Kdy:
Na přelomu září/října vyrážíme na tradiční lehkou podzimní projížďku (superdrsnou adventčůrystyckou expedici) na 9 dní (víkend-5dní-víkent) do Albánye a Černé hory. Termín podle počasí, nechceme déšť.
Obsazení:
Mocný trialista na svém oblíbeném autobuse transalp s nosiči pro dva žluté vaky. Já na své malé a nízké motorce pro holky se dvěmi hranatými brašnami.
Kolega s oranžovou hrůzou se nezúčastní, protože jeho stroj prochází totální generální opravou po cestě po divokém Kurdystánu.
Hele tak změna, kolegovi tečou sliny na horskej šašlik a už pomalu začíná uvažovat taky.
Kdo se může přidat:
Tentokráte se mohou přidat i majitelé mastodontů (vše nad 180 kilo a více válci), protože kolega jede s autobusem. Podmínka jsou drapáky a pořádné světlo do terénu, protože čert nikdy nespí a občas se jezdí i v noci.
Můžou jet i holky ?
Ano, ovšem. Jako velký feminista a wegan v jedné osobě se nebráním dámskému osazenstvu a v případě nesnází v obtížnějších pasážích kolega vždy rád se strojem pomůže. Já jsem nezkušený amatér a proto se hodím jen na tlačení a vytahování stroje zapadlého z kaluže. Případně mytí stroje po akci, případně zhotovování plné penze. Předpokládám, že nebudeme zajíždět to složitějšího terénu, cože ? a smrťáky si pro tentokráte odpustíme, předpokládáme tedy.
Kdyby se chtěla nějaká přidat jako navigátor, v autobuse je dostatek místa
Ale holky se bojí a proto předpokládám, že se nepřidají. Navíc kdo by spal ve stanu že, to ani náhodou.
Plán cesty:
Vlastně ani nevíme kam pojedeme. To se vyřeší během cesty, nebo na přání konkrétních pilotů. Třeba se i vykoupeme v moři, to se ještě ukáže.
Spaní:
Zásadně venku ve stanu, žádné hotely a kempy. 3x fuj !
Jídlo:
Grilování na ohni a vaření na vařiči. Žádné hospody a restaurace. Jsme chudí a lakomí.
Pár foto pro představu jak to tam vypadá...
xxx
Naposledy editováno 25.09.2022 13:56:58
Sám starosta města nás přišel uvítat a jmenovat čestnými členy místní rady, což neodmítáme.
A také přijíždí kurýr se spojkou do mého stroje, protože je již téměř nefunkční a je třeba generálkovat.
Naposledy editováno 10.10.2022 20:03:30
Ještě předtím fotka se směšným okufrovaným strojem a španělama, co spí jen po hotelích a k naší expedici se nehtěli přidat, ačkoliv jsem je přesvědčoval, že nesjíždíme z asfaltu a spíme také jen po hotelích, ale jen s bazénem a saunou. Sám velký Trialista také ztratil slovo s těmito polodivochy z dálného západu.
Naposledy editováno 10.10.2022 20:06:44
Hlavní alkoholik po zavírací hodin pumpy ve zcela podroušeném stavu naskočil na svůj mx stroj 250ccm a celou dlouhou minutu tůroval motor v omezovači. Poté se dábelskou rychlostí vzdálil pryč. nechápali jsme, jak je toho schopen, když mu dělalo problém i mluvit a ráno měl jít v 5 hodin do práce obsluhovat jeřáb.
Další dva nastoupili do auta a přímo děsivou rychlostí se nocí řitili po úzké silničce do vesnice, kde bydlí. Měli jsme co dělat, abychom jim stačili.
Ukázka z naší internacionální komunikace.
Naposledy editováno 10.10.2022 20:19:53
1 reakcí na tento příspěvek Podzimní Albánie a Černá Hora + kousek Řecka
Naposledy editováno 10.10.2022 20:26:39
No posuďte sami.
Zde naše drsná expedice končí, protože kolegu v noci pokousali štěnice, odmítl se na rozdíl ode mne namazat repelentem a na skříni na něčem po ránu hotovala krysa. Zcela znechuceni a zničeni se vracíme domů.
