globalmoto_duben_nolan





Téma: 1000 km servis u dealera
Ahoj
Rad bych se vás zeptal na váš názor, jak dlouho trvá takový servis u moto dealera. Moje nova Kawasaki Z900 potřebovala dle servisního sešitu servis po ujeti 1000 km. Podle faktury mi servis naúčtoval olej, filtr a drobný spotřební materiál. Co mě ale zaráží je, že jim tento servis trval 2 ? hodiny. Vypustit olej, vyměnit filtr a nalit novy olej nemůže přece trvat tak dlouho. Sice jsou tam další úkony, ale vše je jen vizuální.
Myslíte si že 2 a 1/2 hodiny je přiměřený čas na takovýto servis?



Naposledy editováno 17.07.2022 17:43:05

Blokovaní uživatelé: Medved, MedWed

1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 02:33 | Nahoru | #151
Sa.

Naposledy editováno 08.09.2022 21:59:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 05:54 | Nahoru | #152

Kubák píše: Koudy01> To se bude dobre ucetne vykazovat


Uplne normalne. Kdyz ti montuji okna, taky mas ve fakture praci uvedenou v metrech nebo kusech. Stejne tak u fasady. A ty jednotky odpovidaji realite. Neni to tak, ze by zednik u tebe byl 100 hodin a pak ti dal fakturu: "Byl jsem tu sice 100 hodin, ale cenim si te prace na 250 normohodin, tak je ve fakture 250. Dekuji uctive za zaplaceni a priste si me pozvete zas."

Jak uz jsem psal driv. Ja mam ve fakture ze servisu smichany oboje dohromady. Jak praci v normohodinach tak cenu za ukony. Coz je uplnej kockopes. Chcou aby to nejak vyslo, tak si tam naperou nejakou vymyslenou jednotku casu, ktera neodpovida casu A to asi z toho duvodu, ze by "kontrola a namazani retezu" za 500Kč mohla vypadat blbe. A aby tomu tak nebylo, tak do faktury uvedou "kontrolu a namazani retezu" za 100Kč a na další řádek "0,5 hodin servisních prací" za 400Kč. Což ovšem v případě, že víš , že se tomu mekánik věnoval 5 minut, působí ještě víc blbě. Akorát už jsme si na to tak nějak zvykli, takže to většina z nás ani nevnímá. A někteří to dokonce i obhajují

Naposledy editováno 20.07.2022 06:33:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 06:43 | Nahoru | #153

dan1024 píše: jandaxx> vzdy se tu zastavas lidi, kteri ostatni za laicke nazory nebo dotazy "kamenuji". vetsinou s Tebou souhlasim, ale tady pan byzysman je fakt tezce mimo


V téhle diskuzi mi nejvíc vadí zbytečné osobní útoky. Ostatně jako v každé třetí, páté, desáté. Mám si dát práci je tady z těch x stránek vypsat, nebo je vidíš sám? Myslím že to není potřeba. On se normálně zeptal, má nějaký názor. Někteří reagují normálně, napíši svůj nesouhlasný názor a vysvětlí proč. No a někteří jako obvykle volí cestu urážek. Takže fakt není problém, když někdo napíše, že za litr je to neefektivní činnost. Ale dealer má rovnou napsat, že servis stojí dva a půl litru. Pokud teda na motorce nedělalo víc lidí.

Pravda je, že se to tazateli rozleželo v hlavě až po roce. Což je chyba. Stejně tak si měl všimnout, že mu lempl v servisu nedal razítko do servisky.

Teď jsem byl s motorkou v servisu po dvou letech. Najeto necelých 22 000. Za servis jsem dal 3 800. Normální cena. Asi. Motorku jsem tam dal ráno, odpoledne vyzvedl. Nepitval jsem, jestli na ní někdo dělal 3 hodiny, nebo pět hodin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 07:14 | Nahoru | #154
jandaxx> Tak zalezi kolik hodin ti napsali do faktury a jak dlouho to delali.. treba okradli i tebe.

