Téma: Turecko: Připojištění asistenčních služeb v asijské části
15.8.2022 v 15:55
Zdravím,

sháním radu týkající se připojištění asistenčních služeb. Oblast je asijská část Turecka.
Moto mám sice odservisované, ale náhoda je blbec. Řešil někdo z cestovatelů zde asistenci, pokud moto zadělá problémy na asijské části Turecka? Myslím, že kamarád v valníkem na telefonu je extrém.
Máte někdo zkušenosti s českou pojišťovnou, která má v nabídce celé Turecko?
Máte někdo zkušenosti s uzavřením pojištění v zahraničí, kde je v nabídce právě celé Turecko?

Díky!

V.

15.8.2022 v 18:08 | Nahoru | #1
V nějakém vlákně byl odkaz na tureckou asistenci,která i fungovala. Dotyčný ji použil. Ale nemůžu si vzpomenout ve kterém vlákně se to řešilo. Mám dojem,že to bylo vlákno o Gruzii,ale jistý si nejsem.

15.8.2022 v 18:17 | Nahoru | #2
Tak jsem ti to našel

Našel jsem ale přímo tam obdobu Žlutého anděla pro celé území Turecka , 24hod/7 dnů v týdnu - Yol Yardim ,https://yolyardimara.com/

Tady máte telefon , přes whatsup reagují a napsali mi, že jejich služeb může využít každý motorkář v případě poruchy,nehody apod.

+90 546 246 67 89

Více na: https://www.motorka.../?t=224174&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek Turecko: Připojištění asistenčních služeb v asijské části...

16.8.2022 v 20:41 | Nahoru | #3
Čau já byl v Turecku v červenci a asistenční službu jsem si pojistil u ČPP a garantovali mě že je to na celé Turecko včetně asijské části ale vzhledem k tomu že jsem asistenci nepotřeboval tak nevím jak funguje .

Martin

7 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turecko: Připojištění asistenčních služeb v asijské části...

17.8.2022 v 07:41 | Nahoru | #4
MartinS_> Tak to ti pěkně kecali.

Letos jsem dal trek kolem celého Turecka , od Istanbulu po Ararat a mohu tě 100% ujistit, že žádná česká pojišťovna nenabízí asistenční služby pro moto v asijské části Turecka !!!
ČPP je pojišťovna na hovno , podle hesla ,když ptáčka lapají , pěkně mu zpívají . Mizerná a profláknutá firma.

Asistenční služby pro asijskou část T. nabízejí pojišťovny pouze a jenom pro auta. Proč pro auta a ne motorky je mi záhadou, ale je to tak.

Napsal jsem detailní cestopis , ale redakce mi ho nevzala - obsahuje vulgarismy. Mám-li volit mezi svobodou slova a názory redakce, dávám přednost prvnímu.

Kdo bude mít přesto zájem ,ať dá vědět - pošlu vám to napřímo na email. adresu.

17.8.2022 v 12:32 | Nahoru | #5
hansdorf> Tak to sem měl štěstí že sem asistenci nepotřeboval ale na pojišťovně se tvářily jako že je vše o.k. tak to si dám na příští rok pozor.

Martin

17.8.2022 v 17:23 | Nahoru | #6
Tak to mě také zajímá. Přijel jsem tedy z Turecka před 14 dny. Projel jsem velkou část Turecka (celkem 9500km) s vědomím, že mám asistenci od výrobce motorky. Nepotřeboval jsem ji tedy. Ale přesto mě to zajímá. Asistence mi nebude trvat věčně.

18.8.2022 v 07:37 | Nahoru | #7
hansdorf> rád si ho prečítam .
(polomiso@gmail.com).
Ďakujem.

19.8.2022 v 05:17 | Nahoru | #8
Ahoj i já by sem si ho rád přečetl. Stanek37@seznam.cz

2 reakcí na tento příspěvek Turecko: Připojištění asistenčních služeb v asijské části...

25.8.2022 v 23:20 | Nahoru | #9
Tiež som pátral po cestovnom poistení s asistenčnou službou platnou aj v Turecku a nakoniec to bude asi len "motocare" - Europ assistance. No tá suma na poistnú udalosť 1300€ je na smiech.

26.8.2022 v 12:37 | Nahoru | #10
polomiso> Už jsem to tady dvakrát psal, žádná pojišťovna nepojistí asistenční služby do asijské části Turecka. Ani slavná Europ assistance. Ověřeno !!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turecko: Připojištění asistenčních služeb v asijské části...

22.9.2022 v 12:18 | Nahoru | #11
hansdorf> ahoj, zkoušel jsem ti poslat zprávu na PM, ale bez úspěchu. Rád bych tě požádal o zaslání cestopisu do Turecka-měl jsem ho také v plánu, ale letos jsem to vzal jinudy. Proto bych si rád udělal obrázek o státě nad fundovanou informací pro příště. To samé mám i ke Gruzii-tam jsem chtěl jet před pár lety, ale zatím z toho sešlo. Přesto jí mám v plánu dál.