Naposledy editováno 11.10.2022 15:03:32
Až na ten penzion, teda.
Dokonce jsme i zakrosili tím nejtěžším terénem asi 5 kilometrů a málem utopili autobus v hlubokém bahně. A to nám stačilo až až a budeme o tom básnit celou zimu až do příštího léta, kdy se vydámě opět na další superdrsnou expedycy.
Naposledy editováno 10.10.2022 20:45:01
Takovou superdrsnou expedici jsem ještě neviděl. Fotky jsou nádherný a děkuji Vám za jejich zveřějnění. Muselo to bejt opravdu suprový, hlavně ta divoká příroda, kde jste zůstávali přes noc, místa kam lidská noha nevkročila a ta odvaha, tankovat benzín v takových divokých krajích. Já sám bych si na svůj stroj vzal nejmíň tři čtyřicetilitrový nádrže z bmw motorád, abych nemusel k pumpě vůbec zajíždět. Co kdyby mě tam přepadli a okradli ?
Možná bych uvažoval i o dvěstě litrovým sudu z tanku na kárku za motorku. Tam bych naložil i stan pro motorku, židličky pro návštěvy stůl a litinový gril. A alespoň 20 kilo konzerv na cestu.
Ti vlci na fotkách vás nechtěli sežrat ? A divoká prasata dva metry dlouhá, neútočila, když jste projížděli kolem ? A vůbec takovejch zvířat jsem neviděl ani v televizi na wilt life kanálu.
Naposledy editováno 11.10.2022 09:40:52
Skutočne je ten preklad správny, ak je z turečtiny.
Lenže ja píšem v jazyku advent čuráčtiny a to si radšej priatelia do prekladaža ani nedávajte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podzimní Albánie a Černá Hora + kousek Řecka
ZdendaZB píše: Velice náročný offroud zkratkou přes hory, zapadnutí v metrovém bahně, kde se užovka jen kroutí a nic se neděje a doléván půl litru oleje do autobusu. Ve stodesetikilometrové rychlosti celkem pojídá, je zvyklý jezdit maximálně sto, ale my ho ženeme bez milosti dálnicí.
Žere ti to olej? Je to normální u 701 nebo 690?
Naposledy editováno 11.10.2022 15:00:15
Za rusko (měl jsem na tacháči po návratu celkem od výroby 21 tkm), místama regulérní offroad + silniční přesuny do 115km/h a spotřeboval cca 0,4lt za 7.5 tkm, doplňoval jsem na spodku olej-kukátka v latvii
Doma jsem vyměnil po 9 tkm. A po řecku a albányji cca 3,6 tkm, přesně jsem neměřil ujetou vzdálenost, mám olej na 1/3 kukátka. Takže asi větší spotřeba než v rusku. V albányji byla docela zima, ve srovnání s ruskem, takže teplotou to není. Možná ten motor dostal v rusku na jejich super benzín zabrat a začal žrát víc oleje. Nevím, nejsem na to specialista. Teď mám najeto asi 25 tkm celkem. Spojka pořád origo, což se divím, zadní desky výměna, přední taky.
Nejvyšší teplota oleje 113° voda 105° za všechny letošní cesty. Ale mám celkem specifickej provozní režim. Jezdím v terénu pomalu takže hodně spojkuju, často jednička a to může mít vliv na vyšší spotřebu.
Každopádně po každým návratu z ruska mi všechny motorky začaly brát víc oleje. A po pamíru u tigra šla spotřeba na 1lt na 1tkm. Začal prostě žrát, ale tam jsem najel tisíce km na 80 oktanovej benzín. A před tím byla spotřeba hodně malá. Měl najeto přes 30 tkm a z toho celkem dost mimo asfalt. Za celkových 60 tisíc 3x měněná spojka a 2x desky, takže evidentně dostával zabrat.
Naposledy editováno 11.10.2022 15:23:59
Inak sme sa zhodli na tej spotrebe, mojich 0,1 l/2000km a tvojích 0,4 l/7500km.
leda by odečítání z kukátka nebylo lineární
Naposledy editováno 11.10.2022 15:45:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro | Ezy96 | 3 | 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |