bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru
 
9.8.2022 v 10:43
Ahoj! Nevim, jak moc je to kacirska myslenka ale ma prosim nekdo zkusenosti s vymenou predniho kola z puvodnich 19" na 21" jako u Dakaru? Popripade co vsechno je potreba vymenit? Zamer neni jezdit porad ostry enduro ale obcas se vyblbnout a mit vyhody velkyho kola v terenu. Diky moc

BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

9.8.2022 v 10:57 | Nahoru | #1
kacířská myšlenka ot není - lisí se to v přední vidlici (delší trubky) a zadním tlumiči a tuším i přepákování - ale to poznáš podle čísla dílů
výměna jen předku změní geometrii - bez zvednutí zadní části alespoň v kostech

1 reakcí na tento příspěvek BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

9.8.2022 v 11:59 | Nahoru | #2
A pak ještě budeš řešit krátké stojany... Za mě bych se na úpravu vykašlal, pokud chceš Dakara, prodej malý GS a kup si ho v originále...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

9.8.2022 v 12:36 | Nahoru | #3

Slávek-TDM píše: A pak ještě budeš řešit krátké stojany... Za mě bych se na úpravu vykašlal, pokud chceš Dakara, prodej malý GS a kup si ho v originále...


toto je přesně rada naprosto k ničemu. Obyč gs prodá teď třeba za 60tkč, dakar, aby to nebyla úplná bída koupí za 80tkč. Teď jestli tam má třeba ještě nějaký doplňky a úpravy, tratí na tom ještě víc. A to nemluvím o tom, kolik těch dakarů je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

9.8.2022 v 13:21 | Nahoru | #4
mi_psi> naopak, to je přesně rada dobrá k tomu, aby se na úpravu vykašlal. Těch cca 20 tisíc rozdílu ceny verzí do toho stejně při tuningu nasype. Nemluvě o tom, že bude muset řešit změnu v TP...
BTW, Dakara jsem měl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

9.8.2022 v 14:10 | Nahoru | #5
Slávek-TDM> souhlasím, většina úprav s enevyplatí - smysl dává jen pokdu mě bbaví tunit a pokud jsme přesvědčený, že je ot promě to pravé - jinak je ot drahé, pracné a dnes v době kontroly a buzerace i nutné papírování

BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

10.8.2022 v 06:20 | Nahoru | #6
Fyzicky bych v tom takový problém neviděl,maximálně bude z toho lízátka škrabka nebo se pod něj kolo nevleze a budou potřeba jiné tlumiče,ale zádrhel by nastaů při snaze zanést tu změnu do TP jak psal kolega výše.Geometrie se ti sice změní,ale úplně stejně to s ní zahýbe když se dozadu naháže bagáž.

BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

10.8.2022 v 10:11 | Nahoru | #7
Měl sem jak normální 650GS 2000 (06-08) tak pak hned po něm Dakarku 2006. Na té obyč sem prakticky začínal s offroadem a dávala toho fakt hodně. Po dvou letech (v r. 2008) sem pořídil Dakarku a to je prostě lepší liga, ale pokud nejsi velkej střelec a jezdíš si jen polňačky tak na tom svým žluťáku nic neměň a nech to jak to je. Pokud jsi týpek co lítá pole nepole louže nelouže ostřejším tempem tak bych střelil žlutýho a koupil rovnou Dakarku jak ti i radí ostatní. Dá se dnes narazit na slušný kousky V bazaru tady na m.cz máš hned dvě a obě moc pěkný.

Naposledy editováno 10.08.2022 10:18:14

(reakce na) BMW f 650 gs - 21" predek z Dakaru

10.8.2022 v 12:37 | Nahoru | #8

Honza-TA950 píše: Slávek-TDM> souhlasím, většina úprav s enevyplatí - smysl dává jen pokdu mě bbaví tunit a pokud jsme přesvědčený, že je ot promě to pravé - jinak je ot drahé, pracné a dnes v době kontroly a buzerace i nutné papírování



Přesně tak, nakonec do toho zahučí víc,Jinak do terénu je samozřejmě Jednadvacítka lepší, to je jasný,Proto to taky na ty endura už roky dávají

Naposledy editováno 10.08.2022 12:38:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist