5 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
1/ záruka sice 5 let, ale neplatí při koupi na ičo
2/ záruka platí jen pro prvního majitele, takže za tři roky to s tím, že to je eště dva v záruce, prodat nejde
3/ servisní interval pouhejch 5000 takže to co ušetří na ceně, zaplatí ti s větším nájezdem za servis
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
5/ a samo propad ceny při prodeji bude mnohem vyšší než u japonce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: já sem toho číňana taky teď zkoumal a narazil sem na několik věcí
1/ záruka sice 5 let, ale neplatí při koupi na ičo
2/ záruka platí jen pro prvního majitele, takže za tři roky to s tím, že to je eště dva v záruce, prodat nejde
3/ servisní interval pouhejch 5000 takže to co ušetří na ceně, zaplatí ti s větším nájezdem za servis
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
5/ a samo propad ceny při prodeji bude mnohem vyšší než u japonce
Bod 1/ běžná praxe - setkal jsem se s tím i u koupě auta
Bod 2/ ano, papírově je 5 let pro prvního majitele, ale servis zpravidla záruku akceptuje i u dalších (zejména, pokud byla servisována u nich).
Bod 3/ servisní interval je 15 000 km
Bod 4/ reálná spotřeba při normální jízdě cca 4,3 l / 100 km (pár tisíc už mám najeto)
Bod 5/ ano, tohle bude ještě pár let pravda, protože předsudky jsou pořád :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: já sem toho číňana taky teď zkoumal a narazil sem na několik věcí
1/ záruka sice 5 let, ale neplatí při koupi na ičo
2/ záruka platí jen pro prvního majitele, takže za tři roky to s tím, že to je eště dva v záruce, prodat nejde
3/ servisní interval pouhejch 5000 takže to co ušetří na ceně, zaplatí ti s větším nájezdem za servis
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
5/ a samo propad ceny při prodeji bude mnohem vyšší než u japonce
Edit:nejvic pobavil ten dural
Naposledy editováno 22.07.2022 20:26:58
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: já sem toho číňana taky teď zkoumal a narazil sem na několik věcí
1/ záruka sice 5 let, ale neplatí při koupi na ičo
2/ záruka platí jen pro prvního majitele, takže za tři roky to s tím, že to je eště dva v záruce, prodat nejde
3/ servisní interval pouhejch 5000 takže to co ušetří na ceně, zaplatí ti s větším nájezdem za servis
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
5/ a samo propad ceny při prodeji bude mnohem vyšší než u japonce
navic motor v CF je stary od KTM a ten nevynikal spolehlivosti a proto je v KTM novy motor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CF Moto 800MT CF Moto 800MT | zahadnytajemny | 26 | 14.4.2024 v 18:11 Suzana-600 |
Moto dovolena (enduro) hledám parťá... CFMOTO 800MT Mitas E-07 Dakar Mitas E-07 Dakar | freenk | 19 | 2.4.2024 v 12:21 PeteTenere700WR |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 30 | 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 0 | 28.12.2023 v 11:47 JAVR |
Montáž padáků Honda NT1100 | mrazíček | 20 | 17.10.2023 v 07:04 Gahan37 |