1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 08:08 | Nahoru | #155
To je dost dobře možné a já to nerozporuji a ani neříkám, že ne. Neseděl jsem tam celou dobu. Stejně tak tohle nevím, když dávám auto do servisu. Ale když mi před lety servis naúčtoval ekologickou likvidaci oleje, tak jsem si ty peníze nechal vrátit. Protože to byla jasná prasárna, která se dala rozporovat a prokázat.

(reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 08:16 | Nahoru | #156

assassin píše: jandaxx> Mohl bys mi vysvětlit jak je ta likvidace v cene noveho oleje? Mam dobrého kamaráda co ma servis a dela vse jak se ma a to odpadové hospodářství ho zrovna stoji balik, tak to by me zajimalo jak to jde delat v “v cene oleje”



Mám známého s vlastním autoservisem. Vyjetý olej vrací nějaké firmě, která ho dál zpracovává. Tuším jako topný olej. Takže ho to nic nestojí, dokonce za každý litr něco dostává, nebo dříve dostával. Říkal před lety. Dostane papír, ten založí do účetnictví a z jeho pohledu je to legální záležitost.

Jasně že má určité náklady se skladováním, logistikou atd. To nerozporuji.

Protože to jiný servis může mít jinak, neměl jsem napsat, že je to v ceně nového oleje, ale může být v ceně nového oleje. Třeba je to celé nelegální záležitost. Jak jsem "nakoupil", tak prodávám.

(reakce na) 1000 km servis u dealera

Skvělá odpověď, děkuji! 20.7.2022 v 08:41 | Nahoru | #157
assassin> ...jemu tady v zásadě nešlo o "okradení"...to jste tu nadnesli pak vy (jako obvykle zde na diskusním fóru)

tušíš asi matně, že dělám obchod a sazby, hodinovky, vyjednávání a dohady se zákazníkem mi nejsou daleko. Cena je samozřejmě vždy důležitej faktor. Co je zásadní, aby obě strany byly spokojený, pak cena pozbývá na důležitosti. Co je taky zásadní, aby si obě strany v tom vztahu udržely "důstojnost", nic naplat i obchod, poskytování služeb v sobě nese nějaký pravidla "slušného chování". Je to furt o principech ať už prodáváš auta za 1 - 3MIO a necháš zákazníka sedět 5min. v autě v únoru před dealerstvím, protože otvíráš v 8:00 (a přes výlohu na něj čumíš), nebo mu napíšeš 2,5h práce a ON TAM SEDÍ a vidí jak dlouho to stojí venku a kdo kdy na tom dělal. Tady jde fakt jen o nějaký, řekněme divadlo.
- měli to zatáhnout do servisu a nic by se nedělo
- měl napsat položka " servis při 1000km - 2750CZK" a nic by se nedělo
ale business dělají detaily. Podle mě tyhle věci z tebe pak dělaj profíka, kterej dosáhne svýho, všichni jsou spokojení a odcházejí se vztyčenou hlavou.
Měl jsem svýho času tendence poučovat a "školit" zákazníka, ale to nikam nevede - ukol AUTORIZOVANÝHO servisu (při jejich sazbách a profesionalitě jakou by autorizák měl mít) je poskytnout zákazníkovi dojem, že za svý peníze dostal "hodnotu"

Jsi si jist, že v tomto případě servis uspěl ? A přitom je v podstatě všechno dobře, motorka oservisovaná, zákazník ani nežehrá na cenu, ta je myslím na autorizák poměrně solidní. Jde o tu pachuť ...

Osobně si dělám tyhle věci sám (to zas pro ty co budou říkat, že jsem nikdy nic na mašině nedělal) a je mi jasný, že s tou mašinérií kolem to nejde dělat za 60min. Ale o to tu asi primárně nešlo...

