globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pevnej nepromok, kombinéza na cestovní enduro a návleky na rukavice

19.9.2022 v 18:43
Páč moje stará od lujze dosloužila, měl jsem dvě za akční cenu a jako obvykle začala propouštět v rozkroku.

Mám si koupit zase to samý, nebo máte něco zaručeně kvalitního, ověřenýho, pevnýho co se hned neprodře o sedadlo na cestovním enduru. Membránu nechci, koho znám, tak s tím není spokojenej a mě se to taky docela rychle porouchalo.

Chci v kuse, jednodílnou, protože když je zima, tak to perfektně izoluje proti větru. Pod dvoudílný fouká, aspoň co jsem zkoušel já osobně.

Většinou jsem kupoval tohle:
https://www.louis.eu...rcycle-rainsuits/850 v ceně do 2 tisíc kč.
Dřív jsem od něj používal i návleky na boty, ale pak jsem zjistil, že to nemá cenu a přešel na nepro ponožky a skončil u toho nejlepšího co je a to jsou pytlíky igelitový. Teplý ponožky z polypropylénu a pravidelně měnit. A konečně neřešit klouzání a trhání se návleků na boty. Navíc mimo asfalt nepoužitelný.

Návleky na rukavice dřív ze stejnýho matroše jako kombinéza, ale pak jsem přešel na tlustý latexový rukavice (jako u zvrhlýho gynekologa)
parádně se s tím jezdí i v terénu, nechytá se to o páčky a tak podobně.

Ty potřebuju taky nový, ale větší velikost než mají na teplé rukavice. Nemáte zdroj kde to mají třeba pro chemickej průmysl, ale fakt velký čísla. V prac potřebách jsem nic nenašel.

Naposledy editováno 19.09.2022 18:44:42
1 2

22.9.2022 v 20:13 | Nahoru | #31
O každom, kto mal jednodielny nepremok viem, že sa do neho nevedel dostať, alebo sa z neho potom vyzliecť.
Ja mám dva diely od Heldu a žiadne podfukovanie nikde. Navyše fakt poctivo chráni krk v vúbec.

Chceš jazdiť v teréne za dažďa s nepremokom? Zbytočne. Budeš rovnako mokrý z vnútra. Nula bodov.
Riešiš roztrhnutie vetvičkou? Tak to nebude pár gramový nepremok, ale možno ten oleják. Nula bodov.
Chceš nejaký univerzál aj na normálnu jazdu? Mal som (Difi). S membránoU. Vyzeral dobre, tenký a ľahký a používal som ho namiesto bundy. Ale: Nedýchal rovnoko ako aj guma. Jak je vonku vlhko, neviem prečo by malo vlhko z pod nepremoku prechádzať cez membránu vonku, kde je tiež vlhko. Navyše bol viac strihom ako bunda, teda napríklad okolo krku mi tam šla voda. A nakoniec som sa vysypal na asfalte a ten krásny univerzálny nepremok-bunda má hneď diery. (On bol aj tak prezentovaný, použiteľný aj ako samostatná bunda). Takže nula bodov.

Zbytočne zas mútiš vodu. Zas nič nevymyslíš. Dva diely, väčšie číslo, čo najľahší - zaberie najmenej miesta a jak spodný povolí medzi nohami, a on povolí, tak zas nový. Na vrchnom si daj záležať, nech dobre tesní okolo krku a je dlhší a dobre prekryje nohavice - v sede, neskúšaj v stoji.

1 reakcí na tento příspěvek Pevnej nepromok, kombinéza na cestovní enduro a návleky na r...

22.9.2022 v 21:57 | Nahoru | #32
Používám odjakživa jednodílnej a dostanu se do něj úplně normálně. Nesmíš bejt orangután co žvejkala dvě hodiny koku. A sundat jde taky normálně, akorát musí bejt trošku větší aby jsi v tom nebyl napresovanej, ale to je se vším.

Vlhkej v nepromoku není to samý jako prolitej deštěm. Terén neterén. Lepší spocenej než mokrej, asi tak.

Roztrhnutí teda řeším, protože celkem pevnej nepromok co váží 1,8 kila je z mnohem pevnějšího matroše než nějakej skot, kterej váží míň jak polovinu. Oleják bude vážit
5 kilo a nikam se nevejde.

Membrána funguje jen když neprší, to je jasný a není moc velká zima. Odpar musí bejt, to je jasný.

Dej odkaz na ten held.

23.9.2022 v 07:44 | Nahoru | #33
ZdendaZB> Ahoj, Basilisk je podle mého ještě pevnější než Cordura, mrkni na popis. Má super odvětrávání, ten týpek v myčce v něm jezdí i teplotách 30C a více ve Španělsku, každý jsme jiný.Teď jezdím jen v budě Basilisk, rád jezdím na Vysočinu, tak se můžeme někde potkat a podíváš na bundu osobně. V neděli se budu vracet z Rakouska a asi pojedu přes Novou Bystřici.

