1 reakcí na tento příspěvek A1 nebo B
Naposledy editováno 01.08.2022 14:33:12
1 reakcí na tento příspěvek A1 nebo B
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A1 nebo B
cmiral píše: Zajdi do AŠ a zeptej se na sdružený výcvik a ve tvém věku už rovnou A2+B. Synátor v 16 dal A1, v 18 A2+B, v 21 C+T a ve 22 už jen A . To vše jen za své a jako študent a komisař mu řekl, že ho nechce už vidět
Mel si rovnou pridat i E. Zas tak dobre koukam nestudoval.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A1 nebo B
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A1 nebo B
cmiral píše: V_i_c_i> po tom je ti hovno, stačí mu jen C, které má jen pro svou potřebu bez profesáku jako hobby a vzhledem ke svému vzdělání za volantem náklaďáku jako šmudla neskončí . Já mám k B i E za 50Kčs a ještě jsem ho nikdy nevyužil.
Me osobne tedy prijde to Ecko mnohem vic prakticke. A neurazej se, bylo to mysleno spis jako vtip. Ale to ecko mi proste prijde skoda nemit kdyz ma i C, T apod.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A1 nebo B
cmiral píše: V_i_c_i> po tom je ti hovno, stačí mu jen C, které má jen pro svou potřebu bez profesáku jako hobby a vzhledem ke svému vzdělání za volantem náklaďáku jako šmudla neskončí . Já mám k B i E za 50Kčs a ještě jsem ho nikdy nevyužil.
Něco tady napíšeš, někdo ti odpoví a hned se čeříš?
Všechny karavany jsou Bčka, i když mají 4.5 tuny, jsou to Bčka. S Cčkovým autem máš všude mnohem vyšší poplatky, do některých měst nesmíš, to auto má mimo podnikání minimální použití. I pro převážení věcí, dodávky z pevnou kastlí uvězou 3.5+3.5, těžko se dostaneš nad tyto hodnoty, ale naopak přívěs kolem 1-2t budeš vozit běžně, například právě ten karavan, takže Vici a wild mají pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A1 nebo B
Edit: Jo uz to chapu, pises karavan ale myslis obytné auto. Ne vsechny jsou B a ty vetsi maji problemy s doloznosti - kamaradi co je maji s garazi tak nakonec stejne tahají motorky na vleku, protoze to nevychází s hmotnosti…
Naposledy editováno 02.08.2022 14:40:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A1 nebo B
Borntobewild píše: Mr.Dreamer> Nevim jak to myslíš, ale pokud má jakékoli auto, i obytné, přes 3500kg, potřebuješ k řízení céčko. Akorát nepotřebuješ profesak.
Prošel jsem několika obytňáky, všechny natypované na 3.5t, všechny měly, i bez napuštěných nádrží, dost nad 3.5t. Výrobci obytných aut prostě neuvádějí reálnou váhu. Hlavní kámen úrazu je v Rakousku, kde šmejdi rádi váží, schválně se někdy zeptej majitele obytňáku, kolikrát už v Rakousku platil (pokuta je jen pár set €, což je stále méně, než kolik bys zaplatil na poplatcích, být to v C).
Mr.Dreamer píše: Prošel jsem několika obytňáky, všechny natypované na 3.5t, všechny měly, i bez napuštěných nádrží, dost nad 3.5t. Výrobci obytných aut prostě neuvádějí reálnou váhu. Hlavní kámen úrazu je v , kde šmejdi rádi váží, schválně se někdy zeptej majitele obytňáku, kolikrát už v Rakousku platil (pokuta je jen pár set €, což je stále méně, než kolik bys zaplatil na poplatcích, být to v C).
To je trend dnesni doby. Taky mame na firme vozik ktery uveze v pohode 1,5t, typovany je na 1,3t ale papirove je to 750kg. Ma 3,1x1,6m, takze i kdyz na nem mas 1,5t treba pisku tak se to ani nezda. Jen ten maly bagr co se na nem jednou vezl uz vypadal divne.