Naposledy editováno 20.07.2022 08:44:06

1 reakcí na tento příspěvek 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:01 | Nahoru | #158
Krátce k původní otázce a zakladateli vlákna:
- Všechno je o důvěře. Buď tomu servisu věříš nebo ne. Proč? Protože není v principu možný servis kontrolovat. Na kontrolu potřebuješ znalosti a čas a kdybys měl znalosti a čas, jaký má mechanik, tak si to všechno můžeš dělat sám a budeš to mít zadarmo (mít nářadí je ten nejmenší problém).
- Pokud jsou opravdu z Kawasaki stanovené úkony a časy na kontrolu, tak máš v principu fixní cenu a nemá cenu jí řešit. Tuhle cenu si akceptoval už při koupi motorky (stejně jako požadavek na to, že se ty garančky vůbec musí dělat).

Kolem a kolem mi cena garančního servisu po 1000 km v řádu 1/100 pořizovací hodnoty stroje, v autorizovaným servisu, nepřijde až tak strašná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:25 | Nahoru | #159
jandaxx> nejake narazky tu na nej byly, ale nic tak hrozneho mu nikdo nenapsal. puvodni dotaz je ok, ale po tom, co mu bylo nekolikrat odpovezeno, se uz v tom hrabat nemusel. navic temi kecy, jak byznysmana za vodou odrbal servis, si o to fakt rikal. verim, ze zdejsi mechanici, co musi s takovymi lidmi jednat, jsou na to alergicti. a dalsi vec, proc si do nej nejspis spousta lidi kopla - jak prazdny zivot musi clovek mit, aby pitval rok starou fakturu a zakladal o tom diskuzi? navic, kdyz ani nerozporuje cenu, jen mu vadi pismenka na tom papiru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:27 | Nahoru | #160
Bozo> ...s tou důvěrou je to tak.

Chápu, že ne každej servisák to má rád, ale já se často jako zvědavej šel podívat na to, co bylo špatně, nebo jak vypadá mašina. Pokud jede servis na rovinu, jen to upevní vztahy. Blbý je, když tě lakujou jak maj všechno rozebraný a dělaj na tom a ty pak jedeš náhodou kolem, stavíš se a mašinu vidíš vcelku v chodbě

Ale tohle má svý z obou stran... chápu docela obě strany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:31 | Nahoru | #161
dan1024> ty kecy tu nepsal aby ukázal jak je za vodou, ale protože zjevně asi do kontaktu zákazník dodavatel přichází a psal že se mu asi daří...tedy že asi komunikaci dodavatel/ zákazník zvládá líp jak ten servis. Jenže tady to každej bere jako osobní invektivu... že by snad panaček mohl bejt úspěšněj...

Krom toho, z těhle techniky neznalejch businessmanů, co dávaj svý X6 na servisy a nemaj ani ponětí, maj servisy asi nejlepší vatu (kór pokud je kára na operák)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:33 | Nahoru | #162
t_freedom> Jestli za tohle nebude podekovani a dva bludistaci,dam si ban do konce roku

1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:35 | Nahoru | #163
K původní otázce: autoservisy, motoservisy atd. a předem upozorňuju, že mluvím zejména o oficiálních zastoupeních, mají normohodiny. Na každý úkon je předem stanovený čas, ve kterém by se úkon měl stihnout dle výrobce/dovozce a jejich metodik a za předem určenou cenu.

Dělá se to z více důvodů, hlavní jsou předvídatelnost a prokazatelnost. Když přijde zákazník s tím, že má rozbitý to nebo tamto, nebo že potřebuje vyměnit olej, udělat pravidelnou prohlídku, vyměnit světlo atd., tak se koukneš do normohodinového ceníku a zákazníkovi řekneš, že to bude stát 2.000,- Kč a bude to trvat dvě hodiny. Zákazník ví čas a cenu, ty víš, kolik na tom tvůj mechanik stráví a naplánuješ mu zakázky. Když to udělá rychleji, je to ok.

Ale je docela běžné, že na věci strávíš víc času, než říká norma, zejména pokud jde o havárky, poškození, bouračky, protože prostě nevíš, co všechno je špatně a proto, že normohodinové ceníky často určuje nějaký expert od stolu a někdy jsou prostě nereálné.