25.9.2022 v 07:56 | Nahoru | #12
hansdorf> ahoj můžu taky poprosit o ten cestopis? Díky. kavadateam@gmail.com

25.9.2022 v 10:13 | Nahoru | #13
JP111> Tak mi dej email

25.9.2022 v 10:15 | Nahoru | #14
polomiso> Zase školácká chyba , Europ assistance pojištění ti platí pouze pro evropskou část Turecka , tedy nula nula nic.
Vždyť jsem to tady psal aspoň pětkrát - !!! žádná česká pojišťovna ti nedá asist. služby na asijskou část Turecka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18.11.2022 v 03:31 | Nahoru | #15
Rád bych si přečetl Tvůj cestopis z Turecka. Díky

21.11.2022 v 18:34 | Nahoru | #16
hannsdorf> Musím ti udělat malou reklamu. Nejen že mi cestopis na požádání ihned přistál v mailovce, ale byl neuveritelne čtivý, zábavný a poučný. O Turecku jsem nikdy moc neuvažoval, chyba a je třeba ji rychle napravit. Tobe za cestopis děkuji a ostatním můžu jen doporučit

1.12.2022 v 13:16 | Nahoru | #17
já chci také počíst,, jepta97@gmail.com ,, tureckem jsem naposledy jen prolítl na cestě z gruzie,, mám v plánu to tam ale poznat víc,, obzvláště východní část turecka, ta je velmi hornatá

1.12.2022 v 21:37 | Nahoru | #18
Jepta> ahoj , cestopis jsem ti poslal. Nejhornatější kout Turecka je region Hakkari - blízko poblíž syrsko - iránské hranice - a dá se tam tudy najet z druhé strany k jezeru Van. Vypadá to na úplnou prdel ,ale s nádhernou horskou přírodou.

1.12.2022 v 22:50 | Nahoru | #19
Můj názor, nikomu ho nevnucuju, podle mě se pojištění asistence dost přeceňuje. Když máš pojištěnou asistenci, tak to neznamená, že se nic nestane, a neznamená to bohužel ani to, že se o tebe někdo postará, když se něco stane. Podle mých zkušeností to znamená především to, že když se něco stane, postaráš se o sebe nakonec stejně sám, necháš si vypsat paragon, a po návratu domů s tím půjdeš na pojišťovnu, která ti to proplatí.

Potřeboval jsem asistenci jen jedinkrát v životě, naštěstí, a probíhalo to tak, že pojišťovnový asistent na telefonu, který měl zrovna víkendovou noční službu někde na callcentru v Praze nebo kde, normálně hledal na googlu nějaký 24/7/365 servis v okolí místa, kde jsem byl, a žádný nenašel, tak mi řekl, že jediné, co pro mě může udělat, je objednat mi taxík do nejbližšího hotelu, a ráno mi najde nějaký obyčejný servis. Tak jsem poděkoval, že nechci, protože jsem ráno potřeboval být o 500 km dál. Takže jsem dojel po prázdném kole na nejbližší benzinku, tam jsem pumpařovi vysvětlil situaci, on zavolal nějakému kamarádovi, a za hodinu jsem pokračoval v jízdě s novou pneumatikou a s paragonem, který mi pak pojišťovna proplatila. Bylo to s autem, prořízl jsem na dálnici kolo o nějaké sklo, takže lepící sada to nezvládla, a rezervu v autě nemám (Sharan, tam kde většina aut má pod podlahou rezervu, má složenou třetí řadu sedadel).

Takže když svoji zkušenost přesunu do asijské části Turecka... pokud se něco stane v nějaké úplně pustině, kde nikdo není, tak ti žádný asistent na telefonu nepomůže. Nemá jak. Když se něco stane někde, kde je aspoň nějaká civilizace, tak máš větší šanci si najít pomoc sám osobně na místě, než nějaký asistent, který sedí v Praze s telefonem v ruce. Počítám, že v takovém Turecku bude spousta malých servisů, které nemají svoje webové stránky, aby je mohl asistent v Praze najít na googlu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turecko: Připojištění asistenčních služeb v asijské části...

2.12.2022 v 07:35 | Nahoru | #20
Snowball> Jedinou organizací, která pokrývá celé území Turecka je obdoba našeho Žlutého anděla , 24hod/7 dnů v týdnu - Yol Yardim ,https://yolyardimara.com/

Tady je telefon , přes whatsup reagují a napsali mi anglicky , že jejich služeb může využít každý motorkář v případě poruchy, nehody apod. +90 546 246 67 89.
Žádná česká pojišťovna s nimi dohodu nemá, proč ? Tak to skutečně nevím.

12.12.2022 v 15:40 | Nahoru | #21
hansdorf> poprosím aj ja o cestopis na mirosku@gmail.com dík.

17.12.2022 v 23:40 | Nahoru | #22
hansdorf> Zdar. Poprosím cestopis na laco.g320@gmail.com Dikes.

18.12.2022 v 11:47 | Nahoru | #23
Nazdar draci , všem co se ozvali jsem cestopis poslal
Všem motorkářům hezký svátky a příští rok jen kolama dolů

19.12.2022 v 11:34 | Nahoru | #24
hansdorf>

Ahoj, též poprosím o zaslání cestopisu, zima je dlouhá

jakub.schwarz@gmail.com

Díky

28.8.2023 v 07:56 | Nahoru | #25
hansdorf> ahoj, rád si tvůj cestopis přečtu. Díky wenda@centrum.cz

31.8.2023 v 19:01 | Nahoru | #26
Jestli to ještě jde, tak bych si taky rád počtl.
jirirohy@seznam.cz
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 80 Dnes v 09:52 1705ol
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 4 Včera v 10:19 MartasUS
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01