Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
MedWed píše: ... chápeš rozdíl mezi hezkou limo a hnusným koncernem, zejo?
jo...já že to bral z pohledu tahání auta...ne z pohledu designu nebo luxusu uvnitř...tam je to bez debat...to se teda omlouvám za hysterčení

Naposledy editováno 26.08.2022 06:30:59
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku

Měl jsem to na LPG - nádrž vyrobená v reaktorce dle mých požadavků byla na cca 110l......z Chorvatska bez tankování do Plzně......jen v cca 180km/h zamrzal regulátor. Tatra je vzduch, tak jsem tam měl malý okruh vody ohřívaný od výfuku, a když se jelo tempo, tak to nestíhalo..............jó - kdyby dnes byla doma - za 10 000kč jsem jí prodal klukovi, co s ní potom jezdil na Slovensko. Dnes by mě utrhali ruce.
Měl jsem na ní 16"elektrony z BMW, koncovky výfuků z Porsche, v zadních velkých lampách vyndané přepážky mezi červenýma - takže to vzadu svítilo jako amerika velkým světlem, vzadu křídlo, stěrače i s ramínka z Peugeota, zrcátka MB.......a protože jsem s tím jezdil pár let po revoluci, a policie měla tento vůz "pod kůží" jako papalášfáro, jezdil jsem jako prase a nikdy mě nikdo nestavěl ani nepokutoval.........na tohle doba dobrá. Zlatá devadesátá





assassin píše: MedWed> Ja neco takoveho mít tak na to hodim tažný a taham s tim motorky na motokros. To neni ostuda, to je znamka punku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
MedWed píše: ... chápeš rozdíl mezi hezkou limo a hnusným koncernem, zejo?
spravne - lepsi segra v bordelu, nez bracha v lidovem vozitku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
selkie píše: Co znamená "cenově dostupné"..?
Pro jednoho je cenově dostupná jedničková Ovce, pro jinýho dva roky stará S-klasse...
Jak často taháš.?
Pokud dvakrát ročně, bude stačit třeba ta dvojková/trojková Ovce, pokud každej víkend, bude lepší něco většího/těžšího..
Něco málo už odvlečeno mám, takže vím, že 750 kilo odtáhneš i Polem (schválně přeháním), ale je jasný, že to nebude to správný labůžo, jako když to potáhneš třeba Touaregem...
Strop 350 000 Kč.
2x ročně Řecko, ale užil bych ho i pro tahání karavanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Cáca píše: Strop 350 000 Kč.
2x ročně Řecko, ale užil bych ho i pro tahání karavanu.
Tak pokud vybírám nové auto, tak jaký utáhne vlek bude snad jen jeden z mnoha parametrů ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Borntobewild píše: Tak pokud vybírám nové auto, tak jaký utáhne vlek bude snad jen jeden z mnoha parametrů ne?
Ano i ne. Priorita je 750 kg na kouli.
Pro rodinu mám druhé auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku

A v británii klidně táhnou Corsu za karavanem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Borntobewild píše: Cáca> a není tedy lepší, levnější a bezpečnější k tomu autu pro rodinu si pořídit pořádný bržděný vlek, který utáhne prakticky jakékoli auto? Pokud samozřejmě nepotřebuješ používat obě auta současně.
Potřebujeme mít v rodině 2 auta.
Nebrzděný motovlek je doma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku

2 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
CloudJumper píše: Hele preskocil jsem par stranek, ale je uplne mimo myslenka tahat moto bez vleku? Isuzu Dmax, Toyota Hilux, Navarra atd.? Vetsinou maj dostatecnou nosnost, podle toho co chces vozit i misto na korbe a asi kazdy z nich ma moznost tahat velky vleky, kdyby preci jen byly nutny. Nemluve o tom, ze byvaj v petimistny variante, pokud je to dulezite. Mame Isuzu Dmax a je to naprosto bezproblemovy vozitko. Isuzu i Toyota jsou drzaky, Nissan, Ford, Mitsubishi L200, VW Amarok, Mercedes atd. nevim. Nezminuju 4x4, automaty, uzaverky diferencialu atd.
Taky se řešilo www.motorkari.cz/tema/CloudJumper píše: Hele preskocil jsem par stranek, ale je uplne mimo myslenka tahat moto bez vleku? Isuzu Dmax, Toyota Hilux, Navarra atd.? Vetsinou maj dostatecnou nosnost, podle toho co chces vozit i misto na korbe a asi kazdy z nich ma moznost tahat velky vleky, kdyby preci jen byly nutny. Nemluve o tom, ze byvaj v petimistny variante, pokud je to dulezite. Mame Isuzu Dmax a je to naprosto bezproblemovy vozitko. Isuzu i Toyota jsou drzaky, Nissan, Ford, Mitsubishi L200, VW Amarok, Mercedes atd. nevim. Nezminuju 4x4, automaty, uzaverky diferencialu atd.
Dobrý nápad, koupit auto, kam bych nacpal dovnitř jedno moto a další dvě na vlek.