Druhá věc je, že podle normohodin můžeš účtovat pojišťovnám a vyhnout se neplnění nebo krácení pojistného plnění. Aby si servisy nevymýšlely extra hodiny a netahaly z pojišťoven prachy za extra "hodiny práce" (a pojišťovny to logicky nesporovaly), účtuje se podle poškození převedeného na normohodiny/normoúkony. Pokud normohodina říká, že ti mají vyměnit olej za dvě hodiny a servis to dělá pět hodin, pořád tě to bude stát 2000,- Kč. Protože je to norma. A protože je to norma užívaná v celé sítí té které značky, pojišťovny to respektují.

Třetí je, že se podle toho taky sleduje výkon mechaniků. Když ti pravidelně dělá věci s normou 2 hodiny 5 hodin, je něco blbě. Typicky s tím mechanikem.

A má to i vedlejší efekty, jako například když někdo někomu zbourá motorku a ten s motorkou bude chtít náhradu škody za opravu, která bude třeba 50.000 Kč, je to cena určená podle norem a ceníků, nic vymyšleného nebo smyšleného, tím pádem je to něco prokazatelného, přezkoumatelného, něco co ti dává právní jistotu při sporu.

A věř mi, že kdyby normohodiny neexistovaly, ten olej by ti měnili klidně 5 hodin a všech pět by ti vyúčtovali.

Naposledy editováno 20.07.2022 09:37:35

(reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:46 | Nahoru | #164

t_freedom píše: Bozo> ...s tou důvěrou je to tak.

Chápu, že ne každej servisák to má rád, ale já se často jako zvědavej šel podívat na to, co bylo špatně, nebo jak vypadá mašina. Pokud jede servis na rovinu, jen to upevní vztahy. Blbý je, když tě lakujou jak maj všechno rozebraný a dělaj na tom a ty pak jedeš náhodou kolem, stavíš se a mašinu vidíš vcelku v chodbě

Ale tohle má svý z obou stran... chápu docela obě strany.



Jenže to jseš ty. Většina lidí v této zemi výslovně vyžaduje být obelhávána Ať už jde o stočený kilometry, zamlčený závady nebo předvolební sliby...

No a když se někdo ozve, tak mu řeknou, že kňučí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:47 | Nahoru | #165
Kubák> ...opět dosahuji v poděkováních na fóru vyššího skóre... ...je to skoro jako lajky na FB kterej nemám...tak se mi nediv

FiZzeR > njn, já myslím že to všechno má původ někde trochu jinde. Degenerací služeb z doby za totáče.
" mrdám to, první tři telefony budu mlžit a když dojde na lámaní chleba, pošlu dotyčnýho do prdele ...co by vlastně chtěl, kokot "
Proto jezdí hodně lidí z pohraničí kupovat a servisovat do Německa a Rakouska, stále i dnes. Nikdo nechce být v zásadě obelhávanej, já jsem při prodeji nikdy nelhal, nic nezatajoval, ale pokud to majorita lidí ( protože tak fungovali věky) dělá, stává se to normou.

Naposledy editováno 20.07.2022 09:55:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:50 | Nahoru | #166
Koudy01>

Uplne normalne. Kdyz ti montuji okna, taky mas ve fakture praci uvedenou v metrech nebo kusech. Stejne tak u fasady. A ty jednotky odpovidaji realite

Ty budeš zákazník snů, faktura- Oprava motoru....Materiál 350 000, Práce 90 000, Celkem 440 000. Zaplatíš bez keců,protože jasně odpovídá provedené práci?

1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:51 | Nahoru | #167
Mne když se někde nelíbí nebo mám špatný pocit tak už tam nepřijdu. Jak tu někdo zmiňoval. Mohli tu fakturu rozepsat jinak. Hodně za materiál a málo za práci, ale to bys tu zase asi psal že tě servis natáhnul na materiálu. Oni jedou jak na běžícím pásu a neřeší to. 30 zákazníků vyjede ven, fakturu zmuchlá do kapsy a doma vyhodí nebo založí k dokumentům. Pak si jeden něco zabrublá a jede se dál. Asi bych si v hlavě vyhodnotil jestli je dvojka zhruba ok jako za celek (materiál, práce, příjemné prostředí, káva zdarma atd atd) Co je v dnešní době dva tisíce... nic.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 09:53 | Nahoru | #168

Mimísek píše: Koudy01> Ty budeš zákazník snů, faktura- Oprava motoru....Materiál 350 000, Práce 90 000, Celkem 440 000. Zaplatíš bez keců,protože jasně odpovídá provedené práci?


