dostala se ke mě ČZ 175/477 harlejka. Rád bych věděl váš názor, zda motorku renovovat, nebo ji vyčistit a zanechat v patině. Motorka je s TP po prvním majiteli
Má přední ráfek hliníkový a zadní ocelový chromovaný. Musím někde vygooglit, jaké tam mají být.
Nedostatky, jsou: komplet rezavé výplety kol, rezavé vzpěry předního blatníku, růzmé ráfky, zadní blinkry asi ze simsona, přední blinkry každý typově jiný, rezavá obroučka předního světla, rezavé vzpěry předního blatníku, tachometr zevnitř zaprášený. A samozřejmě rezavé šrouby.
Jinak asi ok a kompletní, dle informací původního majitele před dvěma roky jezdila.
Oproti fotkám jsem již očistil přední tlumiče a výfuk a chromy jsou (na výfuku pár odřenin zespodu) OK.
Já se přikláním k názoru motorku nechat, tak jak je. Otázka je zda znovu vyplést kola, protože dráty jsou opravdu rezavé.
Díky za postřehy.
Tomáš
Naposledy editováno 18.09.2022 09:03:07
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175-477/1 harlejka
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175-477/1 harlejka
No, nechci oponovat, ale diskuse jsou proto aby se diskutovalo.
Pokud bych motorku odstrojil a lakoval rám, tak mi to přijde asi zbytečné, protože rám je vcelku v pohodě i co se barvy týká. Elelkrika je v pohodě motroka je funkční, v týdnu jedu na TK, VAPE asi zatím dávat nebudu. Dráty bych vyměnil a vyčistil náboje.
takže umyl by som ju, kolesá vyplietol na novo, nové špice a ráfiky, vyčistiť ju, vyleštiť hliník a chróm, vyliať nádrž. Vape určite 12V z praktických dôvodov. Hotovo, nič viac nič menej.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175-477/1 harlejka
Starožitnost nebo veterán má největší cenu v původním stavu,součásti které přicházejí k výměně bych se snažil vyměnit za originál méně poškozené
nebo pokud se dají sehnat origo nové.
Jediné do čeho bych investoval je repas motoru.
Vzal bych štětku a petrák párkrát bych napatlal kovové součástky počkal bych až se odmočí bordel a rez potom bych to rozdělal vyčistil vyleštil a zkompletoval
a nech bych to v původním stavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175-477/1 harlejka
Takže bys neřešil ani výplet ráfků? U drátů už nepomůže nic, sice neprasknou, ale jsou komplet rezavé. A kola jsou každé jjiné vzadu ocel-chrom, vepředu hliník.
Plus bych teda vyměnit ty zadní a jeden přední za origo blinkry.
Podle toho co seženeš za ráfek hliník bych přeleštil,pokud koupíš novej chrom tak druhej pokud to pude nachromovat
a jeden rezatej a druhej novej to by vypadalo blbě, to bych i přepletl.
Dráty nestojí moc peněz,můžeš je koupit do zásoby.
Ale rezavé dráty bych měnil každopádně, byť patina, že..a zbytek bych nelakoval ,jen to opravdu nejpotřebnější
Mám dojem, že Čzťáci mají svoje stránky, kde jsem prohlížel nespočet typů podivně kulatohranatých stopětasedem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 | kpant | 6 | 26.1.2024 v 18:17 assassin |
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 | kpant | 9 | 18.1.2024 v 13:06 milfordoj |