paolo_novy Přidat reklamu

Téma: NT1100 přípojka k baterii
28.7.2022 v 19:26
ahoj, vyrobil jsem si el. přípojku k baterii, doufám že mi nepadne záruka
Předchozí
1 2
Následující

NT1100 přípojka k baterii

28.7.2022 v 19:56 | Nahoru | #1
Dobry ale dej na + vodic pojistku.

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

28.7.2022 v 20:20 | Nahoru | #2
Žádná záruka nepadne. Pojistku tam dej určitě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NT1100 přípojka k baterii

28.7.2022 v 20:30 | Nahoru | #3

jandaxx píše: Žádná záruka nepadne. Pojistku tam dej určitě.


právě že ne, ztratilo by to smysl, v případě možného nouzového startu přes externí baterii by se stejně spálila, a možnost zkratu je vyloučena ( krátké vedení, vedení vede jen kolem plastu )

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

28.7.2022 v 21:49 | Nahoru | #4
pawli>
Co shoří to neshnije .
Záruku neztratíš ale moto možná jo,jaký máš startovací proud, jaký průřez vodiče, jakou má izolace tepelnou odolnost ?
Jaká je pravděpodobnost že budeš potřebovat startovat externí baterkou?
Pokud bych dělal něco podobnýho tak + co nejkratší a max zaizolovaný, nejdál po tu gumovou kšandu.

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

28.7.2022 v 22:33 | Nahoru | #5
pawli> Psal jsi o el. přípojce, ne el. přípojce pro nouzové startování. Předpokládal jsem pro nabíjení aku, připojení USB nabíječky a podobně.

Pro nouzové startování bych zdroj připojil rovnou na akumulátor kvůli minimalizaci ztrát a ne přes tyhle dráty. Ten průřez asi nesnese desítky ampér.

Mám podobně vyvedenou přípojku k řídítkům pro připojení USB nabíječky
A pojistku mám téměř u baterky. Pojistka tam je už proto, že je tažený kabelem s jednoduchou i když dost silnou izolací. I když to mám dobře připáskovaný tak nikdy nevím, jestli se časem někde kabel nežvejkne. Žvejkneš nechtěně kabel sedačkou někde k rámu a je hotovo. Ale sám jsi pánem svého osudu.

Edit: je pravda, že jsem si nevšiml těch krokodýlů u stojánku. Fakt bych nečekal, že někdo bude přes takové vodiče startovat. Tedy moje chyba, jinak ale platí, co jsem napsal.

Naposledy editováno 28.07.2022 22:36:49

NT1100 přípojka k baterii

28.7.2022 v 22:37 | Nahoru | #6
Ten prurez vypada v pohode, mam podobny pripojky v motorkach s 10AWG vodici a jako vypomoc uplne v poho, nastartuju to i ciste pres tyhle vodice. Samo, zahreji se, tece pres ne 100+A .. ale za tu chvilku se neohreji vic nez co by mohlo uskodit silikonove izolaci (tam ale pozor s chemii, benzinem treba)

Co se bezpecnosti tyka - zajisteni proti zkratu (mechanicke poskozeni) to je kazdeho boj… ja se toho nebojim.

Nestartuju teda pres 2m vodice, do toho XT konektoru v motorce pripojim rovnou lithiovou externi baterku…

Naposledy editováno 28.07.2022 22:39:14

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

28.7.2022 v 22:54 | Nahoru | #7
Ty konektory budou XT60. Snesou maximálně krátkodobě necelých 90 ampér. Takže ty to asi +- utáhnou. Nouzově to asi bude fungovat, lepší je ale pořádný startovací kabely připojit rovnou na baterku a kostru.

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

29.7.2022 v 00:01 | Nahoru | #8
jandaxx> Podle me jsou to XT90 … a i s XT60 nastartuju motorku (V2 1000)

Ja mam ve vsech svejch motorkach XT90 uz mnoho let a bez problemu.

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

29.7.2022 v 06:33 | Nahoru | #9
Může být. Používám XT 60. Jen jsem odhadl podle velikosti.

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

29.7.2022 v 08:00 | Nahoru | #10

jandaxx píše: Může být. Používám XT 60. Jen jsem odhadl podle velikosti.


je to patice XT 90

NT1100 přípojka k baterii

29.7.2022 v 12:21 | Nahoru | #11
Ok. Díky za info. Ty vydrží špičkově asi 120 ampér.

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

30.7.2022 v 19:34 | Nahoru | #12
nechápu smysl podobných bastlů......u Hondy nehrozí žádné nouzové startování

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

30.7.2022 v 19:48 | Nahoru | #13
CRF1000> Zrovna mam jednu na dilne, par mesicu bez provozu a imobilizer usmrtil baterku.

Jandaxx: chvilkove vydrží daleko vic, jak uz jsem psal, startuju pres to motorky bezne.

NT1100 přípojka k baterii

30.7.2022 v 20:24 | Nahoru | #14

Takové řešení je daleko lepší
Edit:sory za otočení

Naposledy editováno 30.07.2022 20:25:42

NT1100 přípojka k baterii

30.7.2022 v 20:29 | Nahoru | #15
Jakoze jsou lepsi ty levny krokosvorky ktere jsou beztak pripojene k te powerbance horším konektorem nez je to XT?