A 2,5 hodiny za hodinu prace taky jasne odpovida provedene praci?

Jakej je rozdil ve fakture mezi prace 90000 a 200 hodin 90000? Zadnej. Pokud ovsem nestojis vedle a nevis, ze to trvalo 100 hodin. Pak je lepsi napsat "prace" jako "200 hodin", ne?

Normohodiny at si pisou interne a nebo kdyz nekoukam pres rameno. Chapes ten rozdil v ukovani duvery jen tim, co je napsany na fakture? Uz je tu zminej asi tisickrat.

Naposledy editováno 20.07.2022 10:01:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:07 | Nahoru | #169
Koudy01> ...jsem rád že přebíráš mou pochodeň "přechytralýho debila "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:08 | Nahoru | #170
t_freedom> jasne, "uspesny panacek" travi zivot pitvanim starych faktur tady nejde o technicky neznaleho businessmana, ale pokud jsi za vodou, tak nemas potrebu tu fakturu ani cist, pokud cena odpovida ocekavani. ja treba byrokracii nesnasim a kdyz muzu, tak se ji vyhnu. nejsem miliardar, ale jestli mi servis uctuje hodku nebo dve, mi fakt nestoji za cteni toho papiru. mozna se mam lip, nez si myslim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:10 | Nahoru | #171

t_freedom píše: Koudy01> ...jsem rád že přebíráš mou pochodeň "přechytralýho debila "


v pohodě

Já vím, že se nedomluvíme. Ale mám silně vyvinutou vůli vysvětlovat pořád dokola stejnou věc stále jinými slovy.

Naposledy editováno 20.07.2022 10:11:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:19 | Nahoru | #172
dan1024> ...a že ty to tak máš? to znamená co ? ... já si třeba o mnoha věcech, který už dnes akceptuju, myslím svý a nic dobrýho to není... a existujou lidi, kteříá mají třeba jinou hlav u než ty a řeší věci z principů, přemýšlí.

Opět asi ti uniká smysl " úspěsnýho člověka v obchodu"... ihned vidíš člověka za vodou... ale třeba je to tak, že má široký portfólio lidí co s ním dělají business a věří mu. To přeci apriori neznamená že tu ukazuje jak je bohatej. Chce tím říct, že on si podobný chování ke svým zákazníkům nedovoluje, protože on sám ho vidí jako přinejmenším "divný"

(reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:20 | Nahoru | #173

Koudy01 píše: v pohodě

Já vím, že se nedomluvíme. Ale mám silně vyvinutou vůli vysvětlovat pořád dokola stejnou věc stále jinými slovy.



... vítej bratře ... udrž klid při všech křivdách a nenech si vykolejit majestát...ne vždy mi to jde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:34 | Nahoru | #174
t_freedom> ja ho prave nevidim jako "cloveka za vodou", to o sobe napsal on sam, coz je samo o sobe podezrele. ja si z toho jen delam srandu. kazdopadne zajmavy myslenkovy pochod, kdyz jsi z prispevku resicich polozku na rok stare fakture vyvodil "siroke portfolio lidi, co s nim delaji business a veri mu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:38 | Nahoru | #175
dan1024> Možná je to tím, že jsem na některý věci mnohem tolerantnější a na jiné mnohem citlivější. Což je někdy dobře, jindy špatně. Však my spolu komunikujeme úplně normálně. Každý napíše co si myslí, jako to vidí a nemá potřebu zbytečně rejpat.

