Blíží se den, kdy budu bez motorky. A už se těším na moment, až budu mít jinou. Nemám moc peněz, takže koukám na youngtimery, nebo prostě něco za 70k. Říkám si, že ted je ta chvíle, užít si pohled na válce, ležící pod kolenama. Najezdím 5000 km za rok, plus jedno rakousko na 4 dny, Moc se mi líbí starý RS, R i RT (to spíš v 1150). Jsem už roky unešen z R1100S, ale to asi není na cestu ve dvou ke Gardskému jezeru. Mám 189 cm, 109 kg, rád bych občas povozil i paní, ktera taky neváží zrovna 50 kg. Budu rád za tipy a rady, například i jestli to vůbec dává smysl, hledat za podobný prachy (je mi jasný, že do toho budu muset po nákupu opět nacpat nějaký Kč, ale taky potřebuju podlahy a omítky, takže musím tak nějak s citem). Děkuji všem.
Více na: https://www.motorka...=forum&ft=226718
Copyright © Motorkari.cz
V rozpočtu bys měl být schopný sehnat solidní kus.
Naposledy editováno 13.08.2022 18:35:33
Ja na Sku dal max 350km za den a to uz mi kolena rikaly, at se na to vykaslu. Ale mam 192cm. Jinak Sko mi docela vyhovovalo (ma trochu nadvahu a motor taky neni uplnej sportovec), az na ten uhel nohou.
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100, R1150, Ano A jakou
Jinak k věci měl jsem obě dvě současně, Sko jsem v květnu nezaviněně rozsekal na kusy a zbylo mi teď jen to RSko.
Objektivně - na tom RSu se jede dálka mnohem lépe. Má to štelovatelný štít, posez není tak radikální a navíc to má štelovací sedačku řidiče na 3 polohy.
Ač jsem většinou jezdil na 1100S, tak paradoxně jsem se lépe cítil na RS.
Jedeš, nastavíš si štít a najednou tam máš 160 a nepřijde ti to, protože štít ten proud vzduchu dokonale odvede mimo tělo a hlavu.
Původně jsem byl rozhodnut po nehodě to RS prodat, ale čím dál tím víc zjišťuju, že ten poctivej ingot, bez moderní elektroniky je vlastně super.
Pokud chceš cestovat, tak ber RS.
S tím můžeš cestovat ve dvou, ale klidně si s ním můžeš dát okresky jen okolo komína.
Fakt neurazí.
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100, R1150, Ano A jakou
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100, R1150, Ano A jakou
Mám i R 1150 GS........tam už jsem posilovač vyhodil, protože jezdím dost mimo asfalt. Aby alespoň trochu boxer jel, musel jsem provést pár úprav - katalyzátor pryč, otevřený výfuk, otevřené sání a přečipovat Eprom. Přesto všechno to nepovažuji za "cestovní" stroj na dlouhé vzdálenosti. Vibrace a nutnost častějšího řazení při cestování otravuje.
Je ale podstatně přívětivější pro řízení - široká řidítka, vzpřímený posez a oproti káčku větší pocit lehkosti a tím ovladatelnosti.
Co se doložitelnosti týče, jsou to BMW - uvezou hodně a rozdíl mezi prázdným a plným není u těchto strojů tak markantní, jako u jiných strojů.
Na nedostatek místa si bába nikde nestěžuje, jen na Rku jí vadí vibrace. Stejně nejraději jezdí se mnou na Triumphovi, ten jí připadá lehoučký, agilní a zábavný. Čímž jsem ti nepomohl.
Staré Káčko má čtyřválec, hydroštosy, suchou spojku a převodovku s vnitřky jako jsou v Rku. Jen je to stroj, který působí neohrabaně a těžce - když si ale zvykneš, jezdí stabilně jako po kolejích a téměř nic jej nerozhodí. Spotřeba je na Káčku o cca 0,5l vyšší než na Rku, což se vykompenzuje spotřebou oleje - Káčko od výměny k výměně bez dolívání, a do Rka docmrndáš mezi výměnama litřík určitě.
https://www.motorkar...1200-gt-1723652.html Tady je jedna se vším, co potřebuješ k cestování a za slušnou cenu. Vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo, tempomat, ABS, elektricky polohovatelné plexi, automatické vypínání blinkrů, kufry, tankvak.
Naposledy editováno 14.08.2022 21:59:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100, R1150, Ano A jakou
A objel jsem s tím skoro celou Evropu. Dokonce i kousek Maroka. A zvládla ta mašina jak vedra v Africe, tak i chladno v severských zemích. Jen jsem teď zjistil, že mě nevyhřívá sedlo........občas jezdíme trajektem, tak se to mohlo poškodit při vázání - někdy to vážou přes sedlo, což nepovažuji za dobrý způsob.
Jinak tachometr je elektrický - takže se neklepe rafička - a impulsy si bere ze zadního kola od čidla ABS. Má to výkonnější motor ale stejný jako v LT, ale nemá zpátečku. Jinak skoro totožná výbava mimo rádia...........což stějně řešíme přes interkom v helmách..........ale co je výhodou, jsou sundavací kufry. Takže si je odneseš celé buď do stanu, nebo s sebou rovnou na pokoj - což i vlajkové lodi z té doby K 1200LT udělat nejde - tam musíš dokupovat do kufrů tašky a když se chceš povozit jen tak třeba v Alpách, musíš s celou okufrovanou motorkou.