Zvlastni, ze to vzbuzuje takove reakce, vzhledem k tomu jaky bastry vídám v některých motorkach uz z fabriky

Naposledy editováno 30.07.2022 20:30:03

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

30.7.2022 v 21:44 | Nahoru | #16
Je to pohodlnější a navíc na cestě další zdroj energie a nikoho k tomu nepotřebuješ. Startoval jsem s tím X aut a žádný problém v tom nevidím

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

30.7.2022 v 21:49 | Nahoru | #17

Konektory si myslím že v pohodě

NT1100 přípojka k baterii

30.7.2022 v 22:23 | Nahoru | #18
Startovací powerbanku od Baseusu vozím preventivně v autě. Baterka stará 6 let, člověk nikdy neví. Motorka stará 2 roky, tak snad baterka ještě vydrží. První sezónu jsem jí jednou v zimě nabil, letos jsem se na to na radu Assassina vyprdl, že to není třeba. Motorka po čtyřech měsících stání chytla okamžitě. Ale zase s sebou vozím kompresor a k němu zdroj ze třech li-ionek 26650. Ty myslím tak 60 ampér nouzově dají, tak by to asi chytlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 09:14 | Nahoru | #19
foxdive> Tak to je uplne jinej level nez to XT90

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 09:58 | Nahoru | #20
Pokud to propojení chcete pořádně dělají se profi SC konektory pro trvalé zatížení, používají se spoustu let v aku zařízeních.
www.battery-import.cz/silove-konektory-2/konektor-2-polovy-175a-24v-cerveny-sc175/
Pro nastartování, krátkodobě větší proud by asi stačil méně dimenzovaný konektor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 10:12 | Nahoru | #21
kratkej01> Tyhle jsem pouzival driv a po testovani jsem presel na XT. Ty kontakty jsou sice predepnute ocelovou pruzinou, ale kontaktni plocha neni moc velka…

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 11:07 | Nahoru | #22

assassin píše: foxdive> Tak to je uplne jinej level nez to XT90

kuwa teď nevím jak to myslíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 11:49 | Nahoru | #23

assassin píše: kratkej01> Tyhle jsem pouzival driv a po testovani jsem presel na XT. Ty kontakty jsou sice predepnute ocelovou pruzinou, ale kontaktni plocha neni moc velka…


Plocha se nezdá velká ale pokud se to občas rozpojí a nenechá zoxidovat tak to funguje spoustu let.

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 12:03 | Nahoru | #24
kratkej01> To funguje, jen je ten konektor skoro stejne velkej jak baterka co pouzivam v MX motorkach

Foxdive: no ze ten samej nebo lepsi konektor plus vodice a pripojeni na baterku ockem je velky spatny, bastl a riziko … ale cinska powerbanka, s podobnym konektorem a pripojenim na krokosvorku je top reseni…

1 reakcí na tento příspěvek NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 13:18 | Nahoru | #25
Ale nee, nic jsem neříkal o velkým špatným jen že mě ta powerbanka přijde lepší řešení z důvodů viz výš, když ti někde chcipne baterka a nemáš nikoho poruce tak ti ten kabel sám o sobě motorku nenastartuje navíc si s tím nabijes mobil, intercom atd, nebuď jedovatej

(reakce na) NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 13:22 | Nahoru | #26
Foxdive> Tak ja to nemyslim nijak zle, ono se to z textu blbe pozna predpokladam, ze dotycnej vozi nejakou modelarskou baterku a pouziva ji stejnym zpusobem. Jen to cele poskladal sam doma, nejspis za min penez a s lepsima parametrama.

Naposledy editováno 31.07.2022 13:22:30

NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 16:13 | Nahoru | #27
Tak to nerozporuju

NT1100 přípojka k baterii

31.7.2022 v 16:24 | Nahoru | #28
Samo, je to zivej nejistenej vodič a pri jeho prodreni hrozi zkrat - stejne jako treba u vodice k startovacim rele nebo od nej ke starteru. Tento vodič je take napojen naprimo k baterce a kdyz se prodre tak velky spatny. Tzn staci zabezpečit, ze se tahle situace neprihodi.

Pro potreby nabíjení je mozné přidat pojistku do propojovaciho vodice mezi konektorem v motorce a nabijeckou…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NT1100 přípojka k baterii

1.8.2022 v 07:58 | Nahoru | #29

foxdive píše: Je to pohodlnější a navíc na cestě další zdroj energie a nikoho k tomu nepotřebuješ. Startoval jsem s tím X aut a žádný problém v tom nevidím


.....jo, ale když si tak na to pohodlí, tak si nezapomeň ještě přibalit imbusové klíče abys ses dostal ke kontaktům aku ( pokud nemáš přípojku )

Naposledy editováno 01.08.2022 08:05:48

NT1100 přípojka k baterii

1.8.2022 v 12:23 | Nahoru | #30
Dobrá poznámka do diskuze.
Taky mám sedačku (a pod ní baterku) na imbus. Přidávám do výbavy k motorce.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100 [1, 2, 3] CF Moto 800MT, Honda NT1100 Hugo006 79 26.9.2022 v 13:05 Che
Honda NT 1100 - Auto Android Honda NT1100 Michal-S 6 19.9.2022 v 14:55 Poličná
NT 1100, tempomat už od 50 km [1, 2] Honda NT1100 pawli 52 1.8.2022 v 17:55 dva_hrnce
bmw r1250rt alebo honda nt1100 BMW R 1250 RT, Honda NT1100 Kikirík0 10 8.7.2022 v 06:48 Eddie83

TOPlist