Naposledy editováno 20.07.2022 11:09:55

(reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:42 | Nahoru | #176
t_freedom> Všechno co jsi napsal, je napsáno skvěle a se znalostí věci. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:45 | Nahoru | #177
dan1024> ...psal jsem " třeba je to tak " ... třeba tím chtěl naznačit toto. Pokud píše, že dělá business a je úspěšný... právě aby upozornil, že tahle praktika na kterou upozorňuje je minimálně "sporná" ...a opět, neřešíme částku, řešíme princip.

jenže tady si to většina opět vykládá jako útok, že se panáček předvádí atd... co z toho vyvozuju já je úplně jedno, když vidím ty reakce těch co z toho vyvozujou absolutně něco jinýho než napsal...

Taky tu někdo psal, že pokud je všechno normovaný, pak se dá všechno nacenit téměř do koruny. V tomhle mi hlava nebere, že mi autorizák Volvo nikdy nic na korunu něřekl a vždy mlžili "...když to všechno půjde dobře a nebude se muset nic řešit ..." atd. Chápu to u garážníka, neautorizák kterej si vyskládá v hlavě, co všechno bude muset sundat a pak nandat, nastavit atd...tam když mi řekne něco přibližnýho, neceknu...
Příjde mi, že si často dost kryjou záda... když to vychází časově do mínusu, nic se neděje, účtuje se... ale když se něco posere a najednou to nevychází a je tam hodin víc, rádi to najednou začnou zohledňovat. To si třeba já ve svý praxi nemůžu vůbec dovolit. neexistuje

(reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 10:59 | Nahoru | #178
jandaxx> za me taky uplne v pohode, s Tebou se da bez problemu pokecat, i kdyz mame na vec jiny nazor. ja akorat asi nejsem tak korektni a obcas si rypnu, kdyz nekdo nahraje na smec v tomto pripade proste jen nechapu, co vede cloveka k tomu meditovat nad rok starou fakturou, pokud mu navic ani nevadi vysledna cena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 11:18 | Nahoru | #179
t_freedom> vsak ja jsem to pochopil, ze to byla jenom Tva uvaha, jen jsem se pousmal nad tim, jak jsi to nakombinoval jinak ja nehajim ty 2 hodiny na fakture, jen jsem se pozastavil nad tim, jak prazdny zivot musi clovek mit, aby to na rok starem papiru resil. za sebe jen rikam, ze pokud mi celkova cena sedi (zatim vzdy ano), fakturu nikdy nemam potrebu cist. at si tam napisou cokoliv, pro me je dulezite, ze mam oservisovanou masinu, ze super pokecam s prijmacim technikem o motorkach a ze si behem servisu uziju "nahradni vozidlo". kvuli tomu si na ten servisni den beru i dovcu muj nazor, nikomu ho nenutim. ale vzato ciste statisticky, vetsina prispevku pro krivdu zakladatele vlakna moc pochopeni nema

2 reakcí na tento příspěvek 1000 km servis u dealera

20.7.2022 v 11:24 | Nahoru | #180
Ta cena mi přijde v pohodě.
To že každej kdo dělá za hodinovku zaokrouhluje čas spíš nahoru je asi jasný a logický. :)
Instalatér vám tak nebude účtovat 10 minut, i když reálně tu rouru za 10 minut utěsnil.
Ono taky když sedíte jako zaměstanenc v práci, tak nepracujete 8h, ale reálně třeba jen 6h, když se odečte WC, kuřpauzy, kafepauzy, svačina atd., přesto jste placeni za 8h.

Jinak samozřejmě z obchodního pohledu je opticky/marketingově lepší mít hodinovku třeba 790,- a účtovat 2h, než mít hodinovku 1500,- a účtovat hodinu... To je snad jasný každýmu.

Naposledy editováno 20.07.2022 11:32:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 zahadnytajemny 34 2.2.2024 v 13:33 docent
Z900 - rozvody, ventily Kawasaki Z900 zahadnytajemny 9 24.10.2023 v 23:51 SuperSic58
Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis Kawasaki Z900 Jirrri 2 27.8.2023 v 21:56 Jirrri
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Výběr moto Yamaha FZ1 N, Yamaha MT-09, Kawasaki Z900, Triumph S... ondrastoud 22 12.6.2023 v 08:30 jawatar

TOPlist