve stupačkách. na delších trasách, třeba letos na jednom výletě 350 km od tankování do tankování bez zastávky, jedu přes 10% cesty ve stupačkách.
druhá otázka je hmotnost a výška...asi bych koukal po něčem "kola 17/17 nebo 19/17", co ti bude pohodlné na postavení...i kdyby to nemělo silný motor. třeba cb500x, f650gs nebo tak něco
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
masetka> Napadá mě, skvěle ovladatelná moto, s nízkým těžištěm, perfektně splňující tvé představy, ale musíš trochu přišetřit ... KTM 790ADV (bez "R"!)
V Německu už se pod 200t dají koupit...
V Německu už se pod 200t dají koupit...
3 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Co CB500X?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Animals21 píše: Co CB500X?
Úplně ideál, minimální náklady na servis, spotřeba…
Fajne nízký je i Tiger 660 nebo Tracer 7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
Animals21 píše: Co CB500X?
super volba, jen pokud jezdila na CBF600, aby to nebylo slabé1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
PETARDAK> Na 168 cm je KTM 790/890 bez R vysoké při stání. Tedy já s 183 cm a ne krátkýma nohama při zastavení dokážu položit obě nohy na zem, když sedím na nejnižším místě sedla, ale je to tak akorát. Pokud je tazatelka o 15cm menší než já, jak píše, může jí zastavování a "došlapování" dělat problém, což vyvrací podmínku pohodlí.
Pokud toto není problém a ovládání vyšší motorky se nebojí, je 790/890 ADV pohodlná až až.
A pokud ovládání vyšší motorky není problém a řekneme, že to není omezeno do 200 kg, ale okolo 200 kg (stejně jak se naloží bágly, tak je všechno přes 200 kg), je tu fůra možností: Tracer 700/900, CB 500 X, Hondy NT, Aprilia Touareg, Tigery, Versys 650, V-strom 650, Super DUKE 1290 GT (ne vážně , 830 mm sedlo, 209 kg hmotnost, kufry, plexi, tempomat, nějaké ty koně) a další a další a další...
A jsme tam kde všechny tyhle diskuze končí: zkuste si na ty motorky sednout, projet se s nimi, jedna Vám sedne nejlíp a tu si kupte. Nikdo z nás nemá Vaše kolena!
Naposledy editováno 20.09.2022 11:14:16
Pokud toto není problém a ovládání vyšší motorky se nebojí, je 790/890 ADV pohodlná až až.
A pokud ovládání vyšší motorky není problém a řekneme, že to není omezeno do 200 kg, ale okolo 200 kg (stejně jak se naloží bágly, tak je všechno přes 200 kg), je tu fůra možností: Tracer 700/900, CB 500 X, Hondy NT, Aprilia Touareg, Tigery, Versys 650, V-strom 650, Super DUKE 1290 GT (ne vážně , 830 mm sedlo, 209 kg hmotnost, kufry, plexi, tempomat, nějaké ty koně) a další a další a další...
A jsme tam kde všechny tyhle diskuze končí: zkuste si na ty motorky sednout, projet se s nimi, jedna Vám sedne nejlíp a tu si kupte. Nikdo z nás nemá Vaše kolena!
Naposledy editováno 20.09.2022 11:14:16
kuzmič> Díky, ano opravdu je největší problém v kolenou a ano přesně, nějaké ty super sporty :D Čekám až se meniskus utrhne a pak bude k operaci, zatím by nebyla výtěžnost dostatečně vysoká proti možným rizikům.
Pravda, že na Hondě CBF 600 mám velký padací rám a když už fakt nemůžu, házím nohy na něj, to mám pak kolena u loktů, asi vtipný pohled, ale na to kašlu.
Sklopné stupačky jsou výborný nápad, jinak jsem totiž s motorkou spokojená, hodně odpustí a 4válec je velmi ochotný dohodnout se a nikde mě nevypeče.
Vyzkoušíme vymyslet ty stupačky.
Pravda, že na Hondě CBF 600 mám velký padací rám a když už fakt nemůžu, házím nohy na něj, to mám pak kolena u loktů, asi vtipný pohled, ale na to kašlu.
Sklopné stupačky jsou výborný nápad, jinak jsem totiž s motorkou spokojená, hodně odpustí a 4válec je velmi ochotný dohodnout se a nikde mě nevypeče.
Vyzkoušíme vymyslet ty stupačky.
MartasUS> Ahoj díky, do Ústí to není tak daleko, třeba bych mohla přijet i já. Ale pokud bych nedosáhla na zem a nebo s obtížemi, bylo by to opravdu jen na to espresso :)
Pravda, že při jízdě problémy s váhou nejsou, ale na nějaké manipulace ze země nechci vypadat jako pako, že nejsem schopná přestrkat motorku ... Proto požadavek na váhu ...
Pravda, že při jízdě problémy s váhou nejsou, ale na nějaké manipulace ze země nechci vypadat jako pako, že nejsem schopná přestrkat motorku ... Proto požadavek na váhu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku na výšku 168 cm do 200 kg
mariano> Až se někde potkáme, poznáme se, oba se budeme krutit :)
Kluci, kamarádi mi všichni doporučují BMW GS (ať už jakoukoliv kubaturu), že se snadno snižuje, má nízko těžiště a celkově je takové ochotné ...
Kluci, kamarádi mi všichni doporučují BMW GS (ať už jakoukoliv kubaturu), že se snadno snižuje, má nízko těžiště a celkově je takové ochotné ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.