23.9.2022 v 10:00 | Nahoru | #34
Mám jednodílný a sám se bez pomoci báby neobléknu..........nejsem schopen jej dostat přes zádový chránič , protože oblečený mám asi přes ramena více, než byl původní předpoklad výrobce.
A jedna zajímavá z cest. Roztrhal jsem si v terénu svůj nemok a byl nucen to vyřešit "cestou". Tak jsem si zakoupil malou lehkou pláštěnku..........opravdu jen takový igelit s kapucí a rukávy. A byl jsem schopen se do toho dostat i s chráničovou vestou a dresem. No a protože jsem měl s sebou ještě jednu motorkářskou bundu zbavenou všech chráničů, termovložek a pod. (kvůli skladnosti), tak jsem si jí dal přes. A bylo to to nejlepší řešení.....zvenku ochrana proti protržení, bunda mokrá, takže si se moc nepřehříval, když přestalo pršet, tak rychle oschla........a kapuca na pláštěnce omezila zatékání za krk, když si se prcal okolo větví stromů. Nohy jsem neřešil.......ty byly mokré, ale protože byla pláštěnka dlouhá, měl jsem v suchu kupodivu i chloubu. Boty durch, rukavice také. Jen jsem měl vše nacpané do kalhot, takže jsem je měl rozepnuté a držely je jen kšandy.......překryla to bunda, takže cajk.
Dnes balím a jsou tady +2°C a mlha ještě teď. Začalo to letos nějak dříve

23.9.2022 v 10:37 | Nahoru | #35
ZdendaZB> Held 6950. Píše tam, že mejd in Čajna ale indžnírd in Džermeny. A že best fit BMW 1300 GS R. A keďže 1300 ešte nie je (nechápem prečo, ale dobre, beriem realitu), tak je ten nepremok jasne nadčasový.

23.9.2022 v 19:03 | Nahoru | #36

ZdendaZB píše: v pohodě, do zejtra vydržím

sry, dřív jsem se k tomu nedostal. Je na ní nápis/značka Kenny a podle toho je to tento

Jinak já tahám snad už 10 let starý dvoudílný a vyhovuje mi to, protože bunda může nahradit šustku, nebo i teplejší bundu, takže ji nemusím balit navíc. Taky občas když je proměnlivé počasí, tak si nechám kalhoty a sundám jen bundu, ať se zas tak nepařím, ale zase jsem ready na změnu. Ale vše věc vkusu.

Naposledy editováno 23.09.2022 19:06:06

23.9.2022 v 22:39 | Nahoru | #37
Tak jste mě zase rozložili. Mě se teda začal líbit ten haněnej skot, ale zase má nějaký negativní recenze ala kalhoty po pár použití propouští, propouští zip atd. Navíc jsem se na to ještě teď podíval u mocného Nihilisty, ale ten má všechno ve stylu homo-dakar takže nic jinýho ani nemůže mít. Neladilo by mu to k jeho oranžový vytuněný hrůze.
Pak příde Jaro a všechnu paropropustnost shodí a skončí u klasickýho pevnýho objemnýho materiálu. Ale to zas tak nevadí, protože já nic jinýho defakto nepoužívám.

23.9.2022 v 22:41 | Nahoru | #38
mmks tak za 1600 původní cena to bude asi na úrovni lujze, to by mohlo vydržet a za tu akční cenu co tam měli bych to asi vyzkoušel taky tam není co ztratit a přinejhorším to můžeš půjčovat sukubě, když si ji někam vezeš

tohle už tak cenově veselý není, zato to má ty pravý relý barvičky

Brůča: je hnusně, my čekáme na příští pátek, ten další tejden má bejt na balkáně pěkně, prej, haha, v horách stejně bude v noci mrznout

Naposledy editováno 23.09.2022 22:47:46

28.9.2022 v 17:07 | Nahoru | #39
Můžu potvrdit, dole pod Dubrovníkem jsou slejváky velký, ale teplo. K nepromoku, vždy se mi osvědčilo koupit oblečení někde u moře v potřebách pro jachtaře, sice dražší, ale proti vodě výborný.

1.10.2022 v 16:18 | Nahoru | #40
ZdendaZB> dnes jsem navštívil prodejnu PSI v Plzni a jejich nepromok je opravdu pevný, nemám žádnou osobní zkušenost, ale určitě se na něj mrkni. Podle mého to jen tak neroztrhneš.

10.10.2022 v 20:51 | Nahoru | #41
Mrknu, jen aby taky vydržel nepropouštět a nevíš kolik kilo váží ?

Pršelo nám jen v maďarsku v noci a pak v srbsku přeháňky, pak bez deště. Jen ten penzion, co domluvil kolega se nepovedl, ale zase jsem ho měl zadarmo

12.10.2022 v 08:57 | Nahoru | #42
ZdendaZB> Ahoj, nové kalhoty Scott v obalu váží 0,5kg, nepromokavé kalhoty jsem zkušebně smotal do ruličky a odhadl bych to na 1 kg, max. 1-1,5 kg, ale spíše myslím, že to bude to kilo. Pouze můj odhad.

12.10.2022 v 09:06 | Nahoru | #43
dík za zvážení, to je jiná liga než moje kombinéza 2kila

12.10.2022 v 11:25 | Nahoru | #44

ZdendaZB píše: To jsem četl a psal, že jestli by mi to vydrželo 50 tkm, tak ta cena je pohodová, jenže větve, poskakování kolem zapadlý motorky, někde to odřeš, nebo trochu zatrhneš a už to nikdo neopraví.

Já opravoval nepromok záplatami pro stan z Decathlonu, drží to furt hezky i po tisícu km v dešti a opakovaného sbalovaní/nasazování.

Nicméně nejlepší je asi koupit nějaké pořádné adventure hadry, něco jako Revit - Dominator 3 GTX.

12.10.2022 v 11:36 | Nahoru | #45
za 20 bunda, navíc životnost membrány je diskutabilní a jak někde praskne, tak je ta bunda už k ničemu a musíš vzít stejně nepromok
navíc s tímhle jezdit offroad jak se tomu tady na fóru říká je taky vo strach, že to někde poškodíš, případně u vohně na to padne jiskra a je hotovo